Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

poruka: 39
|
čitano: 11.925
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k".
15 godina
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

Za dobar avion trebaju i dobri stručnjaci, a i trebaju biti plaćeni... Ujedno postavljeni na pozicije sukladno njihovim sposobnostima. S obzirom da je Sukhoi državna firma....

 

Doduše veći dio financija Sukhoia odlazi na razvoj vojnih programa, tako da možda i to kumuje nekvaliteti aviona.

 

Su-35, 34, 30 su vrhunski avioni, dokazali su se tamo gdje su i trebali. Ali to su vojni avioni. Ne možeš biti najbolji u svemu.

I thought that I heard you laughing I thought that I heard you sing I think I thought I saw you try But that was just a dream That was just a dream
Moj PC  
8 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

Ko zna na kakve je sile avion naletio, možda Zemljanima još uvijek nepoznate. Munju znamo, ako se na nebu nešto desi, ili je Bog ili munja. Ili meteorološki balon.

 
0 15 hvala 0
16 godina
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

Prošle godine je bila slična nesreća i po svemu sudeći avion ima 'staklene noge', tj. zadnji stajni trap mu i nije najača karika. Evo snimka te nesreće iz listopada 2018.

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=43&v=msk5P-IBJpE

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Napoleon je skončao na sv. Heleni, ne na Elbi.
Moj PC  
7 0 hvala 0
15 godina
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

prema opisu zbivanja, meni to miriše na pretrpavanje aviona (putnici, prtljaga, ogrjev, pitajboga), zbog čega su motori odbili suradnju. pilot je pokušao nešto sprtljati no, jasno, uzalud. avion je, sasvim moguće, bio potpuno ispravan. ostalo je obavila gravitacija. 

 

e,da: za ove inženjere aeronautike, nobelovce, prosvjetitelje i humaniste ispod (rubrika "ne slažem se"), nesreća se dogodila jer:

 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2019 11:53 (Ajar).
Moj PC  
1 4 hvala 0
16 godina
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

Pa neznam odakle vam sva ta nagađanja, kad je pilot sam objavio razlog: prisilno slijetanje sa potpuno punim spremnicima goriva bez pomoći automatike. 
Najvjerojatnije će sad on nagrabusiti, iako, koliko se zna, bilo mu je zabranjeno ispuštati gorivo nad gradom. Zrakoplov je izgleda bio nezaštićen od izboja 
u elektroničkom dijelu, što je razlog da su po nepovoljnim uvjetima i punih spremnika (koji su potom i izazvali požar) morali ručno slijetati. Putnike je velikim dijelom naposlijetku ugušio toksični dim.



http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put pon 6.5.2019 23:13 (overhaul).
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Odskočio je 10m..prevelika masa i visina za drugi doskok..i 3m je drama.
Odgovorni su i ovi na tlu. Pilot javi pola sata ranije da se vraća usranih gaća, a dolje nema konjice?
expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
 
3 0 hvala 0
13 godina
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

Su100, kao i vecina zrakoplova te velicine, ne moze izbacivati gorivo.

Maksimalna sletna tezina je za manje od 5 tona manje od maksimalne tezine poletanja (41 vs 45,9 tona), nije bio pun putnika, a i potrosio je goriva u 27 minuta leta.

 

ICAO direktiva je 3 minute od vremena kad su vatrogasci obavijesteni do pocetka gasenja.

U konkretnom slucaju od zaustavljanja zrakoplova do pocetka gasenja proslo je oko 90 sekundi.

Sama pista je duga 3,7 kilometara, treba vremena da kamion od 30+ tona (usprkos 500+ KS motorima) dodje do mjesta nesrece.

Moj PC  
5 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
antet kaže... 

ICAO direktiva je 3 minute od vremena kad su vatrogasci obavijesteni do pocetka gasenja.

 

 zanima me kako tu ide kordinacija..pilot javi oblik i razmjer problema...tko tu donosi prosudbu na aerodromu... naravno ne čeka se valjda početak buktinje na tlu da bi krenuli?  jer ako pogledamo tisuće hitnih slijetanja (neotvaranje trapa i sl..nema vatre) , dok se avion vraća ili kruži konjica je već raspoređena sa pjenom i znaju čekat dosta dugo konačni "trenutak".

 

druga zanimljivost je ova tuga ljudske prirode. ovakvih je puno što hodaju putem.  hoće čovjek povrat novca i voli svoju torbu...izgleda vole svi torbe u ovakvim situacijama. zamislio sam se u ovakvoj situaciji i teško je rješiva u skučenom hodničiću...u stvari nemaš ništa i da ga nokautiraš u potiljak...on je i dalje blokada u hodniku.

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2019 7:41 (torrente).
14 godina
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

Joj kaj obožavam ove debilne anglosaksonske kratice...

 

Drago, dajdere ti nama objasni, kako je Rus ispičko Suhoja s svojim PIO, a kako je Etiopljanin sježio Boeinga sa svojim PIO (jer naravski MCAS bio u pravu, šta si taj žgoljo za upravljačem misli)?

 

PIO? dajte me nemojte....

 

što pilote nejebica muči pa im ruke drhte? čemu stjuardese služe ?

 

osobito na velikim širokotrupnim mrcinama, pilot ih cima levo-desno, gor-dol, njih se baš s dva prsta pilotira...

 

jest da to nije utjeha, ali nadam se da će Rusi krmka s linka gore oderat s razgledavanjem istočno-sibirskih krasota Majčice Rusije u paket aranžmanu na 50 godina...

Ju je je? Je ju je!
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2019 10:47 (Stric_Jura).
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Znači avion može izdržati par milijuna volta i ampera, ali ako upališ wifi onda ugrožavaš sigurnost?
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
9 0 hvala 0
14 godina
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

pa ak svi putnici "zajašu" WiFi, onda piloti ne mogu na svom iPadu gledati online upute "Kako prevladati MCASove svinjarije prije nego se avion zakuca ničim izazvan u tlo", te je samim time to opasna djelovanje..

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
7 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

 

"van Rusije" = izvan Rusije

 

kao što je i van sebe zapravo izvan sebe

 

i vanzemaljac je zapravo izvanzemaljac

 

 

The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it
 
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

Faličan avion s faličnim pilotom nakrcan faličnim putnicima nije mogla spasit ni nefalična stjuardesa i nefalični stjuard da ne završi falično.

42
 
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Stric_Jura kaže...

Joj kaj obožavam ove debilne anglosaksonske kratice...

 

Drago, dajdere ti nama objasni, kako je Rus ispičko Suhoja s svojim PIO, a kako je Etiopljanin sježio Boeinga sa svojim PIO (jer naravski MCAS bio u pravu, šta si taj žgoljo za upravljačem misli)?

 

PIO? dajte me nemojte....

 

Čuj, ja sam ti u ovoj firmi najveći jezični "čistunac", smetaju mi "gejmeri" i "eventi"  i uvijek se trudim koristiti domaću terminologiju tamo gdje je ima - i dlanovnik i naglavnik i poboljšana stvarnost i dretve i sve ostalo šta većinu kompjuteraša živcira, ali jezik avijacije je engleski i kada napišeš PIO ili CFIT, od Aljaske do Ognjene zemlje svak tko se time bavi ili se zanima za avijaciju zna što to znači. U zagradama sam stavio prijevode. 

 

 

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2019 16:02 (Drago).
15 godina
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Drago kaže...

 

Čuj, ja sam ti u ovoj firmi najveći jezični "čistunac", smetaju mi "gejmeri" i "eventi"  i uvijek se trudim koristiti domaću terminologiju tamo gdje je ima - i dlanovnik i naglavnik i poboljšana stvarnost i dretve i sve ostalo šta većinu kompjuteraša živcira, ali jezik avijacije je engleski i kada napišeš PIO ili CFIT, od Alajske do Ognjene zemlje svak tko se time bavi ili se zanima za avijaciju zna što to znači. U zagradama sam stavio prijevode. 

 

 

 aj se ne pravdaj. i doktori latinskim zavaravaju protivnika i uvijek im upali. svi mi smo puni turcizama, germanizama, talijanizama, izama ... liepo je čut hrvatsku rieč ali ne pretierujmo, za moga miloga. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2019 17:14 (Ajar).
13 godina
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur

Pilot obavjestava kontrolu leta, oni obavjestavaju vatrogasce na zracnoj luci.

Za svaki moguci slucaj postoji check lista sa strane kontrole leta, a nesto slicno postoji i za zracnu luku.

I zavisno od toga sto se dogadja vatrogasci se rasporedjuju prema planu te zracne luke.

 

Sto je javio pilot u konkretnom slucaju jos se sluzbeno ne zna.

Pitanje je jesu li uopce ocekivali ista na sletanju.

Ako nisu onda je vrijeme reakcije sasvim u redu (za primjer, kad se B777 srusio u Londonu prije kojih 10-ak godina, vatrogascima je trebalo 103 sekunde da dodju do mjesta nesrece).

S druge strane ako su ga cekali, onda bas i nije.

Ali opet zavisi gdje se po planu Sehremetyeva smjestaju vatrogasci.

Ako je to na pragu piste, treba uzet u obzir da se avion zaustavio oko 3 kilometra od praga.

Ipak treba sacekati konkretnije informacije.

 

 

A u vezi prtljage, lako je nama ovako raspravljati o tome, ali stalno se isto dogadja, i dalje ce se dogadjati.

Putnicima je u ogromnom broju slucajeva, ova prva i jedina nesreca, nemaju nikakve smislene pripreme za to.

O stresu kakav se tada dozivljava ne treba ni pisati, nema tu racionalnog razmisljanja.

I u tom slucaju covjek se prebacuje na ono nauceno ponasanje kad izlazi iz aviona, a to je uzimanje prtljage i izlazak iz aviona.

 

 

7 godina
neaktivan
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Noge mu je dizajnirao Bugati, i ne zajebavam se, on je radio stajni trap.
7 godina
neaktivan
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
@overhaul
Uskotrupni avioni uglavnom nemaju mogucnost ispustanja goriva, SJ100, B737, A320 nemaju tu mogucnost.
14 godina
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Drago kaže...
Stric_Jura kaže...

Joj kaj obožavam ove debilne anglosaksonske kratice...

 

Drago, dajdere ti nama objasni, kako je Rus ispičko Suhoja s svojim PIO, a kako je Etiopljanin sježio Boeinga sa svojim PIO (jer naravski MCAS bio u pravu, šta si taj žgoljo za upravljačem misli)?

 

PIO? dajte me nemojte....

 

Čuj, ja sam ti u ovoj firmi najveći jezični "čistunac", smetaju mi "gejmeri" i "eventi"  i uvijek se trudim koristiti domaću terminologiju tamo gdje je ima - i dlanovnik i naglavnik i poboljšana stvarnost i dretve i sve ostalo šta većinu kompjuteraša živcira, ali jezik avijacije je engleski i kada napišeš PIO ili CFIT, od Aljaske do Ognjene zemlje svak tko se time bavi ili se zanima za avijaciju zna što to znači. U zagradama sam stavio prijevode. 

 

 

 OK za čistunstvo, ali iskreno Ameri i njihove kratice su.... smešni u najboljem slučaju..

 

a zašto nisi objasnio kako je to pilot PIO ispićko avion, zašto munja - 30000 °K, 5-200 kA, 40-1120 kV - unatoč famoznom Farradeyevom kavezu, ne može ukliziti u avion i spržit malo elektronike...

 

ali pilot, e on vitla volanom - ok, Rus je, možda ga je votka zela, ali nekako sumnjam u to...

Ju je je? Je ju je!
12 godina
neaktivan
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

 

"In an audio recording posted by Russian media, a man identified as the pilot, Denis Yevdokimov, said the plane was struck by lightning, causing problems with systems on board and interrupting communications with the ground."

https://www.rferl.org/a/reports-pilot-error-being-probed-in-russian-jet-crash-that-killed-41/29926829.html

 

A što ako je munja? Nije!

A što ako je ipak munja? Nije!

A što ako je ipak, ipak munja? E, ne može!

 

I kaj sad, Drago?

 

The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it
 
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
JohnnyBGood V kaže...

 

"In an audio recording posted by Russian media, a man identified as the pilot, Denis Yevdokimov, said the plane was struck by lightning, causing problems with systems on board and interrupting communications with the ground."

https://www.rferl.org/a/reports-pilot-error-being-probed-in-russian-jet-crash-that-killed-41/29926829.html

 

A što ako je munja? Nije!

A što ako je ipak munja? Nije!

A što ako je ipak, ipak munja? E, ne može!

 

I kaj sad, Drago?

 

 

Pa "nikaj" - munja je pogodila avion, ali munja nije uzrok nesreće.

Naime, gubitak radiokomunikacije nije nikakav razlog za rušenje aviona, a on je s tim "interrupted communications with the ground" javio kontroli da se vraća i, da stvari budu bolje, vratio se - nije izgubio upravljanje avionom niti bilo kojim sustavom na avionu. 

BTW, ruski istražitelji (policijski, ne transportni - SCAA) imaju pilota kao glavnog osumnjičenog za nesreću sa smrtnim ishodom, a čekaju se preliminarni rezultati istrage SCAA koji će biti objavljeni u roku od mjesec dana, a onda Denis po svoj prilici ide u istražni zatvor i na sud.

This space for rent!
16 godina
moderator
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Stric_Jura kaže...

 

 OK za čistunstvo, ali iskreno Ameri i njihove kratice su.... smešni u najboljem slučaju..

 

a zašto nisi objasnio kako je to pilot PIO ispićko avion, zašto munja - 30000 °K, 5-200 kA, 40-1120 kV - unatoč famoznom Farradeyevom kavezu, ne može ukliziti u avion i spržit malo elektronike...

 

ali pilot, e on vitla volanom - ok, Rus je, možda ga je votka zela, ali nekako sumnjam u to...

 

Može "spržit malo elektronike", ali elektronika je u avionu koji ima EASA i FAR certifikat zaštićena, redundantna i napravljena da izdrži udar munje. 

A ovo da su Rusi svi pijanci i budale je totalni idiotizam i nema veze sa stvarnošću.

 

 

This space for rent!
16 godina
neaktivan
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

ajde danas mi je jasno zašto nema konjice uz rub... pilot je prijavio štetu kao ozbiljnu,a ne kritičnu.  oni jure sa kamionima na kritičnu dok je ovaj još pod oblacima.

svakako kao što veli Drago... malo istražnog,a kasnije puni zatvor.

 

+ onog bahatog slona što je začepio hodnik isto ćorkirat

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
Poruka je uređivana zadnji put sri 8.5.2019 13:13 (torrente).
 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Drago kaže...
Stric_Jura kaže...

 

 OK za čistunstvo, ali iskreno Ameri i njihove kratice su.... smešni u najboljem slučaju..

 

a zašto nisi objasnio kako je to pilot PIO ispićko avion, zašto munja - 30000 °K, 5-200 kA, 40-1120 kV - unatoč famoznom Farradeyevom kavezu, ne može ukliziti u avion i spržit malo elektronike...

 

ali pilot, e on vitla volanom - ok, Rus je, možda ga je votka zela, ali nekako sumnjam u to...

 

Može "spržit malo elektronike", ali elektronika je u avionu koji ima EASA i FAR certifikat zaštićena, redundantna i napravljena da izdrži udar munje. 

A ovo da su Rusi svi pijanci i budale je totalni idiotizam i nema veze sa stvarnošću.

 

 

 Ovo za Ruse je bila zeka, ja prvi ne pušim fore o inherentnom ruskom  cuganju (iako je bilo par slučajeva pilota pod parom) - ali sudeći po prvim transkriptima, komunikacijska oprema je bila dijelom spržena i nakon uspostave drugim kanalima, često isprekidana...

 

ni EASA i FAR certifikati nisu što su bili, izgleda...

Ju je je? Je ju je!
16 godina
online
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Stric_Jura kaže...

 Ovo za Ruse je bila zeka, ja prvi ne pušim fore o inherentnom ruskom  cuganju (iako je bilo par slučajeva pilota pod parom) - ali sudeći po prvim transkriptima, komunikacijska oprema je bila dijelom spržena i nakon uspostave drugim kanalima, često isprekidana...

 

ni EASA i FAR certifikati nisu što su bili, izgleda...

Kako god bilo, ova rusko - ruska kombinacija tehnike i pilota mi ne ulijeva povjerenje.

Udari munje nisu rijetki, ali onakvo slijetanje... Bojim se da i Rusi previše vjeruju elektronici i puštaju da sama slijeće pa "zaborave" letjeti...

16 godina
moderator
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur

Očito je greška pilota koji se uspaničio. Nema niti jedne potvrde da je iti jedan ključni sustav bio u kvaru. Ovo s munjom je prvo rekla stjuardesa ("Pogodila nas je munja i nešto je puklo."). Okej - i? 

 

Daleko manji i jadniji ruski avion bez ikakvog certifikata kojega je koristilo HZ, Antonov An-32B (dok je još bio u funkciji i vozio ekipu odavde do Afganistana i natrag) pogodio je grom i - što je bilo? Oprljena oplata. 

 

 

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/grom-pogodio-hrvatski-vojni-zrakoplov-20090507/print

 

 

This space for rent!
16 godina
online
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Drago kaže...

Očito je greška pilota koji se uspaničio. Nema niti jedne potvrde da je iti jedan ključni sustav bio u kvaru. Ovo s munjom je prvo rekla stjuardesa ("Pogodila nas je munja i nešto je puklo."). Okej - i? 

 

Daleko manji i jadniji ruski avion bez ikakvog certifikata kojega je koristilo HZ, Antonov An-32B (dok je još bio u funkciji i vozio ekipu odavde do Afganistana i natrag) pogodio je grom i - što je bilo? Oprljena oplata. 

 

 

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/grom-pogodio-hrvatski-vojni-zrakoplov-20090507/print

 

 

Yup.

Čak je i CTN imao jača oštećenja u nekim situacijama (mislim da je jednom došlo i do rupture oplate, ali nikad ozbiljnijih problema, posebno ovakvih.

14 godina
offline
Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežurni k

sad će pilot bit kriv jer je reagirao na nešto..

 

nije to onaj debil koji je pred godinu dvije odbio tretman odleđivanja krila (usred ruske zime!) pa se par minuta nakon polijetanja se zakucao južno od Moskve...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Nesretni Suhoj Superjet 100 i munja kao "dežur
Avion se zapalio zbog pretvrdog slijetanja, a ne zbog pokvarenog radija. Vjerojatno piloti ne vježbaju previše slijetanje na maksimalnoj težini, što je ovdje bio slučaj. Ako nije bilo kvara koji bi utjecao na letne karakteristike i upravljivost kriv je pilot ili kompanija ako nije bio dobro istreniran.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
3 0 hvala 1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice