Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove za m

poruka: 9
|
čitano: 3.451
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove za m".
15 godina
odjavljen
offline
Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove za m

Zar nije logičnije krenuti s 3D ispisom klipnjača - možda je moguća nešto manja ušteda na masi, ali je opterećenje isključivo mehaničko, dok je toplinsko zanemarivo.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
 
0 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove
Impresivno za Porsche nema šta👍🏽 znam da Lambo Galardo s ljevanim izdrzi 18h pod full oterecenjem.
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove
"3D pisač Trumpf TruPrint 3000"
Mali tipfeler trebalo je pisati Grunf.
 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove
MrBlc kaže...

Zar nije logičnije krenuti s 3D ispisom klipnjača - možda je moguća nešto manja ušteda na masi, ali je opterećenje isključivo mehaničko, dok je toplinsko zanemarivo.

 hmmm ali da li je takav materijal homogen?

 

neće li se izvitoperiti pod opterećenjem, jest da bi se ustabilio nakon par seansti "prženja" ali oblik bi se, mnijem, svakako promijenio i time smanjio poboljšanja inherentna za takav precizan način proizvodnje...

Ju je je? Je ju je!
15 godina
odjavljen
offline
Re: Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove
Nisu ništa manje tolerancije za klip.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove
MrBlc kaže...

Zar nije logičnije krenuti s 3D ispisom klipnjača - možda je moguća nešto manja ušteda na masi, ali je opterećenje isključivo mehaničko, dok je toplinsko zanemarivo.

Primarni problem je brzina, zbog toga nije pogodono (jos uvijek) za veliku serijsku proizvodnju. Lijevanje će još dugo biti tu. Što se tiče mase ,vezana je sa dimenzijama dijela. Manje dimenzije znače veću čvrstoću strojnog dijela jer je na manjim dimenzija i manja šansa za nehomogenosti i aniizotropnost u strojnom dijelu. To znači da ga se teoretski može i više opteretiti. Printanje je definitivno plus, samo je problem vrijeme.

Poruka je uređivana zadnji put pon 13.7.2020 19:01 (MasterOdisasteR).
12 godina
offline
Re: Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove
MasterOdisasteR kaže...
MrBlc kaže...

Zar nije logičnije krenuti s 3D ispisom klipnjača - možda je moguća nešto manja ušteda na masi, ali je opterećenje isključivo mehaničko, dok je toplinsko zanemarivo.

Primarni problem je brzina, zbog toga nije pogodono (jos uvijek) za veliku serijsku proizvodnju. Lijevanje će još dugo biti tu. 

Navedeni model to jest 911 GT2 RS nije niti namijenjen masovnoj proizvodnji (ispravi me ako griješim), a Porsche je među ostalim poznat po tome da masno naplaćuje apsolutno svaki dodatak pa bi tako mogli i ovo dodatno naplatiti nekome tko želi alternativu lijevanim klipovima i više snage (čiji je pimpek veći i tako to).

0100011001000001010100000010000000110100001000000100110001001001010001100100010100100001
Poruka je uređivana zadnji put pon 13.7.2020 19:04 (pr0n_addict).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove
pr0n_addict kaže...
MasterOdisasteR kaže...
MrBlc kaže...

Zar nije logičnije krenuti s 3D ispisom klipnjača - možda je moguća nešto manja ušteda na masi, ali je opterećenje isključivo mehaničko, dok je toplinsko zanemarivo.

Primarni problem je brzina, zbog toga nije pogodono (jos uvijek) za veliku serijsku proizvodnju. Lijevanje će još dugo biti tu. 

Navedeni model to jest 911 GT 2 RS nije niti namijenjen masovnoj proizvodnji (ispravi me ako griješim), a Porsche je među ostalim poznat po tome da masno naplaćuje apsolutno svaki dodatak pa bi tako mogli i ovo dodatno naplatiti tko želi alternativu lijevanim klipovima i više snage (čiji je pimpek veći i tako to).

 Ma ja sam skužio da je on napisao za automobile općenito. A za ovaj slučaj je definitivno super

12 godina
offline
Re: Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove
AFAIK Ferrari u F1 bolidima koristi printane klipove,očito je slojeviti ispis iznimno čvrst i stabilan.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice