fala čika džefu što je spasio expanse. ostalo nebitno.
U velikoj ekološkoj inicijativi Amazon kupuje 100
- poruka: 16
- |
- čitano: 4.158
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Dok god se ta struja koja napaja ta vozila ne dobije iz obnovljivih izvora energija, sve je to show za javnost...
Ja nisam dovoljno bogat da kupujem s Amazona, moram plaćati jednokratno + dostave koje su prilično visoke.
A što se tiče radnika, da je meni tako loše a da istovremeno firma nudi novac da dam otkaz ako želim otići, odmah bi našao drugi posao i na Amazonu dao otkaz i još dobijem lovu.
Ne želim nikog braniti (posebno ne Amazon), ali na koju se zemlju odnosi ovo gore? Pa nije to jedini posao na svijetu da ne možeš dati otkaz i otići negdje drugdje...
Ali me zapravo zanima ovaj lijek za alergiju, koju točno alergiju (pelud ili nešto drugo)? I sam tražim nešto novo jer mi ovo što sad koristim više ne pomaže, pa bi trebao promijeniti...
Na koji način oni misle imati nultu stopu CO2...A što je s kupcima...koliko kupci proizvode CO2...da bi mogli kupovati s Amazona
Powered by DEMAGOGIJA
Dajte molim vas boli k Amazon za planet, ono sto njih zanima je profit kao i svaku kompaniju na ovom svijetu. Kad samo uzmete koliko godisnje kilometara prolaze Amazonovi dostavni kamioni, racunica je jasna ko dobar dan koliko im se struja vise isplati...
Dok god se ta struja koja napaja ta vozila ne dobije iz obnovljivih izvora energija, sve je to show za javnost...
Pa piše u tekstu: "Već do 2024. godine koristit će tako 80% energije iz obnovljivih izvora što će biti povišeno na 100% do 2030".
Barem Amazonu ne fali nekretnina na koje može postaviti tisuće i tisuće solarnih panela, proizvoditi vlastitu el. energiju i s njom onda puniti tu flotu električnih kombija.
Cim krenu u isporuku vec vidim clanke s ucestalim kvarovima i “djecjim bolestima” tih vozila. I veci igraci s iskustvom u proizvodnji vozila s unutarnjim izgaranjem su imali probleme pri prelasku na elektriku, a kamo li nece imati startup koji prakticki radi vozila od nule.
Varaš se, EV je puno lakše razviti od nule nego ICE.
Sva kompleksnost kod proizvodnje ICE auta je zapravo u samoj izradi motora, a ostalo je sve mačji kašalj i uhodavanje proizvodnje.
Kod EV-a nema takvih problema, jer je elektromotor jedna od najjednostavnijih naprava na svijetu, proračuni su jako jednostavni, sve se zna, samo se radi na optimiziranju dimenzija motora u odnosu na nazivnu snagu, a to ionak ne rade od nule u Rivianu, nego angažiraju vanjske suradnike, odnosno, ako se dobro sjećam, preuzeli su neki uhodani tim iz neke firme s reputacijom.
A dalje sve ionak rade s tuđom tehnologijom, tj. mali dio kod EV-a je zapravo vlastiti R&D proizvođača vozila.
Zato i ima toliko puno naglo nastajućih startupa za EV vozila.
A ovo kaj tebe čudi da je stara garda toliko troma i ima toliko problema s EV-om je zato kaj su općenito tak veliki konglomerati jako spori u razvoju nečeg novog, tj., preciznije, nikad ni ne razvijaju nekaj novo, samo unaprjeđuju postojeće.
R&D matice šarafa se zato u velikim autofirmama mjeri u milijardama, tak da se nemaš kaj čudit...
Inovacija ionak općenito nikad ne dolazi iz velikih firmi, takve firmi samo kad im voda počne dolazit do grla počnu kupovat male firme koje zapravo inoviraju.
Slazem se da sadasnji giganti nisu inovativni, ali oni prodaju svoja vozila bez obzira na neinovativnost jer imaju nekakvu reputaciju i svaki od njih ce napraviti vozilo bez obzira na vrstu pogona gdje ce se vrata svaki put zatvoriti kako spada i gdje ce ona mehanika koja je neovisna o vrsti pogona biti pouzdana jer imaju iskustva u tom podrucju. Mozda se i varam u ovom slucaju, ali nerijetko novonastali proizvodjaci upravo muku muce ne s pogonom vec s “glupim” problemima koji inace nisu prisutni na vozilima old school proizvodjaca jer imaju know how i prije toga su proizveli mnostvo modela.
Pozdravljam napredak, ali cim neki startup obecava brda i doline, meni se pali crvena lampica i ne vjerujem nista dok ne vidim rezultate.
Istina, jedino gdje su klasićni proizvođači auta u prednosti je to kaj znaju brzo, točno i jeftino sastavit karoseriju, premda se i njima zalome i razmaci na limovima i slična sranja.
Ali da su to neka čuda od firmi, nisu, zapravo je katastrofa kaj takve firme s milijardama u džepu ništa ne razvijaju, ali je i logično, iscijedili budu i zadnji lipu iz postojeće tehnologije ako mogu, i to je ok, ionak firma postoji samo zbog čim većeg profita, pa oni zapravo vrhunski posluju - bez ulaganja u razvoj zapravo vrte sve veće i veće pare....