Ovo je poprilično dobro vrijeme, pogotovo za cestovni auto. Sumnjam da će ga Model S skinuti, bez obrzira što je na ravnici nešto brži.
Tesla i Porsche "zaratili" oko performansi elektri
- poruka: 23
- |
- čitano: 4.655
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kvaliteta izrade na strani Porša....i to masno.
Kvaliteta izrade na strani Porša....i to masno.
Kao i skoro duplo veća cijena
ferdinand ima turbo-kompresiju struje a nidžoizlike nema. začudo, oba jednako potroše sve što se u baterije napuni.
Mislim da nije problem u Tesli nego u stazi. Duža je od po milje a ima i zavoje. I to zajebane.
Šalu na stranu, Tesla je zamišljen kao obiteljski sedan s viškom snage a Taycan je sportski automobil. Ne znam što Musk namjerava raditi ovih mjesec dana ali čim dirne u kočnice to više nije serijski auto, a s kočnicama kakve ima na Ringu bi ga i Civic oprao.
Kvaliteta izrade na strani Porša....i to masno.
Kao i skoro duplo veća cijena
Očekivao sam i višu cijenu s obzirom na panameru turbo s hybrid koja je preko 220k €. Malo po malo će sve na strujicu
A gdje nam je Rimac? Concept One i Two ne smiju na stazu??? Siguran sam da bi ga Hammond htio provozati opet. Prvi put je bio oduševljen!!
Đe je Rimac, pitaš?
Evo gaaa https://newsroom.porsche.com/en/2019/company/porsche-stake-rimac-automobili-technology-sports-car-company-zagreb-18611.html?fbclid=IwAR14gGqFLY7ZGbpE1CJpvYU6ubbxPav6WcQBoBHyOFo57HxJ1gQZ8vhwtlI
"Porsche increases stake in Rimac to 15.5 percent"
Kaj misliš čija je to tehnologija u Porscheu?
A gdje nam je Rimac? Concept One i Two ne smiju na stazu??? Siguran sam da bi ga Hammond htio provozati opet. Prvi put je bio oduševljen!!
"If this is a future, I am ready for it!" - Richard Hammond
A gdje je Rimac? - valjda tu na sastanku
Iz perspektive kupca su glavne performanse i dalje na strani Tesle: malo veća autonomija, besplatno punjenje na njihovim punjačima i niža cijena. Vrijeme na Nordschleifeu sigurno zanima čitavih 0,01% kupaca. Porsche je vjerojatno profinjeniji i pouzdaniji, a zbog imena će se prodavat kao da je džabe.
Ne znam otkud ovo vrijeme punjenja, Nijemci kažu da treba 22,5 minute za punjenje 5%->80%, što bi dalo 337,5km. Inače cijena u Njem je 152136€ (turbo), odnosno 185456€ (turbo S). Oko 12% više nego preko oceana.
Iz perspektive kupca su glavne performanse i dalje na strani Tesle: malo veća autonomija, besplatno punjenje na njihovim punjačima i niža cijena. Vrijeme na Nordschleifeu sigurno zanima čitavih 0,01% kupaca. Porsche je vjerojatno profinjeniji i pouzdaniji, a zbog imena će se prodavat kao da je džabe.
Ne znam otkud ovo vrijeme punjenja, Nijemci kažu da treba 22,5 minute za punjenje 5%->80%, što bi dalo 337,5km. Inače cijena u Njem je 152136€ (turbo), odnosno 185456€ (turbo S). Oko 12% više nego preko oceana.
Mene Tesla ipak više privlači zbog softwarea i inovacija koje nude... Mislim da tu Porche neće biti tako dobar, pogotovo što se tiče autonomne vožnje, povezivosti, upravljanja performansama vozila itd.
al opet, što ja znam o tome
Đe je Rimac, pitaš?
Evo gaaa https://newsroom.porsche.com/en/2019/company/porsche-stake-rimac-automobili-technology-sports-car-company-zagreb-18611.html?fbclid=IwAR14gGqFLY7ZGbpE1CJpvYU6ubbxPav6WcQBoBHyOFo57HxJ1gQZ8vhwtlI
"Porsche increases stake in Rimac to 15.5 percent"
Kaj misliš čija je to tehnologija u Porscheu?
To onako iz guzice, buduci da i u clanku ne pise apsolutno nista o Rimcu i Taycanu?
Da ponovim jos jednom, dakle Rimac nema apsolutno nikakve veze s Taycanom.
Podruznica Porsche AG, pod imenom Porsche Engineering Group GmbH je ulozila u Rimac Automobile zbog projekta - Seat Cupra e-Racer, to je ovo:
https://www.rimac-automobili.com/en/press/news/rimac-confirms-collaboration-with-cupra-on-the-e-racer/
Široko dostupan? kaj to znaci da ih nitko nece pa ima dovoljno komada na lageru? eh da neznam dali ste vidjeli Lamborghini izbacuje neki hybrid, naravno to ce biti najbrzi Lambo ikada, sta bu bilo kad izbace potpuno el.eh da svi su prodani valjda isti dan, ti izgleda nisu nasiroko dostupni kaj ti je ime a ne Tesla i Rimac
Široko dostupan? kaj to znaci da ih nitko nece pa ima dovoljno komada na lageru? eh da neznam dali ste vidjeli Lamborghini izbacuje neki hybrid, naravno to ce biti najbrzi Lambo ikada, sta bu bilo kad izbace potpuno el.eh da svi su prodani valjda isti dan, ti izgleda nisu nasiroko dostupni kaj ti je ime a ne Tesla i Rimac
Kaj se toga tice ni Rimac ni Musk nisu losi, njih se narucuje i godinama unaprijed, jedini je problem kaj im godine trebaju da naprave kaj je naruceno :)
A gdje nam je Rimac? Concept One i Two ne smiju na stazu??? Siguran sam da bi ga Hammond htio provozati opet. Prvi put je bio oduševljen!!
Samo jedan od komentara sa drugih portala:
Mene zanima hoćemo li IKADA vidjeti Concept One na trkaćoj stazi i vrijeme te staze, ma bilo koje, ne mora ni biti Nurburgring. Lako za "drag race", tu i Tesla ostavlja sve za sobom a na spomenutom Ringu je bila katastrofalna jer je nakon par oštrijih zavoja bacala u "safe mode" zbog pregrijavanja baterije. Concept One je, navodno, supersportski superautomobil sjajnih trkaćih performansi a do sad NIGDJE NIKAD NITI JEDAN ODVOŽEN KRUG na bilo kojoj stazi sa službenim bremenom pa da vidimo gdje je ustvari taj auto s performansama u odnosu na konkurenciju. Jedino što puštaju na YouTube su kurčenja u drag race utrkama na parsto metara.
Ne znam zašto se uopće uspoređuju ta 2 automobila... Tesla u sportskom segmentu nikad neće prestići Porche... Jednostavno ovi imaju hrpu iskustva koje Tesla nema, niti je tesli izrada trkaćeg automobila prioritet.
A gdje nam je Rimac? Concept One i Two ne smiju na stazu??? Siguran sam da bi ga Hammond htio provozati opet. Prvi put je bio oduševljen!!
Samo jedan od komentara sa drugih portala:
Mene zanima hoćemo li IKADA vidjeti Concept One na trkaćoj stazi i vrijeme te staze, ma bilo koje, ne mora ni biti Nurburgring. Lako za "drag race", tu i Tesla ostavlja sve za sobom a na spomenutom Ringu je bila katastrofalna jer je nakon par oštrijih zavoja bacala u "safe mode" zbog pregrijavanja baterije. Concept One je, navodno, supersportski superautomobil sjajnih trkaćih performansi a do sad NIGDJE NIKAD NITI JEDAN ODVOŽEN KRUG na bilo kojoj stazi sa službenim bremenom pa da vidimo gdje je ustvari taj auto s performansama u odnosu na konkurenciju. Jedino što puštaju na YouTube su kurčenja u drag race utrkama na parsto metara.
Zar nije Rimac postavio neko vrijeme u Goodwoodu? To se može računati kao izlazak na pistu. Jedino što je jako kratko pa eventualno pregrijavanje baterije ne igra ulogu.
Evo nađoh, 2017. je Rimac C1 postavio vrijeme 54,89. Nekoliko sekundi sporije od Audia R8, GTR-a i 911 Turbo, ali mrvicu brže od Zonde. Po tome bi ispalo da nije sasvim loše. No treba reći da je ove godine električni VW ID-R išao ispod 40 sekundi!
Ne znam zašto se uopće uspoređuju ta 2 automobila... Tesla u sportskom segmentu nikad neće prestići Porche... Jednostavno ovi imaju hrpu iskustva koje Tesla nema, niti je tesli izrada trkaćeg automobila prioritet.
U USA onaj neki lik priprema Teslu za GT racing, ne znam dokle je stigao. Ako je tako ambiciozan onda znači da baterija može izdržati, iako možda je nadogradio hlađenje. Mislim da kočnice ne bi bile toliki problem, regen je dosta jak pa bi pomogao čak i na pisti. Ako se traži serijski auto onda i oni mogu izbaciti model P100D-R s upgradeanim kočnicama i aerodinamikom i manjom dodatno hlađenom baterijom (da bude lakši). To je ionako samo stvar prestiža/marketinga.
Zar nije Rimac postavio neko vrijeme u Goodwoodu? To se može računati kao izlazak na pistu. Jedino što je jako kratko pa eventualno pregrijavanje baterije ne igra ulogu.
Evo nađoh, 2017. je Rimac C1 postavio vrijeme 54,89. Nekoliko sekundi sporije od Audia R8, GTR-a i 911 Turbo, ali mrvicu brže od Zonde. Po tome bi ispalo da nije sasvim loše. No treba reći da je ove godine električni VW ID-R išao ispod 40 sekundi!
da tocno, no treba i reci da je to napravio iz 300-tog pokusaja i maksimalnim rizikom da to ostvari
da tocno, no treba i reci da je to napravio iz 300-tog pokusaja i maksimalnim rizikom da to ostvari
Je iz 4368934539tog pokušaja. Ak nemaš pojma onda rađe šuti.
Ljudi su zbilja cudni.
Usporediti Teslu Model S i Taycan je kao da usporedujes Audi A6 i Panameru.
Nitko se ne place po twitteru sto je Audi 60-70k a Panamera 200k eura.
Ocito ima mjesta za oba auta na trzistu, tako ce biti i sa Taycanom.
Tesla fanboyi kvare svima zabavu kao i inace.