lijep je, not
Predstavljen Teslin Model Y, u prodaju stiže tijek
- poruka: 22
- |
- čitano: 4.740
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ja ne vidim kako tu utrpati 7 osoba, a da nije na tragu onog vica o Židovima i Fići...
lijep je, not
Meni izgleda čisto OK, samo cijena je ajme meni.
Ja ne vidim kako tu utrpati 7 osoba, a da nije na tragu onog vica o Židovima i Fići...
i pepeljari
Grmalj od 1.85 m
Grmalj od 1.85 m
nedorast
a jel se to mora kupiti? ne bih, ako ne moram. nisam baš neki krkan pa ...
djeca se jos uvijek nazivaju osobama
nitko ne ocekuje da ce 7 grmalja od 1.85m natrpat unutra
Bitnija informacija je da se radi o dodatnoj opciji, a ne serijskoj opremi jer je upotrebljivost takvih sjedala za većinu korisnika manja od mjesta koji se zbog njih izgubi.
obećanko nam još nije isporučio niti autek od 35000, a već imamo drugi mokri san dežurnih forumaša od 39000 kojeg također neće isporučiti.
Ja ne vidim kako tu utrpati 7 osoba, a da nije na tragu onog vica o Židovima i Fići...
Ono sto ja ne vidim je SUV!?
Ovo je po svim dimenzijama hatchback verzija Modela 3, primjerice kao u Mazde 3, koji ima nesto visi otvor prtrljaznika kako bi se pohvalio sa tih 7 sjedala.
Zasto ovo isticem - SUV je popularan zbog dva razloga:
Starijim ljudima i obiteljima je lakse uci u visi automobil - model Y izgleda da ima istu visinu sjedala kao model 3.
Prtljaznik je veci i kockastiji - ovo je vjerojatno postignuto jer je povisen straznji kraj sa hatchback otvorom.
Zasto ovo isticem - SUV je popularan zbog dva razloga:
Starijim ljudima i obiteljima je lakse uci u visi automobil - model Y izgleda da ima istu visinu sjedala kao model 3.
Prtljaznik je veci i kockastiji - ovo je vjerojatno postignuto jer je povisen straznji kraj sa hatchback otvorom.
Ja sam u dvadesetima, a da kupujem auto prvo bih kupio SUV jer je daleko udobnije nego sedan gdje ležim na cesti skroz dole, katastrofa, svaki put se osjećam izlomljeno, a kad sam u SUV-u vozim se kao čovjek.
Jednom kad kupiš SUV i vidiš što je pravi auto više nema povratka.
Pa i ne bas....
I ja sam se svojevremeno navozao auta i nesto nisam primijetio da je SUV nesto narocito udobniji od limuzine u istoj cjenovnoj kategoriji..... Barem u premium segmentu....
Prije par dana probah igrom slucaja i RAW 4 hybrid i ista prica...
Jednom kad kupiš SUV i vidiš što je pravi auto više nema povratka.
Kad jednom probaš koku nema natrag...
35k model je u ponudi unazad 10-tak dana. Rok isporuke u SADu je mjesec, k nama stiže za pola godine.
Mene s boka podsjeća na CRXicu a to nije dobro. Doduše, i audijevi SUVovi izgledaju kao nabildani karavani, to mi baš nije napeto iako karavane smatram najfunkcionalnijim automobilima i tu mi Audi ima predobru ponudu.
I sam sam u posjedu jednog ;)
Nije ni dobro sto kosta 4k $ vise od modela 3, iako ne donosi skoro nista (izuzev veceg prtljaznika) u odnosu na Model 3, pogotovo jer je funkcionalnost 7 sjedala nikakva.
Automobili puno veci od modela Y takodjer imaju tu opciju, no ona u realnosti eventualno moze posluziti za prijevoz djece iz skole.
VW Tiguan, Skoda Kodiaq i Kia Sorento su medjusobno slicni volumenom, puno veci od modela Y, pa su kod prva dva modela ta sjedala neupotrebljiva za odraslog prosjecnog muskarca, dok tek Sorento nudi neki komfort.
Razlika u cijeni 4 i 5 vratnih verzija Mazde 3 je tocno 135 kuna za pocetni model.
Sve u svemu, za 4000$ dobije se ruzniji model u odnosu na elegantni Model 3, sa nesto vecim prtljaznikom.
No kako je cijena najma teretnog kombija oko 80$ dnevno mozes 4 godine jednom mjesecno iznajmiti kombi...
Hmmmmm tako zboriš ti, a vidiš ja se 40 godina vozam u sedanima i kompaktima pa se nikad nisam osjećao izlomljeno. Izlomljen...zbog čega? Vozio sam i SUV pa me tu ništa nije impresioniralo. Ako ne izađeš ponekad offroad, a uglavnom je tako, kupovinu SUV-a smatram bacanjem novca imajući u vidu cijenu auta i njegovo održavanje.
Od 95% današnjih SUV-ova bolje terenske sposobnosti ima Fiat Panda.
SUVovi nisu ni zamisljeni kao offroad vozila....
I ja sam u dvadesetima pa su mi SUV-ovi jedni od najneudobnijih automobila.
Nerijetko su skučeniji od malih gradskih automobila (Range Rover pamtim kao najskučeniji auto u kojem sam se vozio), a "ležanje na cesti" ne znači baš ništa već je u pitanju suspenzija koja također nije nešto preposebno.
Citroen GSA '83 gospodo... Nijedan auto nije udoban nakon što se provozaš u starom Citroenu.
Prošao sam kao vozač ili suvozač jedno te istim makadamima i šumskim putevima u okolici u različitim automobilima i dobri stari GSA i njegovi srodnici sa hidropneumatskom suspenzijom, tzv. "kuglama" dandanas pobjeđuju bilo koji SUV ili terenac što se tiče udobnosti. O cesti da ne spominjem. Kao da jedriš
Potražite po netu koji su auti najudobniji za seks i svaki puta će te naći neki stariji Citroen upravo zbog specifične suspenzije.
A što se Tesle Y tiče, unutrašnjost se na oko čini udobnom (a za vožnju ćemo tek saznati) i znam da su dosad imali problema sa lošom podrškom i djelovima, al nama to ne smeta jer si ga ne možemo ni priuštiti. Dok dođe taj trenutak, ne sumnjam da će Tesla ispraviti trenutne mane.