Stockholm dobio dva autonomna minibusa

poruka: 3
|
čitano: 1.901
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Stockholm dobio dva autonomna minibusa".
16 godina
neaktivan
offline
Stockholm dobio dva autonomna minibusa

probao drugi dan nakon pustanja u promet. I nije neki dozviljaj ..... iz nekog razloga, jos se uvijek nemozes opusiti (barem ja), neznam zasto.
Vjerovatno je veca mogucnost pogreske kod ljudskog faktora , nego kod stroja ali svjedno... 

Sto bi rekli stari Vikinzi: "Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!"
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.1.2018 14:33 (sp00ky).
Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
offline
Stockholm dobio dva autonomna minibusa

-strojevi ne griješe, kvar ili radi kako je napravljen.. a tad je svaka greška uzrokovana ljudskim faktorom onog tko je stvorio stroj-algoritam ili nije dovoljno kvalitetno izveo hw+sw. Tako da su sve greške na kraju ljudske, dok se nesreće mogu dešavati i nesretnim slučajem pa je to 'jednako' kao kriterij ili viša sila. .. međutim, nikako da se odgovori na pitanje odgovornosti, ne nužno krivice, nego odgovornosti za ono što se proizvede, bugove i time moguće posljedice. Ako je uzrok nesreće npr guma, može biti odgovoran proizvođač gume ali i automobila koji je gumu upotrijebio pa i država-policija koja je dozvolila upotrebu (teh.pregled).. kao banalni primjer odgovornosti za ispravnost koja je uvijet za sigurnost ili prevenciju štetnih posljedica.

-a što sa softwareom? Firma, outsorucanje, programer-tim, .. tko je kriv, država (koja odobrava ateste) ili malware-virus koji bi teoretski mogao u slučaju terorizma.. itd. a tko je odgovoran, tko to mora kontrolirati? Država-zakon. A do sad, nema soft odgovornosti, tj svi disklejmerom odbijaju odgovornost. Nije li to preduvijet koji mora biti izmjenjen a tad i za sve ostalo, mreža-internet, 'propusti' (backdoorovi) koje npr intel ima u CPU ili neki router u firmwareu.. i iza čega ugl stoji država/tajne službe koje uvjetuju takav backdoor da bi dozvolili upotrebu uređaja na tržištu. .. sve je ok dok to kontroliraju 'dobri momci'.. a posljednje desetljeće je dostupno sve i onima drugima ili se zapravo više ne zna tko su dobri/loši, osim u karikiranim prikazima filmova, kad su švabe i rusi krivci..

 

bus je pomalo smiješan, simpatičan, nešto što bi bilo zgodno za dječicu.. uopće ne nalikuje 'pravom' busu. Približno tako je i stanje s regulativom, kao da je to sve neki demo-promo, ali ne za istač.. a ide se u to, možda naglavačke bez if-thena.. a to je često put u katastrofu, tj razumna bića (recimo ljudi) bi trebala znati upotrijebiti mozak (znanje) i predvidjeti-eliminirati rizik, uzrok pa posljedice. Što oko tog rade države? Što rade oko sigurnosti, softwarea? .. jedino što štite je copyright i autorska prava, što je zapravo zaštita interesa-zarade, parazitiranje na znanju čovječanstva koje bi moralo biti upotrebljeno 'u dobre svrhe', ne primarno u stjecanje novca. .. sigurnost? Kao i izgled, sa spodsmjehom, jer sigurnost izgleda uopće nije bitna državama koje to kontroliraju, samo patenti-zarada iz tog izvora neovisno o posljedicama.

 

+kao btw, nije štokholm dobio, nego uveo-platio-stvorio... nešto dobiti je u slučaju kad djedmraz daruje, ovo je ipak samo biz, ne dobiveno nego biz.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Stockholm dobio dva autonomna minibusa

računica je jednostavna: udaljenost od nas u km (kilometrima, ne konvertibilnim markama) izjednačite s godinama (1/1) i dobit ćete trenutak kad će ovakvo što zaživjeti amo. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
3 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice