Sada su elektromotore pogonili punjivi olovni akumulatori...
punjivi akumulatori? stvarno? tko bi pomislio da postoji takvo sto...
Sada su elektromotore pogonili punjivi olovni akumulatori...
punjivi akumulatori? stvarno? tko bi pomislio da postoji takvo sto...
i meni je to čudno, jer je njemačka i sama proizvodila obilje piva.
i meni je to čudno, jer je njemačka i sama proizvodila obilje piva.
Ono kad se dva genijalna uma sretnu u isto vrijeme na istom mjestu
(12:23)
Hibridni pogon poznat je negdje od 1910. - služio je za pogon podmornica. Poslije i za pogon lokomotiva (dizelica, točnije: dizel-električnih). Što se tiče auta na plin, tako su radili (na drvni plin) poljoprivredni strojevi između dva rata. Čak se u nekim starim filmovima (partizanskim) vide kamioni na takav pogon. Svašta je isprobano, svašata je vozilo, no onda se pojavio benzinski motor kao najbolji.
i meni je to čudno, jer je njemačka i sama proizvodila obilje piva.
Ono kad se dva genijalna uma sretnu u isto vrijeme na istom mjestu
(12:23)
ovo "fala" je uime dark wizza jer se on srami.
i meni je to čudno, jer je njemačka i sama proizvodila obilje piva.
Usporedi Čehinje i Njemice i sve će ti biti jasno.
Usporedi Čehinje i Njemice i sve će ti biti jasno.
veoma rado bih ih usporedio. za početak po jednu delegatkinju iz oba tabora. istodobno, radi objektivnosti.
nema usporedbe, Ajare..
zgodne prdaste Čehinjice odrasle na knedličkamy i pivičky uvijek imaju prednost...
uostalom, bolje Škoda od Folkvagena!
Zanimljiv zaključak, pogotovo za nekoga ko na avataru ima kriglu piva.
Pivo = Njemačka, zatim svi ostali. Odnos njemačkog i češkog pivarstva najlakše je opisati ovako: kad su Česi jednom prilikom otišli u Njemačku i probali njemačko pivo shvatili su da je sve ono što se u Češkoj proizvodi - smeće. Zato su doveli njemačke pivare kako bi im pokazali kako se radi pivo donjeg vrenja i koja je receptura.
Češka je poslije Njemačke bila druga industrijska sila u Europi. Za razliku od ostlih naroda, Nijemci su se prema Česima dobro ophodili. Zato su Britanci isplanirali antentat za Heiricha, upravitelja Češke, ne bi li se Česi digli na ustanak nakon što Nijemci, nakon atentata, uvedu represalije. Nijemci su to učinili, pobili sve muško stanovništvo u slu Lidicama (a žensko otjerali u logore), no Česi se nisu digli na ustanak. A što danas više nisu ono što su nekoć bili krivi su Rusi i komunizam. S time da je komunizam tamo bio mnogo gori nego u Jugoslaviji.
Češka je poslije Njemačke bila druga industrijska sila u Europi. Za razliku od ostlih naroda, Nijemci su se prema Česima dobro ophodili. Zato su Britanci isplanirali antentat za Heiricha, upravitelja Češke, ne bi li se Česi digli na ustanak nakon što Nijemci, nakon atentata, uvedu represalije. Nijemci su to učinili, pobili sve muško stanovništvo u slu Lidicama (a žensko otjerali u logore), no Česi se nisu digli na ustanak. A što danas više nisu ono što su nekoć bili krivi su Rusi i komunizam. S time da je komunizam tamo bio mnogo gori nego u Jugoslaviji.
eh pojednostavljeno...
pa nisu od Zlih Rusa(TM) potkraj 50-ih u Škodi sve prebacili otraga (motor/pogon) - nego od Vrancuza, Renola, kak bi rekli Podravci...
a propos ustanaka, Česi su prethodnici protestantizma, husitski pokret, Jan Žiška, jedan od svega 5-6 vojnih zapovjednika u povijesti koji nisu izgubili bitku... tada su Švabe kao i uvijek na Zapadu bili "pravovjerni"i vodili križarske ratove, a kad je došlo im iz dupeta u glavu, onda su bili odjednom moderni i progresivni (Martin Luther, čovjek pun razumijevanja za turske postupke spram raje, recimo) za razliku od onih istočnije, zlih katolika...
naravno, ovo je sve pojednostavljivanje, ali jednakovrijedno kao i Vaše pojednostavljivanje...
Zapravo je Škoda prvotno bila tvornica oružja i pretpostavljam još ponečeg baziranog na čeliku a firmu Laurin i Klement su kupili od istoimenih osnivača tvornice (ili manufakture možda).
Ta dva momka su pravili aute no, eto, preuzela ih je Škoda i tako se zakotrljaše Škoda vozila...