Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi prek

poruka: 175
|
čitano: 45.019
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi prek".
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
BlueMax kaže...

 Toyota nije neutralni stručni promatrač nego jedan od krokodila u bari tako da se njihove objave trebaju uzeti sa skepsom. Sve što ovaj inženjer govori je točno no postoje stvari koje ne govori.

Ako Toyotin trenutni položaj uzmemo kao položaj Nokije u vrijeme popularizacije touchscreen smartphonea onda imamo tržišnog lidera u situaciji kad se tržište mijenja i oni mogu birati dva puta. Jedan je priklonuti se trendu i postati jedan od mnogih a drugi je još jače udariti na trenutno tržište i s postojećim proizvodom pokupiti što više masla. Iako na prvu čovjek pomisli kako je izbor prvog puta bolji - nije.

Za Nokiju se tako kaže da je trebala reagirati na vrijeme i prebaciti se na Android. Zašto? Bili su tržišni lider u svom segmentu i uzimali brutalnu lovu. Da su se prebacili na Android postali bi jedan od mnogih i svakako propali uz to da bi ih taj prelazak koštao gomilu novca. Toyota mudro radi. Podižu i onako najviši udio u tržištu automobila. Prelazak tržišta na EV je puno sporiji od očekivanog. Nije to ni blizu mobitelima. Čemu žuriti i sami sebi potkopavati temelje? Kad bude vrijeme imat će oni i konkurentan automobil i konkurentnu tehnologiju. 

 Nisam baš razumio ovo. Nokija se nije prilagodila trendu ali govorimo o proizvodu od parsto grama koji kosta 10% jedne place u EU. 

 

Da imamo naftu, navijao bi za naftu. Da imamo litija, navijao bi za EV. Bravo. Mongolija navija za konje - ekoloski su najisplativiji.

 

Nije sveto pismo proizvodit EV ali to vozilo košta bar triput više od Clia i ostalih radničkih auta pa se pitanje može svest na nazivnik - tko će to vozit? A tu smo na klasnoj liniji. Priča o okolišu je zanimljiva samo onima koji od plaće mogu odvojit 2.000€ ali svijet vrti radna klasa koja vozi 1.0 motore ispod haube (eu) ili 17+ godina stare japance (Afrika). I tu će svatko tko ne pripada skupini ultra bogatih biti na liniji Toyote jer je Toyota jeftinija kad ide na gorivo.

 

Norveška može zabranit dizelašima ulaz u gradove ali zaboravljamo da Nigerija ima 40 puta više ljudi, a skoro isti (91%) GDP. A nije rjesenje globalnih problema elektrificirat vozila koja ce moc vozit ultra bogati da bi se vozili samo bogati po gradovima, a da Nigerijci idu pješke. I tu je Toyota u pravu. Umjesto da na pitanje gledamo - kako bit bogatiji, gledajmo kako zahvatit veći broj ljudi. Ako trošak baterija smanjimo na optimum, daleko veći broj ljudi će moć voziti takve aute. A bolje je imat 100 co2 u Nigeriji nasuprot sadasnjih 350, - na 200 milijuna ljudi - nego da Norveska vozi na 0 co2 sa 5 milijuna na račun nafte koju preprodaje sirotinji koja ni za 100 godina nece moc kupit Teslu. Zabranimo prodaju nafte u ime ekologije zemljama koje imaju per capita veći od 85% sv. prosjeka pa im neće ostat ni za el.romobile, kamoli vozila. Al to nemere jer ce bogati gurat svoje interese. Evo vam nafta i osjecajte se lose kad nam dajete novac za čiste gradove u koje nesmijete uc. Norway suk my dik.

 

Ako bi u sve nove aute stavili do 70km dometa na baterije, što odgovara dnevnoj gradskoj vožnji prosječnih potreba, dovoljno je ugradit samo dio kapaciteta jedne tesle koja kosta 70.000€ uz poticaje cijelog naroda. Ako će pritom Dacia ili Clio kostat 3.000€ vise - uz poticaje cijelog naroda mozda i manje - sta ce nam full electric vozila kad mizerno mali broj ljudi treba tako skupo vozilo velikog dometa. Zagreb - Split nitko ne vozi svaki dan, daj nam auto Žitnjak - Tresnjevka.

 

Japanci smanjuju potrošnju goriva desetljećima ne zato što su "eko" već zato što nemaju svoju naftu. I to su doveli do savršenstva. Godinama proizvode štedljive i nekvarljive aute i nema potrebe "špotati" ih u ime nekakvog "udjela tržišta" kad ne postoje kvalitetnija i šparnija vozila. Dakle nije da prodaju smeće ko Tesla za tako velike novce ko Tesla na račun cijelog naroda. Čak je i prosječni švabo postao smeće pored u pravilu jeftinijeg japanaca pa moraliziranje nema nekog smisla. Ali kad švabo proizvede milijun boš pumpi godišnje, bila bi prava šteta da ih se bar milijun godišnje ne pokvari. Bar eto  nisu smislili kako zabranit vozilima bez boš pumpe ulaz u gradove ali tko zna..

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.2.2023 14:34 (ivan dragi).
14 godina
offline
Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi prek

Reci za Teslu da je smece od auta moze samo tehnicki neuk covjek. 

 

Tesla je po pitanju elektromotora, baterija, BMS-a, softvera, hardvera, sustava grijanja/hladjenja, efikasnosti, itd. daleko, daleko najjaci i najkvalitetniji igrac na trzistu elektricnih automobila. Znaci imate Teslu, pa 5 mjesta praznih, pa onda tek svi ostali. 

 

Ono gdje Tesla kasni za tradicionalnim proizvodjacima je kontrola kvalitete u smislu interijera, boje, nekih sitnih detalja koji se tradicionalnoj autoindustriji rijetko desavaju. Medjutim to je i za ocekivati s obzirom da to vec rade 100 godina. Tesla ce kroz nekoliko godina i taj dio u potpunosti usavrsiti, a sto ce onda biti glavni argument trolovima i neznalicama?

 

Ajde neovisno sto ja sad ulazem u Teslu, reci cu to ovako skroz objektivno. Da danas kupujem elektricni automobil, od svih dostupnih na trzistu odabrao bih ili Teslu Model Y, ili S/X. Inace, Euro NCAP je proglasio Model Y najsigurnijim automobilom ikad testiranim. Mislite da bi smece od automobila to bilo u stanju postici?

 

Jedino oko cega mi mozemo diskutirati je da li je dizajn Tesle dobar ili nije, i kakva je zavrsna kontrola kvalitete u smislu spajanja plastike, pazenja na boju, preciznost u milimetar i sl. U svemu ostalome Tesla je aposlutni broj 1. Ne postoji nitko bolji i nitko superiorniji i to ce se sve vise i vise pokazivati kako se godine odmicati. 

 

Naravno za nekog tko nije inzenjer i tko ne prati pozorno svijet autoindustrije ovo su lovacke price. Medjutim sto su za nekoga lovacke price ili ne, nije bitno. Vazno je ono sto ja znam i cime se ja vodim. Tako sam pred 15-ak godina ljudima govorio i za Kiju i kako ce Kia/Hyundai poharati trziste vrlo kvalitetnim i dobrim modelima. Ljudi su mi se smijali... a pogledajte gdje su Koreanci danas. Nijemci se mogu sakrit sa svojim poluproizvodima ispred Kije. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
=XFX=PlayHard kaže...

Reci za Teslu da je smece od auta moze samo tehnicki neuk covjek. 

 

 

 

 

 govoriti o autu kojem otpadaju krov i volan, katastrofalne završne obrade i materijala, sa softwareom koji ubija ljude, totalno nepouzdanom, ružnom iznutra i izvana, kojim ne možeš doći od Zagreba do Splita... može samo tehnički i u svakom drugom pogledu zakinut čovjek.

14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

Sto bi onda rekao za jednu Toyotu bz4x kojoj otpadaju kotaci? 

Plus, dokazalo se za krov da je prica bila fake, a i ovo me ne bi cudilo za volan da je fake... jer ako je tvornicka greska u pitanju, onda bi vec stotine ljudi prijavljivalo isti problem. Znaci majstor je dosao i skinuo volan i postao kako je nesto otpalo. Ta jadna placenicka gamad na svu silu pokusava pokopat Teslu koja ih nemilice gazi i trzisno ubija, ali koliko god se trudili nece im uspjet. 

 

Ali ostanimo kod Toyote i otpadanja kotaca, ili recimo ostanimo kod jednog Forda koji je napravio vec tolikih opoziva ove godine zbog rizika od pozara i ostalih problema da to nisu istine. 

A zamisli tek strahote od VW-a i njihove ID linije kojoj ne radi softver kako treba. Ljudi doslovno ne mogu upaliti automobile. 

 

Evo jednog Tesla hejtera koji je mislio kako svatko moze napraviti BEV jednako dobar ili bolji od Tesle... naravno uslijedilo je gorko razocaranje, pa predlazem da pogledas da vidis taj level muke i sranja na koju jedan VW moze pasti. 

 

12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Ne pričaj gluposti. Opozivi su pokazatelj brige proizvođača o kupcu. Zbog opoziva koje Toyota radi Musk bi se samo narugao kupcima. Općenito Američki proizvođači računaju koliko će ih koštati opoziv a koliko plaćanje odšteta poginulima pa ako procijene da će ih više koštati parnice onda krenu u opoziv. Japanska a i europska filozofija proizvodnje automobila totalno je suprotna od američke a tu američku je Tesla dovela do ekstrema. Greška u proizvodnji može se dogoditi svakome no Tesla i kad je svjesna greške to ignorira i prodaje. I neka je kad su kupci idiot. Znaš kad bi kupac BMW-a ili Mercedesa vozio auto kojem se gepek otvara ukrivo, otpada plastika i tapicirung i odbojan je ko valjkom? Nikad. Vratio bi auto a ovi bi se itekako potrudili da na kraju ostane zadovoljan. Musk se kupcima svog smeća još i ruga.
Radnici Mercedesa su ove godine uz trinaestu plaću, mjesec dana godišnjeg i sva prava koja ostvaruju dobili bonus od minimalno 7500€. Istovremeno Tesla ne može pronaći ni čistačicu za rad u Europi a kamoli inženjera. Pa ko bi svoju karijeru stavljao u ruke egotripiranog idiota koji se ponaša kao da je na čelu rudnika u Južnoafričkoj republici.
Iako ti ništa ne vjerujem, povuci lovu dok nije prekrasno. Shvaćaš valjda što za Teslu znači gubitak udjela na tržištu električnih auta.
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

Aha znaci kad Tesla radi opozive onda je to znak nekvalitete i smeca, ali kad drugi rade opozive, onda je to briga o kupcu! Oke, skuzio sam! :D

 

Kakav gubitak na trzistu udjela elektricnih automobila? U svijetu se godisnje proda 80-90 milijuna automobila.

Trenutno se samo 5.6 milijuna BEV-ova se proizvede godisnje, ostatak sve benzinci, dizelasi i hibridi. 

Prostora za potpuno elektricne baterijske automobile koliko hoces. Tesli nisu konkurencija drugi BEV-ovi, nego ostatak od 80 milijuna ICE-a koji se i dalje proizvodi svake godine. 

Kategorija elektricnih automobila do 30 tisuca eura skoro pa da ni ne postoji jos, a to je kategorija na koju ce Tesla ciljat. Publika od barem narednih 40 milijuna ljudi spadat ce u tu kategoriju. Mjesta za Teslu i ostale proizvodjace BEV-a koliko ti srce zeli u sljedecih 10 godina. 

14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
BlueMax kaže...
Ne pričaj gluposti. Opozivi su pokazatelj brige proizvođača o kupcu. Zbog opoziva koje Toyota radi Musk bi se samo narugao kupcima. Općenito Američki proizvođači računaju koliko će ih koštati opoziv a koliko plaćanje odšteta poginulima pa ako procijene da će ih više koštati parnice onda krenu u opoziv. Japanska a i europska filozofija proizvodnje automobila totalno je suprotna od američke a tu američku je Tesla dovela do ekstrema. Greška u proizvodnji može se dogoditi svakome no Tesla i kad je svjesna greške to ignorira i prodaje. I neka je kad su kupci idiot. Znaš kad bi kupac BMW-a ili Mercedesa vozio auto kojem se gepek otvara ukrivo, otpada plastika i tapicirung i odbojan je ko valjkom? Nikad. Vratio bi auto a ovi bi se itekako potrudili da na kraju ostane zadovoljan. Musk se kupcima svog smeća još i ruga.
Radnici Mercedesa su ove godine uz trinaestu plaću, mjesec dana godišnjeg i sva prava koja ostvaruju dobili bonus od minimalno 7500€. Istovremeno Tesla ne može pronaći ni čistačicu za rad u Europi a kamoli inženjera. Pa ko bi svoju karijeru stavljao u ruke egotripiranog idiota koji se ponaša kao da je na čelu rudnika u Južnoafričkoj republici.
Iako ti ništa ne vjerujem, povuci lovu dok nije prekrasno. Shvaćaš valjda što za Teslu znači gubitak udjela na tržištu električnih auta.

 

Evo ti to smece od Mercedesa na koje se pozivas (danas objavljen clanak: 

https://www.autopress.hr/mercedes-se-kvari-najvise-a-slijede-vw-peugeot-opel-statistika-je-neumoljiva-medu-najkvarljivijima-nema-koreanaca/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=mercedes-se-kvari-najvise-a-slijede-vw-peugeot-opel-statistika-je-neumoljiva-medu-najkvarljivijima-nema-koreanaca

14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

Toyota: 14 opoziva za deset modela
Razlozi opoziva: problemi s kočionim sustavom, kvar radarskog sustava, kvar vodova za gorivo, kvar glavnog računala…

Volkswagen: 14 opoziva za 12 modela
Razlozi opoziva: kvar na sigurnosnim jastucima, kvar na stražnjem spojleru, kvar na zračnim jastucima, plastični poklopac motora…

Peugeot: 15 opoziva za 10 modela
Razlozi opoziva: problemi s ispuhom, kvar kardanske osovine, problemi s dovodom goriva, problemi s grijanjem stražnjeg stakla…

Mercedes-Benz: 39 opoziva za 24 modela
Razlozi opoziva: opasnost od požara u motornom prostoru, mogućnost kvara kočionog sustava, kvar stražnjih stop svjetala…

12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Ti ne razumiješ o čemu govorim? Ti opozivi su zbog jednog, a najčešće nijednog slučaja nego zbog potencijalnog kvara.
Toyota je napravila opoziv zbog zatezača pojasa. Opozvali su 12 000 000 vozila i besplatno zamijenili zatezač. To isto su zatim napravili svi japanski i europski proizvođači koji su ugrađivali te zatezače. Isti zatezači ugrađivani su i u većinu američkih automobila. Znaš koliko ih je zbog toga opozvano? Nula!
Pa da su Modeli S, X, Y I 3 Toyotini proizvodi ne da bi bili svi opozvani deset puta nego tržišta ne bi ni vidjeli.
Nije problem kad auto ima opoziv nego kad ga nema. Kad proizvođača boli ona stvar za kupca.
 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

Pa uredu, djelomicno se slazem. Ali isto tako stoji i cinjenica da sto vise opoziva imas, to je proizvod koji si prodao losiji. 

Jer ako si dizajnirao automobil kako spada, onda neces radit opoziv konstantno zbog necega. Evo vidimo kod Mercedesa 39 opoziva, Koreanci nemaju ni 7. 

Kad gledamo istu kvarova, opet Mercedes i BMW drze prvo mjesto, Koreanaca nigdje ni na vidiku. 

 

Dakle ne mozemo lose vijesti prezentirati kao dobre. Da, dobra vijest je sto se brine o vozacima, losa vijest je da je to opoziva uopce i moralo doc. 

 

Ali kao sto sam rekao, kad Tesla napravi taj isti opoziv koji je btw. OTA update koji se obavi preko noci dok spavas, onda to mediji prikazu na svim naslovnicama kako je Tesla "opozvala" stotine tisuca automobila i kako je to lose! Kad to Tesla napravi onda je lose, onda nije briga za sigurnost vozaca. To se zove licemjerje. 

23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

 To ti mogu nac za bilo kojeg proizvodjaca automobila. Samo sto je na Tesli laserski fokus... kad bi malo krenulo o drugim proizvodjacima, ne bi se zaustavili do preksutra.

 

Vozio sam i Audije i BMW tijekom svog zivota, ljudi moji to se sve raspada nakon 100k. Oni su istina malo usminkaniji u startu, ali to se raspada od nekvalitete. I to ne zato sto Nijemac ne bi mogao napraviti puno kvalitetnije vozilo, nego zato sto je cilj imati sto je moguce vise pokvarenih automobila kojima mozes prodat skupe OEM dijelove po paprenim cijenama. Pogotovo vozacima BMW-a i Mercedesa. Oni na samim vozilima ne zarade ni priblizno koliko na originalnim dijelovima jednom kad se ti automobili krenu kvarit. 

12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Vozio si ti moj K.
 
3 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

evo to je tvoja razina razgovora. Kad ostanes bez argumenata, onda krece ovaj seljacki nivo. 

12 godina
offline
Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi prek

Moj nivo? Nakon tvoje izjave kako se Audiji i BMW-i raspadaju nakon 100k? Bojim se da ti u nov auto u životu nisi sjeo a kamoli ga vozio. 

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

oba su bila nova, moje iskustvo je bilo jako lose

12 godina
offline
Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi prek

Ništa ti ne vjerujem i ne mogu si pomoći.

Kolega ima GLC 2018. 150 000 i auto je ko nov. Imao je neki problem sa senzorom klime koji se nakon nekog vremena ponovio i to je to. Ujak već treći A6, nikakvih većih problema. o BMW-ima koji su kvalitetom iznad Audija i Mercedesa da ne govorim. Ali eto tebi su se raspadali na 100k? Pa i da jesu, a nisu, opet bolje od Tesle koja se raspada kad izađe iz tvornice.

 
2 0 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Kod nabrojanih vozila najčešće škripe plastike i neki materijali se potroše(npr sjedala). Još nisam vidio niti jedan auto da je "sklepan" doslovno. Tu pričam o temi iz videa - kako je Tesla sklopljena. Ne o mehanici jer nema smisla uspoređivati zbog kompleksnosti.
Poruka je uređivana zadnji put sub 4.2.2023 2:14 (silvio3105).
15 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Mislim da sam jedini ili medu malim brojem u ovoj temi bio vlasnik Tesle...i rado mogu reci nikad vise. Spominjao sam ovo prije par god:

Fora je prvih 5 mj, kao i novi mobitel. Ownership experience - sve kroz app - super. Sam auto - ne znam s cime bi ga usporedio iskreno. Problemi koje taj auto ima nema nijedan drugi. Nista ozbiljno, ali zbilja abstraktno.

Pricao sam vec na forumu prije par godina kad bi spustio prozor, vibrirao bi unutar vrata jer bi ga drzac gurao gore dolje dok ne crkne. Ja ne znam na kojem drugom autu se to moze replicirat. Na -5 uz vjetar, na Model X ne mozes vrata otvorit iza da si Isus.


Tako da - mislim da Tesla ide u smjeru Blackberry/HTC. Iz koncepta su razvili dobar proizvod, ali egzekucija ne napreduje nikako. Nadam se da bude, i da ce prvo uspjet osnovne stvari rjesit. Tada cu onda ponovno razmislit, jer po trenutnim cijenama su dosta kompetitivni
Poruka je uređivana zadnji put sub 4.2.2023 8:18 (Mitch).
 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Mitch kaže...
Mislim da sam jedini ili medu malim brojem u ovoj temi bio vlasnik Tesle...i rado mogu reci nikad vise. Spominjao sam ovo prije par god:

Fora je prvih 5 mj, kao i novi mobitel. Ownership experience - sve kroz app - super. Sam auto - ne znam s cime bi ga usporedio iskreno. Problemi koje taj auto ima nema nijedan drugi. Nista ozbiljno, ali zbilja abstraktno.

Pricao sam vec na forumu prije par godina kad bi spustio prozor, vibrirao bi unutar vrata jer bi ga drzac gurao gore dolje dok ne crkne. Ja ne znam na kojem drugom autu se to moze replicirat. Na -5 uz vjetar, na Model X ne mozes vrata otvorit iza da si Isus.


Tako da - mislim da Tesla ide u smjeru Blackberry/HTC. Iz koncepta su razvili dobar proizvod, ali egzekucija ne napreduje nikako. Nadam se da bude, i da ce prvo uspjet osnovne stvari rjesit. Tada cu onda ponovno razmislit, jer po trenutnim cijenama su dosta kompetitivni

Ne znam kad si kupio Teslu, kazes bilo je to pred par godina... ne znam ni jesi novi uzeo, ili rabljeni model.

Onda ocito nisi imao nove azurirane modele. Svaki novi Teslin model je nebo i zemlja u onosu na to kako je to bilo nekad. Cak se poprilicno razilikuju ispod haube iz godine u godinu.

Model Y ce ti ove godine biti najprodavaniji automobil na svijetu i tako ce prestici Toyotu Corollu sa 1.12 milijuna prodanih primjeraka. 

Reci ti meni Mitch da je Tesla toliko nekvalitetna, da li bi ti nasao u svijetu toliko ljudi koji ce za auto dati izmedju 400 i 600 tisuca kuna? Ajde ti to meni objasni kako je to moguce da toliko ljudi zeli te Tesle, a toliko su nekvalitetne. I spremni su platit 3-4 puta vise nego za Corollu. 

Samo u Europi Tesla je prodala ove godine 138 tisuca automobila, a znamo da europski kupci ne prastaju poluproizvode. Tako da se meni cini da ste vi puni mitova o Tesli, a sami se niste uvjerili u nista od navedenog. Za stare modele Tesli kao sto su S i X nema smisla diskutirati, Tesla je tada tek pocinjala svoj put, jasno je da to nisu bajna vozila sto se kvalitete tice. 

23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Mirišeš mi na nekog tko je ulupao nešto keša u dijonce pa očekuje zaradu.
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

I k tome zaboravlja da pored 70.000 evra plaćamo jos pola tog iznosa kroz razne budalastine pa bi bez poticaja i điđi taj auto koštao - pun k previše.

 

Još samo fali da mi kuca na vrata ko oni jehovini svjedoci.

 

A sad zamisli da nas vozaci recimo Panamere uvjeravaju kako je auto super i da im platimo 30-40% vozila jer nešto. Maknemo ppmv, eko takse, davanja iz goriva, dadnemo i đaba parkinge i punionice, brze trake.. jelde bi se narod malo zapitao - pa dobro koga vi jebete.

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
15 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
=XFX=PlayHard kaže...
Mitch kaže...
Mislim da sam jedini ili medu malim brojem u ovoj temi bio vlasnik Tesle...i rado mogu reci nikad vise. Spominjao sam ovo prije par god:

Fora je prvih 5 mj, kao i novi mobitel. Ownership experience - sve kroz app - super. Sam auto - ne znam s cime bi ga usporedio iskreno. Problemi koje taj auto ima nema nijedan drugi. Nista ozbiljno, ali zbilja abstraktno.

Pricao sam vec na forumu prije par godina kad bi spustio prozor, vibrirao bi unutar vrata jer bi ga drzac gurao gore dolje dok ne crkne. Ja ne znam na kojem drugom autu se to moze replicirat. Na -5 uz vjetar, na Model X ne mozes vrata otvorit iza da si Isus.


Tako da - mislim da Tesla ide u smjeru Blackberry/HTC. Iz koncepta su razvili dobar proizvod, ali egzekucija ne napreduje nikako. Nadam se da bude, i da ce prvo uspjet osnovne stvari rjesit. Tada cu onda ponovno razmislit, jer po trenutnim cijenama su dosta kompetitivni

Ne znam kad si kupio Teslu, kazes bilo je to pred par godina... ne znam ni jesi novi uzeo, ili rabljeni model.

Onda ocito nisi imao nove azurirane modele. Svaki novi Teslin model je nebo i zemlja u onosu na to kako je to bilo nekad. Cak se poprilicno razilikuju ispod haube iz godine u godinu.

Model Y ce ti ove godine biti najprodavaniji automobil na svijetu i tako ce prestici Toyotu Corollu sa 1.12 milijuna prodanih primjeraka. 

Reci ti meni Mitch da je Tesla toliko nekvalitetna, da li bi ti nasao u svijetu toliko ljudi koji ce za auto dati izmedju 400 i 600 tisuca kuna? Ajde ti to meni objasni kako je to moguce da toliko ljudi zeli te Tesle, a toliko su nekvalitetne. I spremni su platit 3-4 puta vise nego za Corollu. 

Samo u Europi Tesla je prodala ove godine 138 tisuca automobila, a znamo da europski kupci ne prastaju poluproizvode. Tako da se meni cini da ste vi puni mitova o Tesli, a sami se niste uvjerili u nista od navedenog. Za stare modele Tesli kao sto su S i X nema smisla diskutirati, Tesla je tada tek pocinjala svoj put, jasno je da to nisu bajna vozila sto se kvalitete tice. 

Imao sam Model X cca 2018 na 9 mj. Trenutno cimer ima noviji Model Y. Zasto sam ga uzeo - spada u kategoriju kao G-klasa, prakticki gospodarsko vozilo po tezini, plus tax credits.

 

Brojevi prodaje su potpuno nebitni. Marketing za Teslu je iznimno jak i dolazi sam od sebe. Kontroverzan je, djeluje inovativno, novo, kontra, etc...to ne znaci da je najbolji izbor. Velike prodaje dolaze od firmi (rentacar, Revel, rideshare vozaci u americi)

 

 

Ali gle, da mene trenutno pita:

 

Manji sedan - KIA EV6 no brainer. Model 3 ne dolazi u obzir ovdje.

Manji SUV - bio bih izmedu X3 plug-in i Q3 sportback plugin hibrida. Treca opcija bi mi bio Model Y (kad bi imao kucno rjesenje za punjenje - sto kod mene nije jednostavno) ili Enyaq (da se prodaje u US).

Veci SUV - Genesis GV80, X5 klasicno, Cayenne itd.

Luksuzni sedan (EV) - jedino EQS dolazi u obzir. Mozda Lucid dolazi u pitanje, ali isto izrada nije nigdje na nivou blizu americkih Mercedesa i BMW (6+).

 

 

I sad da svi ostali ostanu na ovim modelima, bez novih EV, napredaka itd., Tesla po meni trenutno nema konkurentan portfolio vozila da bude u top 3 u svakom segment, a kamoli #1.

 

Mislim da bi trebali fokusirat na manju prodaju, vecu kvalitetu i tako dizat brend.

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.2.2023 19:32 (Mitch).
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

Svatko tu ima neku svoju viziju sto bi bilo najbolje, Tesla je ciljano isla sa sto je moguce manje modela da se reducira kompleksnost i pojeftini proizvodnja. 

 

Recimo meni osobno je Model Y najbolji automobil danasnjice s obzirom na ulozeno/dobiveno. 

 

Ne mozes rec da su brojevi prodaje potpuno nebitni, lol. Da proizvod ne valja i da nije vrhunski, nema te teorije da bi ih prodali koliko jesu. 

Kazes marketing im je jak i dolazi sam od sebe. To si tocno rekao, a zasto dolazi sam od sebe? Zato sto netko tko je kupio Teslu odmah preporuci tu istu Teslu prijatelju, susjedu, poznaniku...a to radi zato sto je odusevljen automobilom, pa Tesla ne mora nista trositi na reklame. 

 

Pazi mi govorimo o tome da ce Tesla Model Y ove godine prestici Toyotu Corollu po broju prodanih primjeraka i tako postati najprodavaniji automobil svijeta za 2023. godinu. 

To mozes postic samo sa best buy proizvodom, pa nisu kupci budale. 

 

Ja ne kazem da ne postoje ljepse dizajnirani automobili s ljepsim interijerom i sl., medjutim ako gledamo ono sto je ispod, a to su baterije, elektromotori, softver, hardver, ozicenja, ostatak tehnologije, dizalice topline, ukupna efikasnost, Tesla je najbolji svjetski proizvodjac tih komponenti u ovom trenutku. Niti jedan automobil koji kupis od konkurenta nece biti tehnoloski napredniji. Medjutim vecina ljudi ne prati taj dio, pa to vjerojatno prilikom kupnje elektricnog automobila nece znati. Tesla ne moze racunati na to da average Joe zna bilo sto o tome, a to je stvarno steta.  

15 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

Pa Model Y im je sigurno najbolji model.

Izgleda okej, unutra je dobar (ali ima prostora za napredak - Carplay etc.) i prostran, prtljaznik je okej.

Cijenovno je zanimljiv.

Ali ne znam kako ce bit najprodavaniji na svijetu, kad je tek 6. samo u Americi:

https://insideevs.com/news/629993/tesla-model-y-6th-bestselling/.

 

Kina je u tom segmentu jos konkurentnija...

 

VW je bio 25% cijele EV prodaje u 10. mj, i citavom kvartalu zadnjem:

https://www.carscoops.com/2022/11/vw-group-sold-25-of-all-new-evs-in-europe-last-month/

 

Samo ID4 vise nego sve Tesle kombinirano. Ali EU nije prebitno trziste..

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.2.2023 23:27 (Mitch).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice