Serious Sam 4 stigao na računala

poruka: 43
|
čitano: 12.298
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Serious Sam 4 stigao na računala".
16 godina
offline
Serious Sam 4 stigao na računala

Danas sam zaigrao prvi lvl i za sada je sve ok, nema trzanja, nedovršenih tekstura, niti tome sl. kao na ovim video recenzijama gameplaya što se nađu na yubitu, a oni svi redom imaju jaču grafulju od moje.

Mlađe generacije očekuju wow grafiku jer su na tome odrasli no kod SS-a to po meni nije toliko bitno, bitan je brzi gameplay i hrpa neprijatelja. Ono na što se ljudi većinom žale je to da ih stil ne podsjeća na prva dva SS-a, no ako u postavkama od igre stavite opciju VIVID pod color control, dobiti ćete upravo ono što vam po defaultu fali kod igre. Istina je da postoje neki bugovi poput nedostatka collisona, ali za sada to ne smeta previše kod gameplay-a, za ostale nedostatke ću vjerovatno saznati kroz više igranja.

Cijena je mogla biti malo niža pa se ljudi ne bi toliko pjenili i zamjerali s negativnim komentarima.

Moj PC  
2 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Serious Sam 4 stigao na računala

Odigrao prve 3 mape i nije mi jasno zbog čega ljudi (djeca?) cmizdre? 3600 ryzen, 2060s, 16gb, sve na ultra ide oko90fps. Za sada bez ijednog buga, čak ni glitcha, no ne znači da ih nema. Da su animacije u cutscenama mogle biti bolje, apsolutno. Neke odluke kao nemogućnost promjene keybindova je definitivno čudna. Mene osobno najviše smeta gubljenje opreme u coop-u. 

 

Ali, u globalu, izvrsna igra. Nije Doom Eternal (ipak ID ima umjetnički odjel vjerojatno veći negi cijeli Croteam), ali samo napucavanje i igrivost mi je skoro ista. Plus SS4 ima coop. Recimo, Doom Eternal 9.2, SS4 9.. od 10. 

 
1 0 hvala 0
15 godina
online
Re: Serious Sam 4 stigao na računala
Branimir2412 kaže...

Danas sam zaigrao prvi lvl i za sada je sve ok, nema trzanja, nedovršenih tekstura, niti tome sl. kao na ovim video recenzijama gameplaya što se nađu na yubitu, a oni svi redom imaju jaču grafulju od moje.

Mlađe generacije očekuju wow grafiku jer su na tome odrasli no kod SS-a to po meni nije toliko bitno, bitan je brzi gameplay i hrpa neprijatelja. Ono na što se ljudi većinom žale je to da ih stil ne podsjeća na prva dva SS-a, no ako u postavkama od igre stavite opciju VIVID pod color control, dobiti ćete upravo ono što vam po defaultu fali kod igre. Istina je da postoje neki bugovi poput nedostatka collisona, ali za sada to ne smeta previše kod gameplay-a, za ostale nedostatke ću vjerovatno saznati kroz više igranja.

Cijena je mogla biti malo niža pa se ljudi ne bi toliko pjenili i zamjerali s negativnim komentarima.

 Vjeruj mi, mnogi ni ne ocekuju sada neki graficki "showcase" za ovaj tip igre jer se znalo da je "old school", da se radi o manjem studiju i da im budget nije neki bog zna kakav ali jesu li oni krivi kada nalete na hrpetinu glitcheva? Nitko ne voli igrati takvu igru...... ono prolazis kao duh kroz prostor, protivnici te na trenutke ne vide, teksture popaju na sve strane.... mislim, to je vec previse.

 

Ocekivao sam da nece biti toliko bugova/glitcheva kao njihove prethodne igre koje nisu imale toliko problema.... da se razumijemo, nitko nije imun na probleme (ni AAA blockbusteri) ali ovakvo trenutno stanje nije prihvatlljivo.

Whenever there's light, there are shadows. We, who were changed by being bathed in the light only once... will spend our future in a world without light.
Re: Serious Sam 4 stigao na računala
lovac82 kaže...

 Vjeruj mi, mnogi ni ne ocekuju sada neki graficki "showcase" za ovaj tip igre jer se znalo da je "old school", da se radi o manjem studiju i da im budget nije neki bog zna kakav ali jesu li oni krivi kada nalete na hrpetinu glitcheva? Nitko ne voli igrati takvu igru...... ono prolazis kao duh kroz prostor, protivnici te na trenutke ne vide, teksture popaju na sve strane.... mislim, to je vec previse.

 

Ocekivao sam da nece biti toliko bugova/glitcheva kao njihove prethodne igre koje nisu imale toliko problema.... da se razumijemo, nitko nije imun na probleme (ni AAA blockbusteri) ali ovakvo trenutno stanje nije prihvatlljivo.

 

Izašao je patch za igru, jesi probao sad odigrati? Ima li još uvijek puno bugova?

 

 

12 godina
offline
Serious Sam 4 stigao na računala

U igri sam jedno 3-4 sata, igra je skroz ok, na niti 1 bug nisam naletio, tu i tamo neki glitch sa ai neprijateljima ali ništa strašno, grafika super, neprijatelja ko u priči, igra je pravi challenge, 8/10.

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Serious Sam 4 stigao na računala

Patch koji je izasao navodno je ispravio gotovo sve nedostatke..

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put pon 28.9.2020 11:58 (toxic).
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Serious Sam 4 stigao na računala

1.01 je day-0 patch (vec integriran u igru), i igra je i dalje u takvom stanju da je to tuga.

 

Drugog patcha za sada nema.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Serious Sam 4 stigao na računala
Čitatelj kaže...

1.01 je day-0 patch (vec integriran u igru), i igra je i dalje u takvom stanju da je to tuga.

 

Drugog patcha za sada nema.

 a gledo sam ovo day 1 : 

on je jos uvijek kritican i mislim realan..

 

al ne razumijem zasto se razlikuju review to reviewa , neki igru obozavaju ovakva kakva je, drugi pak nadu 1000 mana itd...

 

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put pon 28.9.2020 12:13 (toxic).
Serious Sam 4 stigao na računala

Činjenica da rade vlastiti engine (još od prvog SS:TFE) umjesto da pribjegnu kao 99.999% developera drugim rješenjima u vidu ili Unreala ili Unitya dovoljno govori o tome da imaju veliku želju prodavati isti.

 

Ipak oni su stvarno premaleni team za tako nešto jer umjesto da s utrošenim vremenom imaju 90% sadržaja i 10% posto tehnikalija, oni su veliku većinu vremena utrošili na razvijanje enginea koji je eto pokazalo se zaostao i nimalo interesantan. Igra im nažalost sada djeluje tek nešto bolje od low budget indie FPS napravljen u Unityu prema gotovom templateu i assetima od 5 USD. Jako šteta, jer su strašno puno energije i truda utrošili.

 

Bilo je to fora prije 20ak godina, sjećam se da sam negdje u srednjoj školi u to vrijeme drmao po SS:TFE i kasnije TSE. U to vrijeme mislim da su Unreal i Unity bili vrlo komercijalni alati koje si je malo tko mogao priuštiti, a i puno toga bilo je daleko kompliciranije nego danas. Danas u Unityu s gotovim templateom i free game assetima napraviš (očajni) FPS u roku 2 dana.

 

Tada je imalo smisla raditi vlastiti engine (i igra im je bila u rangu najboljih AAA naslova). Danas, stvarno se pitam koji je razlog tomu kad se toliko otišlo naprijed i oni stvarno nemaju nikakve mogućnosti pratiti tu kvalitetu.

Moj PC  
4 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Serious Sam 4 stigao na računala

 

@ZovemseZoranidolazimizRijeke 

 

Je, Kizo more biti, ali ipak si napravio svoj engine. Ne ovisiš o tuđim rješenjima. In-house.

 

Kaj misliš, kako bi na tvoj komentar odgovorili Croteamovci? Pitanje nije provokacija, nego me interesno zanima.

Panzerkampfwagen.dzg-C++-USA. :-)
15 godina
offline
Re: Serious Sam 4 stigao na računala
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

* * * U to vrijeme mislim da su Unreal i Unity bili vrlo komercijalni alati koje si je malo tko mogao priuštiti, * * *

Da, mislim da sam čitao da je u jednom trenutku ciejna za Unreal Engine bila oko 1 Mil USD. Danas je gratis, naprviš igru ako se prodaje imaš procenat i to je to. Da ovdje zajedno pravimo neki FPS iz Unreal Enginea za pola vremena koliko utrošimo u forumsko tralakanje imali bi onu famoznu plaću od 8.000€ Ali...

Re: Serious Sam 4 stigao na računala
PzKpfw kaže...

 

@ZovemseZoranidolazimizRijeke 

 

Je, Kizo more biti, ali ipak si napravio svoj engine. Ne ovisiš o tuđim rješenjima. In-house.

 

Kaj misliš, kako bi na tvoj komentar odgovorili Croteamovci? Pitanje nije provokacija, nego me interesno zanima.

 

pa ja cijenim njihov trud, kapa do poda, ali se i dalje ne mogu načuditi što toliko iskusni ljudi uporno furaju svoj engine kad se već 10 godina zna da nema tu kvalitetu (niti može imati, tisuće developera radilo je na Unrealu i Unityu, i utrošeno je u izradu sveukupno vjerojatno nekoliko milijarda dolara). Kad imaš firmu onda je prvenstveno zarada i samo zarada na prvom mjestu. Jer s dobrom voljom i zabavom nećeš dati čovjeku plaću. Kada si malo nezavisni studio koji radi igre iz zajebancije pa se nadaju da će nešto postići, onda možeš što te volja, pa tako i odlučiti napraviti vlastiti engine. Ali kad za tebe rade ljudi koji žele svoju plaću, onda je odluka da "idemo biti skroz independent i furati svoju briju" nešto što bi trebalo staviti uskličnik iznad glave. Samo moj IMHO. U tehničkom smislu ne mogu se definitivno mjeriti s velikim igračima, pa bi se trebalo ipak više usmjeriti na ono što mogu, level design, animacije, dizajn neprijatelja, itd. Za sve 3 čuo sam da su ljudi dosta razočarani i da je sve to već više puta viđeno, prežvakano, neinteresantno. 

 

Envy kaže...
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

* * * U to vrijeme mislim da su Unreal i Unity bili vrlo komercijalni alati koje si je malo tko mogao priuštiti, * * *

Da, mislim da sam čitao da je u jednom trenutku ciejna za Unreal Engine bila oko 1 Mil USD. Danas je gratis, naprviš igru ako se prodaje imaš procenat i to je to. Da ovdje zajedno pravimo neki FPS iz Unreal Enginea za pola vremena koliko utrošimo u forumsko tralakanje imali bi onu famoznu plaću od 8.000€ Ali...

 

Haha, ja se i dalje jebem s "GameMaker"-om, jer prvenstveno obožavam 2D retro igre za koji je on naprosto savršen (Unity mi je toliko velik i kompliciran za moje potrebe, kao da želiš dizajnirati posjetnicu pa umjesto Inkscapea ili Adobe Illustratora ti uzmeš Autocad ili Catiu, jer i oni mogu crtati linije i tekstove). Problem je jedino nedostatak volje, jer nisam više u entuzijastičnim 20-ima.

 

 

12 godina
odjavljen
offline
Re: Serious Sam 4 stigao na računala
Sama činjenica in house riješenje već diže cijenu, a iskreno nema nekog opravdanja.
Slažem se s kolegom. Da su veliki, radit nešto in house (npr Frostbite ili Snowdrop) bi imalo smisla, ovako ne, barem ne danas. Prije 15-20 godina da.
I da, baš me zanima da li netko iz Croteama prati Bug i šta bi rekao na ovu temu.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice