Bit će da se ovo dogodilo... Ovdje bez ikakvog upozorenja. Strašno.
Bit će da se ovo dogodilo... Ovdje bez ikakvog upozorenja. Strašno.
Bit će da se ovo dogodilo... Ovdje bez ikakvog upozorenja. Strašno.
Stvarno ne vidim zašto je to 'strašno'... Još jednom ću ponoviti, TESLA NEMA SUSTAV AUTONOMNE VOŽNJE.
To malo što i ima je samo zato da možeš maknut ruke s volana tu i tamo, ali moraš bit 100% na oprezu cijelo vrijeme kao da voziš.
Mislim da su zato makli i riječ "AUTOPILOT" iz specifikacija, jer ljudi misle da stvarno ima autopilot, ali to je samo bio njihov naziv za malo poboljšani tempomat.
U svakom slučaju maknut ruke s volana tesle i tipkat po mobitelu je ravno samoubojstvu.
Osobno, zakonski bih zabranio takve sustave... Il ima sustav autonomne vožnje, il nema... Ovakva polovična rješenja nemaju što radit u automobilima jer 50% ljudi koji voze su apsolutni debili koji ne kuže neke osnovne stvari.
Stvarno ne vidim zašto je to 'strašno'... Još jednom ću ponoviti, TESLA NEMA SUSTAV AUTONOMNE VOŽNJE.
To malo što i ima je samo zato da možeš maknut ruke s volana tu i tamo, ali moraš bit 100% na oprezu cijelo vrijeme kao da voziš.
Mislim da su zato makli i riječ "AUTOPILOT" iz specifikacija, jer ljudi misle da stvarno ima autopilot, ali to je samo bio njihov naziv za malo poboljšani tempomat.
U svakom slučaju maknut ruke s volana tesle i tipkat po mobitelu je ravno samoubojstvu.
Osobno, zakonski bih zabranio takve sustave... Il ima sustav autonomne vožnje, il nema... Ovakva polovična rješenja nemaju što radit u automobilima jer 50% ljudi koji voze su apsolutni debili koji ne kuže neke osnovne stvari.
Tebi ne bi bilo strašno da ti auto skrene prema zidu na 100 km/h i 200 m od tog zida? Svaka ti čast onda...
Ovo je potpuno isto kao vožnja osobe s 2 promila u krvi s trijeznim suvozačem. Iskreno, je*e mi se i za pijanog vozača na cesti i za vozača Tesle na cesti, sve dok mene i moje suputnike ne ugrožavaju. Evo, da sam bio ovdje na cesti iza lika koji naglo skreće iz trake pretpostavio bih da izbjegava nešto i vjerojatno bih skrenuo za njim. Dok bih shvatio da je njega auto odlučio ubiti već bih i ja bio na putu da se zabijem ili u isti taj zid ili u dijelove njegovog auta nakon što se on zabije u zid. Ili bih naglo zakočio pa bi se netko u mene iza zabio. Sve solucije izvrsne i sve rezultat Teslinog igranja s autonomnim autićima.
Za ovo zadnje se slažemo, o tome ja pričam konstantno.
Mislim da su zato makli i riječ "AUTOPILOT" iz specifikacija, ..
Osobno, zakonski bih zabranio takve sustave... Il ima sustav autonomne vožnje, il nema... Ovakva polovična rješenja nemaju što radit u automobilima jer 50% ljudi koji voze su apsolutni debili koji ne kuže neke osnovne stvari.
-dakle, oni su stvorili nesporazum.. i ispravili 'grešku'.
-da, treba zabraniti.. kao što je to s korištenjem mobitela pa čak i handsfree u nekim zemljama zabranjeno, tad logika kaže da i ovo mora biti .. 'ruke na volanu'. No problem, usa je 'liberalna' kod svakakvih dozvola.. biz je biz, dok ljudi ne počnu ginut, tad možda nešto korigiraju.
Mislim da su zato makli i riječ "AUTOPILOT" iz specifikacija, jer ljudi misle da stvarno ima autopilot, ali to je samo bio njihov naziv za malo poboljšani tempomat.
Btw, nisu maknuli tu riječ iz specifikacija...
A ima još i opcija koja se zove "Full Self-Driving Capability". Ne znam šta reći na to
Da očito da algoritam prati lijevu punu liniju a ne desnu isprekidanu, istina ovo radi i puno vozača dok tipka po mobitelu, ali postoji dosta mjesta kao ono kad nema srednje linije ili kada su trake široke 4m i sredina služi za preticanje kao na primjer u Austriji (dionica od Beča prema Češkoj) gdje se moraš držati desnog kraja osim ako ne pretičeš...
U prevodu mijenjati temeljne postavke algoritma pod hitno...
A o tome da niti ne izbjegava ogromnu prepreku niti ne koči, nemam riječi...
Ok još prije par godina su se ljudi žalili na naglo zaustavljanje vozila ako prolaziš preusko između automobila, a danas se već i golf zaustavlja, ako čak i dijete istrči pred njega ili ako se auto ispred njega zaustavi ili stoji, naravno ta je oprema opcionalna i moraš imati još neke pakete kao preduvjet...
Šta znači "grozna nepreciznost GPS-a"? Ne mislim ja da se pozicionira na cesti GPS-om, iako skoro da bi se moglo, nego da ga koristi u kombinaciji s drugim senzorima, bar za ograničenje na ceste na kojima se zna snaći.
Što se tiče ovog zadnjeg, ni meni nije jasno. Pretpostavljam da je nakon što se žalio na to bio na servisu (koliko sam shvatio iz članaka) pa je mislio da sad funkcionira dobro, možda je 5-6 puta prošao bez zaletavanja u zid, čovjek se opustio i prestao paziti tamo i završilo je ovako kako je završilo. Meni uopće nije jasno da se itko od vlasnika tih auta pouzda u tu tehnologiju dovoljno da makne ruke s volana.
Taj minimalni razmak se odnosi na držanje razmaka ACC-a, tj. tempomata do vozila ispred. Ne bi trebalo imati veze sa stacionarnim objektima na cesti. Ako ima, to je opet greška u dizajnu programa. A budući da je nedavno bio onaj slučaj gdje se Tesla zabila u vatrogasno vozilo koje je stajalo na cesti, očito ih jako muče stacionarni objekti. Što je priličan problem.