Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

poruka: 23
|
čitano: 6.425
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog".
7 godina
offline
Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

Plan je da se na Tokaido shinkansen liniji poveca brzina na 320km/h, zato ovaj model i moze potegnuti do 360km/h. Pocetkom ove godine 700 serija je u potpunosti zamijenjena s N700 i N700A modelima. Vjerojatno kada N700 budu "prestari" i kada ih budu sklanjali onda ce vjerojatno staviti N700S modele na Nozomi (najbrzu) liniju i povecati brzinu. 

 
2 0 hvala 3
16 godina
offline
Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

Zakon vlakovi "Ladies and gentlemen, welcome to the Shinkansen, this is the Hikari superexpress". Sjedala možda nisu kao u ICE-u (i dalje odlična s puno prostora za noge i podesiva nagiba), ali je tiši i nema ljuljanja/ništa ne osjetiš. I baš sve imate na engleskom (za razliku od spomenutog ICE-a koji prometuje u zemlji s puno više stranaca), a naslon sjedala ispred ima shemu vagona pa se sve lako nađe, onako japanski pregledno (telefon, WC, smoking room, posada...). Vozio se i Tokyo-Osaka, ali i Tokyo-Hiroshima u oba smjera. Gore ništa nije pre skupo, a stjuardesa prolazi svako malo; tipa 14kn velika kava. Osim ako si u nekom selu, stvarno ne trebaš auto. U gradu sve linije voze svakih par min, a između gradova spomenuti vlak.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Moj PC  
10 0 hvala 9
14 godina
offline
Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

Japanska marka, al' radi i na domaće baterije .

Ovako nešto bi trebalo američkoj istočnoj obali od Bostona do Filadelfije gdje je velika gustina stanovništva i velike dnevne migracije. Efikasnije i jeftinije od aviona i kompenzira vrijeme provedeno u gužvama na autocesti.

Your dad always said that one day Del Boy would reach the top. Then again, he always said Millwall would win the cup.
 
1 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
Lovac kaže...

Zakon vlakovi "Ladies and gentlemen, welcome to the Shinkansen, this is the Hikari superexpress". Sjedala možda nisu kao u ICE-u (i dalje odlična s puno prostora za noge i podesiva nagiba), ali je tiši i nema ljuljanja/ništa ne osjetiš. I baš sve imate na engleskom (za razliku od spomenutog ICE-a koji prometuje u zemlji s puno više stranaca), a naslon sjedala ispred ima shemu vagona pa se sve lako nađe, onako japanski pregledno (telefon, WC, smoking room, posada...). Vozio se i Tokyo-Osaka, ali i Tokyo-Hiroshima u oba smjera. Gore ništa nije pre skupo, a stjuardesa prolazi svako malo; tipa 14kn velika kava. Osim ako si u nekom selu, stvarno ne trebaš auto. U gradu sve linije voze svakih par min, a između gradova spomenuti vlak.

 Hvala ti na podijeljenom iskustvu, nisam nikad imao priliku voziti se superbrzim vlakom, pa je zanimljivo čuti nekog 'iz prve ruke'...

...
16 godina
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
Miro kaže...
Lovac kaže...

Zakon vlakovi "Ladies and gentlemen, welcome to the Shinkansen, this is the Hikari superexpress". Sjedala možda nisu kao u ICE-u (i dalje odlična s puno prostora za noge i podesiva nagiba), ali je tiši i nema ljuljanja/ništa ne osjetiš. I baš sve imate na engleskom (za razliku od spomenutog ICE-a koji prometuje u zemlji s puno više stranaca), a naslon sjedala ispred ima shemu vagona pa se sve lako nađe, onako japanski pregledno (telefon, WC, smoking room, posada...). Vozio se i Tokyo-Osaka, ali i Tokyo-Hiroshima u oba smjera. Gore ništa nije pre skupo, a stjuardesa prolazi svako malo; tipa 14kn velika kava. Osim ako si u nekom selu, stvarno ne trebaš auto. U gradu sve linije voze svakih par min, a između gradova spomenuti vlak.

 Hvala ti na podijeljenom iskustvu, nisam nikad imao priliku voziti se superbrzim vlakom, pa je zanimljivo čuti nekog 'iz prve ruke'...

Np, ako imaš priliku; svakako posjeti, doživljaj koji pamtiš dok si živ. Volim putovati, ali Japan, to je nešto drugo. Njihovo "mušterija je bog" osjetiš na svakom koraku. Išao si ispuniti tu želju, na kraju sam morao otići opet. A kad ne bude korone, idem opet :D Ljudi prijateljski, vole ostati u kontaktu. Čak su me zvali kad je bio potres da li je sve u redu. Posebno drag narod. I nije skupo kao što se priča; recimo točeno pivo u kafiću 29kn, za 40kn dobiješ dobar ručak. Odjeća ti ne treba jer su prave košulje, majice itd. manje-više 70-100kn. Dosta se voze i hibridni smart bicikli (šasija Yamaha, el. dio Panasonic) koji koštaju cca 4000kn. Opet jako razumno obzirom na to što kupuješ. Kao IT-evac si isto tako u raju. Yodobashi recimo, 7 ili 8 katova, svaki ko ogroman shopping centar, nije problem isprobati baš ništa od ručno-rađenih slušalica do laptopa od preko 30 soma kuna. Tehnike da pustiš suze radosnice, a gore vrhunski restorani, opet razumne cijene.


Još je zanimljivo, na svim vlakovima kad osoblje napusti vagon, pogledaju prema putnicima, zahvale se uz naklon. A kad izlaziš, sa strane čekaju čistačice u rozim uniformama koje onda idu po vagonima i sve čiste brzo ko mašinerija. Ono, čak i WC je ko ljekarna čist. Naravno, imaš utičnice za puniti prijenosne deviceove i WiFi. Mir, tišina, nema guranja...

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
8 godina
offline
Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

Japan izgleda ima dugu kulturu putovanja vlakovima. Čitam jednu knjigu iz 1935. godine što je napisao Japanac o Japanu za Europljane. I tamo spominje vlakove, svi njima putuju... U Americi je drugo. Tako svatko hoće putovati svojim kolima. U Hrvatskoj isto tako. Izgleda da je tu riječ o sukobu dvije kulture: kulture individualizma i kulture kolektivizma. 

 
9 0 hvala 0
16 godina
offline
Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

Prošao sam cijeli Japan u Shinkansenu i cijelu Njemačku u ICE, i ovo dvoje ne može u istu rečenicu.

Problem sa ICE je kaj dijeli prugu sa ostalim vlakovima (regionalni, teretni) tako da udobnost poprilično pati. Od buke do treskanja. To ne postoji na Shinaksenu, osim eventulano boom-a kad se ulazi u tunel sa 300kmh, što zapravo uopće nije tak strašno kak zvuči. Vozio sam se i regionalnim vlakom tamo i ni taj nije za usporedbu sa europskim vlakovima, jednostavno drugi svijet. O prostoru za noge da ne pričam.

Isto kaj mi je cool, a toga ima po cijelom Japanu, su cool zvukovi na sve strane, od najave vlakova, stanica, informacija, do random zvukova ptica i prirode ma pokretnim stepenicama, stanicama, u samom vlaku..

Nadalje, ruta između Kyota i Kanazawe ima jednu lijepu sekciju gdje se vidi 10+ kilometara u daljinu gdje grade novu trasu za Hokuriku Shinkansen, toliko strojeva (troznamenkasti broja kranova) i ljudi na gradilištu nisam nigdje vidio, sve se diže u zrak na stupove, ništa nejde po zemlji, sad zabrij tak nekaj u hrvatskoj, pa naša željeznica je 19. stoljeće u odnosu na njih.

Da ne pričam o unutargradskom prijevozu..

Ko god može, nek ode, svaki cent se isplati. Nadam se da ova jesen ne bude u banani, jer plan je ići opet.

 

Btw ova N700 serija prometuje već najmanje 10 godina, vjerojatno su tehnička unaprijeđenja, nos je istog oblika (oblik mu je takav isključivo zbog ulaska/izlaska iz tunela pri punoj brzini)

Prostor+za+noge Prostor+za+noge
Gradnja+trase+kaj+sam+uspio+uloviti Gradnja+trase+kaj+sam+uspio+uloviti
Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put sub 25.7.2020 12:15 (nixass).
Moj PC  
15 0 hvala 11
15 godina
offline
Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

tko ne proba hž, ništa nije probao. to je pustolovina! 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
20 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
Ajar kaže...

tko ne proba hž, ništa nije probao. to je pustolovina! 

 Žalosno je da sam prije 21 godinu svaki dan putovao iz Zg kući vlakom za 55-60 minuta, a sada ta ista avantura traje 2h:45min.... Sva sreća da je HŽ napredovao kroz ovih 21 godinu. Jedina sreća je što više ne moram putovat vlakom za Zg.

16 godina
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
jopis kaže...
Ajar kaže...

tko ne proba hž, ništa nije probao. to je pustolovina! 

 Žalosno je da sam prije 21 godinu svaki dan putovao iz Zg kući vlakom za 55-60 minuta, a sada ta ista avantura traje 2h:45min.... Sva sreća da je HŽ napredovao kroz ovih 21 godinu. Jedina sreća je što više ne moram putovat vlakom za Zg.

 A da ne spominjemo i kašnjenja koja često znaju biti i po sat i dva.

King in the castle, king in the castle ...
6 godina
protjeran
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
danen kaže...

Japan izgleda ima dugu kulturu putovanja vlakovima. Čitam jednu knjigu iz 1935. godine što je napisao Japanac o Japanu za Europljane. I tamo spominje vlakove, svi njima putuju... U Americi je drugo. Tako svatko hoće putovati svojim kolima. U Hrvatskoj isto tako. Izgleda da je tu riječ o sukobu dvije kulture: kulture individualizma i kulture kolektivizma. 

 negdje sam čitao o lobiju autoindustrije u ameriki da nisu dozvolili razvoj brzih vlakova, mislim da ima samo jedna linija brzih vlakova kod new yorka ili nešto tako

14 godina
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
danen kaže...

Japan izgleda ima dugu kulturu putovanja vlakovima. Čitam jednu knjigu iz 1935. godine što je napisao Japanac o Japanu za Europljane. I tamo spominje vlakove, svi njima putuju... U Americi je drugo. Tako svatko hoće putovati svojim kolima. U Hrvatskoj isto tako. Izgleda da je tu riječ o sukobu dvije kulture: kulture individualizma i kulture kolektivizma. 

 

 Nije ni problem individualizma ili kolektivizma, nego sto su vlakovi i autobusi kod nas nevjerojatno neudobni, spori, iznenadujuce skupi i cesce kasne nego sto dolaze na vrijeme.

5 godina
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
Što se tiče HŽ-a ta njegova "brzina" se je mogla tolerirati dok je karta bila 4-5 puta jeftinija nego kod bus-a...međutim u određenom trenutku netko je odlučio da se cijena izjednačiti a usluga po starom.

Meni spora vožnja ne smeta...još naročito kad si sam u kupeu...ali me hebe to njihovo hebanje u zdrav mozak s cijenom....2018 išao u ZG na velesajam(Reboot)....uzeo povratnu od HŽ.....ko pichka se smrznuo pri povratku...ledeno A grijanje isključeno i tako 8 sati:)....drugi put ću poniti vriću za spavanje
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
Kad svi dijele iskustva sa shinkansenom, evo i jedno moje zimsko. Operater je doduse JR East, ne central i model vlaka je nesto drugaciji.
Zima i idemo na skijanje. U Tokiju nista snijega. Fino skije na rame pa na shinkansen. Od tuda cca 1.5h prema zapadu i fino sve planine u snijegu. Kada je dosao vlak do zadnje stanice, fino opet skije na rame, kupio skijasku kartu odmah po prolasku vratiju za karte jer je u istoj zgradi i pocetna stanica zicare i stanica vlaka. Od tuda u svlacionicu gdje svatko ima svoj ormaric, iz svlacionice na zicaru i skijanje.
 
5 0 hvala 2
12 godina
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
tokyu kaže...
Kad svi dijele iskustva sa shinkansenom, evo i jedno moje zimsko. Operater je doduse JR East, ne central i model vlaka je nesto drugaciji.
Zima i idemo na skijanje. U Tokiju nista snijega. Fino skije na rame pa na shinkansen. Od tuda cca 1.5h prema zapadu i fino sve planine u snijegu. Kada je dosao vlak do zadnje stanice, fino opet skije na rame, kupio skijasku kartu odmah po prolasku vratiju za karte jer je u istoj zgradi i pocetna stanica zicare i stanica vlaka. Od tuda u svlacionicu gdje svatko ima svoj ormaric, iz svlacionice na zicaru i skijanje.

 Cool, hvala!

Živiš u Japanu, živio, samo posjet..?

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
16 godina
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
tokyu kaže...
Kad svi dijele iskustva sa shinkansenom, evo i jedno moje zimsko. Operater je doduse JR East, ne central i model vlaka je nesto drugaciji.
Zima i idemo na skijanje. U Tokiju nista snijega. Fino skije na rame pa na shinkansen. Od tuda cca 1.5h prema zapadu i fino sve planine u snijegu. Kada je dosao vlak do zadnje stanice, fino opet skije na rame, kupio skijasku kartu odmah po prolasku vratiju za karte jer je u istoj zgradi i pocetna stanica zicare i stanica vlaka. Od tuda u svlacionicu gdje svatko ima svoj ormaric, iz svlacionice na zicaru i skijanje.

jesi to isao prema Naganu? mi smo tamo prespavali jednu noc, japanske alpe su predivne, sve je bilo puno snijega i u 4. mjesecu (po brdima jel)

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
16 godina
offline
Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

I mene zanima da li netko živi tamo i koliki je problem jezik/posao jer od lokalaca priče su šarolike. Nije bed prodat auto i ća :D

Inače 2. put smo došli par sati prije tajfuna, čak su i željezničke linije bile van stroja. Vidiš nakon toga, tipa 2am, sve puno radnika i mašinerije. Dok jutro svanulo, vlakovi su vozili ko da se ništa nije ni dogodilo.

Btw evo na brzaka potražio što imam od vlakova (i malo za apetit)

Bez posade, možete stat skroz naprijed Bez posade, možete stat skroz naprijed
Ne može na prazan želudac Ne može na prazan želudac
Highball lubenica, bolje od pive, to smo stalno pili Highball lubenica, bolje od pive, to smo stalno pili
Shinjuku Shinjuku
The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Moj PC  
7 0 hvala 3
16 godina
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
Lovac kaže...

I mene zanima da li netko živi tamo i koliki je problem jezik/posao jer od lokalaca priče su šarolike. Nije bed prodat auto i ća :D

Inače 2. put smo došli par sati prije tajfuna, čak su i željezničke linije bile van stroja. Vidiš nakon toga, tipa 2am, sve puno radnika i mašinerije. Dok jutro svanulo, vlakovi su vozili ko da se ništa nije ni dogodilo.

Btw evo na brzaka potražio što imam od vlakova (i malo za apetit)

 @bez posade, jel to vlak za Odaibu preko Rainbow Bridge?
ja sam stajo cijelo vrijeme naprijed i snimao 😂 (dijete sam..)

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
16 godina
offline
Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

Jeee, išli do onog ogromnog Transformera, Fuji TV zgrade i posjetit muzej "National Museum of Emerging Science and Innovation". Ja sam isto snimao skroz naprijed haha.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Moj PC  
1 0 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

Zašto mi ne možemo sklopiti neki posao sa Japancima da proizvodimo ili kupimo ovakve vlakove i naravno napravimo infrastrukturu.

 

Hrvatskoj bi to donio veliki pomak u Ekonomiji i naravno u turizmu jer će turisti brže doći kod nas. a i smanjit će se gužve na cestama, zašto da idu automobilima kad mogu sa vlakovima.

 

 

 
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan
Sam si sebi odgovorio. Kad bi uložili u vlakove onda bi autoceste bile još neisplativije.
A puno ljudi živi od toga što se mi vozimo autima.

Osim toga trebalo bi izgraditi potpuno nove pruge što bi u brdskim područjima bilo izuzetno skupo, jer pri 300 kmh ne možeš imati serpentine kao pri spuštanju u Rijeku.

Kad bi naši vlakovi vozili prosječno 100 kmh bilo bi super.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
16 godina
offline
Re: Predstavljena nova generacija superbrzog japan

Ziher bi pruga pratila serpentine, aj malo razmisli.

11 godina
offline
Predstavljena nova generacija superbrzog japanskog

Stručnjaci iz Končara i Gredelja, gledajte i učite

Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice