Uskoro kreću stopama HTC-a
OnePlus polako, ali sigurno gubi titulu flagship k
- poruka: 18
- |
- čitano: 8.306
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ma nije moguće?!?!
Uskoro kreću stopama HTC-a
Nope. OP je dio konglomerata a ne samostalna firma.
Nešto ne štima sa podacima u tekstu..
u jednom dijelu teksta link na specifikacije 2 modela:
OP7, 6 gb ram.
OP7 PRO, 10 gb ram
u drugom dijelu teksta specifikacije za 4 modela ili 5, ne kužim.
OP7, osnovni model 549 eura. (koji je to model?)
OP7, osnovni model 569 eura. (koji je sad to model?)
OP PRO, 6 gb ram, 128 gb memorija
OP PRO, 8 gb ram, 256 gb memorija
OP7 PRO, 12 gb ram, 256 gb memorija
Gdje je onaj iz specifikacija iz prošlog teksta od 10 gb rama?
Ma nije moguće?!?!
joj, moraš pogledati iron sky - the coming race (2019). film je malo onak bedast, da ne velim loš u odnosu na prvi, ali ima fenomenalna zajebancija s eplom (crkva sv. stevea jobsa) u njemu
Od početnih 250 eura, polako se stiglo do cijena od gotovo 1000 eura. Ovakav potez je bio očekivan, jer OnePlus nije mogao zauvijek nuditi jednako snažne mobitele kao i konkurencija, ali pod bitno nižim cijenama.
Što se promijenilo?
Ono sto sam ja govorio da ce se i Huaweiu i svim kineskim brendovima koji uspjesno posluju desiti. Do neke mjere mozes prodavati on line iz kine ali kada dostignes limit i zelis istupiti internacionalno moras otvoriti predstavnistva distributersku i servisnu mrezu, marketing itd itd a to sve kosta....
Te ujedno podižu svoju maržu, jer na prvom modelu su možda zaradili 5-10% po komadu, ali je cilj bio probijanje na tržiše, a sada su možda na 20-25% i to na većoj osnovnoj cijeni.
Što se promijenilo?
Tržišni udio, cijene komponenti i marža te strategija firme.
to je bilo i očekivano, jer na miris love nitko nije imun
Što se promijenilo?
Tržišni udio, cijene komponenti i marža te strategija firme.
to je bilo i očekivano, jer na miris love nitko nije imun
Ha jasno. Nemojmo bit naivni i smatrati da su Kinezi Djed Mraz ili humanitarna pomoć. Probijanje na tržište često se radi i sa svjesnim i planiranim gubicima, koje se potom planira nadoknaditi na ovaj način. Tako upravo rade recimo sa električnim autima: još uvijek su "punionice" uglavnom besplatne. A i automobili; https://www.autonet.hr/aktualno/vijesti/volkswagen-ce-elektricni-i-d-prodavati-uz-gubitak-od-oko-3-000e/?utm_source=bug&utm_medium=article
nije sve u povecanju dobiti, ima nesto u sve kvalitetnijim komponentama, od ekrana do kamere, na pocetku je bio samo chipset flagship level, a ostalo u rangu jefitnijih kineza... polako kako idu sve bolje stvari u njega tako i cijena ide gore, razvoj skuplji, a baza kupaca stvorena, tako da si mogu priustiti vece cijene.. tko voli nek izvoli
Od početnih 250 eura, polako se stiglo do cijena od gotovo 1000 eura. Ovakav potez je bio očekivan, jer OnePlus nije mogao zauvijek nuditi jednako snažne mobitele kao i konkurencija, ali pod bitno nižim cijenama.
Što se promijenilo?
Apetit
promjenilo se to da je od kineskog smeca, postao jedan on najboljih smartphona na trzistu
Zbogom Sony, LG i HTC, dobrodosao OnePlus
Samo neka nastave i dalje, ovaj Pro model sa full ekranom je vrh
nije sve u povecanju dobiti, ima nesto u sve kvalitetnijim komponentama, od ekrana do kamere, na pocetku je bio samo chipset flagship level, a ostalo u rangu jefitnijih kineza... polako kako idu sve bolje stvari u njega tako i cijena ide gore, razvoj skuplji, a baza kupaca stvorena, tako da si mogu priustiti vece cijene.. tko voli nek izvoli
Je, sve je u povećanju dobiti. Ako pogledaš kolika je proizvodna cijena usporedivog Samsunga ili Xiaomija ispada da im je marža veća nego što im je bila ukupna cijena prvih modela.
Nekad su imali lošiji ekran i kameru od konkurencije ali su bili upola jeftiniji dok danas imaju lošiji ekran i kameru od konkurencije a jednako koštaju.
Što se promijenilo?
Tržišni udio, cijene komponenti i marža te strategija firme.
to je bilo i očekivano, jer na miris love nitko nije imun
Ha jasno. Nemojmo bit naivni i smatrati da su Kinezi Djed Mraz ili humanitarna pomoć. Probijanje na tržište često se radi i sa svjesnim i planiranim gubicima, koje se potom planira nadoknaditi na ovaj način. Tako upravo rade recimo sa električnim autima: još uvijek su "punionice" uglavnom besplatne. A i automobili; https://www.autonet.hr/aktualno/vijesti/volkswagen-ce-elektricni-i-d-prodavati-uz-gubitak-od-oko-3-000e/?utm_source=bug&utm_medium=article
not quite true . Npr Tesla sa svakim prodanim autom placa 5000€ za punionice tj tih 5k je uracunato u cijenu vozila za "besplatno" punjenje
Inflacija? Gdje?