I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dogodil

poruka: 43
|
čitano: 11.106
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dogodil".
14 godina
neaktivan
offline
I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dogodil

Bit će da se ovo dogodilo... Ovdje bez ikakvog upozorenja. Strašno.

 

Tesla Autopilot confuses markings toward barrier in recreation of fatal Model X crash at exact same location

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 4.4.2018 14:22 (Mirko935).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
Mirko935 kaže...

Bit će da se ovo dogodilo... Ovdje bez ikakvog upozorenja. Strašno.

 

Tesla Autopilot confuses markings toward barrier in recreation of fatal Model X crash at exact same location

 

Stvarno ne vidim zašto je to 'strašno'... Još jednom ću ponoviti, TESLA NEMA SUSTAV AUTONOMNE VOŽNJE.

 

To malo što i ima je samo zato da možeš maknut ruke s volana tu i tamo, ali moraš bit 100% na oprezu cijelo vrijeme kao da voziš.

 

Mislim da su zato makli i riječ "AUTOPILOT" iz specifikacija, jer ljudi misle da stvarno ima autopilot, ali to je samo bio njihov naziv za malo poboljšani tempomat.

 

U svakom slučaju maknut ruke s volana tesle i tipkat po mobitelu je ravno samoubojstvu.

 

Osobno, zakonski bih zabranio takve sustave... Il ima sustav autonomne vožnje, il nema... Ovakva polovična rješenja nemaju što radit u automobilima jer 50% ljudi koji voze su apsolutni debili koji ne kuže neke osnovne stvari.

Poruka je uređivana zadnji put sri 4.4.2018 14:37 (lllnuclearlll).
14 godina
neaktivan
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
lllnuclearlll kaže...

Stvarno ne vidim zašto je to 'strašno'... Još jednom ću ponoviti, TESLA NEMA SUSTAV AUTONOMNE VOŽNJE.

 

To malo što i ima je samo zato da možeš maknut ruke s volana tu i tamo, ali moraš bit 100% na oprezu cijelo vrijeme kao da voziš.

 

Mislim da su zato makli i riječ "AUTOPILOT" iz specifikacija, jer ljudi misle da stvarno ima autopilot, ali to je samo bio njihov naziv za malo poboljšani tempomat.

 

U svakom slučaju maknut ruke s volana tesle i tipkat po mobitelu je ravno samoubojstvu.

 

Osobno, zakonski bih zabranio takve sustave... Il ima sustav autonomne vožnje, il nema... Ovakva polovična rješenja nemaju što radit u automobilima jer 50% ljudi koji voze su apsolutni debili koji ne kuže neke osnovne stvari.

Tebi ne bi bilo strašno da ti auto skrene prema zidu na 100 km/h i 200 m od tog zida? Svaka ti čast onda...

Ovo je potpuno isto kao vožnja osobe s 2 promila u krvi s trijeznim suvozačem. Iskreno, je*e mi se i za pijanog vozača na cesti i za vozača Tesle na cesti, sve dok mene i moje suputnike ne ugrožavaju. Evo, da sam bio ovdje na cesti iza lika koji naglo skreće iz trake pretpostavio bih da izbjegava nešto i vjerojatno bih skrenuo za njim. Dok bih shvatio da je njega auto odlučio ubiti već bih i ja bio na putu da se zabijem ili u isti taj zid ili u dijelove njegovog auta nakon što se on zabije u zid. Ili bih naglo zakočio pa bi se netko u mene iza zabio. Sve solucije izvrsne i sve rezultat Teslinog igranja s autonomnim autićima.

 

Za ovo zadnje se slažemo, o tome ja pričam konstantno.

15 godina
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
lllnuclearlll kaže...
..

 

Mislim da su zato makli i riječ "AUTOPILOT" iz specifikacija, ..

 

Osobno, zakonski bih zabranio takve sustave... Il ima sustav autonomne vožnje, il nema... Ovakva polovična rješenja nemaju što radit u automobilima jer 50% ljudi koji voze su apsolutni debili koji ne kuže neke osnovne stvari.

-dakle, oni su stvorili nesporazum.. i ispravili 'grešku'.

-da, treba zabraniti.. kao što je to s korištenjem mobitela pa čak i handsfree u nekim zemljama zabranjeno, tad logika kaže da i ovo mora biti .. 'ruke na volanu'. No problem, usa je 'liberalna' kod svakakvih dozvola.. biz je biz, dok ljudi ne počnu ginut, tad možda nešto korigiraju.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
neaktivan
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
lllnuclearlll kaže...

Mislim da su zato makli i riječ "AUTOPILOT" iz specifikacija, jer ljudi misle da stvarno ima autopilot, ali to je samo bio njihov naziv za malo poboljšani tempomat.

Btw, nisu maknuli tu riječ iz specifikacija...

 

 

 

A ima još i opcija koja se zove "Full Self-Driving Capability". Ne znam šta reći na to

 

8 godina
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
Pa ovo se i je dogodilo na autocesti, jedini način osim samostalnog praćenja okoliša je preciznim mapama, a to je još gore od ovoga obzirom na groznu, za ove uvjete, nepreciznost GPS-a. U tim uvjetima raditi izuzetke za svaku glupost na koji se može naići je nemoguće, trebaju poboljšati algoritam praćenja ceste, ovdje ga je zbunila obrisana linija na kritičnom mjestu, kada ju je uhvatio, već je bila od krive trake. Nije se tu dogodilo nikakvo naglo skretanje već posve lagano praćenje krive linije koja ga je odvela u ogradu. Mislim, tamo je očito problem jer su i ljudi griješili, ali što je problem kod robota je da on gotovo uvijek ode krivo a to je nedopustivo. Također, nakon što je obitelj objavila da je znao za taj problem, stradali mi izgleda malo lud - ako znaš za manu, primi se volana tih 100 metara hebo ga pas
Ja rekoh
13 godina
offline
I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dogodil

Da očito da algoritam prati lijevu punu liniju a ne desnu isprekidanu, istina ovo radi i puno vozača dok tipka po mobitelu, ali postoji dosta mjesta kao ono kad nema srednje linije ili kada su trake široke 4m i sredina služi za preticanje kao na primjer u Austriji (dionica od Beča prema Češkoj) gdje se moraš držati desnog kraja osim ako ne pretičeš...

U prevodu mijenjati temeljne postavke algoritma pod hitno...

A o tome da niti ne izbjegava ogromnu prepreku niti ne koči, nemam riječi...

 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
Nitko ne koči pred fiksnim preprekama. Prevelik problem za radar, uzv pak ima tako mali domet da je beskoristan u vožnji
Ja rekoh
13 godina
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
Feudalac kaže...
Nitko ne koči pred fiksnim preprekama. Prevelik problem za radar, uzv pak ima tako mali domet da je beskoristan u vožnji

 Ok još prije par godina su se ljudi žalili na naglo zaustavljanje vozila ako prolaziš preusko između automobila, a danas se već i golf zaustavlja, ako čak i dijete istrči pred njega ili ako se auto ispred njega zaustavi ili stoji, naravno ta je oprema opcionalna i moraš imati još neke pakete kao preduvjet...

Poruka je uređivana zadnji put čet 5.4.2018 1:40 (Byron).
15 godina
neaktivan
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
Ovaj auto je bio podešen na minimalmi razmak, znači da reagira tek u zadnji čas. Vozač je poduzeo sve da ako elektronika zakaže bude veliko njesra. I onda je elektronika zakazala.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
14 godina
neaktivan
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
Feudalac kaže...
Pa ovo se i je dogodilo na autocesti, jedini način osim samostalnog praćenja okoliša je preciznim mapama, a to je još gore od ovoga obzirom na groznu, za ove uvjete, nepreciznost GPS-a. U tim uvjetima raditi izuzetke za svaku glupost na koji se može naići je nemoguće, trebaju poboljšati algoritam praćenja ceste, ovdje ga je zbunila obrisana linija na kritičnom mjestu, kada ju je uhvatio, već je bila od krive trake. Nije se tu dogodilo nikakvo naglo skretanje već posve lagano praćenje krive linije koja ga je odvela u ogradu. Mislim, tamo je očito problem jer su i ljudi griješili, ali što je problem kod robota je da on gotovo uvijek ode krivo a to je nedopustivo. Također, nakon što je obitelj objavila da je znao za taj problem, stradali mi izgleda malo lud - ako znaš za manu, primi se volana tih 100 metara hebo ga pas

Šta znači "grozna nepreciznost GPS-a"? Ne mislim ja da se pozicionira na cesti GPS-om, iako skoro da bi se moglo, nego da ga koristi u kombinaciji s drugim senzorima, bar za ograničenje na ceste na kojima se zna snaći.

 

Što se tiče ovog zadnjeg, ni meni nije jasno. Pretpostavljam da je nakon što se žalio na to bio na servisu (koliko sam shvatio iz članaka) pa je mislio da sad funkcionira dobro, možda je 5-6 puta prošao bez zaletavanja u zid, čovjek se opustio i prestao paziti tamo i završilo je ovako kako je završilo. Meni uopće nije jasno da se itko od vlasnika tih auta pouzda u tu tehnologiju dovoljno da makne ruke s volana.

14 godina
neaktivan
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
Visak kaže...
Ovaj auto je bio podešen na minimalmi razmak, znači da reagira tek u zadnji čas. Vozač je poduzeo sve da ako elektronika zakaže bude veliko njesra. I onda je elektronika zakazala.

Taj minimalni razmak se odnosi na držanje razmaka ACC-a, tj. tempomata do vozila ispred. Ne bi trebalo imati veze sa stacionarnim objektima na cesti. Ako ima, to je opet greška u dizajnu programa. A budući da je nedavno bio onaj slučaj gdje se Tesla zabila u vatrogasno vozilo koje je stajalo na cesti, očito ih jako muče stacionarni objekti. Što je priličan problem.

8 godina
offline
Re: I nedavna fatalna nesreća Teslina Modela X dog
Negdje sam pročitao da mu je autopilot bio na praćenju vozila ispred, ako se taj maknuo na kritičnom mjestu...

GPS? Neupotrebljiv za upravljanje vozilom - prvo, norao bi imati vrlo precizne karte (manje od 10cm) svih cesta i terena i ažurne u minuti što je nemoguće. Drugo, postoji jako puno mjesta i uvjeta kada nema signala tako da je gps dobar za aproksimativno određivanja položaja i smjera i to je to kad je autonomna vožnja u pitanju
Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice