Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodikovim

poruka: 11
|
čitano: 5.516
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodikovim ".
7 godina
protjeran
offline
Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodikovim

vodik je buducnost prometa
steta da se ovoliko gubimo sa elektrifikacijom, bolje bi bilo da su sva ta sredstva ulozena u istrazivanja o vodiku

Poruka je uređivana zadnji put uto 20.9.2022 7:36 (Tvpronlem).
 
1 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodiko
Tvpronlem kaže...

vodik je buducnost prometa
steta da se ovoliko gubimo sa elektrifikacijom, bolje bi bilo da su sva ta sredstva ulozena u istrazivanja o vodiku

 

Pa vodik i je jedan oblik elektrifikacije. Istražuje se već dugo i prilično intenzivno, ali nije riješenje za sve, pogotovo ne za mala osobna vozila.

7 godina
protjeran
offline
Re: Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodiko
Gallu kaže...
Tvpronlem kaže...

vodik je buducnost prometa
steta da se ovoliko gubimo sa elektrifikacijom, bolje bi bilo da su sva ta sredstva ulozena u istrazivanja o vodiku

 

Pa vodik i je jedan oblik elektrifikacije. Istražuje se već dugo i prilično intenzivno, ali nije riješenje za sve, pogotovo ne za mala osobna vozila.

 van toyote ozbiljni r&d  vezan za osobne automobile ne postoji....ok postoji ali niti blizu rezine "obicne elektrifikacije"



naravno da znam da je vodik oblik eliktirfikacije (u ovom slucaju), al postoje i koncepti di se vodik koristi u ICE obliku.
vidit cemo di to sve vodi 

2 godine
protjeran
offline
Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodikovim

Problem je sto u danasnjem drustvu svi forsiraju samo jedno rjesenje, elektricni auto na baterije. Rjesenje je u diverzifikaciji i jer treba otvoriti trziste za razlicita rjesenja bez extremne penalizacije tehnologija koja ce odredjenu tehnologiju staviti van konkurencije. Mokri snovi politicara iz Brisela su energija vjetra, sunca i auta na baterije. I ja sanjam o tom danu ali treba shvatiti da je prebrzo isforsirana tranzicija jednostavno preskupa i da treba prosiriti a ne suziti trziste energije. Prosta ekonomija kaze da ce cijene ici dole a da ce se uvesti i obnovljivi izvori energije postepeno.

 

Da malo ilustrujem, samo cu navesti politicke odluke koje su dovele do divljanja cijena energije:

   - podizanje udjela obnovljivih goriva u dizelu i benzinu -> cijene idu gore jer biodizel i biobenzin postaju jako trazena roba(iako to doprinosi CO2 redukciji, ne smanjuje se oporezivanje takvih goriva kod krajnjeg kupca)

   - penalizacija elektricne energije proizvedene u nuklearkama -> nuklearke se zatvaraju jer su neisplative -> nedostatak elektricne energije -> cijene idu gore

   - subvencioniranje i forsiranje elektricnih auta na baterije -> veca potraznja za elektricnom energijom i vece vrsno opterecenje -> cijene elektricne energije ide gore + uvodi se placanje vrsnog opterecenja (u swe 4,5 EUR po kW/mjesecno) kao slag na tortu.

   - razvoj sintetickih goriva -> politicari se prave ludi kao da ne postoje i ne smatraju da ona uopste doprinose CO2 redukciji (zato jer insistiraju na elektricnim autima na baterije) -> nema ni beneficija ni subvencija

   - ...

 
3 1 hvala 1
10 godina
offline
Re: Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodiko
Tvpronlem kaže...

 van toyote ozbiljni r&d  vezan za osobne automobile ne postoji....ok postoji ali niti blizu rezine "obicne elektrifikacije"



naravno da znam da je vodik oblik eliktirfikacije (u ovom slucaju), al postoje i koncepti di se vodik koristi u ICE obliku.
vidit cemo di to sve vodi 

 Vodik ima puno problema nasparam baterija. Vodik nije jeftino proizvoditi, a trenutno nije ni najčišće. Tu je i problem transporta i skladištenja, ako savladaš planinu zvan proizvodni kapacitet. Baterije su tu, tehnologija je poznata i dostupna. Nije čista, daleko od toga, ali je bolje nego stotine milijuna prijevoznih sredstava na fosilna goriva.

 

Ali bez brige, vodik je i dalje na vrhu liste. U smjernicama EU je također. Treba vremena. Ljud danas misle da se problemi rješavaju preko noći. Ne ide to tako. To traje desetljećima, a u međuvremenu koristiš dostupnu i testiranu tehnologiju.

Nadglednik dina
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.9.2022 11:32 (Entry Point).
13 godina
offline
Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodikovim

Kod nuklearki je problem što ih nisu podijelili na sigurne i nesigurne , pa ih prema tome različito penalizirati ili čak i zatvarati (i za Černobil i za Fukušimu se znalo unaprijed da nisu sigurne ukoliko se nešto ne promijeni).Njemci zatvaraju svoje sigurne zbog jednog direktora u Fukušimi (koji nije odradio što mu je švicarska komisija naložila), ali projektanta i nadzora koji nisu predvidjeli pasivno gašenje ili redundanciju otpornu na poplavu i potres.

A najjeftiniji način proizvodnje ekološkog vodika je u visokotemperaturnim nuklearkama, koje bi dakle tek trebali napraviti...

 
2 0 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodikovim

Radim na projektima H2 postrojenja koja se prave na dosad nezamislivoj skali. 1GW-5GW (slovima Giga Watt) postrojenja su postala normalna. Velike se pare ulazu na tu stranu. Planirani off-shore parkovi vjetrenjaca i ogromne PV elektrane ce praviti struju samo da nahrane ova nova H2 postrojenja. Prva takva postrojenja ce zazivjeti za 1-2 godine.

 
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodiko
Entry Point kaže...
Tvpronlem kaže...

 van toyote ozbiljni r&d  vezan za osobne automobile ne postoji....ok postoji ali niti blizu rezine "obicne elektrifikacije"



naravno da znam da je vodik oblik eliktirfikacije (u ovom slucaju), al postoje i koncepti di se vodik koristi u ICE obliku.
vidit cemo di to sve vodi 

 Vodik ima puno problema nasparam baterija. Vodik nije jeftino proizvoditi, a trenutno nije ni najčišće. Tu je i problem transporta i skladištenja, ako savladaš planinu zvan proizvodni kapacitet. Baterije su tu, tehnologija je poznata i dostupna. Nije čista, daleko od toga, ali je bolje nego stotine milijuna prijevoznih sredstava na fosilna goriva.

 

Ali bez brige, vodik je i dalje na vrhu liste. U smjernicama EU je također. Treba vremena. Ljud danas misle da se problemi rješavaju preko noći. Ne ide to tako. To traje desetljećima, a u međuvremenu koristiš dostupnu i testiranu tehnologiju.

 baterije su same po sebi problem + kako ti kazes nečistije su od vodika

naravno da ima problema, al vjerujem da uz ovoliku kolicinu sredstava koja se ulozila u el. auta, dalje bi dogurali sa vodikom

kako vidim, ove baterija nisu neka sreca, a infrastruktura za njih jos manja 

11 godina
offline
Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodikovim

Japanci dosta ulazu u tehnologiju i vjeruiem da ce im se to vratit visestruko.

Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodikovim

cekamo Thundef00t-a sa naslovom Busted: e-Blow :))) - let's be real ipak je 2022 pa je sve fake :D

NULL!=NULL
 
3 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Proizvođač tvrdi: vožnja kamiona s ovim vodiko
Ako imaš vlastiti punjač i ne prevaljuješ više od 100km dnevno, nema boljeg auta od baterijskog auta.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice