Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

poruka: 45
|
čitano: 15.806
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji ".
15 godina
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

Prekrasno

 

No šta ako ostaviš solare da pune bateriju i puhne vjetar. 

Pa onaj solar je kao jedro.  Prevrnut će barku na brzinu

 
10 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k

još jedan izumitelj tople vode.

jedino što me muči sa umjetnom inteligencijom je sram koji ću osjećati kad shvati koliko smo glupi.
15 godina
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Decko, svaka cast, samo nastavi!
 
6 0 hvala 0
12 godina
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

'Solarno jedro' koje lovi i sunce i vjetar.

 
4 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Obično jedro je puno bolje rješenje za guštanje u tišini plovidbe.
Za neke đite po jezeru električne barke su ok ali za bilo što drugo - spusti jedro i milina.
 
9 0 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Skalamerija.
 
0 6 hvala 0
16 godina
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Takvih barkica na Ali expressu ima brdo (puno boljih), tako da naš Sandro Vrbanuse ne vidim čemu hype na toplu vodu?
 
0 2 hvala 0
15 godina
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
all_or_nothing kaže...

još jedan izumitelj tople vode.

- voda je voda, ne mora biti nešto novo da bi bilo bolje-korisno.. možemo čak karikirano reći da sve već posotji samo to trebamo otkriti..

- problem često nije što se može nego recimo isplativost-upotrebljivost. .. npr može li ovo biti primjer kao prototip za proizvodnju? da i ne.. tj ne, ne za klasičnu proizvodnju ako ovisi o recimo motoru starog viljuškara i time nije dobavljiv osim čeprkanja po otpadu i sl. tako se ne proizvodi 'industrijski'.. tj može naručiti motor od končara ili gorenja.. ili kineza, ili četvrti bivši otvori tvornicu elektromotora za barke.. (svi neki bivši..)

- što je ekšli napravio? ništa bitno, čak nije riješio problem motora koji će tek riješiti.. možda.

- pozitivan primjer, tako treba.. tj rečenica iznad zvuči kao da kritiziram, naprotiv, treba ići u takve poslove, imati muda i ideju, čak biti u krivu.. no napraviti nešto, ne ništa.. dok 'ja' lako kritiziram, jer to je daleko lakše, no i recimo potrebno-poželjno, kao što je test na moru potreban da se primjete problemi i otklone kao pregrijavanje motora. (za koje sam kao laik mogao pretpostaviti da će se to desiti.. tj on je ipak iz branše, no dok nije vozio duže nije primijetio problem izbora motora.. ne da je taj motor neispravan-star kao uzrok, nego viljuškar tj način rada-korištena nije isti kao brod, viljuškar stane-krene, ne radi konstantno i time nije konstantno opterećenje, zagrijavanje.. pregrijavanje, ako svakih recimo 10 sekundi kreneš-staneš.. tad se isti motor ohladi, tj nije konstantno pod opterećenjem-radom i to je dovoljna razlika za problem kad recimo ploviš pola sata na pučini ili duže.. tj probajte auto držati pod gasom recimo sat vremena, brodski motori tako rade, satima.. ne kao auto u gradu koji krene-stane .. a kad stoji nije opterećen radom.. pandan na moru bi bila brodica koja vozi po 100m pa stane par minuta.. i zato isti motor u istim uvjetima daje takav rezultat i treba ga dodatno hladiti, to kao laik recimo pogađam, on kao stručnjak tek na testu.. no i ja bi to recimo previdio do testa na pučini a sad poentiram samo zato jer je pregijavanje navedeno kao problem.. tj lako je meni kritizirati i biti 'pametan' dok bi možda jednako to previdio u radu).

- klasično se može poželjeti 'sreća'.. no nisam klasičar, neko znanje-početak već ima, pa ostaje samo da nastavi.. bolje i promašen projekt nego ništa, tisuću takvih i nek bude jedan upotrebljiv je opet bolje za sve nas nego ništa.

.. pa sretno iz sasvim 'sebičnih' razloga (mojih..) :))

 

Gallu kaže...
Obično jedro je puno bolje rješenje za guštanje u tišini plovidbe.
Za neke đite po jezeru električne barke su ok ali za bilo što drugo - spusti jedro i milina.

- misliš podigni jedro.. :)

+ jedrenje je ograničeno vjetrom + potrebne vještine + pregaženo vremenom industralizacije (zastarjelo) ok za hobi ili sport.. manje za obično korištenje ili amatere.

+ da je barka na jedro ili vesla, opet je solarac 'koristan' ako ništa drugo za struju tj uređaje kao mob-navigacija.

- jedrilice imaju i klasičan motor.. koristi se za luku-parking itd. i u tom kontekstu je solar 'zgodan', no za prave jedrilice recimo 'nekompatibilan' jer tad recimo smeta (ili model koji se montira umjesto jedra) + kao spomenute probleme vjetra-prevrtanja i sl.. tako da nije to zamjena-klasa jedrilica, pa ni način korištenja, namjena.. kao što je čamac za rafting drugačiji nego za prijevoz osoba ili tereta.. sve ima neku svrhu, smisao i kad je 'isto' (slično) ne mora biti primjenjivo. Npr ova barka može razvoziti po plitvičkom jezeru dok jedrenje recimo nije moguće npr zavjetrina-brda-dolina i nema vjetra + smjer istovremeno nema problem udara vjetra za stabilnost-prevrtanje.. i tad je to možda dobro za plitvice, ali možda loše za pomorce i sl... ili recimo riječno niz tok rijeke ili uzbrdo kontra toka rijeke tj snaga motora koji tad mora dovoljno dugo i dovoljno jako gurati čamac pa i glisirati.. tad možda treba jači motor a tad možda solar nije dovoljan za punjenje i to možda eliminira takvu upotrebu tj ostane ovisnost o gorivu-benzincu.. itd itd. Rafting je recimo primjer, klasično.. dođeš do starta i spustiš se rijekom nizvodno.. ne uzvodno, tj u raftingu imaš samo taj lakši-plutajući smjer itd. (kao primjer bezbrojnih sitnica-razlika koje nešto mogu eliminirati, kriterij).

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
dd.inc kaže...
Takvih barkica na Ali expressu ima brdo (puno boljih), tako da naš Sandro Vrbanuse ne vidim čemu hype na toplu vodu?

 

a sorry sad malo sereš.

 

Dečko je napravio hobistički projekat, ne misli ga prodavati, radio ga je sebi za gušt i odlučili su ga intervjuirati jer je projekat dovoljno interesantan za pročitati o njemu. Eto.

 

Da li ja osobno smatram da isti ima nekog smisla, nisam siguran (niti znam kako baterije rade niti se razumijem išta u barke), mislim da će za bilo kakvu jaču buru ti paneli a i barka odletjeti na obalu. A i baterija u neposrednoj blizini vode, hmm... Ali ovako kao "proof of concept", eto radi. Simpa. Vidiš da nije samo radio solarne panele nego je čitavu drvenariju obnovio, i to jako lijepo. 

 

Ne znam što ima na aliexpress ali dam se kladiti da ima jedino jeftinih govana.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Ovaj projekt možda nije savršen i komercijalno iskoristiv, ali je svakako pohvalno da se javlja inicijativa i možda kao takav inspirira nešto veće. To zapravo i jest jedan dodatni pozitivni, ali zapravo nevidljiv aspekt firme kao sto je Rimac gdje se okrene odredjeni broj ljudi. Svatko od njih nauci nešto novo i onda sa tim znanjem može pokrenuti i nešto svoje.
The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
Moj PC  
1 1 hvala 0
3 godine
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Da. Dignut jedro. Jbg, lapsus :D
Evo i ispravak za tebe - plovila se ne parkiraju. Sidre se ili pristaju ;)
Da, jedrenje zahtjeva neke osnovne vještine ali ništa što se u tjedan dana ne može pohvatati, pa ako stvarno neko želi guštati u neograničeno tišini plavetnila i šumu valova - jedrilica je za to.
Solarne barke nit imaju domet nit brzinu nit mogu plovit noću kao što mogu jedrilice.
A iz mog dosta dugog jedriličarska iskustva - kroz cijelo ljeto dane kad ne možeš postići bar 3-4čv jedrom možeš nabrojati na prste jedne ruke.
Uz sve to dosta novih modela jedrilica nudi električne motore sa manjim solarnim panelom ili im popela pri jedrenje služi kao generator tako da kod iznimno rijetkih trenutaka kad vjetra nema, možeš i lagano na električni motor.
S 9m jedrilicom bez problema prođe cijeli Mediteran, oni malo hrabriji mogu i cijeli svijet. Aj ti to probaj s električnom barkom.
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.7.2021 15:28 (Gallu).
14 godina
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

ljudi što je vama?

jeste li hipnotizirani imenom rimac i dobijete neki triger kad vidite njegovo ime u članku, iako ni nije o njemu?

 

electric boat

 

pa dečko je složio nešto što već odavno postoji, nije unaprijedio ništa, dijelove je dobio ili kupio i krajnji rezultat mu ne radi baš najbolje. jebo te, ali ima već kobajage ponuda na bacanje, barem piše u članku.

 

vi ne vidite rimčev obrazac?

 

evo i start up na električnom forumu, jedina razlika je da nema baš takvu pozadinu kao rimac.

 

tu sam

 

mate je sad pun kao brod, neka on uloži koju kunu u projekat? 😀

 

električni motori se već skoro 20 godina uspješno koriste u ribolovnim čamcima na DUNAVU. znam, imam. 😀

 

vidi ih

 

jesmo li mi toliko gladni uspjeha a toliko siromašni rezultatima? jesmo. ali nemojmo se sramotiti pred svijetom. 

jedino što me muči sa umjetnom inteligencijom je sram koji ću osjećati kad shvati koliko smo glupi.
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.7.2021 15:04 (all_or_nothing).
Moj PC  
7 1 hvala 1
6 godina
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

fun fact:

Rimčev inženjer je pojam koji opisuje osobu koja radi neki posao bez škole!

 
9 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Čitam ove mudroserne komentare o toplim i ostalim vodama i čudim se (a onda zapravo i ne)...
Pa čovjek je mogao sjediti po kavama i palamuditi po forumima, ali nije, nego je uložio svoje slobodno vrijeme i trud i napravio nešto. Možda ništa što će promijeniti svijet (a možda u nekoj idućoj verziji i hoće), ali svakako više od većine nas. Pa ako ništa drugo, barem je usput naučio nešto i ima jedno vrijedno iskustvo više iza sebe.
 
16 1 hvala 1
10 godina
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

 

Divna ljetna priča nedeljom. Hvala BUG-u, hvala Tinu.

 

Škola nije sve, al' ju je dobro imati. Mada znanje se može naučiti i izvan škole. Ovo je divan, radišan i plemenit mladić.

 

BTW, ne trebaš bojati barku u kvadratiće. HR ti nije nikada ništa dala, niti će ti dati. Brini se za sebe. To kaj ste rođeni ovdje je slučanost.

 

Vi niste nešto bili, nego ste svojim trudom, radom i zalaganjem postali.

Samo naprijed! Živio progres!

 

Ništa bez Rade Končara!

Panzerkampfwagen.dzg-C++-USA. :-) CZ-75
Moj PC  
5 4 hvala 2
4 godine
protjeran
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
dankodr kaže...

Prekrasno

 

No šta ako ostaviš solare da pune bateriju i puhne vjetar. 

Pa onaj solar je kao jedro.  Prevrnut će barku na brzinu

 

Bez obzira na razinu deklarirane zastite, FNE imaju problema kad su blizu mora ili na moru, da skratim, ne traju dugo, a uz to imate i domaci proizvod Slobodana Varge i tvrtke Easy Way Techniques. FNE se najcesce koriste na jedrilicama, gdje skupljaju struju u baterije koje zatim napajaju npr. hladnjak. Na nekim plovilima koriste ih za pogon, obicno pri panulanju. Cisto za primjer, slovenske Greenline brodove mozete vidjeti u raznim marinama diljem hrvatske obale:

 

https://www.greenlinehybrid.com/sl

 

segregator kaže...

Šteta što nema bogatog tatu, onda bi njegova "priča iz garaže" izgledala barem ovako

 

a i bio bi gotov za 2-3 mjeseca, a ne 2-3 godine

 

Da mu je otac Ivan Rimac i da je na forumima kupovao dijelove - "For me, money is no problem", mozda bi sada Tino Šturlić i njegova firma bila suvlasnik Bugattija, te bi se zvala Bugatti-Šturlić.

 

Ovako je Tino polovnu drvenu barku kupio od novaca koji je dobio prodajom nekretnine, a motor koji koristi je polovni iz elektricnog vilicara i pored toga, sve je sam slozio, dok je Rimac placao drugima da mu sve slazu.

 

all_or_nothing kaže...

ljudi što je vama?

jeste li hipnotizirani imenom rimac i dobijete neki triger kad vidite njegovo ime u članku, iako ni nije o njemu?

 

electric boat

 

 

Clanak je prigodan, zaboravlja se da je Rimac (izmedju svih ostalih projekata poput svemirskih dizala i letecih automobila) radio navodno prvu brzu elektricnu jahtu na svijetu:

 

04. travanj 2014.

 

REVOLUCIJA U OBROVCU


NOVI POSLOVNI POTEZ MATE RIMCA Gradi prvu brzu električnu jahtu na svijetu

 

Tehničke karakteristike:


- Duljina preko svega: 14,63 metra

- Duljina trupa: 13,88 metara

- Širina: 4,30 metara

- Kapacitet spremnika vode: 400 litara

- Broj osoba: 10

- Motor: dva električna motora

1386 kW (525 KS) pri 8800 o/min

- Kratkotrajna najveća snaga: 1308 kW (1780 KS) pri 8500 o/min

- Okretni moment: 2x600 Nm od 0 do 4000 o/min

- Struja: 200 - 800 V DC

- Najveći broj okretaja: 10.600 o/min

- Efikasnost motora: 94,9 posto

 

https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/novi-poslovni-potez-mate-rimca-gradi-prvu-brzu-elektricnu-jahtu-na-svijetu-784954

 

16.10.2014.

 

Luksuzne električne jahte tvrtke Rimac automobili od iduće godine će se proizvoditi u Elanovim pogonima u Obrovcu.

 

https://www.24sata.hr/tech/jahta-koja-ne-zagauje-duga-je-15-metara-i-plovi-na-struju-389011

 

all_or_nothing kaže...

 

električni motori se već skoro 20 godina uspješno koriste u ribolovnim čamcima na DUNAVU. znam, imam. 😀

 

vidi ih

 

 

 

Medju prvim elektricnim plovilima spominje se brodic Moritz von Jacobia iz 1839.

 

all_or_nothing kaže...

 

jesmo li mi toliko gladni uspjeha a toliko siromašni rezultatima? jesmo. ali nemojmo se sramotiti pred svijetom. 

 

Jesmo i hocemo.

2 godine
neaktivan
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

Kao netko s dalmatinskog otoka i netko ko koristi barku ljeti i zimi ovo je totalno promašeni koncept...  Točno se zna kako se stavlja solarne panel na brod ili barku ovo definitivno nije dobro te samo može izazvati tonu problema... Prvi problem je morska sol u kombinaciji sa soli nagriza sve u roku keks ako nije mesing ili pocincano...  Drugo ovdje čim zapuše ovo djeluje nezgrapno gubi se stabilitet čamca i iskreno na otocima i poluotocima vidio sam tisuću čamaca brodova baraka glisera i nikad nisam vidio kako nešto izvedeno jbg. ok projekt je diy  i za pohvalu je ali sređujem drvenu barku sigurno lakiranje pituravanje brušenje i slično dođe par tisuća eura ako nije samostalno rađeno plus ako treba mjenjat trulo drvo ili pogon i slično...  Ovo je možda ok za rijeku di nema vjetra ali ja garantiram da u peljeskom lastovskom korculanskom kanalu ovako nešto pod udarima bure ili juga napravilo pizdariju... Momak ko čita komentare neka slobodno ode ima tona malih skverova po dalmaciji može pitat vidit i montirati to kako treba iako za tu barku uzmeš bateriju dovoljno veliku koju u svakoj boljoj marini di plaćaš vez možeš punit.... 

Pa da rezimiramo  kao diy projekt je simpatično ali totalno nepraktično i neprilagodeno jadranskom moru...  Inače ne znam kad se ide gledat registar brodova dali po zakonu uopće ovo smije bit ovako na barci ali to je drugi par cipela... A ideja ko ideja isto onako ne znam većina većih brodova i malih ovih grebenki istranki jugoplastika i sličnih obično imaju alternator koji puni bateriju u radu pa odmah ovo pada u vodu...

Ps svako ko je vozi po najmanjim valicima zna da ako se valovi tuku u provu da more prska na sve strane a to pak znači akomulaciju soli na panel manju %iskoristivosti a da ne govorim ako se ideš vozit u nekom kanalu pa čak sad i ljeti kad puse maestral zna bit solidni valovi za male čamce... 

 
5 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Još jedan Tesla...bome u zadnjih njekoliko godina nakotilo se tih Tesli A i dalje čučimo u mraku
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

Ovaj forum je postao leglo iskompleksiranih likova kojima je najveći domet pljuvanje po nečijim pokušajima da nešto naprave.

 
10 4 hvala 2
14 godina
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
DexCro kaže...

Ovaj forum je postao leglo iskompleksiranih likova kojima je najveći domet pljuvanje po nečijim pokušajima da nešto naprave.

ne, nego nas je sramota kakvi projekti dobijaju medijski prostor.

eno lik je željan ulagača. ubodi mu koju kunu?

jedino što me muči sa umjetnom inteligencijom je sram koji ću osjećati kad shvati koliko smo glupi.
2 godine
neaktivan
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
DexCro kaže...

Ovaj forum je postao leglo iskompleksiranih likova kojima je najveći domet pljuvanje po nečijim pokušajima da nešto naprave.

 Aj ti frende radi kao zavarivač, kopač kanala,bilo šta, ...  20-30god. 8sati na dan, to su heroji a ne netko tko dvije godine u slobodno vrijeme montira solarni panel na barku. 

Poruka je uređivana zadnji put ned 11.7.2021 19:26 (Theophilus Ruy).
2 godine
neaktivan
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

Iskreno ovaj projekt se napravi ako je barka u ok stanju za par dana ovisi sve koliko se čovik razumije...  Ali jbg ja kao s mora nebi nikad za more ovo napravi mislim totalno je beskorisno i bedasto...  Ne znam kako je za rijeke i jezera vjerojatno bolje ali to ne znam pa ne mogu komentirati...  A nisam ni bolestan ni iskompleksiran samo sam napisao ono što mislim da to za jadransko more nije bar za južni i srednji Jadran...  Za sjeverni ne znam...  Mislim zao mi je da netko troši vrime i novac a kad ono može dobit i ogromnu kaznu od pomorske policije ako ovo nije autorozirano u pomorskoj knjižici plovila i upisano u registar...

Sad dali je to iskompleksiranost  mislim da nije jer ja bi rado momku pomoga i da savjet da napravi to kako treba jer ako se solarne ploče stavljaju na barku ima samo jedan način na koji se stavlja zbog okoline koja je sve samo ne normalna okolina te svi dijelovi čak j najmanje vide tj vijci moraju bit za morsku uporabu... 

 
5 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Gallu kaže...
..
S 9m jedrilicom bez problema prođe cijeli Mediteran, oni malo hrabriji mogu i cijeli svijet. Aj ti to probaj s električnom barkom.

 -a zašto bi ja to uopće pokušao-želio? :)) ili netko normalan?? :)))

-tj ne vidim da članak to tako prikazuje.. ili da rimčev-ex ima takve planove (možda ima i to..) .. tj može se naći tiusću mana, čak ne vidim ovo kao nešto 'dobro' (osim par slika restauriranog što izgleda dobro-kvalitetno.. no i to je nedovoljno za bilo što zaključiti)

.. a svi zaključuju (nešto).. :)

 

ZaliazniMacan kaže...

.. 

 -da, sve točno, i sol i valovi.. kao i to da je sam čovac testiranjem skužio da motor nije adekvatan.. pa što? riješit će ili neće. Nije da nam sad prodaje kaić i da ćemo mi njime za livingstonom i dalje.. :) možda ja na bundeku :))

 

all_or_nothing kaže...
..

ne, nego nas je sramota kakvi projekti dobijaju medijski prostor.

eno lik je željan ulagača. ubodi mu koju kunu?

 -možda.. tj ima čovac svoje razloge, neka mu.. možda uspije, možda ne. Neka ga.. ne smeta.

 

Theophilus Ruy kaže...
..

 Aj ti frende radi kao zavarivač, kopač kanala,bilo šta, ...  20-30god. 8sati na dan, to su heroji a ne netko tko dvije godine u slobodno vrijeme montira solarni panel na barku. 

 -to su šljakeri, kao većina ljudi.. odnosno, ljudi. Možemo (i trebamo) poštivati sve, no kakve to veze ima s kaićem ili ex-rimcom? .. može biti pekar, smetlar, odvjetnik.. političar? dok ne nanosti štetu meni-nama, što nas se tiče.. a ako i ušićari nešto, ni prvi ni zadnji.. odnosno, ako je taj čovac problem, što s onim kapitalcima klase ćaća, pokojni banditić, maminjo koji se smije preko grane, horvatinćići, todorićići, itd.. ne vidim da bi na čovca trebao biti ljut, nešto, čak ni ljubomoran na dužinu 'jahte' jer to nije moj đir, tj meni je more-turizam-godišnji.. ne život tj ostatak je samo slana tekućina dok mi je barka nešto što pluta dok ne potone.. :)) ..

 

**

-kao što se primjećuje dralanova fiksacija miljenikom, ne da navodi nešto netočno.. no čemu, pa jednako i kontra, tj ima i on pravo postati u temu, mada je blagi oftopic (rimac).. tj neka nas svih, svakakvih, nema veće štete. (bar dok nema..)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
3 godine
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Gdje je završila ta priča o Elanovim električnim brodovima. Više se ne spominju.
 
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Jadran sam cijeli prešao. Meditrran planiram. Za svijet... Ne znam... A smatram se normalim. Čak i drugi misle da sam normalan :)
2 godine
protjeran
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
DexCro kaže...

Ovaj forum je postao leglo iskompleksiranih likova kojima je najveći domet pljuvanje po nečijim pokušajima da nešto naprave.

 

Jedva čekam predstaviti svoj DIY projekt - Onboard computer for bicycle

Kojeg svršavam od 2016.

 

Ako prije reda dobijem ban, ovom prilikom htio bi se zahvaliti mbaksa i fer-de-lance i ostatku ekipe na prenesenom znanju <3

Zbog svega toga sam kao strojar završio u embeddedu.

 

 

Btw. Da je projekt dobar, vjerojatno ne, zbog panela. Mislim da bi ga vjetar brzo prevrnuo bez velikih problema.

Možda da je nešto ovako iskoristio

 

 

14 godina
offline
Re: Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom k
Jucer gledam 59 postova, sad otvorim 27 🤣🤣🤣🤣....
Sad kad se oni clanci s rimcem nesmju ni komentirat namjerno stavljaju clanke koji imaju veze s rimcem da mogu brisat poruke i djelit kartone.... 🤪🤪
VenAtoR#2231
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

Ovaj projekt je najveciom dijelom remont drvene barke. Sta se samog elektricnoig dijela tice autoru bi bilo bolje da je uzeo plasticni camac - dosta laksi od drva i elektricnu pentu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

Nisam Rimčev "hejter", ne volim pametovat ljudima koji se potrude sami nekaj napravit ... ali ovo nije za članak ikakav, igdje.

 

Osim što je "restaurirao" staru barku, na nju je nakeljio solarnu ploču (2 ako sam dobro vidio), sa nečije vikendice.

 

Pozdravljam želju i volju, ali ovo djeluje kao ideja iz kafića na koju nije došao trijezan, ali je krenuo u izradu (tko zna, možda iz zajebancije).

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Razgovarali smo s bivšim Rimčevim inženjerom koji

ala! 

 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice