Ima autonomiju 2+, a nas Krimac se hvali sa 4.
Sony na CES-u predstavio električni automobil
- poruka: 22
- |
- čitano: 5.630
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Iskreno volio bih auto koji moderno izgleda ali bez ijednog hi tech senzora,od opreme mi treba ABS i el. Podizaci i to je to..
Svaka čast Sony, ali ipak se vi koncentrišite na PS5..
Svaka čast Sony, ali ipak se vi koncentrišite na PS5..
-sony zapravo radi ono što oduvjek (sa pleykom) radi... zarađuje na licenci. Tj to je smisao ovog biza, licenca, ne da će oni proizviditi aute nego naplaćivati licence, =PS .. sporedno jel fićek ili NFS igra...
Iskreno volio bih auto koji moderno izgleda ali bez ijednog hi tech senzora,od opreme mi treba ABS i el. Podizaci i to je to..
Ja jedva čekam da mogu sjest u auto, upisat adresu i samo uživat u krajoliku rute.
Ako zele biti profitabilni, morat ce koristiti istu taktiku kao i sa konzolama,
tj. prodavati daleko ispod cijene, sa gubitcima, a onda zaradjivati na popravcima,
rezernim dijelovima i odrzavanju.
Vjerovatno ga nitko osim sluzbenog Sony servisa nece moci popravljati,
a ista stvar ce biti i sa dijelovima - OEM samo kod Sony-a, a mora biti jako jako
uspjesan u prodaji, da bi se pojavili aftermarket "made in china" zamjenski dijelovi.
Samo da im OS ne bude android, da nebi bilo stekanja nakon 15.000km,
zelis pokreniti automobil - pa cekas jedno 3 minute da sve izvrti,
pa ga rebootas, pa rootas, pa stavis custom ROM, pa platis za Sailfish OS...
Radije cisti Linux, da to radi kak spada.
Ako zele biti profitabilni, morat ce koristiti istu taktiku kao i sa konzolama,
tj. prodavati daleko ispod cijene, sa gubitcima, a onda zaradjivati na popravcima,
rezernim dijelovima i odrzavanju.
Vjerovatno ga nitko osim sluzbenog Sony servisa nece moci popravljati,
a ista stvar ce biti i sa dijelovima - OEM samo kod Sony-a, a mora biti jako jako
uspjesan u prodaji, da bi se pojavili aftermarket "made in china" zamjenski dijelovi.
Samo da im OS ne bude android, da nebi bilo stekanja nakon 15.000km,
zelis pokreniti automobil - pa cekas jedno 3 minute da sve izvrti,
pa ga rebootas, pa rootas, pa stavis custom ROM, pa platis za Sailfish OS...
Radije cisti Linux, da to radi kak spada.
Android zapinje jer se ne stavi adekvatni hardware. Kako nvidia Android rjesenja ne zapinju?
Sto bi trebali staviti Windows Phone 10 za ljubitelje kockica?
Ako omoguće kontrolu putem dualshock kontrolera kupujem odma!
Iskreno volio bih auto koji moderno izgleda ali bez ijednog hi tech senzora,od opreme mi treba ABS i el. Podizaci i to je to..
Slažen se, meni u autu triba samo pepeljara i cd-player.
Iskreno volio bih auto koji moderno izgleda ali bez ijednog hi tech senzora,od opreme mi treba ABS i el. Podizaci i to je to..
Slažen se, meni u autu triba samo pepeljara i cd-player.
Apsolutno ste u pravu. U mom autu trebam dobru klimu, abs, el. podizače prozora i dobar audio sustav, sve ostalo je lijepo i zgodno ali nije neophodno. Što je više elektronike, veća je šansa da nešto ode kvragu i zablokira ti auto.
Iskreno volio bih auto koji moderno izgleda ali bez ijednog hi tech senzora,od opreme mi treba ABS i el. Podizaci i to je to..
Slažen se, meni u autu triba samo pepeljara i cd-player.
Apsolutno ste u pravu. U mom autu trebam dobru klimu, abs, el. podizače prozora i dobar audio sustav, sve ostalo je lijepo i zgodno ali nije neophodno. Što je više elektronike, veća je šansa da nešto ode kvragu i zablokira ti auto.
U autu treba dobra zemska, a ostalo se snadjes.
Čitam komentare i zaključujem da je forumašima dobar i Yugo 45, opremljen desnim retrovizorom i presvlakama na sjedalima... WTF?!
Ovaj Sony ne očekujem na cestama, a obzirom da se radi o konceptu mogli su bit malo maštovitiji po pitanju dizajna. Kokpit proporcijama i oblikom potsjeća na američke aute iz 1985-1990.
Ako zele biti profitabilni, morat ce koristiti istu taktiku kao i sa konzolama,
tj. prodavati daleko ispod cijene, sa gubitcima, a onda zaradjivati na popravcima,
rezernim dijelovima i odrzavanju.
Ne zarađuje Sony što se tiče konzola na popravcima i dijelovima, nego na igrama. Igre, pogotovo ekskluzive, prodaju konzolu.
Pricam za auto-industriju - pogledaj Teslu - nakon stro prodaju, preskupo vozilo,
jos fino oderu na servisu - jedini servis je u Becu - pa sretno sa servisom.
Em je cijena po satu 30% veca nego kod drugih servisa, em placas EU tarifu sa HR placom,
a Tesla fino potrpa pare u dzep. Nista ne mozes sam promjeniti, dijelova nema,
osim ako ne kupis jos jednu Teslu, za dijelove.
Pricam za auto-industriju - pogledaj Teslu - nakon stro prodaju, preskupo vozilo,
jos fino oderu na servisu - jedini servis je u Becu - pa sretno sa servisom.
Em je cijena po satu 30% veca nego kod drugih servisa, em placas EU tarifu sa HR placom,
a Tesla fino potrpa pare u dzep. Nista ne mozes sam promjeniti, dijelova nema,
osim ako ne kupis jos jednu Teslu, za dijelove.
Ne vidim apsolutno nikakav argument meni na ruku, zasto bi pored svih
mogucih el opcija vozila i proizvodaca kupio teslin škart ?
osim da se mozda zapali u voznji skupa samnom.
odnosno da sad razmisljam o el vozilu kupio bi nissan leaf.
a tesla mi je samo lijepo ime.
Slažen se, meni u autu triba samo pepeljara i cd-player.
Šta će ti pepeljara? Otvoriš prozor (ručno naravno) i cijeli svijet ti je pepeljara.
autoelektričar je prosperitetno zanimanje. gotovo jednako kao i autolimar.
Ako pogledas "Sony Car", izgleda kao prepakirana Tesla, bar izvana.
A nebi se cudio ako se taj isti automobil ne proizvodi u Teslinoj tvornici u Kini.
PS - Ni ja nebi kupio teslu, al za razliku od Rimca, Tesla bar nije kompanija na papiru.
Cak i Sony ima gotov proizvod, makar vjerovatno prepakiran.
Slažen se, meni u autu triba samo pepeljara i cd-player.
Šta će ti pepeljara? Otvoriš prozor (ručno naravno) i cijeli svijet ti je pepeljara.
Nevalja bacat čike vanka, a nije uvik dobro ni prozor otvorit.
Čitam komentare i zaključujem da je forumašima dobar i Yugo 45, opremljen desnim retrovizorom i presvlakama na sjedalima... WTF?!
Ovo je sasvim dovoljno:
Ima autonomiju 2+, a nas Krimac se hvali sa 4.
Level 4 je na Conceptu Two, Level 5 su imali još 2015. na tajnom projektu za tajnog kupca, što je Mate Rimac javno rekao i na TV-u:
Rimac: Napravili smo automobil koji vozi bez vozača
http://hr.n1info.com/Vijesti/a53001/Rimac-Napravili-smo-automobil-bez-vozaca.html