Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodnju s

poruka: 353
|
čitano: 98.109
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodnju s".
3 godine
protjeran
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn

Znaš onu - mišljenje je kao šupak, svatko ga ima. Mnogima šupak smrdi, kao i usta. 
Bravo Mate, ovo je jebena senzacija. Bugatti sa sjedištem u Hrvatskoj. Jeben PR.

Poruka je uređivana zadnji put pon 5.7.2021 18:46 (user2206).
5 godina
offline
Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodnju s

Sve vise licimo na istocne "komsije". Jednostavno ne prastamo tudji uspjeh, a vec smo lagano poceli i da slavimo poraze. Da mi oproste istocne "komsije", nije bilo nista zlonamjerno, vec, eto...

 
0 4 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodnju s

Dokaz da se radi samo o manipulaciji CO2, radi placanja nameta EU-u, je i samo ime - "Bugatti Rimac",

a ne "Rimac Bugatti".

https://techcrunch.com/2021/07/05/vw-offloads-bugatti-to-rimac-to-form-new-ev-company-bugatti-rimac/

 

 

 

Bugatti prosjecan CO2: 516gr

Rimac prosjecan CO2: 0gr

 

Ide se na anuliranje, nista drugo - ista stvar kao sto je to napravio FCA sa Teslom.

Samo grupa na papiru.

 

Ovo je samo jos gore - jer ce sav visak CO2 placati zapravo Rimac odnosno HR, jer Rimac nema kinte za to,

a to sto ce VAG dati lovu za izgradju kampusa, to im je sitnis naspram koliko bi morali platiti EU za CO2 u grupi.

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
online
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Čitatelj kaže...

Dokaz da se radi samo o manipulaciji CO2, radi placanja nameta EU-u, je i samo ime - "Bugatti Rimac",

a ne "Rimac Bugatti".

https://techcrunch.com/2021/07/05/vw-offloads-bugatti-to-rimac-to-form-new-ev-company-bugatti-rimac/

 

 

 

Bugatti prosjecan CO2: 516gr

Rimac prosjecan CO2: 0gr

 

Ide se na anuliranje, nista drugo - ista stvar kao sto je to napravio FCA sa Teslom.

Samo grupa na papiru.

 

Ovo je samo jos gore - jer ce sav visak CO2 placati zapravo Rimac odnosno HR, jer Rimac nema kinte za to,

a to sto ce VAG dati lovu za izgradju kampusa, to im je sitnis naspram koliko bi morali platiti EU za CO2 u grupi.

 

Ime nije dokaz ničega, ali je zanimljivo da je baš taj poredak, zbog renomea, povijesti, abecede, važnosti ili stvarnog značaja unutar tog mergera; možemo samo nagađati jer nismo bili na sastanku kad se o tome odlučivalo.
Što se tiče plaćanja premije na prekomjerne emisije CO2 zapravo se radi o sitnišu za grupu jer "kazna" iznosi 95€/g CO2 po vozilu. Granica je 95g... dakle za svaki prodani Bugatti (u EU! - za prodane u Emirate, Kinu ili SAD ne plaćaju ništa) bi trebali platiti 39995€, što je irelevantno obzirom na milijunsku krajnju cijenu i da je onome tko kupuje Bugatti potpuno svejedno koliko košta. Mali je broj primjeraka, pa je ta kazna jedva 2-3 milijuna € godišnje. Kad na Golfu gdje je veliki broj automobila i velika konkurencija izgubiš 2-3000€ zbog CO2 to je tragedija, ali na Bugattiju se 40000 doslovno ne osjeti. U doba Veyrona su gubili i po 6 milijuna € po prodanom primjerku, pa se nije dogodilo ništa. Mislim da je ovdje više stvar u imageu, a i mi zapravo ne znamo kakav dogovor imaju s Rimcem. Čini mi se da će Rimac na ime ovog "poklona" besplatno raditi na razvoju elektro pogona za VW grupu, što će zapravo bit plaćano iz raznih EU fondova i subvencija. Porsche Holding je samo prebacio Bugatti sa jedne strane portfelja na drugu, a dobio besplatne usluge, nešto za ništa tj. win-win. Vjerojatno će najveći dio posla biti testiranje, a to je u Svetoj Nedelji sigurno 5 puta jeftinije nego u Sindelfingenu. Ne bi bilo čudno da se i u Rimcu dodatno poveća Porsche SE udio. Da ne bude zabune, Porsche u neku ruku i dalje upravlja i Rimcem i Bugattijem jer su oni ti koji drže novac, a ako gledamo udjele imaju 45% direktno u Bugattiju, a imaju i 24% Rimca (vjerojatno povlaštenih dionica s većim upravljačkim pravima), tako da imaju još 13,2% preko udjela od Rimca što je ukupno 58% dionica Bugattia. Isto tako Porsche Holding SE (societas europaea) kao vlasnik VAG će bit suvlasnik kampusa, ali pitanje je hoće li oni išta potrošiti na taj kampus, no osigurat će da dobije EU novac, jer pita se njih, a ne nekakvu vladu RH.

12 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Tebi Filox i bradi treba vjerovati. Nikom više.

Ja vjerujem u dobit.

Dobit je uspjeh. Kad gubitaš kupi gubitaša, skepsa je prirodna.
Dery:Dobaci meni tvog delidera pa da vidiš kako mu cijena raste kao platini.Kad ga ja uštelim to će postat pravi i7 , ostavi se ocanja i plug and play-a, nije to za te.Ja sam izbrusio vještine na amdu
Poruka je uređivana zadnji put uto 6.7.2021 13:02 (DarthMarkus).
Moj PC  
6 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
DarthMarkus kaže...
Tebi Filox i bradi treba vjerovati. Nikom više.

Ja vjerujem u dobit.

Dobit je uspjeh. Kad gubitaš kupi gubitaša, skepsa je prirodna.

Da, za pravni subjekt. Za osobu/vlasnika je uspjeh kada izvuče financijsku korist pa bilo to i od gubitaša u vlasništvu. Kada država, fondovi, crowd ili bilo tko namiri gubitke, spretno pliva u labirintu pravnog sustava uz predstečajne nagodbe, poticaje, subvencije, uz to još formira i bazu pristaša koji bilo iz političkih ili zavičajnih razloga podržavaju nešto što ne bi da se radi o nekome neke druge provenijencije, sve to na dulji rok. To je uspjeh.

5 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
DarthMarkus kaže...
Tebi Filox i bradi treba vjerovati. Nikom više.

Ja vjerujem u dobit.

Dobit je uspjeh. Kad gubitaš kupi gubitaša, skepsa je prirodna.

 Tako je, uvijek meni vjerujte, nećete pogriješiti. Ja, ja i samo ja.

 

Live long and prosper.
5 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Čitatelj kaže...

Dokaz da se radi samo o manipulaciji CO2, radi placanja nameta EU-u, je i samo ime - "Bugatti Rimac",

a ne "Rimac Bugatti".

https://techcrunch.com/2021/07/05/vw-offloads-bugatti-to-rimac-to-form-new-ev-company-bugatti-rimac/

 

 

 

Bugatti prosjecan CO2: 516gr

Rimac prosjecan CO2: 0gr

 

Ide se na anuliranje, nista drugo - ista stvar kao sto je to napravio FCA sa Teslom.

Samo grupa na papiru.

 

Ovo je samo jos gore - jer ce sav visak CO2 placati zapravo Rimac odnosno HR, jer Rimac nema kinte za to,

a to sto ce VAG dati lovu za izgradju kampusa, to im je sitnis naspram koliko bi morali platiti EU za CO2 u grupi.

 

 Pa naravno, to smo odavno zaključili i jasno je ko dan. Svejedno, mogao je Bugatti odabrat i nekoga drugoga, a ne baš Rimac firmu. Nešto očito taj Rimac radi kako treba ili su u Porscheu debili koji pojma nemaju i trebali bi pitat stručnjake s ovog foruma za savjet.

Live long and prosper.
12 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn

Zanimljivo je to,da ako gledas ovu i onu noviju aktualnu temu i dalje hateri "hejtaju" Rimca i ljepe mu etikete prodavaca magle.

Normalan covjek bi priznao,JBG pogresio sam,bili ste u pravu...ali neeee i dalje oni po svome!

Impresivno,zaista!

 

 

Tek kada ti komarac sleti na jaja,shvatiš da se problemi ne riješavaju nasiljem!
11 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
jozef kaže...

...a ako gledamo udjele imaju 45% direktno u Bugattiju, a imaju i 24% Rimca (vjerojatno povlaštenih dionica s većim upravljačkim pravima), tako da imaju još 13,2% preko udjela od Rimca što je ukupno 58% dionica Bugattia. 

 ova mate-motika nejde baš tako 

5 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
picajzla0707 kaže...
jozef kaže...

...a ako gledamo udjele imaju 45% direktno u Bugattiju, a imaju i 24% Rimca (vjerojatno povlaštenih dionica s većim upravljačkim pravima), tako da imaju još 13,2% preko udjela od Rimca što je ukupno 58% dionica Bugattia. 

 ova mate-motika nejde baš tako 

 Kako neide? Ide uvijek kad treba okrenut priču kontra Rimca. Naravno da se postotci samo zbroje, pa ispada da Rimac ima 55% udjela, a Porsche 58%. Savršena logika i još bolja matematika. 

 

Live long and prosper.
4 godine
protjeran
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
picajzla0707 kaže...
jozef kaže...

...a ako gledamo udjele imaju 45% direktno u Bugattiju, a imaju i 24% Rimca (vjerojatno povlaštenih dionica s većim upravljačkim pravima), tako da imaju još 13,2% preko udjela od Rimca što je ukupno 58% dionica Bugattia. 

 ova mate-motika nejde baš tako 

 

Ta mate-matika ide bas tako, objasnjeno u ovom postu:

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/sada-sluzbeno-bugatti-prelazi-vecinsko-vla/283507.aspx?page=3&jumpto=6384561&sort=asc&view=flat

 

S time da u svemu tome ima jos Mate-matike:

 

https://portalnovosti.com/mate-matika

16 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Dr. Alien kaže...
picajzla0707 kaže...
jozef kaže...

...a ako gledamo udjele imaju 45% direktno u Bugattiju, a imaju i 24% Rimca (vjerojatno povlaštenih dionica s većim upravljačkim pravima), tako da imaju još 13,2% preko udjela od Rimca što je ukupno 58% dionica Bugattia. 

 ova mate-motika nejde baš tako 

 

Ta mate-matika ide bas tako, objasnjeno u ovom postu:

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/sada-sluzbeno-bugatti-prelazi-vecinsko-vla/283507.aspx?page=3&jumpto=6384561&sort=asc&view=flat

 

S time da u svemu tome ima jos Mate-matike:

 

https://portalnovosti.com/mate-matika

 

Uzalud se trudiš...ne očekuješ valjda da odbace svog mesiju nakon što pročitaju toliki tekst? Prevelik je to napor

4 godine
protjeran
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
segregator kaže...

 

Uzalud se trudiš...ne očekuješ valjda da odbace svog mesiju nakon što pročitaju toliki tekst? Prevelik je to napor

 

To je potpuno jasno, kao sto su neki do kraja idolizirali i branili Bandica, Sanadera, Todorica, Mamica, da nastavim niz potrosio bi tipkovnicu, tako i danas bezuvjetno brane Rimca. Svi koji su se i tada i sada usudili reci bilo sto suprotno od panegirika automatski su proglaseni jalnim hejterima. To sto su hejteri i tada i sada ljudi koji ne vole lazi, malverzacije, kriminal i sl., gdje su jal cinjenice i dokazi, manje je bitno. Ono sto je zanimljivo sa psiholoskog aspekta je da se neki nisu naucili niti iz ponavljanja (fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me), gdje su cijele price i tada i sada odlican "lakmus" test, a gdje se eklatantno vidi tko pati od kognitivne disonance, tko od oligofrenije, dok je nekima odavno sve kristalno jasno.

Poruka je uređivana zadnji put čet 8.7.2021 13:07 (Dr. Alien).
3 godine
protjeran
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn

Moraš biti posebno nadaren, da se izrazito blago izrazim, da Rimca usporediš sa navedenim šljamom. Jako mi te žao...

5 godina
offline
Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodnju s

Vidim da je Rimac Nevera nastupila na Festivalu brzine u Goodwoodu. Kako to kad se priča da taj auto ne postoji, da je to neki americki kit-car od 20.000 eura, da je sve ovo prodavanje magle, da su brojevi izmišljeni...

 

Kako je onda uspio ići na ovaj festival? Šta vi mislite, molim da podijelite svoje misljenje.

 

Live long and prosper.
Moj PC  
4 6 hvala 0
14 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Filox kaže...

Vidim da je Rimac Nevera nastupila na Festivalu brzine u Goodwoodu. Kako to kad se priča da taj auto ne postoji, da je to neki americki kit-car od 20.000 eura, da je sve ovo prodavanje magle, da su brojevi izmišljeni...

 

Kako je onda uspio ići na ovaj festival? Šta vi mislite, molim da podijelite svoje misljenje.

 

 pogledao sam snimku. start uz paljenje guma mi je izgledao kao nedorađen software za kontrolu proklizavanja, ima tu previše snage u kotačima, čak i za tako teško vozilo. zanošenje i šigumiganje je bilo baš uočljivo i tijekom vožnje a cesta je bila suha, tako da ne znam koliko je za držanje ceste u pitanju vozač a koliko problemi sa kontrolom prenošenja snage na svakom elektro motoru. kako nema na snimci brzine i prolaznog vremena teško se stječe dojam brzine, možda je bilo brzo ali ne bih rekao.

eto, no nisam ni blizu auto-moto stručnjaka. samo gledatelj.

edit: link

 https://www.goodwood.com/grr/event-coverage/festival-of-speed/2021/7/video-the-best-new-supercars-of-fos-2021/

kreće na 08:57

i da, nastup se na fos-u može i platiti. nemam pojma je li rimac platio promociju ili je pozvan.

jedino što me muči sa umjetnom inteligencijom je sram koji ću osjećati kad shvati koliko smo glupi.
Poruka je uređivana zadnji put sub 10.7.2021 21:34 (all_or_nothing).
4 godine
protjeran
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Filox kaže...

Vidim da je Rimac Nevera nastupila na Festivalu brzine u Goodwoodu. Kako to kad se priča da taj auto ne postoji, da je to neki americki kit-car od 20.000 eura, da je sve ovo prodavanje magle, da su brojevi izmišljeni...

 

Kako je onda uspio ići na ovaj festival? Šta vi mislite, molim da podijelite svoje misljenje.

 

Concept One je takodjer nastupio na FOS-u u Goodwoodu:

 

 

 

Taj auto ima doradjenu sasiju od Factory Five Racing GTM kit car-a. Na linku imas detalje:

 

https://www.hr385.com/cose/Rimac.pdf

 

Za taj isti Concept One, za koji se godinama tvrdilo da je najjaci, najbrzi i najbolji automobil na svijetu, za kojeg su se otimali (tajni) kupci, za auto za koji je stiglo 88 predbiljezbi za najavljenih 88 primjeraka:

 

Velika potražnja: I princ uzdiše za elektrojurilicom iz Hrvatske

 

Mnogi su zainteresirani za hrvatsku jurilicu, a stigle su predbilježbe za čak 88 auta. Naručila ga je kraljevska obitelji iz Abu Dabija, a europski kupci žele ostati tajni

 

https://www.24sata.hr/news/velika-potraznja-i-princ-uzdise-za-elektrojurilicom-iz-hrvatske-264457

 

The production is limited to only 88 units, 10 to 15 cars per year.

 

https://web.archive.org/web/20170721201206/http://www.rimac-automobili.com/en/press/releases/concept_one-competing-at-the-concorso-deleganza-villa-deste/

 

Upravo za taj auto Mate Rimac je nekidan izjavio da je slijepa ulica, ali je zato Nevera hit:

 

Mate Rimac: Concept One bio je slijepa ulica, Nevera je hit!

 

https://www.vecernji.hr/auti/mate-rimac-concept-one-bio-je-slijepa-ulica-nevera-je-hit-1501585

 

Filox kaže...

Kako je onda uspio ići na ovaj festival? Šta vi mislite, molim da podijelite svoje misljenje. 

 

Platis i ides:

 

https://www.goodwood.com/business/exhibiting/festival-of-speed/

 

Ponekad ti u placanju pomogne npr. grad Zagreb:

 

Potpora Zagrebačke županije poduzetnicima za nastup na manifestacijama u vezi s poduzetništvom u 2016. godini

 

Rimac Automobili d.o.o., Ljubljanska 7, 10431 Sveta Nedelja, 53943536946, Pebble Beach Concours d'Elegance Pebble Beach, 21.08.2016., Zakup, uređenje i opremanje izložbenog prostora, 30.000,00kn

 

https://www.zagrebacka-zupanija.hr/media/filer_public/a8/11/a811583e-f244-4397-8c3b-07d8e4270bd1/6potpore_poduzetnicima_nastup_na_sajmovima.docx

 

all_or_nothing kaže...

 pogledao sam snimku. start uz paljenje guma... 

 

Vozac (Miroslav Zrnevic, imas ga gore gdje vozi i Concept One) na startu je imao ukljucen drift mode, dakle cilj je bio da auto proklizuje i zapali gume na startu.

Poruka je uređivana zadnji put ned 11.7.2021 1:50 (Dr. Alien).
5 godina
offline
Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodnju s

Aha, evo opet je Rimac americki kit car od 20.000 dollara. Yes, yes, sure it is...

 

 

P.S.

Znam da se moze doci na FOS tako da platis i odes, ali kako se tamo dodje s autom koji ne postoji, to je meni fascinantno. Do jucer su razni pojedinci tvrdili da Nevera ne postoji, pa je odatle proizaslo moje pitanje.

Live long and prosper.
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.7.2021 15:06 (Filox).
Moj PC  
2 4 hvala 0
4 godine
protjeran
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Filox kaže...

Aha, evo opet je Rimac americki kit car od 20.000 dollara. Yes, yes, sure it is...

 

 

Yes, yes, sure it is, jer kao sto sam napisao, Concept One, koji je sudjelovao na FOS-u 2017. ima doradjenu sasiju od Factory Five Racing GTM kit car-a. Na linku imas detalje:

 

https://www.hr385.com/cose/Rimac.pdf

 

Buduci da je tako jako tesko kliknuti na link, sasiju je doradio inzenjer Kvocic, naime predvidjena je za V8 motor, a ne za elektricne motore kupljene od AM Racing Inc.

 

U nedoradjenoj sasiji naslikavao se Mate Rimac:

 

https://abload.de/img/rimac-forum-19f8kps.jpg

 

https://abload.de/img/rimac-forum-20qqk78.jpg

 

Rimac je pod nazivom CroDriver pisao svasta na raznim forumima, pa je desetak godina kasnije brisao ili editirao postove, naime ovdje:

 

https://www.diyelectriccar.com/forums/showthread.php/bmw-bi-moto-ev-project-28287p22.html

 

Nam pomaze Internet Archive stranica:

 

 

Gdje piše: The GTM was ordered 4 months ago.


Što je to GTM?


To je proizvod Factory Five Racinga, GTM kit car:


https://www.factoryfive.com/gtm-supercar/


https://www.factoryfive.com/gtm-supercar/design/

 

Prica se nastavlja tako sto je htio kupiti i CAD nacrte, ali nije uspio, naime ljudi iz Factory Five Racinga nisu bili odusevljeni kad su saznali da se Concept One sa njihovom (modificiranom) sasijom predstavlja kao koncept razvijen i napravljen iz nule, in-house, u Hrvatskoj, sve to i vise je odlicno dokumentirano na prvom linku, kojeg ponavljam jos jednom:

 

https://www.hr385.com/cose/Rimac.pdf

 

Filox kaže...

P.S.

Znam da se moze doci na FOS tako da platis i odes, ali kako se tamo dodje s autom koji ne postoji, to je meni fascinantno. Do jucer su razni pojedinci tvrdili da Nevera ne postoji, pa je odatle proizaslo moje pitanje.

 

Ne znam koji su to pojedinci, ja to nikada nisam tvrdio.

 

Concept One je predstavljen 2011., dakle postoji, isto kao i Concept 2, odnosno Nevera. Druga je stvar sto se niti jedan jos uvijek ne moze homologirati (C2 bi trebao uskoro), iako su upravo za razvoj i homologaciju dobili novce:

 

Razvoj i homologacija supersportskog električnog automobila C2-Rimac automobili;

 

Bespovratna sredstva (HRK)

 

52.226.456,66

 

Ukupni prihvatljivi troškovi (HRK)

 

116.058.792,57

 

Ukupna vrijednost projekta (HRK)

 

128.642.021,95

 

https://www.docdroid.net/9fgFLJq/povecanje-razvoja-novih-proizvoda-i-usluga-koji-proizlaze-iz-aktivnosti-istrazivanja-i-razvoja-2016.pdf

 

Gdje se uz homologaciu koja je prvotno trebala biti zavrsena 30.09.2020., ocekuje/ocekivalo i ovo:

 

Rezultati: Do 2020. godine očekuje se povećanje prihoda od prodaje novih proizvoda za tržište za 822%, povećanje ulaganja poduzeća u aktivnosti istraživanja i razvoja u S3 prioritetnom području „Promet i mobilnost“ i „Energija i održiv okoliš“ u odnosu na prošlu godinu za 620%, povećanje dobiti za 1931%, povećanje zaposlenih za 413%, povećanje izvoza za 904% te povećanje ukupnog prihoda za 741%. U istom razdoblju očekuje se povećanje prijava patenata, žigova i industrijskog dizajna poduzeća za 2, kao i zapošljavanje najmanje dvije osobe s invaliditetom.

 

https://www.mingo.hr/public/documents/MGPO_Brosura_150_projekata.pdf

 

5 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Dr. Alien kaže...
Filox kaže...

Aha, evo opet je Rimac americki kit car od 20.000 dollara. Yes, yes, sure it is...

 

 

Yes, yes, sure it is, jer kao sto sam napisao, Concept One, koji je sudjelovao na FOS-u 2017. ima doradjenu sasiju od Factory Five Racing GTM kit car-a. Na linku imas detalje:

 

https://www.hr385.com/cose/Rimac.pdf

 

Buduci da je tako jako tesko kliknuti na link, sasiju je doradio inzenjer Kvocic, naime predvidjena je za V8 motor, a ne za elektricne motore kupljene od AM Racing Inc.

 

U nedoradjenoj sasiji naslikavao se Mate Rimac:

 

https://abload.de/img/rimac-forum-19f8kps.jpg

 

https://abload.de/img/rimac-forum-20qqk78.jpg

 

Rimac je pod nazivom CroDriver pisao svasta na raznim forumima, pa je desetak godina kasnije brisao ili editirao postove, naime ovdje:

 

https://www.diyelectriccar.com/forums/showthread.php/bmw-bi-moto-ev-project-28287p22.html

 

Nam pomaze Internet Archive stranica:

 

 

Gdje piše: The GTM was ordered 4 months ago.


Što je to GTM?


To je proizvod Factory Five Racinga, GTM kit car:


https://www.factoryfive.com/gtm-supercar/


https://www.factoryfive.com/gtm-supercar/design/

 

Prica se nastavlja tako sto je htio kupiti i CAD nacrte, ali nije uspio, naime ljudi iz Factory Five Racinga nisu bili odusevljeni kad su saznali da se Concept One sa njihovom (modificiranom) sasijom predstavlja kao koncept razvijen i napravljen iz nule, in-house, u Hrvatskoj, sve to i vise je odlicno dokumentirano na prvom linku, kojeg ponavljam jos jednom:

 

https://www.hr385.com/cose/Rimac.pdf

 

Filox kaže...

P.S.

Znam da se moze doci na FOS tako da platis i odes, ali kako se tamo dodje s autom koji ne postoji, to je meni fascinantno. Do jucer su razni pojedinci tvrdili da Nevera ne postoji, pa je odatle proizaslo moje pitanje.

 

Ne znam koji su to pojedinci, ja to nikada nisam tvrdio.

 

Concept One je predstavljen 2011., dakle postoji, isto kao i Concept 2, odnosno Nevera. Druga je stvar sto se niti jedan jos uvijek ne moze homologirati (C2 bi trebao uskoro), iako su upravo za razvoj i homologaciju dobili novce:

 

Razvoj i homologacija supersportskog električnog automobila C2-Rimac automobili;

 

Bespovratna sredstva (HRK)

 

52.226.456,66

 

Ukupni prihvatljivi troškovi (HRK)

 

116.058.792,57

 

Ukupna vrijednost projekta (HRK)

 

128.642.021,95

 

https://www.docdroid.net/9fgFLJq/povecanje-razvoja-novih-proizvoda-i-usluga-koji-proizlaze-iz-aktivnosti-istrazivanja-i-razvoja-2016.pdf

 

Gdje se uz homologaciu koja je prvotno trebala biti zavrsena 30.09.2020., ocekuje/ocekivalo i ovo:

 

Rezultati: Do 2020. godine očekuje se povećanje prihoda od prodaje novih proizvoda za tržište za 822%, povećanje ulaganja poduzeća u aktivnosti istraživanja i razvoja u S3 prioritetnom području „Promet i mobilnost“ i „Energija i održiv okoliš“ u odnosu na prošlu godinu za 620%, povećanje dobiti za 1931%, povećanje zaposlenih za 413%, povećanje izvoza za 904% te povećanje ukupnog prihoda za 741%. U istom razdoblju očekuje se povećanje prijava patenata, žigova i industrijskog dizajna poduzeća za 2, kao i zapošljavanje najmanje dvije osobe s invaliditetom.

 

https://www.mingo.hr/public/documents/MGPO_Brosura_150_projekata.pdf

 

 Vidio sam linkove, procitao sam, sad je samo pitanje hocu li i koliko vjerovati u to sto tamo pise. Iskreno, potrudio si se skupit kvalitetne informacije na jedno mjesto, svaka čast na tome. Za razliku od drugih mrzitelja Rimca, ti bar potkrijepiš svoje izjave, ne pricas iz guzice. Tko zna, mozda i je predjem u drugi tabor.

Live long and prosper.
11 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Alien...bez obzira na tocnost ili netocnost tvojih tvrdnji, ova tvoja fiksacija Rimcem je uistinu zabrinjavajuca. Cak cu otici tako daleko pa reci da odajes dojam covjeka sa ozbiljnim problemom.

Ja ne znam sta je tebi covjek skrivio u zivotu, ali brate mili...jedan je zivot, nemoj ga trositi ovako.
 
10 7 hvala 0
14 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Maddog_HR kaže...
Alien...bez obzira na tocnost ili netocnost tvojih tvrdnji, ova tvoja fiksacija Rimcem je uistinu zabrinjavajuca. Cak cu otici tako daleko pa reci da odajes dojam covjeka sa ozbiljnim problemom.

Ja ne znam sta je tebi covjek skrivio u zivotu, ali brate mili...jedan je zivot, nemoj ga trositi ovako.

 Ja ne znam šta mi je pred pol sata žena rekla da kupim u dućanu, ovaj zna šta je Rimac reko 2006. na nekom forumu.

 

Ono, čemu? Utrošiti dane, sate.. u glupe pizdarije koje nemaju nikakvog smisla. 

 

Nisam fanatik, jednako me boli đon za sve uspješne poduzetnike kao i za neuspješne. Volio bi da više bude ovih uspješnih čisto da se ljudi zapošljavaju. 

 

Ono što je činjenica - za državu je nažalost (s obzirom da smo realno sirotinja, što u glavi, što u džepu) dobrodošla svaka pozitivna vijest u biznis svijetu. Još kad se radi o nekakvom IT biznisu sa primjesama budućih nekih tehnologija - tim više. Neće VW selit Škodu ovamo niti će Kia maknut postrojenja iz Slovačke. Imamo šanse sa ovim električnim autima i to je to do letećih vozila. Nema 500 VWova u Europi pa da u svakoj državi na svijetu otvaraju desetine tvornica.

 

Naša sirotinja (u glavi) krivi državu za sve nesreće u životu umjesto da prihvatimo činjenicu da smo ispod prosječno poduzetni i sposobni. Sad je umjesto države tu Rimac, sutra će biti netko drugi o kome će drkaroši po forumu vodit bilješke desetljećima, al i dalje ćemo bit luzeri jer nismo u stanju proizvest ništa. Riskirajte svoje novce pa serite. Zaradi 100.000€ sa vlastitom firmom, mani se bilježaka.

 

Danas hvala bogu postoje jutjubi i instagrami, djeca srednjoškolske dobi zarađuje milijune na glupostima, ne možemo dovijeka tražiti alibije u političarima i uspješnim poduzetnicima.

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
12 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Niti riskira, niti riskira svoje novce, niti zarađuje tj. ne ostvaruje dobit.

O čemu ti ?
Dery:Dobaci meni tvog delidera pa da vidiš kako mu cijena raste kao platini.Kad ga ja uštelim to će postat pravi i7 , ostavi se ocanja i plug and play-a, nije to za te.Ja sam izbrusio vještine na amdu
Moj PC  
5 3 hvala 0
4 godine
protjeran
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Maddog_HR kaže...
Alien...bez obzira na tocnost ili netocnost tvojih tvrdnji, ova tvoja fiksacija Rimcem je uistinu zabrinjavajuca. Cak cu otici tako daleko pa reci da odajes dojam covjeka sa ozbiljnim problemom.

Ja ne znam sta je tebi covjek skrivio u zivotu, ali brate mili...jedan je zivot, nemoj ga trositi ovako.

 

Zahvaljujem na navodnoj "brizi", gdje se ta briga pretvara u vrijedjanje.

 

Da sam na tvom mjestu vise bi me brinulo sto to djeca uce:

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/rimac-vec-rasprodao-cijelu-planiranu-proizvodnju/257682.aspx?page=9&jumpto=6382531&sort=asc&view=flat

 

I kuda odlaze milijarde:

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/sada-sluzbeno-bugatti-prelazi-vecinsko-vla/283507.aspx?page=3&jumpto=6384561&sort=asc&view=flat

 

Te zasto osim par clanaka koji ne dolaze iz mainstream medija:

 

Slučaj Rimac: izvanserijska prodaja magle

 

https://www.bilten.org/?p=22989

 

Kome treba javna rasprava kad imamo Matu Rimca

 

https://www.bilten.org/?p=38440

 

Javno-privatno partnerstvo alibija i reklame

 

https://www.bilten.org/?p=37492

 

Uber i Lyft ili Rimac?

 

https://www.bilten.org/?p=38267

 

Mate matika

 

https://www.portalnovosti.com/mate-matika

 

Poduzetnički kult ličnosti

 

https://www.portalnovosti.com/poduzetniki-kult-linosti

 

Tanka firer-linija

 

https://www.portalnovosti.com/tanka-firer-linija

 

Kapitalistički nadrealizam

 

https://www.portalnovosti.com/neprijateljska-propaganda-kapitalisticki-nadrealizam

 

Neprijateljska propaganda: Rimac protiv socijalizma

 

https://www.portalnovosti.com/neprijateljska-propaganda-rimac-protiv-socijalizma

 

Za šaku eura

 

https://www.portalnovosti.com/za-saku-eura

 

Lajkovi za psovku

 

https://www.portalnovosti.com/lajkovi-za-psovku

 

Nesto slicno ne mozemo pricitati nigdje drugdje. Naime, to se zove novinarstvo, a takve clanke ne mozemo procitati u niti jednom drugom mediju (prisjetite se da nismo mogli niti o Todoricu), a buduci da se o Rimcu pissu clanci na bug.hr, takve clanke ne mozete procitati niti ovdje. Ah, da, pa upravo bug.hr je isao toliko daleko da je onemogucio komentiranje u clancima u kojima se spominje Rimac.

 

Zato vezano za to zadnji clanak prenosim u potpunosti:

 

Mate Rimac protiv dežurnih hejtera


U rijetkom prizoru apsolutnog medijskog zajedništva, neokrznutog prohtjevima zdravog razuma ili ponekog skeptičnog pitanja, javnim je prostorom na mig genijalnog inovatora progalopirala ergela elitnih novinarskih grla, šmirglajući glasnice u slavu "hrvatske senzacije" i "heroja nacije". Oprezniji među njima su, za svaki slučaj, pritom ipak pazili na uljeze

 

Problem


"Svi mi gledamo u europsku vreću novaca i pokušavamo se dočepati dijela, a to je problem", objasnio je prošlog ljeta na virtualnom Europskom forumu o umjetnoj inteligenciji, u društvu uglednih poduzetnika i važnih političara, Mate Rimac. "Mislim da previše očekujemo od EU fondova i da previše vremena i truda ulažemo u povlačenje tih novaca, umjesto da se okrenemo građenju vlastitog poslovanja i traženju privatnih investicija." Samo godinu dana kasnije – točnije, prošle sedmice – predsjednica Evropske komisije Ursula von der Leyen dolazi u svečanu posjetu Rimčevoj firmi u Svetoj Nedelji pa, prigodno okićena hrvatskim premijerom Andrejom Plenkovićem i pokojim ministrom, mladom entrepreneuru prenosi radosnu vijest: Bruxelles je odlučio financirati njegov projekt zagrebačkih robotaxija s golemih milijardu i po kuna, izdvojenih iz specijalnog evropskog fonda za oporavak ekonomije od posljedica pandemije. Sretni dobitnik je oduševljen i javno obećava kako će Zagrebom već 2024. kružiti prvi taxiji bez vozača, von der Leyen je impresionirana vizijom, ministri se smijulje, kamere zuje: nitko se više ne sjeća onog pravedničkog govora o "građenju vlastitog poslovanja" i "traženju privatnih investicija", nitko ne pamti da se "problem" krije u tome što "svi mi gledamo u europsku vreću novaca". Može biti da je do pandemije i popratnih korona-fondova: problema više nema jer je vreća veća.

 

Dilema


A možda je i do toga što su druženju u Svetoj Nedelji prethodili dani pijane nacionalne euforije i ekstatične medijske opsesije Rimcem, započeti nešto ranije njegovim spektakularnim preuzimanjem Bugattija. Brzo se, doduše, ispostavilo da baš i nije riječ o "preuzimanju" – dvije su se firme udružile, većinski vlasnički udio pripao je pritom Porscheu a Rimac je dobio upravljačka prava – ali euforija zbog te sitne komplikacije nipošto nije splasnula. U rijetkom prizoru apsolutnog medijskog zajedništva, neokrznutog prohtjevima zdravog razuma ili ponekog skeptičnog pitanja, javnim je prostorom na mig genijalnog inovatora progalopirala ergela elitnih novinarskih grla, šmirglajući glasnice u slavu "hrvatske senzacije" i "heroja nacije". Oprezniji su među njima, za svaki slučaj, pritom ipak pazili na uljeze. Saša Ljubičić tako na portalu Slobodne Dalmacije – pod raspojasanim naslovom "Sramotni hrvatski jal: cijela se regija 'klanja' Rimcu, onda su se javili dežurni hejteri, pogledajte što mu pišu. Ali, ne daj se Mate, pokazao si svijetu da si genijalac!" – prebire po društvenim mrežama, otkrivajući u komentarima čitavu armiju zavidnih nesretnika koji se nabacuju blatom na našeg "zanesenjaka" i "pobjednika". Ne isključujemo da upravo njegov prilog označava sam vrhunac dna do kojeg je novinarska beatifikacija Rimca dospjela, a iza sebe ostavlja tek sitnu dilemu: je li neobičnije to što potraga za disonantnim tonovima nužno završava na društvenim mrežama, pošto u profesionalnim medijima disonantnih tonova nema, ili je nelogičnije to što javna kritika očito postoji, ali je profesionalni mediji složno zaobilaze?

 

Obećanje


Priča o trijumfalnom maršu Mate Rimca kroz evropske institucije zato je mnogo manje priča o Mati Rimcu, a mnogo više o novinarima koji priču prenose. On, napokon, samo radi svoj posao i zasad mu ide sasvim dobro; oni svoj baš i ne. Pa onda ne postavljaju nijedno od očekivanih pitanja o onom projektu robotaxija niti provjeravaju je li doista moguće da se već za tri godine cijela flota autonomnih vozila iz Rimčeve radionice zaputi na zagrebačke ulice. Uostalom, zašto i bi: takvim se poslom, kako vidimo, bave isključivo hejteri. I samo bi hejterima moglo pasti na pamet da u nekoliko minuta izguglaju kakva je sve obećanja Rimac do sada davao. Onda, recimo, kada je najavio da će njegov model Concept One do 2014. juriti cestama, što se nikada nije ostvarilo. Ili onda kada je iz njegove firme puštena vijest o 150 unaprijed prodanih primjeraka modela Concept Two, što je mnogo kasnije demantirao. Ili onda kada je obećavao skoru homologaciju svojih vozila – svojevrsnu dozvolu da se automobili uopće pojave u prometu – za što je službeni rok nedavno istekao, mada je čitava operacija već naplaćena iz državnog budžeta. Ili onda kada je na jednoj nacionalnoj televiziji nonšalantno izjavio kako je ustvari već napravio auto bez vozača, što je naknadno također povukao... Na kraju zapravo ispada kako problem uopće nije u čvrstom Rimčevom obećanju da će plasirati robotaxije do 2024. godine, nego u tome što je posve isto obećanje – liniju serijski proizvedenih i autonomnih vozila koja se propisno uključuju u promet – davao u nastavcima već mnogo puta. I, kao što vidimo, svaki put prekršio. Posao novinara, ne osobito naporan ni izazovan, sastojao bi se onda u tome da sve neostvarene najave pobroje pa javnost oprezno upozore kako čovjek koji je upravo dobio milijardu i po kuna javnih sredstava na račun jednog hrabrog obećanja vlastita obećanja rijetko ispunjava. Takvih novinara, međutim – vidimo i to – kod nas naprosto nema.

 

Detalj


Što je donekle neobično, jer postoji još mnoštvo razloga da se oko Rimčevog projekta sjate čitave specijalne jedinice dobro istreniranih istraživačkih žurnalista. Oni koji su se godinama specijalizirali u praćenju koruptivnih poslova i mutnih javno-privatnih aranžmana tako bi, u nekoj paralelnoj stvarnosti, već znatiželjno čeprkali po kanalima kojima je naša Vlada – potajno, bez javne rasprave i mimo saborske diskusije – baš Rimca predložila Bruxellesu za milijunsku investiciju, odabravši firmu Project 3 Mobility koju je ovaj osnovao tek prije tri godine i koja nema nikakve poslovne rezultate osim omanjeg minusa na računu. A usput bi nas, tko zna, podsjetili možda i na nezgodnu činjenicu da projekt autonomnih taksija podrazumijeva jednostavnu kupnju sustava umjetne inteligencije – onoga što autonomna vozila čini, je li, autonomnima – od neimenovane strane korporacije. Stručni suradnici ekonomskih rubrika za to bi vrijeme češljali službena izvješća starije i uspješnije sestre Project 3 Mobilityja, tvrtke Rimac Automobili, pa ondje otkrili da je broj zaposlenih otprilike duplo manji od onog koji Rimac javno spominje, dok se dug prema dobavljačima samo u prošloj godini udvostručio. A usput bi nas, tko zna, podsjetili možda i na nezgodnu činjenicu da gazda o tom dugu šuti. Našlo bi se, kvragu, nešto posla čak i za Sašu Ljubičića i ostale kolege zainteresirane za lurkanje po društvenim mrežama: ondje doista nije teško naići na komentar u kojem Rimac prostački vrijeđa nekoga tko mu pristojno postavi iole neugodno pitanje ili pak na onaj u kojem pandemiju koronavirusa posve opušteno – i prilično problematično – proglašava običnom "prehladom". A usput bi nas, tko zna, netko možda podsjetio i na nezgodnu činjenicu da je upravo zahvaljujući toj "prehladi" hrvatski Wunderkind usisao milijardu i po kuna iz evropskog kriznog fonda. Konačno, neki bi novinar valjda otvorio i pitanje atraktivnog zagrebačkog zemljišta pokraj Studentskog doma Sava, na kojem Rimac planira podići svoje robotaxi-stajalište pod ekskluzivnim imenom Centar mobilnosti, iako teren pripada Gradu i za njegovo korištenje nema nikakvu dozvolu. Taj bi kolega, marljivo istražujući priču, vrlo brzo otkrio da je ovih dana – baš nekako dok su mediji odzvanjali od oda i lauda – u tišini okončan službeni natječaj tvrtke Project 3 Mobility za idejno arhitektonsko rješenje Centra mobilnosti. Ili, drugim riječima: dok se naslovnice, duplerice i najgledanije emisije takmiče u glorifikaciji djela, lika i poduzetnika, njihov junak idejno projektira prisvajanje zemljišta koje pripada građanima Zagreba.

Sve su ovo – da ne bude zabune – svima lako dostupni i javni podaci, sve su ovo obične i logične novinarske teme. Nedostaje, ispada, samo novinara da se njima pozabave. Pa njihov posao, u znak solidarnosti, preuzimaju "dežurni hejteri", koje će novinari potom proganjati. Na kraju ove bizarne zavrzlame – donekle vrtoglave, odnekle praznoglave – ostaje tek jednostavna medijska slika internetskih besposličara koji, jadni i jalni, jurišaju na našeg uspješnog heroja. Uloge su dakle stabilne, a pozicije jasne. Fali samo jedan detalj: oni koji sliku slikaju.

Ali i to je možda logično. I valjda je razumljivo. Jer kako da uopće pokreneš vozilo bez vozača ako pri ruci nemaš novinarstvo bez novinara?

 

https://www.portalnovosti.com/mate-rimac-protiv-dezurnih-hejtera

 

ivan dragi kaže...

 Ja ne znam šta mi je pred pol sata žena rekla da kupim u dućanu, ovaj zna šta je Rimac reko 2006. na nekom forumu.

 

Ono, čemu? Utrošiti dane, sate.. u glupe pizdarije koje nemaju nikakvog smisla. 

 

Nisam fanatik, jednako me boli đon za sve uspješne poduzetnike kao i za neuspješne. Volio bi da više bude ovih uspješnih čisto da se ljudi zapošljavaju. 

 

Ono što je činjenica - za državu je nažalost (s obzirom da smo realno sirotinja, što u glavi, što u džepu) dobrodošla svaka pozitivna vijest u biznis svijetu. Još kad se radi o nekakvom IT biznisu sa primjesama budućih nekih tehnologija - tim više. Neće VW selit Škodu ovamo niti će Kia maknut postrojenja iz Slovačke. Imamo šanse sa ovim električnim autima i to je to do letećih vozila. Nema 500 VWova u Europi pa da u svakoj državi na svijetu otvaraju desetine tvornica.

 

Naša sirotinja (u glavi) krivi državu za sve nesreće u životu umjesto da prihvatimo činjenicu da smo ispod prosječno poduzetni i sposobni. Sad je umjesto države tu Rimac, sutra će biti netko drugi o kome će drkaroši po forumu vodit bilješke desetljećima, al i dalje ćemo bit luzeri jer nismo u stanju proizvest ništa. Riskirajte svoje novce pa serite. Zaradi 100.000€ sa vlastitom firmom, mani se bilježaka.

 

Danas hvala bogu postoje jutjubi i instagrami, djeca srednjoškolske dobi zarađuje milijune na glupostima, ne možemo dovijeka tražiti alibije u političarima i uspješnim poduzetnicima.

 

Rimceve investitore i poslovne partnere zanima jedino posao (vecinom programiranje i simulacije) za sto manje novaca, a tu im je Rimac kao narucen. Neki wannabe guru za elektricne koncepte sa odlicnim PR-om, koji pomocu technobabblea i politike, a koji se na racun naseg novca i nasih ljudi nudi svakome za sitnu lovu, gdje posao onda odradjuju vecinom studenti ili frisko diplomirani za placu 80% manju placu nego sto bi to bilo u npr. Njemackoj. Boli njeznik ljude u Porscheu od kuda njemu lova, njih zanima samo profit i dobit.


Ali upravo zato bi nas trebalo zanimati kako i sto Rimac radi jer su to novci od poreznih obveznika, a porijeklo (pocetnih) investicija je vrlo sumnjivo.

 

I zasto svi toliko "kokodacemo" oko Rimca?


Zato sto je stvar gotovo identicna Agrokoru koji je progutao gomile poticaja i oprostena mu je gomila poreznog duga. Za sto? Da bi sve besplatno dali strancima.


Ako si bio slijep na Todoricev marketing onda si naravno slijep i na Rimcev jer hebiga, nasjedas na sarene clanke i grandiozne planove.

 

Zar zaista jos uvijek moramo pusiti price o veleumovima koji vode galakticki poznate firme (stvarnost je takva da kad prijedjete GP Bregana ta popularnost eksponencijalno pada svakim prijedjenim metrom), ali koje eto moramo malo pogurati sa nasom lovom pa ce potuci i Google i Apple zajedno?

 

Ako je tako, onda vam od srca zelim jos barem tisucu Todorica i Rimaca, jer se drugacije necete nauciti.

11 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Alien - prije svega nisam te vrijeđao, ne znam otkud ti takav dojam. Zao mi je ako imas takav osjecaj, samo sam iskazao iskrenu zabrinutost i dao dobronamjeran savjet.

Linkanjem opskurnih portala, raspisivanjem svog misljenja u 3 toma i navodjenjem upitnih informacija, nisi apsolutno nista dokazao - nadam se da si svjestan toga. Samo mazohist bi isao to sve citati.

Odjavljujem se s ove teme, moje vrijeme je predragocijeno da ga gubim na besmislene rasprave. Zelim ti dugu i sretnu opsesiju Matom Rimcem, a samo vrijeme ce pokazati da li si bio u pravu ili krivu.
Poruka je uređivana zadnji put pet 30.7.2021 11:29 (Maddog_HR).
 
4 6 hvala 1
5 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Dr. Alien kaže...
Maddog_HR kaže...
Alien...bez obzira na tocnost ili netocnost tvojih tvrdnji, ova tvoja fiksacija Rimcem je uistinu zabrinjavajuca. Cak cu otici tako daleko pa reci da odajes dojam covjeka sa ozbiljnim problemom.

Ja ne znam sta je tebi covjek skrivio u zivotu, ali brate mili...jedan je zivot, nemoj ga trositi ovako.

 

Zahvaljujem na navodnoj "brizi", gdje se ta briga pretvara u vrijedjanje.

 

Da sam na tvom mjestu vise bi me brinulo sto to djeca uce:

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/rimac-vec-rasprodao-cijelu-planiranu-proizvodnju/257682.aspx?page=9&jumpto=6382531&sort=asc&view=flat

 

I kuda odlaze milijarde:

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/sada-sluzbeno-bugatti-prelazi-vecinsko-vla/283507.aspx?page=3&jumpto=6384561&sort=asc&view=flat

 

Te zasto osim par clanaka koji ne dolaze iz mainstream medija:

 

Slučaj Rimac: izvanserijska prodaja magle

 

https://www.bilten.org/?p=22989

 

Kome treba javna rasprava kad imamo Matu Rimca

 

https://www.bilten.org/?p=38440

 

Javno-privatno partnerstvo alibija i reklame

 

https://www.bilten.org/?p=37492

 

Uber i Lyft ili Rimac?

 

https://www.bilten.org/?p=38267

 

Mate matika

 

https://www.portalnovosti.com/mate-matika

 

Poduzetnički kult ličnosti

 

https://www.portalnovosti.com/poduzetniki-kult-linosti

 

Tanka firer-linija

 

https://www.portalnovosti.com/tanka-firer-linija

 

Kapitalistički nadrealizam

 

https://www.portalnovosti.com/neprijateljska-propaganda-kapitalisticki-nadrealizam

 

Neprijateljska propaganda: Rimac protiv socijalizma

 

https://www.portalnovosti.com/neprijateljska-propaganda-rimac-protiv-socijalizma

 

Za šaku eura

 

https://www.portalnovosti.com/za-saku-eura

 

Lajkovi za psovku

 

https://www.portalnovosti.com/lajkovi-za-psovku

 

Nesto slicno ne mozemo pricitati nigdje drugdje. Naime, to se zove novinarstvo, a takve clanke ne mozemo procitati u niti jednom drugom mediju (prisjetite se da nismo mogli niti o Todoricu), a buduci da se o Rimcu pissu clanci na bug.hr, takve clanke ne mozete procitati niti ovdje. Ah, da, pa upravo bug.hr je isao toliko daleko da je onemogucio komentiranje u clancima u kojima se spominje Rimac.

 

Zato vezano za to zadnji clanak prenosim u potpunosti:

 

Mate Rimac protiv dežurnih hejtera


U rijetkom prizoru apsolutnog medijskog zajedništva, neokrznutog prohtjevima zdravog razuma ili ponekog skeptičnog pitanja, javnim je prostorom na mig genijalnog inovatora progalopirala ergela elitnih novinarskih grla, šmirglajući glasnice u slavu "hrvatske senzacije" i "heroja nacije". Oprezniji među njima su, za svaki slučaj, pritom ipak pazili na uljeze

 

Problem


"Svi mi gledamo u europsku vreću novaca i pokušavamo se dočepati dijela, a to je problem", objasnio je prošlog ljeta na virtualnom Europskom forumu o umjetnoj inteligenciji, u društvu uglednih poduzetnika i važnih političara, Mate Rimac. "Mislim da previše očekujemo od EU fondova i da previše vremena i truda ulažemo u povlačenje tih novaca, umjesto da se okrenemo građenju vlastitog poslovanja i traženju privatnih investicija." Samo godinu dana kasnije – točnije, prošle sedmice – predsjednica Evropske komisije Ursula von der Leyen dolazi u svečanu posjetu Rimčevoj firmi u Svetoj Nedelji pa, prigodno okićena hrvatskim premijerom Andrejom Plenkovićem i pokojim ministrom, mladom entrepreneuru prenosi radosnu vijest: Bruxelles je odlučio financirati njegov projekt zagrebačkih robotaxija s golemih milijardu i po kuna, izdvojenih iz specijalnog evropskog fonda za oporavak ekonomije od posljedica pandemije. Sretni dobitnik je oduševljen i javno obećava kako će Zagrebom već 2024. kružiti prvi taxiji bez vozača, von der Leyen je impresionirana vizijom, ministri se smijulje, kamere zuje: nitko se više ne sjeća onog pravedničkog govora o "građenju vlastitog poslovanja" i "traženju privatnih investicija", nitko ne pamti da se "problem" krije u tome što "svi mi gledamo u europsku vreću novaca". Može biti da je do pandemije i popratnih korona-fondova: problema više nema jer je vreća veća.

 

Dilema


A možda je i do toga što su druženju u Svetoj Nedelji prethodili dani pijane nacionalne euforije i ekstatične medijske opsesije Rimcem, započeti nešto ranije njegovim spektakularnim preuzimanjem Bugattija. Brzo se, doduše, ispostavilo da baš i nije riječ o "preuzimanju" – dvije su se firme udružile, većinski vlasnički udio pripao je pritom Porscheu a Rimac je dobio upravljačka prava – ali euforija zbog te sitne komplikacije nipošto nije splasnula. U rijetkom prizoru apsolutnog medijskog zajedništva, neokrznutog prohtjevima zdravog razuma ili ponekog skeptičnog pitanja, javnim je prostorom na mig genijalnog inovatora progalopirala ergela elitnih novinarskih grla, šmirglajući glasnice u slavu "hrvatske senzacije" i "heroja nacije". Oprezniji su među njima, za svaki slučaj, pritom ipak pazili na uljeze. Saša Ljubičić tako na portalu Slobodne Dalmacije – pod raspojasanim naslovom "Sramotni hrvatski jal: cijela se regija 'klanja' Rimcu, onda su se javili dežurni hejteri, pogledajte što mu pišu. Ali, ne daj se Mate, pokazao si svijetu da si genijalac!" – prebire po društvenim mrežama, otkrivajući u komentarima čitavu armiju zavidnih nesretnika koji se nabacuju blatom na našeg "zanesenjaka" i "pobjednika". Ne isključujemo da upravo njegov prilog označava sam vrhunac dna do kojeg je novinarska beatifikacija Rimca dospjela, a iza sebe ostavlja tek sitnu dilemu: je li neobičnije to što potraga za disonantnim tonovima nužno završava na društvenim mrežama, pošto u profesionalnim medijima disonantnih tonova nema, ili je nelogičnije to što javna kritika očito postoji, ali je profesionalni mediji složno zaobilaze?

 

Obećanje


Priča o trijumfalnom maršu Mate Rimca kroz evropske institucije zato je mnogo manje priča o Mati Rimcu, a mnogo više o novinarima koji priču prenose. On, napokon, samo radi svoj posao i zasad mu ide sasvim dobro; oni svoj baš i ne. Pa onda ne postavljaju nijedno od očekivanih pitanja o onom projektu robotaxija niti provjeravaju je li doista moguće da se već za tri godine cijela flota autonomnih vozila iz Rimčeve radionice zaputi na zagrebačke ulice. Uostalom, zašto i bi: takvim se poslom, kako vidimo, bave isključivo hejteri. I samo bi hejterima moglo pasti na pamet da u nekoliko minuta izguglaju kakva je sve obećanja Rimac do sada davao. Onda, recimo, kada je najavio da će njegov model Concept One do 2014. juriti cestama, što se nikada nije ostvarilo. Ili onda kada je iz njegove firme puštena vijest o 150 unaprijed prodanih primjeraka modela Concept Two, što je mnogo kasnije demantirao. Ili onda kada je obećavao skoru homologaciju svojih vozila – svojevrsnu dozvolu da se automobili uopće pojave u prometu – za što je službeni rok nedavno istekao, mada je čitava operacija već naplaćena iz državnog budžeta. Ili onda kada je na jednoj nacionalnoj televiziji nonšalantno izjavio kako je ustvari već napravio auto bez vozača, što je naknadno također povukao... Na kraju zapravo ispada kako problem uopće nije u čvrstom Rimčevom obećanju da će plasirati robotaxije do 2024. godine, nego u tome što je posve isto obećanje – liniju serijski proizvedenih i autonomnih vozila koja se propisno uključuju u promet – davao u nastavcima već mnogo puta. I, kao što vidimo, svaki put prekršio. Posao novinara, ne osobito naporan ni izazovan, sastojao bi se onda u tome da sve neostvarene najave pobroje pa javnost oprezno upozore kako čovjek koji je upravo dobio milijardu i po kuna javnih sredstava na račun jednog hrabrog obećanja vlastita obećanja rijetko ispunjava. Takvih novinara, međutim – vidimo i to – kod nas naprosto nema.

 

Detalj


Što je donekle neobično, jer postoji još mnoštvo razloga da se oko Rimčevog projekta sjate čitave specijalne jedinice dobro istreniranih istraživačkih žurnalista. Oni koji su se godinama specijalizirali u praćenju koruptivnih poslova i mutnih javno-privatnih aranžmana tako bi, u nekoj paralelnoj stvarnosti, već znatiželjno čeprkali po kanalima kojima je naša Vlada – potajno, bez javne rasprave i mimo saborske diskusije – baš Rimca predložila Bruxellesu za milijunsku investiciju, odabravši firmu Project 3 Mobility koju je ovaj osnovao tek prije tri godine i koja nema nikakve poslovne rezultate osim omanjeg minusa na računu. A usput bi nas, tko zna, podsjetili možda i na nezgodnu činjenicu da projekt autonomnih taksija podrazumijeva jednostavnu kupnju sustava umjetne inteligencije – onoga što autonomna vozila čini, je li, autonomnima – od neimenovane strane korporacije. Stručni suradnici ekonomskih rubrika za to bi vrijeme češljali službena izvješća starije i uspješnije sestre Project 3 Mobilityja, tvrtke Rimac Automobili, pa ondje otkrili da je broj zaposlenih otprilike duplo manji od onog koji Rimac javno spominje, dok se dug prema dobavljačima samo u prošloj godini udvostručio. A usput bi nas, tko zna, podsjetili možda i na nezgodnu činjenicu da gazda o tom dugu šuti. Našlo bi se, kvragu, nešto posla čak i za Sašu Ljubičića i ostale kolege zainteresirane za lurkanje po društvenim mrežama: ondje doista nije teško naići na komentar u kojem Rimac prostački vrijeđa nekoga tko mu pristojno postavi iole neugodno pitanje ili pak na onaj u kojem pandemiju koronavirusa posve opušteno – i prilično problematično – proglašava običnom "prehladom". A usput bi nas, tko zna, netko možda podsjetio i na nezgodnu činjenicu da je upravo zahvaljujući toj "prehladi" hrvatski Wunderkind usisao milijardu i po kuna iz evropskog kriznog fonda. Konačno, neki bi novinar valjda otvorio i pitanje atraktivnog zagrebačkog zemljišta pokraj Studentskog doma Sava, na kojem Rimac planira podići svoje robotaxi-stajalište pod ekskluzivnim imenom Centar mobilnosti, iako teren pripada Gradu i za njegovo korištenje nema nikakvu dozvolu. Taj bi kolega, marljivo istražujući priču, vrlo brzo otkrio da je ovih dana – baš nekako dok su mediji odzvanjali od oda i lauda – u tišini okončan službeni natječaj tvrtke Project 3 Mobility za idejno arhitektonsko rješenje Centra mobilnosti. Ili, drugim riječima: dok se naslovnice, duplerice i najgledanije emisije takmiče u glorifikaciji djela, lika i poduzetnika, njihov junak idejno projektira prisvajanje zemljišta koje pripada građanima Zagreba.

Sve su ovo – da ne bude zabune – svima lako dostupni i javni podaci, sve su ovo obične i logične novinarske teme. Nedostaje, ispada, samo novinara da se njima pozabave. Pa njihov posao, u znak solidarnosti, preuzimaju "dežurni hejteri", koje će novinari potom proganjati. Na kraju ove bizarne zavrzlame – donekle vrtoglave, odnekle praznoglave – ostaje tek jednostavna medijska slika internetskih besposličara koji, jadni i jalni, jurišaju na našeg uspješnog heroja. Uloge su dakle stabilne, a pozicije jasne. Fali samo jedan detalj: oni koji sliku slikaju.

Ali i to je možda logično. I valjda je razumljivo. Jer kako da uopće pokreneš vozilo bez vozača ako pri ruci nemaš novinarstvo bez novinara?

 

https://www.portalnovosti.com/mate-rimac-protiv-dezurnih-hejtera

 

ivan dragi kaže...

 Ja ne znam šta mi je pred pol sata žena rekla da kupim u dućanu, ovaj zna šta je Rimac reko 2006. na nekom forumu.

 

Ono, čemu? Utrošiti dane, sate.. u glupe pizdarije koje nemaju nikakvog smisla. 

 

Nisam fanatik, jednako me boli đon za sve uspješne poduzetnike kao i za neuspješne. Volio bi da više bude ovih uspješnih čisto da se ljudi zapošljavaju. 

 

Ono što je činjenica - za državu je nažalost (s obzirom da smo realno sirotinja, što u glavi, što u džepu) dobrodošla svaka pozitivna vijest u biznis svijetu. Još kad se radi o nekakvom IT biznisu sa primjesama budućih nekih tehnologija - tim više. Neće VW selit Škodu ovamo niti će Kia maknut postrojenja iz Slovačke. Imamo šanse sa ovim električnim autima i to je to do letećih vozila. Nema 500 VWova u Europi pa da u svakoj državi na svijetu otvaraju desetine tvornica.

 

Naša sirotinja (u glavi) krivi državu za sve nesreće u životu umjesto da prihvatimo činjenicu da smo ispod prosječno poduzetni i sposobni. Sad je umjesto države tu Rimac, sutra će biti netko drugi o kome će drkaroši po forumu vodit bilješke desetljećima, al i dalje ćemo bit luzeri jer nismo u stanju proizvest ništa. Riskirajte svoje novce pa serite. Zaradi 100.000€ sa vlastitom firmom, mani se bilježaka.

 

Danas hvala bogu postoje jutjubi i instagrami, djeca srednjoškolske dobi zarađuje milijune na glupostima, ne možemo dovijeka tražiti alibije u političarima i uspješnim poduzetnicima.

 

Rimceve investitore i poslovne partnere zanima jedino posao (vecinom programiranje i simulacije) za sto manje novaca, a tu im je Rimac kao narucen. Neki wannabe guru za elektricne koncepte sa odlicnim PR-om, koji pomocu technobabblea i politike, a koji se na racun naseg novca i nasih ljudi nudi svakome za sitnu lovu, gdje posao onda odradjuju vecinom studenti ili frisko diplomirani za placu 80% manju placu nego sto bi to bilo u npr. Njemackoj. Boli njeznik ljude u Porscheu od kuda njemu lova, njih zanima samo profit i dobit.


Ali upravo zato bi nas trebalo zanimati kako i sto Rimac radi jer su to novci od poreznih obveznika, a porijeklo (pocetnih) investicija je vrlo sumnjivo.

 

I zasto svi toliko "kokodacemo" oko Rimca?


Zato sto je stvar gotovo identicna Agrokoru koji je progutao gomile poticaja i oprostena mu je gomila poreznog duga. Za sto? Da bi sve besplatno dali strancima.


Ako si bio slijep na Todoricev marketing onda si naravno slijep i na Rimcev jer hebiga, nasjedas na sarene clanke i grandiozne planove.

 

Zar zaista jos uvijek moramo pusiti price o veleumovima koji vode galakticki poznate firme (stvarnost je takva da kad prijedjete GP Bregana ta popularnost eksponencijalno pada svakim prijedjenim metrom), ali koje eto moramo malo pogurati sa nasom lovom pa ce potuci i Google i Apple zajedno?

 

Ako je tako, onda vam od srca zelim jos barem tisucu Todorica i Rimaca, jer se drugacije necete nauciti.

 

 Za razliku od kolege povise, ja sam procitao ovu bibliju od teksta, a citao sam i tvoje prikupljene dokaze jos prije.

 

Uvijek sam smatrao firmu Rimac vrhunskim hrvatskim proizvodom, branio sve u vezi Rimca, mislim i danas da je Concept one fenomenalan auto i osobno mi je jedan od najljepsih dizajnova ikad, dok je Nevera top danasnje tehnologije, ali mi nije tako dobrog izgleda kao C1.

 

Nastranu tehnologija i vrhunski proizvodi, zahvaljujuci tvojoj upornosti i pisanju ovih ogromnih tekstova, mene si uspio nagovorit da pocnem sumnjati malo u razne izjave koje su po novinama. Mislim da je svak na ovom svijetu podlozan kritici i da je kritika pozitivna stvar iz koje se puno moze naucit, osim ako ta kritika nema pokrice u cinjenicama. Ovo sve gore napisano ima smisla i s obzirom na linkove, citate i izvucene izjave, sve ima pokrice u cinjenicama. Svaka cast, mislim da bi svaki nepotplaceni novinar mogao puno nauciti iz ovog teksta.

 

Mati Rimcu svaka cast, ali nije sramota priznat da je pogrijesio u nekim izjavama i onda se ispravit s novom izjavom. Ovo negiranje svega, branjenje rasprave, negiranje kritike mu nikako ne ide u prilog. Ima vrhunski proizvod, svjetsku slavu, nije pametno gurat glavom kroz zid.

 

Mislim da ti robo-taxiji nemaju sanse zazivit ni za 10 godina, a kamoli za ovoliko koliko najavljue. 

 

 

Eto, bar da znas da ne pises bezveze, netko cita i na nekoga si utjecao.

Live long and prosper.
15 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn

-da, lik ulaže trud i konkretno-koncizno (za razliku od nekih .. nećemo imenovati, kao ja?) :)..

-no recimo pošto dio uključuje 'gatanje iz graha' ne dajem tu.. za robo-taxije i sl. jer niti imam dovoljno insiderskih-kvalitetnih podataka da je to (ne)moguće recimo za godinu niti mi je to recimo u fokusu ostatka priče o rimcu, odvojeno prića o ćaći-novcu i recimo nevera.. nije to ili-ili no navijačke strane to tako 'vide', ja ne..

 

 

+ jedno ''pravilo'' nepisano, većina (ili svi?) dobitnici zlatnih kuna, su nakon nešto godina završili u spa-remetincu, rimac je dobio kune,.. pitanje vremena? :)

+ kad se u entuzijazam upetlja velik novac, politika.. tad nema 'nevinih' no to opet ne znači da recimo nevera ne postoji itd.

 

+npr jedna od 'teorija', zašto je kupljen bugatti, sjedište.. onak, da sam ja rimac, što će mi 'gubitaš' pogotovo benzianc.. smisao? da su kupili ledo-sladoled ista stvar.. no postoji jedan zanimljiv 'crv' (razlog).. eu fondovi, poticaji, kao i co2 u kvotama države.. pa tad pravi vlasnici nešto outsourceaju, pri čemu svatko u lancu omasti brk jer su ogrnomni novci i igri, a hr postane sjedište, dok bi inače bila dojč recimo audi.. a tad kao za recimo eu fondove recimo izgradnje optičke mreže, dođe npr tcom i dobije novac, a slučajno je to dojč fima mada ide iz kvote hr poticaja-razvoja.. tj dio mreže je već 2 godine ukopan, dok je ovo proljeće naplaćen.. tj do ljeta 'nevidljiva-optika' koja se sad pojavila kad su fondovi tu.. itd.

 

-tak da to što je napravio kao nrp nevera je super, no ne znači da je time i ostalo super, tj u bizu i velikom novcu nema slučajnosti, dok nitko ne kupi onak bugattija.. tj to rade milijarderi kad kupe jedan auto, ne tvornicu, slučajno.. treba mu? gubitaš? .. co2? mogli smo tad recimo uzeti vw-golfa, no to je biz-zarada, pa naravno da vlasnik to neće outsourceati itd.

 

-zanimljivo je, nevera pogotovo .. jače od batmobila i čak kad nismo klinci izazove osmjeh na licu, još da ide ''brum-brum...'' ko pravi :)))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
Koliko imaš zaposlenih u firmi?
Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
11 godina
offline
Re: Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodn
ivan dragi kaže...
Koliko imaš zaposlenih u firmi?

 Okp d.o.o.

Baciš oko na sudski registar

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice