Znaci u EU bi oba mogla biti 40k eura.
Početna cijena za ID.4 je 50.000 €.
Znaci u EU bi oba mogla biti 40k eura.
Početna cijena za ID.4 je 50.000 €.
Navedi mi za tu cijenu tko to nudi takav domet, takve performanse i takav hi tech automobil.... slobodno napisi da vidimo mi te konkurente...
Evo malo gledam kataloge od BMW-a, Mercedes-a, Audija i trazim sto se da kupiti za 597 tisuca kn koliko kosta Model S Long Range. Naravno da ovdje to vecina nikad ne bi dala za auto, niti je to poanta ovog mog komentara, ali cisto iz znatizelje sam pogleo. Znaci zalost sto ekipa nudi za 650+ tisuca kuna. Ovaj Model S ih unisti u svakom smislu.
Plus, ne treba tociti gorivo, plus ne treba odrzavanja.... Znaci ako si bilo koji poslovnjak ide kupiti novi auto, ovo je daleko daleko best buy u svim mogucim kategorijama.
"plus ne treba održavanje"
Nakon ovog svaki razgovor sa tobom treba stati...
Ali ok.
Nego reci mi, najbliži službeni servis je u Austriji....jel i dalje best buy?
A da ne govorimo koliko su kvalitetnij merc,Audi,BMW....trebaš se provozat u Tesli i ostalima, neusporedivo.
A koje to odrzavanje treba kralju, da cujemo? Kakvo to odrzavanje treba elektro motor, a da ja za to ne znam, majke ti?
Da si procitao clanak, sto vidim da nisi, vidio bi da se uskoro u Zagrebu otvara servisni centar.... naravno da im to do sad nije bio prioritet kad se nisu ta vozila sluzbeno ni prodavala u RH.
Navedi mi za tu cijenu tko to nudi takav domet, takve performanse i takav hi tech automobil.... slobodno napisi da vidimo mi te konkurente...
Evo, potpuno objektivno, za nekih $70k sto bi kupio (osobno bi rade kupio 2018. rabljeni maxoutan za $55k), ali ajmo reci da sam u leasing trzistu za $70k kod sebe doma (NY).
Elektricni ne bih kupio jos makar je infrastuktura prilicno jaka u Americi. Tesla S je 2012 bila WOW, danas svakako vise ne. Ne znam na kakav hi tech mislis, ali danas prakticki Tiguan i Golf s full opremom imaju sve to osim autopilota (koji kosta dodatnih $10k). Layout u Tesli je fora, ali taj ekran stvarno je premasivan.
Range - argument je glup uopce spominjat. Ako nema 600+ miles (ajmo rec 1000 km), onda mi je svejedno jel ima 200 ili 300 ili 500 jer ga necu potegnut na takav put, vec ces ga vozit medugradski pa pripunit za 30-40 km prije kretanja.
Sedan ili SUV - iskreno ako nije coupe, sedan me vise ne zanima. Rade bi SUV radi visine u voznji pa makar i manji tipa Macan/X3.
Vjerojatno bih preferirao Taycan ilali cekao Lucid Air. Model S ne bi razmatrao uopce dok ga ne promijene iznutra i izvana, kao i malo prosire mrezu punjenja i servisnih centara. Na Model X sam imao stravican problem gdje bi prozori vibrirali unutar vrata kad se spuste, mozda 10 dana nakon sto je izasao iz salona. Jednom je klincu zadnji prozor izletio punom brzinom gore 10-12 cm sam od sebe, smijesno.
U tom cjenovnom segmentu osobno bih razmatrao Mercedes E Coupe i CLS, Genesis G80 i G90, Audi A6/A7, Acura RLX. Ako me zanimaju i SUVovi onda i Porsche Macan te Jaguar F Pace svakako ulaze u obzir.
Inace sam jos na preorder listi za Cybertruck i jako se veselim tom izlasku. Nadam se da ce i elektricni F150 biti konkurentan, ne znam ocu realizirat tu kupnju jer mi ni ne treba pickup dok zivim u gradu.
p.s. Tesla 100D kosta skoro kao novi Bentley.
Znaci u EU bi oba mogla biti 40k eura.
Početna cijena za ID.4 je 50.000 €.
Vidim da, ali to je bez subvencija. Tesla je svoje subvencije iscrpila u Americi, mozda i prerano, tako da je tamo nize.
Ove cijene na HR stranici su ja mislim sa subvencijama.
ID.3 u njemačkoj je 39000 € ali teta Angela daje 8000 € natrag...
a kod nas trebaš imati vezu za pobrati onih 80.000 kn povrata...
"breaking news" nadnaslov je neka ironija, pretpostavljam?
Gdje ce jedan prosjecan Hrvat iskesirat 328 tisuca kuna za najslabiji model Tesle. Pa ovdje se uzimaju polovnjace stare po sedam godina do 60 tisuca kuna na kredit od pet do sedam godina, pa se pravdamo kako to ipak jos nije star auto. ''ee frende znas, nema on jos ni deset godina''
Kompa, kontam si kako da stvorim dva soma za tehnicki, a kamoli davat preko 300 tisuca kuna za auto, i to najjeftinije klase.
Ali vec vidim velikane koji ce dignuti kredu od 600 tisuca na 30 godina kako bi se mogli pohvaliti novim autom, ali ce zato zjapiti doma po cijele dane, jer se nece imati za ista drugo. Eto, oko mene ih je vec par takvih..
Heh, da pa evo ima barem jedna strana kibicera koji razmatraju dizajn, nećkaju se kojeg električara bi uzeli "kao drugi auto", i dali odmah u njemačku ili pokupit ovdje poticaj - blago nama, forum nam je pun milijunaša sa eko predznakom... a kad izađeš na ulicu glavnog grada, kašlješ od dizel čađe u magli iz groblja limenki koja su uvezena zbog zabrane u njemačkoj :)
Evo malo gledam kataloge od BMW-a, Mercedes-a, Audija i trazim sto se da kupiti za 597 tisuca kn koliko kosta Model S Long Range. Naravno da ovdje to vecina nikad ne bi dala za auto, niti je to poanta ovog mog komentara, ali cisto iz znatizelje sam pogleo. Znaci zalost sto ekipa nudi za 650+ tisuca kuna. Ovaj Model S ih unisti u svakom smislu.
Plus, ne treba tociti gorivo, plus ne treba odrzavanja.... Znaci ako si bilo koji poslovnjak ide kupiti novi auto, ovo je daleko daleko best buy u svim mogucim kategorijama.
A što ti misliš, koliko dugo će trajati baterije na tesli kod nas, koliko će držati peak performanse u odnosu na dizlo BMW, Audi i Mercedesa? Kako i tko će servisirati električno vozilo? Kakvi su po zimi? To je već rečeno, no ako im radiš u salonu, ok, neću ti kiselit grožđe.
Mislim, meni je drago da imamo toliko osviještenih bogataša na forumu, ali na kraju eto u ulici vidim povremeno samo jednu teslu, možda nakon otvorenja ovog salona bude još koja na ime kakvog ministarstva ili gradskog ureda. Jer eto oni baš nemogu namjestit natječaj, pa uvest iz njemačke. Kad bude salon, onda će moći poštimati uvjete natječaja da sve paše.
u zadnje vrijeme u nas dolazi sve više tih zapadnih premium marki valjda su domaća tržišta odavno iscijedili do zadnjeg centa pa su im sada dobri i ove naše banana države
u zadnje vrijeme u nas dolazi sve više tih zapadnih premium marki valjda su domaća tržišta odavno iscijedili do zadnjeg centa pa su im sada dobri i ove naše banana države
Ma ja mislim da je privat firmi nemoguće održati salon i ljude na plaći, davanjima i parafiskalnim nametima za tako malen promet/maržu koji će tu napraviti. Ak se proda 3 komada, puno sam rekao. Osim ako baš država ne kene kupovat, iako oni mislim radije sklapaju dealove sa svojim jaranima poput zubaka. Meni to sve zvuči kao nekakva izložba koja se financira iz nečeg sasvim desetog.
Ono, zbog pomanjkanja klijenata, novca, i straha usred krize izazvane koronom, zatvaraju čak i fakin pekarnice, kafići na izdisaju, butici i dućani cipelama već zatvoreni (i to pričam o glavnom gradu), ali će prodati tolko tesli da ća imati tolko maržeza ovo gore? aha.
u zadnje vrijeme u nas dolazi sve više tih zapadnih premium marki valjda su domaća tržišta odavno iscijedili do zadnjeg centa pa su im sada dobri i ove naše banana države
Ma ja mislim da je privat firmi nemoguće održati salon i ljude na plaći, davanjima i parafiskalnim nametima za tako malen promet/maržu koji će tu napraviti. Ak se proda 3 komada, puno sam rekao. Osim ako baš država ne kene kupovat, iako oni mislim radije sklapaju dealove sa svojim jaranima poput zubaka. Meni to sve zvuči kao nekakva izložba koja se financira iz nečeg sasvim desetog.
Ono, zbog pomanjkanja klijenata, novca, i straha usred krize izazvane koronom, zatvaraju čak i fakin pekarnice, kafići na izdisaju, butici i dućani cipelama već zatvoreni (i to pričam o glavnom gradu), ali će prodati tolko tesli da ća imati tolko maržeza ovo gore? aha.
mislim da ljudi u hrvatskoj nisu ni svijesni koliko ima u rh njihovih sugrađana koji imaju love ko blata
imaš gume,kočnice ,možda ostali kvarovi ipak je elektronika kvarljiva
"breaking news" nadnaslov je neka ironija, pretpostavljam?
Gdje ce jedan prosjecan Hrvat iskesirat 328 tisuca kuna za najslabiji model Tesle. Pa ovdje se uzimaju polovnjace stare po sedam godina do 60 tisuca kuna na kredit od pet do sedam godina, pa se pravdamo kako to ipak jos nije star auto. ''ee frende znas, nema on jos ni deset godina''
Kompa, kontam si kako da stvorim dva soma za tehnicki, a kamoli davat preko 300 tisuca kuna za auto, i to najjeftinije klase.
Ali vec vidim velikane koji ce dignuti kredu od 600 tisuca na 30 godina kako bi se mogli pohvaliti novim autom, ali ce zato zjapiti doma po cijele dane, jer se nece imati za ista drugo. Eto, oko mene ih je vec par takvih..
Heh, da pa evo ima barem jedna strana kibicera koji razmatraju dizajn, nećkaju se kojeg električara bi uzeli "kao drugi auto", i dali odmah u njemačku ili pokupit ovdje poticaj - blago nama, forum nam je pun milijunaša sa eko predznakom... a kad izađeš na ulicu glavnog grada, kašlješ od dizel čađe u magli iz groblja limenki koja su uvezena zbog zabrane u njemačkoj :)
Evo malo gledam kataloge od BMW-a, Mercedes-a, Audija i trazim sto se da kupiti za 597 tisuca kn koliko kosta Model S Long Range. Naravno da ovdje to vecina nikad ne bi dala za auto, niti je to poanta ovog mog komentara, ali cisto iz znatizelje sam pogleo. Znaci zalost sto ekipa nudi za 650+ tisuca kuna. Ovaj Model S ih unisti u svakom smislu.
Plus, ne treba tociti gorivo, plus ne treba odrzavanja.... Znaci ako si bilo koji poslovnjak ide kupiti novi auto, ovo je daleko daleko best buy u svim mogucim kategorijama.
A što ti misliš, koliko dugo će trajati baterije na tesli kod nas, koliko će držati peak performanse u odnosu na dizlo BMW, Audi i Mercedesa? Kako i tko će servisirati električno vozilo? Kakvi su po zimi? To je već rečeno, no ako im radiš u salonu, ok, neću ti kiselit grožđe.
Mislim, meni je drago da imamo toliko osviještenih bogataša na forumu, ali na kraju eto u ulici vidim povremeno samo jednu teslu, možda nakon otvorenja ovog salona bude još koja na ime kakvog ministarstva ili gradskog ureda. Jer eto oni baš nemogu namjestit natječaj, pa uvest iz njemačke. Kad bude salon, onda će moći poštimati uvjete natječaja da sve paše.
Lol, to bi bilo super da im radim u salonu, ali me ne privlaci prodaja, vise bi mi pasalo mjesto nekog direktora za regiju :)
Joj, ti postavljas pitanja na koja smo na ovom forumu odgovorili ako ne 10 000 puta, pa onda bar 9 500... sto puta smo dokazali i pokazali, i od poznatih youtubera poput Bjorna i ostalih da Teslline baterije jako malo degradiraju, nakon 500k prijedjenih km, degradirat ce ako 15-20%... "peak" performanse ovise iskljucivo o bateriji, elektro motor je neunistiv, ne samo kod Tesle, opcenito kod svih elektro automobila... za razliku od ICE krami gdje se s vremenom nakuplja cadja i sludge od ulja na celu klipova cilindara, na usisnim i ispusnim ventilima, na bregastoj i sl. i gdje mozes motor komotno bacit nakon odredjene kilometraze, toga kod elektricnih nema... Tko danas kupi Model S i zeli recimo za 15 godina promijeniti bateriju jer ce mu degradirati do max 30%, mislim da ce kroz 10-15 godina to moci napraviti za manje od 3000 dolara.... Pa vec danas su te baterije ispod 10 tisuca, zamislite samo za 10 godina promjene u cijeni...
Vec smo ovu pricu toliko prozvakali na temu elektricnih, da mi se fkt vise neda mi pisat o toj temi... svaki put ko papagaj isto ponavljam, pocinje mi bit naporno nedokaznim ljudima objasnjvat...
Mnogi vlasnici elektricnih super sportskih automobila poput Tesle Modela S, Taycana i ostalih ICE superautomobila zaboravljaju da ce im eventualna promjena baterije u buducnosti biti sitnica s obzirom koliko ce ostaviti za gume tijekom recimo 15 godina...
To bi trebala biti najveca briga svih vlasnika takvih automobila, jer taj trosak se po nekim izracunima penje i preko 25 tisuca dolara.... ali jbg, ne mozes ocekivati performanse od 0-100 ispod 3 sec, i imati savrsene gume... to jednostavno ne funkcionira nazalost..
1.9 Tdi dok god sam živ u mene!!
Mnogi vlasnici elektricnih super sportskih automobila poput Tesle Modela S, Taycana i ostalih ICE superautomobila zaboravljaju da ce im eventualna promjena baterije u buducnosti biti sitnica s obzirom koliko ce ostaviti za gume tijekom recimo 15 godina...
To bi trebala biti najveca briga svih vlasnika takvih automobila, jer taj trosak se po nekim izracunima penje i preko 25 tisuca dolara.... ali jbg, ne mozes ocekivati performanse od 0-100 ispod 3 sec, i imati savrsene gume... to jednostavno ne funkcionira nazalost..
Procitaj Tesloopov test (ili ako jesi onda opet). Njemu je prvi paket 6% pao nakon 250k km (ili koliko vec), a drugi za istu ako ne i manju kilometrazu pao 22%.
Ja znam (isto preko Teslinih foruma, osobno jednog) 2-3 covjeka koji su isli prodavat Model S 2014. godiste prije godinu dana i znacajno izgubili na vrijednosti jer su baterije degradirale masovno preko zime. Model 3 takoder nema heat pump. Tek su ovaj mjesec dodali, 2 god prekasno.
Jednostavno je to prerano za Teslu, a zakon o subvencijama u Americi im ne pogoduje. Jako me zanima kako ce biti u 2022., ali ne bih se vise kladio na Elona, eventualno Cybertruck.
Ovisi tu jako da li pazis na bateriju ili ne. Super punjaci unistavaju baterije, ne samo na automobilima, nego i na mobitelima i svemu ostalom sto ima izuzetno brzo punjenje... Tko je puno na superchargeru to moze ocekivati. Isto tako ljudi napune baterije do 100%, i onda se ne voze neko vrijeme. Nema nista pogubnije za bateriju od toga i brzog punjenja.
Takodjer i konstantno praznjenje ispod 10% nosi svoje.
Bjorn je to vec puno puta opisao i imao je videa u kojem su Tesle (stari Modeli S) koji su mu bili na reviewu imale i vise od 300k km, a degradacija je bila samo oko 8-10%. Razlog tome je sto su se vlasnici takvih Tesli bar malo informirali o bateriji njihovog vozila pa su znali da je najbolje punjenje za zdravlje baterije, ono na sporom kucnom punjacu!
Znaci uputa bi bila, ne prazniti cesto ispod 10%, ne puniti na 100% ako ne mislis to odmah poceti trositi i ne ici svakih par dana na ultra brze V3 superpunjace. Ako slijedis ta pravila, baterija ce nadziviti limariju auta! Prije da ces aute iz dosade ic promijenit, nego zbog baterije.
tesla je u hrvatskoj bio (službeno) od 10. srpnja 1856. i tu ostao sve do mature. i dec it, bejsikli.
Ne vrijedaj Forda.
Ne vrijedaj Forda.
Fordu bas nist ne fali ali nije isto ko i premium njemacki auti.
Ja kod Forda nisam vidio da vibriraju prozori, otpadaju razne plastike, luft izmedu plastika po +10mm i tako. Znaci to nije usporedivo ni s Daciom.
Zvuči kao pravi auto za penziće - dok se Tesla puni, oni bace briškulu, trešetu, malo proćakulaju, popiju kavicu i odu doma. Organiziraju si društveni život oko punjenja Tesle. Nije loše . A ako zaživi ta autonomija, neće biti važno niti koje tablete piju.
Naravno da si izvukao rijeci koje tebi odgovaraju, a sve one kljucne rijeci koje sam napisao si izostavio, klasicna trolcina.... takvih ima pregrst na ovom forumu koji ce samo napisati nesto tek toliko da napisu i ispadnu silno pametni, bez ikakvog znanja i informiranosti o tome.
Kljucna rijec je bila CESTO, dakle ne raditi to cesto! Ima ljudi koji to rade na svakodnevnom nivou. Poput vlasnika Modela 3 koji se gotovo svaki drugi dan odvezu do V3 superchargera umjesto da se napune dok su doma na kucnom punjacu. I onda objave video nakon godinu dana kako je Tesla izgubila 10% dometa, no shit sherlock!
Dakle, naravno da ces koristiti tu i tamo brze punjace, ali cemu to raditi svaka dva do tri dana? Spora kucna uticnica je i vise nego dovoljna da se auto preko noci napuni i ujutro bude spreman....