Rimac C_Two u zračnom tunelu

poruka: 68
|
čitano: 16.758
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Rimac C_Two u zračnom tunelu".
13 godina
offline
Rimac C_Two u zračnom tunelu

Hmm.. fora sa 'grabs popcorn' je vec ispucana, jelda? :)

 
3 0 hvala 0
8 godina
offline
Rimac C_Two u zračnom tunelu

Bravo Rimac, bravo Hrvatska! Tako treba naprijed: s novom tehnologijom, s novim, mladim, poduzetnim ljudima. 

 
10 8 hvala 0
8 godina
offline
Rimac C_Two u zračnom tunelu

Po medijskim napisima navodno potvrdenima iz rimac automobila, c2 je prodan u 150 primjeraka. A tek sad testiraju aerodinamiku?

 
13 1 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Rimac C_Two u zračnom tunelu

koliko vidim to je maketa, a maketu mogu svi koji imaju para testirati u privatnim zračnim tunelima

*** nisam ovlašten da dajem potpis ***
Moj PC  
8 1 hvala 1
15 godina
offline
Rimac C_Two u zračnom tunelu

ovdje je dodatno o tim koeficijentima. masu auta ima manji koef. (npr. tesla s samo 0,21 a prius 0,24). internet je prokleto mjesto, zar ne? 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
4 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
Jel odmah dogovorio da mu tata ofarba taj tunel, dva-tri puta?
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
13 2 hvala 1
15 godina
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
Moja Calibra je imala 0.26 koeficijent otpora zraka i to prije skoro 30 godina.
Ne kuzim zasto to nije bolje C Two?
Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
 
5 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
Koliko mrznje kad neko stvara neki hrv. proizvod.
 
1 15 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
syncmaster245b kaže...
Moja Calibra je imala 0.26 koeficijent otpora zraka i to prije skoro 30 godina.
Ne kuzim zasto to nije bolje C Two?

Sportski auto ne moze imat nizak koeficijent otpora zraka jer u tom slucaju nema downforce-a...

F1 ima visi koeficijent otpora zraka od kamiona...

14 godina
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
miller1985 kaže...

koliko vidim to je maketa, a maketu mogu svi koji imaju para testirati u privatnim zračnim tunelima

 
Ja pojma nemam da li ce Rimac financijski biti success or not, tako da taj dio ne mogu komentirati. (i sve ostalo business wise).

Medjutim samo cu lagano komentirai tvoju glupost i neznanje. 

Maketu koju vidis, nije napravljena zato sto je to "fake" ili "nema se para" nego je napravljeno da bude modularno, mozes brzo skinuti specificne dijelove i staviti nove, naprimjer zelis nesto promijeniti, mozes cak i na 3d printeru napraviti taj dio, doslovno zasarafis to na maketu i onda opet napravis test da vidis jel to ima smisla (Naravno prije toga radis i simulaciju na racunalu, da se smanji vrijeme printanja i sve ostalo sto ide sa time).

Opcenito vecina tu vas po forumu sere gluposti o stvarima koje uopce ne kuze ili imate ego issues na x100

Povracama mi se na vecinu kritickih komentara koji su debilni i nemaju nikakvog smisla (nije problem kritika, nego kvaliteta istih).

16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
nike098 kaže...
Koliko mrznje kad neko stvara neki hrv. proizvod.

 Koliko mržnje kad netko ima kritičan stav prema bilo čemu hrvatskom.

 

Kritičan se može biti samo prema strancima, a svoje se smije samo hvaliti?

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
8 godina
offline
Rimac C_Two u zračnom tunelu

Kritika je dobra ako je racionalna, obrazložena, dobronamjerna, konstruktivna, a prije svega stručna. Ako to nije, onda je riječ o ogovaranju, zavisti, hrvatskom jalu. Nisam pročitao ništa zbog čega Rimčev projekt ne bi uspio, a uostalom i da ne uspije - što onda? Čovjek je uložio svoj novac, svoj trud, nikome ne bi nanio štetu nego samome sebi. Ali neki ljudi ne mogu podnijeti da netko bude bolji od njih, ne raduju se tuđem uspjehu nego tuđoj nesreći. Jadno i bijedno...  

 
10 4 hvala 0
10 godina
offline
Rimac C_Two u zračnom tunelu

jel ovo na videu pokazan roeadster od rimca bez krova? na 0:38 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
ludizao kaže...
danen kaže...

Čovjek je uložio svoj novac, svoj trud, nikome ne bi nanio štetu nego samome sebi.

 

Koji svoj novac? Jel možda onaj koji je uštedio od gableca? A i koji je točno njegov uspjeh, osim članaka po medijima, što ga hvale na sva usta, kao da im je svima bunt eura nagurao u jedno mjesto?  Ah, da, uspio se ogrebati za 50 milja poticaja, no za to ne treba biti sposoban nego samo imati debele veze i poznanstva u lijepoj njihovoj. Btw, bravo Rimac i Hrvatska je sentimentalno navijanje, a ne konstruktivan komentar i svakako je bijednije od bilo koje kritike ovdje iznesene.

 koji je njegov uspjeh?? pa stari kad ti budeš bar približno sposoban nešto tako napraviti onda ćeš znati šta sve trebaš imati u sebi.  Ti da dobiješ i 200 milja poticaja ili milijarde kao ovi u brodogradnji očito nebi ništa mogao najbolje na svijetu napraviti.

 
8 6 hvala 0
15 godina
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
ansha kaže...
syncmaster245b kaže...
Moja Calibra je imala 0.26 koeficijent otpora zraka i to prije skoro 30 godina.
Ne kuzim zasto to nije bolje C Two?

Sportski auto ne moze imat nizak koeficijent otpora zraka jer u tom slucaju nema downforce-a...

F1 ima visi koeficijent otpora zraka od kamiona...

 Toliko jednostavan i logican odgovor da se sad osjecam , rekli bi nasi susjedi bosanci "pravo glupim".

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
danen kaže...

Kritika je dobra ako je racionalna, obrazložena, dobronamjerna, konstruktivna, a prije svega stručna. Ako to nije, onda je riječ o ogovaranju, zavisti, hrvatskom jalu. 

 Jedan komentira neku imaginarnu mržnju oko hrvatskog proizvoda, drugome je sve hrvatski jal...

 

Na ovom forumu se svaki članak komentira, obično i pozitivno i negativno. I sve to prolazi dok članak nije o nečemu/nekome iz Hrvatske. Odjednom kritika nije samo kritika, nego je i hrvatski jal, dapače mržnja prema svemu hrvatskome. Jer što ću ja kao Hrvat mrziti, nego sve hrvatsko.

 

Kad se netko već zalaže za racionalnu, obrazloženu, dobronamjernu i konstruktivnu kritiku, mogao bi nacionalni predznak iz nje izostaviti. Jer u pozivanju na naciju nema ničeg od navedenog.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
7 godina
protjeran
offline
Rimac C_Two u zračnom tunelu

Koja je razlika izmedju Yuga i Rimca?


Velika:

1. Yuga su vozili mnogi, i nije bio vozilo na papiru

2. U Yugu je mnogo ljudi vodilo ljubav, napravljeno djece i djece, u Rimcu je samo jedan skoro izgubio zivot

3. Yugo je bio zvijezda u par americkih filmova, u njemu su se vozili slavni, u Rimcu nitko

4. Yugo kad se i pokvari, dva kljuca i popravis, Rimac jos ni iz garaze nije izasao, a kad izadje i pokvari se, cekat ce se jos 10g na novo vozilo+

5. Yugo od 35 godina i dan danas je na cesti, a Rimca koncept 1 i 2 ni za 35 godina necemo vidjeti na cesti

 

 

YUGO

Poruka je uređivana zadnji put pon 26.11.2018 19:53 (Čitatelj).
Moj PC  
7 10 hvala 2
16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
O čemu ti pričaš???
*** nisam ovlašten da dajem potpis ***
15 godina
odjavljen
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
ludizao kaže...

Možda si malčice zao, ali lud nisi.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
 
3 2 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
Milka30 kaže...

Ma sve pet,jasno je to nama svima,ali covjece,ne mozes davati TD na prvi post od danen ...ok nisi ti dao,ali iz tih 4 TD ne moze se iscitati nista drugo osim "mrzitelja svega sto je Hrvatsko".

 

 Ajde razmisli koliko je glupa ta sintagma. Ni najgori hrvatski nacionalist ne mrzi sve srpsko, ako ništa voli klopu, kako bi neki Hrvat mogao mrziti sve hrvatsko. To su floskule kojima se dehumanizira netko s kime se ne slažeš, a optužba je toliko teška, da drugoj strani automatski oduzima sva ljudska i građanska prava. Tako se onaj tko ju upotrijebi ne mora baviti s trivijalnostima poput dokazivanja. Čisti ad hominem u najgoroj varijanti.

 

Ne postoji automatizam nacionalno=dobro, a slučaj Rimac nije baš najtransparentniji, pa ljudi imaju određene rezerve. Recimo Modrić je napravio velikih stvari, ali je varao državu i lagao na sudu. Za mene je 'mrzitelj svega hrvatskoga' onaj tko opravdava takvog ljigavca, jer je kolektivna sklonost takvom selektivnom provođenju pravde glavni uzrok svih problema ove države.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
10 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
ludizao kaže...

 Zašto ne može td? Danen je sveta krava ili što? Nije mržnja prema svemu hrvatskom nego je prije čuđenje da jedan znanstvenik može biti tako patetično površan.

 

Visak kaže...

  Ajde razmisli koliko je glupa ta sintagma. Ni najgori hrvatski nacionalist ne mrzi sve srpsko...

Ma nema veze sa time sto je Danen utjecajni znanstvenik,nego u recenici:

Bravo Rimac, bravo Hrvatska! Tako treba naprijed: s novom tehnologijom, s novim, mladim, poduzetnim ljudima. 

nema nista loše napisano,sto bi zavrijedilo TD.

Covjek bodri,mlade pametne ljude koji radi sa novom tehnologijom.Eh sada,kvaka je u recenici bravo Hrvatska koja je vjerovatno izazvala toliku navalu negativnih komentara?

Sta bi se desilo da netko napiše Bravo Musk,bravo USA,radite dobar posao,samo naprijed!

JBG,meni je debilana pozitivne želje "nagrađivati" TD,pogotovo kada znam da su one dobronamjerne!

Ne vjeruj ženi koja laže!
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Rimac C_Two u zračnom tunelu

Komentar Bravo Rimac Hrvatska..bla bla ser kenj mogu shvatiti  samo kao sarkazam na entu potenciju.

 

Ako nije sarkazam...


Nevjerojatno je da se ljude koji kritički misle i propituju i ne gutajuko somovi sve što novinari pišu naziva mrziteljem svega rvackog i yugofilima i ostalim prigodnim nadimcima...

Ali Rimcu treba skinuti kapu. Propaganda mu ima i bolje performanse od C2.

 

Članak Top Geara niti jednim slovom ne spominje Rimca, ali na Indexu i ostalim portalima je izašla vijest(ok, zbilja grejpiči su tamo-nije bitno jesu poklon ili ne) Rimčeve jurilice u garaži tajanstvenog Arapina vrijednoj 850 milijuna kuna

 

index članak

 

top gear članak

 
0 2 hvala 0
9 godina
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
ludizao kaže...
Milka30 kaže...
Ma sve pet,jasno je to nama svima,ali covjece,ne mozes davati TD na prvi post od danen ...ok nisi ti dao,ali iz tih 4 TD ne moze se iscitati nista drugo osim "mrzitelja svega sto je Hrvatsko".

 

Zašto ne može td? Danen je sveta krava ili što? Nije mržnja prema svemu hrvatskom nego je prije čuđenje da jedan znanstvenik može biti tako patetično površan.

 Specijalnost u jednom polju ne znaci nuzno da je dobar u svemu ostalome. I ja sam iznenadjen

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Rimac C_Two u zračnom tunelu
Vidim da se na ovim stranicama povela diskusija o mojoj kompetenciji da govorimo o Rimcu i sličnim stvarima, uz pretpostavku da sam neinformiran i naivan. Jesu li naivci u Porscheu koji ulažu u Rimčevu trtku, pa kažu:

"We feel that Rimac's ideas and approaches are extremely promising, which is why we hope to enter into close collaboration with the company in the form of a development partnership," Lutz Meschke, board member responsible for Finance and IT at Porsche, said in a statement.
Usporedba s Yugom potpuno je bez veze. Yugo je napravljen na staroj, zapravo zastarijeloj tehnologiji bez pojma o američkom tržištu. (Imao je primjerice mjenjač koji većina američkih automobila nema niti se vozači znaju njime služiti. Amerikanci su ga zvali "cheap Fiat", pa su radije kupovali stare aute nego novi Yugo. Auto nije za Amerikanca nedostižan cilj kad ga se u voznom stanju može kupiti već za pola prosječne plaće. Najjefiniji rabljeni auto prodaje se za 700 dolara, a socijalna pomoć za samca iznosi 600 dolara. Ja sam svoj auto, u rangu golfa, star 7 godina platio 1100 dolara, a stipendija mi je bila 1600. Na kraju sam ga jedva prodao - jer je imao mjenjač. Inače, standardni novi američki auto stoji 7000 dolara, a to je tamo bolja mjesečna plaća. Amerikanac gleda kod auta - jasno je iz izloženoga - prvo na kvalitetu, a tek onda na cijenu. Sve to govorim iz prve ruke jer sam radio u SAD kada se Yugo tamo htio probiti - niskom cijenom.) Nasuprot tome Rimac razvija novu tehnologiju, za koju se - vidimo - zanima i Porsche. A mi Hrvati umjesto da mu poželimo sreću, pljujemo po njemu. Uostalom svejedno: psi laju, karavane prolaze.
 
13 1 hvala 3
12 godina
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
Milka30 kaže...
Visak kaže...
danen kaže...

Kritika je dobra ako je racionalna, obrazložena, dobronamjerna, konstruktivna, a prije svega stručna. Ako to nije, onda je riječ o ogovaranju, zavisti, hrvatskom jalu. 

 Jedan komentira neku imaginarnu mržnju oko hrvatskog proizvoda, drugome je sve hrvatski jal...

 

Na ovom forumu se svaki članak komentira, obično i pozitivno i negativno. I sve to prolazi dok članak nije o nečemu/nekome iz Hrvatske. Odjednom kritika nije samo kritika, nego je i hrvatski jal, dapače mržnja prema svemu hrvatskome. Jer što ću ja kao Hrvat mrziti, nego sve hrvatsko.

 

Kad se netko već zalaže za racionalnu, obrazloženu, dobronamjernu i konstruktivnu kritiku, mogao bi nacionalni predznak iz nje izostaviti. Jer u pozivanju na naciju nema ničeg od navedenog.

Ma sve pet,jasno je to nama svima,ali covjece,ne mozes davati TD na prvi post od danen ...ok nisi ti dao,ali iz tih 4 TD ne moze se iscitati nista drugo osim "mrzitelja svega sto je Hrvatsko".

 

 Ne znam jel sam pušiš takvu priču ili je samo prodaješ.

Mrzitelj svega hrvatskog?

Znači mrzitelj hrvatskog nije onaj ko krade nego onaj ko ukazuje na to? Mate Rimac uvijek će biti, bez obzira na svoju sposobnost, onaj čiji je otac optužen da je pokrao milijune a on te milijune koristio za stvaranje ovoga što ima danas, neovisno je li to nešto vrhunac tehnologije ili magla.

 

Frazu "mrzitelj svega hrvatskog" upotrebljavaju dvije vrste ljudi. Oni koji iz toga izvlače korist i oni bez imalo mozga u glavi.

 
3 3 hvala 1
14 godina
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu

a HDZ je još uvijek na vlasti...

15 godina
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
BlueMax kaže...

 Ne znam jel sam pušiš takvu priču ili je samo prodaješ.

Mrzitelj svega hrvatskog?

Znači mrzitelj hrvatskog nije onaj ko krade nego onaj ko ukazuje na to? Mate Rimac uvijek će biti, bez obzira na svoju sposobnost, onaj čiji je otac optužen da je pokrao milijune a on te milijune koristio za stvaranje ovoga što ima danas, neovisno je li to nešto vrhunac tehnologije ili magla.

 

Frazu "mrzitelj svega hrvatskog" upotrebljavaju dvije vrste ljudi. Oni koji iz toga izvlače korist i oni bez imalo mozga u glavi.

 Otac!

 

Ne Mate Rimac!!

 

Ako imas dokaze uputi se na DORH.

Ako nemas, onda je ovo skolska definicija hrvatskog jala.

 

Dakle jos jednom, ako imas dokaze iznesi ih ovdje ili se uputi na DORH.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
danen kaže...
Vidim da se na ovim stranicama povela diskusija o mojoj kompetenciji da govorimo o Rimcu i sličnim stvarima, uz pretpostavku da sam neinformiran i naivan. Jesu li naivci u Porscheu koji ulažu u Rimčevu trtku, pa kažu:

"We feel that Rimac's ideas and approaches are extremely promising, which is why we hope to enter into close collaboration with the company in the form of a development partnership," Lutz Meschke, board member responsible for Finance and IT at Porsche, said in a statement.
Usporedba s Yugom potpuno je bez veze. Yugo je napravljen na staroj, zapravo zastarijeloj tehnologiji bez pojma o američkom tržištu. (Imao je primjerice mjenjač koji većina američkih automobila nema niti se vozači znaju njime služiti. Amerikanci su ga zvali "cheap Fiat", pa su radije kupovali stare aute nego novi Yugo. Auto nije za Amerikanca nedostižan cilj kad ga se u voznom stanju može kupiti već za pola prosječne plaće. Najjefiniji rabljeni auto prodaje se za 700 dolara, a socijalna pomoć za samca iznosi 600 dolara. Ja sam svoj auto, u rangu golfa, star 7 godina platio 1100 dolara, a stipendija mi je bila 1600. Na kraju sam ga jedva prodao - jer je imao mjenjač. Inače, standardni novi američki auto stoji 7000 dolara, a to je tamo bolja mjesečna plaća. Amerikanac gleda kod auta - jasno je iz izloženoga - prvo na kvalitetu, a tek onda na cijenu. Sve to govorim iz prve ruke jer sam radio u SAD kada se Yugo tamo htio probiti - niskom cijenom.) Nasuprot tome Rimac razvija novu tehnologiju, za koju se - vidimo - zanima i Porsche. A mi Hrvati umjesto da mu poželimo sreću, pljujemo po njemu. Uostalom svejedno: psi laju, karavane prolaze.

Pozivanje na ulaganje Porschea u neki koncept je posve besmislen jer je jedna tvrtka, koja po Lutzevim riječima vrijedi preko 70 milijardi eura, manje uložila u sporni koncept od sirotinjske RH i od nas jadnih platitelja poreza u RH - njihovih par milijuna kuna naspram naših 50ak milijuna kuna. I ta činjenica per se govori o "vjeri" koju Porsche ima u spomenute "nove tehnologije"; takvo ulaganje je bogataški dinar za povremene umotvorine da, ako te umotvorine ikada uspiju - ti isti bogataši mogu uloviti koji dodatni dinar na njihovom uspjehu. A ako umotvorine ne uspiju, nije im posrijedi značajni gubitak, pa pokriti će ga iz nekoliko prodanih automobila. A Lutzeva kompetencija je isto tako neprikladna za dokazivanje njegova tehnološkog kredibiliteta; taj uvaženi gospodin je ekonomist, financijer, ulagač, dakle nimalo povezan za inženjerskim područjem. Jer da je povezan, mislim da bi se dobro dvoumio da li da za taj milijun eurića sam nabavi nekoliko baterija i složi si električni Porsche umjesto da čeka da neki tamo idejni model doživi petstoljetku i potom preskoči prodaju u punoj veličini pa krene u prodaju na odjelu za dječje igračke.

 

Nadalje, toplo bih vam preporučio da skinete ružičaste naočale i malo temeljitije utvrdite gdje i kako to ti "vrli, svehrvatski" koncepti nastaju. Nigdje u tolikim medijskim natpisima nije bilo ni trunke govora o proizvodnim halama, bilo za dijelove karoserije, bilo za baterije, bilo za elektromotore, zar ne? Jer, proizvodnja baterija je prljav i opasan posao, ne vidim da ima išta takvoga u svetonedeljskim susjedstvima. Proizvodnja dijelova za karoserije bi trebala biti čišća i praktičnija za pokazivanje - ali nigdje vijesti da je u svetonedeljskim pustopoljinama instaliran još jedan 3D printer dijelova. Sva PR Potemkinarenja koja dolaze iz divnog, bogu ugodnog, svetonedeljskog kraja daju samo milenijske fotografije iz pustih "proizvodnih" hala i naslikavanja gomile mladih ljudi za CAD/CAM računalima sa par prikladnih shema/nacrta na monitorima.

 

Ono što želim reći je da ako podržavate znanstveni, metodički i analitički pristup, provjerite barem gdje i kako proizvode te vrle koncepte i koliko ih izvoze, posebice jer su ih već dosada prodali barem 150, ako je vjerovati medijskim natpisima. Valjda je koji komad već izvezen nekom kupcu koji ga zadovoljno navaža i prevaža po cestama svoje ljubljene domovine? Hint: ali ne morate tražiti niti kupce ponaosob, pa može se vidjeti i iz poslovnih knjiga koliko je uplata proizvođač za novo vozilo stvarno i primio na svoj račun, pa da demantira nas "jalne" sugrađane koji, poučeni plavo-crvenim partijašima, itekako dobro možemo osjetiti da se i u lijepim svetonedeljskim krajevima čudna zbivanja zbivaju i stvarni proizvodi ipak ne kotrljaju...

16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
danen kaže...
Vidim da se na ovim stranicama povela diskusija o mojoj kompetenciji da govorimo o Rimcu i sličnim stvarima, uz pretpostavku da sam neinformiran i naivan.

 Za Rimcem se vuče dosta magle. Recimo prije par mjeseci je u par tjedana navodno rasprodao 150 komada C2. https://www.vecernji.hr/auti/pomama-za-c-two-rimac-do-sada-prodao-150-komada-1235916

To su objavili svi mediji i nije bilo demantija.

 

Neki dan FT-u Rimac govori da će sve skupa proizvesti 15 komada C2. https://www.index.hr/vijesti/clanak/financial-times-objavio-veliku-pricu-o-mati-rimcu-usporedili-ga-s-elonom-muskom/2044301.aspx

 

Dakle tko tu laže, a tko je naivan?

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
16 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac C_Two u zračnom tunelu
syncmaster245b kaže...

 Otac!

 

Ne Mate Rimac!!

 Po vlastitom priznanju financirala ga je obitelj. Dakle očev novac, ne Matin!

 

Ako Bandićeva kćer s 27 godina sutra otvori tvornicu čokolade, smijem li pomisliti da to nisu čista posla ili moram prvo ići u DORH po mišljenje? Smijemo li reći da Ankica Tuđman možda ipak nije uštedila novac koji su joj pronašli bez da pitamo DORH?

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice