Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi prek

poruka: 175
|
čitano: 45.074
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi prek".
11 godina
online
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
BroccDaRock kaže...

...barem me nitko ne može preko automobila identificirati s tim švapsko-dizelskim krkanlukom.

 ako sam sebe identificiraš preko automobila ili brineš o tome da će te netko tako identificirati onda imaš puno gore probleme od izbora automobila koji ćeš koristiti

3 godine
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
picajzla0707 kaže...

 ako sam sebe identificiraš preko automobila ili brineš o tome da će te netko tako identificirati onda imaš puno gore probleme od izbora automobila koji ćeš koristiti

 Hvala ti na brizi, ali te dobročinske savjete moraš prvenstveno uputiti onima koji boluju od švapsko-dizelskog sindroma, prije nego oni krenu demonstrirati svoj identitet utrkivanjem na javnim prometnicama.

 

Edit: evo ga jedan baš danas... spooky

Ruhe im Puff
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.1.2023 11:52 (BroccDaRock).
11 godina
online
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
BroccDaRock kaže...

 Hvala ti na brizi, ali te dobročinske savjete moraš prvenstveno uputiti onima koji boluju od švapsko-dizelskog sindroma, prije nego oni krenu demonstrirati svoj identitet utrkivanjem na javnim prometnicama.

 

Edit: evo ga jedan baš danas... spooky

 e što da ti kažem, već taj izraz 'švapsko-dizelski krkanluk' mi nema smisla u ovoj raspravi

tema vozača bmw-a koji izazivaju prometne u hrvatskoj i tvojeg straha od poistovjećivanja s istima je sasvim nešto drugo od ove, pogotovo ne u smislu priče koja se povela oko razlika u cijeni bmw-a i tesle u americi

 

meni osobno bi bilo sasvim svejedno kako će me netko identificirati da kojim slučajem odlučim kupiti bmw

bogme, birga me i kako me identificiraju kad se vozim u bilo kojem drugom automomobilu, zadnje vrijem redovito u pasatu, polu i vw up, jedan je službeni, jedan je moj osobni, a treći od susjeda

ispada da sam ljubitelj vw-a, što baš i nisam, možda me neki zbog toga identificiraju kao balkanca, ali zar je to doista nešto oko čega bi se iti mrvu trebao razmišljati? 

 

12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
BroccDaRock kaže...

 

Ovakvi egotripovi su zapravo dobra reklama za Teslu. Istina, s Teslom možda dobijem kvazi-luksuz ali barem me nitko ne može preko automobila identificirati s tim švapsko-dizelskim krkanlukom.

 Ja u pravilu nisam ljubitelj švaba a dizel nisam niti ću ikad kupiti. Krenuo po Toyotu ali kad sam čuo da trebam minimalno šest mjeseci čekati (u praksi 9 i više) odustao i završio s VW-om. Za nečije identificiranje me stvarno nije briga. Za sad sam ekstra zadovoljan ali da mu vjerujem - nisam. U Teslama sam se vozio i razočarao (jedino u modelu 3 nisam, mogu misliti kakav je to tek drlog). Prvenstveno zbog buke i škripe u unutršnjosti te katastrofalne završne obrade i materijala. Auto iznutra izgleda toliko jeftin da mi je bilo kakvo spominjanje luksuza i Tesle neprobavljivo. Model X koji klijent ima koštao ga je oko 150 000€ a kad se gepek zatvara vidno šeta lijevo desno i ne naliježe dobro. To se vidi i na razmaku ispod gepeka i sa strane. Auto je neke ružne mat sivo-crne boje (custom) koja toliko izražava nepravilnosti u bojanju da izgleda ko da ga je bojao pajdo u štali i to preko kurca. Sjedala su neudobna. Šavovi na njima ko na kineskoj kopiji Adidasa. Tapecirung odvratne teksture. Onaj na gornjoj strani i na vratima ko da je jorgan za spavanje, a to je također doplatio. Ladica ispred suvozača zinula. Mislim da je Lada imala bolju kontrolu kvalitete. A kad malo prelistaš internet shvatiš da je fušeraj pravilo a ne iznimka i da je još dobro prošao.

 

12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
picajzla0707 kaže...
birga me i kako me identificiraju kad se vozim u bilo kojem drugom automomobilu, zadnje vrijem redovito u pasatu, polu i vw up, jedan je službeni, jedan je moj osobni, a treći od susjeda

ispada da sam ljubitelj vw-a, što baš i nisam, možda me neki zbog toga identificiraju kao balkanca, ali zar je to doista nešto oko čega bi se iti mrvu trebao razmišljati? 

 

 Zanimljivo. I ja trenutno vozim dva VW-a a da me netko pita koji su mi brandovi automobila dragi (bez preseravanja sa sportskim ili luksuznim autima) među prvih pet ne bi bio ni jedan Nijemac, a VW ne bi ni među prvih 10.

No jednostavno se dogodilo. Spremio pare u džep i krenuo po salonima s nekim svojim idejama i željama. Na kraju je osnovni kriterij bio da auto ne čekam 100 godina pa sam za 7 dana doveo VW i za sad mi nije žao. 

 

12 godina
neaktivan
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
BlueMax kaže...
BroccDaRock kaže...

 

Ovakvi egotripovi su zapravo dobra reklama za Teslu. Istina, s Teslom možda dobijem kvazi-luksuz ali barem me nitko ne može preko automobila identificirati s tim švapsko-dizelskim krkanlukom.

 U Teslama sam se vozio i razočarao (jedino u modelu 3 nisam, mogu misliti kakav je to tek drlog). Prvenstveno zbog buke i škripe u unutršnjosti te katastrofalne završne obrade i materijala. Auto iznutra izgleda toliko jeftin da mi je bilo kakvo spominjanje luksuza i Tesle neprobavljivo. Model X koji klijent ima koštao ga je oko 150 000€ a kad se gepek zatvara vidno šeta lijevo desno i ne naliježe dobro. To se vidi i na razmaku ispod gepeka i sa strane. Auto je neke ružne mat sivo-crne boje (custom) koja toliko izražava nepravilnosti u bojanju da izgleda ko da ga je bojao pajdo u štali i to preko kurca. Sjedala su neudobna. Šavovi na njima ko na kineskoj kopiji Adidasa. Tapecirung odvratne teksture. Onaj na gornjoj strani i na vratima ko da je jorgan za spavanje, a to je također doplatio. Ladica ispred suvozača zinula. Mislim da je Lada imala bolju kontrolu kvalitete. A kad malo prelistaš internet shvatiš da je fušeraj pravilo a ne iznimka i da je još dobro prošao.

 Moj dojam je identičan, totalno, ali ono totalno razočaranje za auto koji nije jeftin, mislim da je kod nas 45000 eura za najjeftiniji model (Model 3 osnovni). I onda sjednem na sajmu u NIO (nisam ga vozio nažalost) i dojam je vau, svemirski brod prema Tesli.

 

Golf koji je netko ranije spomenuo mi je uvijek bio užas od auta, a kod nas se kupuje pod parolom jeftini servis na svakom koraku, nešto kao kad kolege preporučuju Gorenje perilice za robu jer su dijelovi povoljni i imaš majstora na svakom koraku. 

 

No na kraju, treba shvatiti da imamo iPhone i imamo druge mobitele, imamo Teslu i imamo druga električna osobna vozila. To je tako, brend je pola posla. Ljudi kupuju navedeno da bi mogli reči da imaju Teslu, to im daje osjećaj vrijednosti. Zamisli posjedovati Teslu, nema ništa iznad toga. 

 

Sve navedeno nema veze sa dionicama, trgovanje dionicama je jedno, a proizvod neke kompanije je drugo. Danas je priča bitnija nego ikad.

15 godina
offline
Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi prek

Meni je fascinantna sposobnost uma koji pomisli da ce 17 milijuna ljudi koji svake godine NE kupe Teslu iako im je dostupna i nitko ih ne sili da kupe išta drugo odjednom početi kupovati Tesle u tolikim količinama da će IJEDAN svjetski proizvođač automobila propasti.

 

Uz napomenu da je zadnji proizvođač automobila koji je propao bio DeLorean i Fisker jedno 7puta zaredom.

 

Jaguar i Land Rover su se bacali u salto mortale da propadnu pa eto ih, Defenderi silaze za traka.

 

Čak je i MG oživio uz solidno jeftine modele EVova. Čak ih i hvale.

 

Isto mi nije jasan sklop uma koji misli da ako kritiziras jedan brend da volis drugi.

 

pa napomena ovima dvojici - nek propadnu svi brendovi zaboli me penis, bitno je da ima auto koji mi odgovara.

 

Jebote pa da mi Tesla odgovara kupio bi je.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

ali ti si muchky gjubrivoye koji ne uviđa kakav je Čovjek, Drug i Starešina glavom te bez brade Elon Musk!

 

On ima na misli samo dobrobit svakom malog ćovijeka te je zato vlastoručno napravio svaki Tesla auto e ne bi li svi uživali u njegovoj dobroti...

 

a ti, Bože me sačuvaj, veliš da i svi drugi auti osim Tesle obavljaju funkciju ?!?!?!

Ju je je? Je ju je!
15 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

I Za elonovu bradu, izgleda kao Cartman kad je zaljepio brucke u onoj epizodi kad glumi starijeg lika.

 

Na stranu mućkarci koji vole Elona, onaj ekran je bila fora 2014e ali sad je prikaz mrtvog kuta u ekranu Hyundaia/Kije naprednije od svih tih beskorisnih džidža u Tesli.

 

Izbjegnes 7000kuna popravka kog lakirera u Kiji, a u Tesli puštas prdce kad ti policajac pise kaznu jer te FSD zabio u parkiranu maricu.

 

Pod izraz "kronična nejebica" trebali bi stavit sliku elona i fanova u ekstazi dok igraju Witchera u autu.

 

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Stric_Jura kaže...

ali ti si muchky gjubrivoye koji ne uviđa kakav je Čovjek, Drug i Starešina glavom te bez brade Elon Musk!

 

On ima na misli samo dobrobit svakom malog ćovijeka te je zato vlastoručno napravio svaki Tesla auto e ne bi li svi uživali u njegovoj dobroti...

 

a ti, Bože me sačuvaj, veliš da i svi drugi auti osim Tesle obavljaju funkciju ?!?!?!

 Ono štrajkanje glađu vlasnika Tesle u Norveškoj čiji je cilj bio da Musk čuje za njihove probleme je ipak urodilo plodom.

Musk ih je čuo i na Twitteru komentirao kako i on nekada posti, da je to dobro za organizam.

15 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
wyks kaže...

Meni je fascinantna sposobnost uma koji pomisli da ce 17 milijuna ljudi koji svake godine NE kupe Teslu iako im je dostupna i nitko ih ne sili da kupe išta drugo odjednom početi kupovati Tesle u tolikim količinama da će IJEDAN svjetski proizvođač automobila propasti.

 

Uz napomenu da je zadnji proizvođač automobila koji je propao bio DeLorean i Fisker jedno 7puta zaredom.

 

Jaguar i Land Rover su se bacali u salto mortale da propadnu pa eto ih, Defenderi silaze za traka.

 

Čak je i MG oživio uz solidno jeftine modele EVova. Čak ih i hvale.

 

Isto mi nije jasan sklop uma koji misli da ako kritiziras jedan brend da volis drugi.

 

pa napomena ovima dvojici - nek propadnu svi brendovi zaboli me penis, bitno je da ima auto koji mi odgovara.

 

Jebote pa da mi Tesla odgovara kupio bi je.

 Ha gle...po meni je Tesla na Blackberry i HTC putu...ali da se to promjeniti. Medutim za takvo nesto moraju napokon skuziti interijer a ne izigravat gluposti.

 

 

Genesis u Americi npr...podvozje na razini Audi A4 u svakom modelu (oke - nista posebno), ali ovi visi (G90) imaju interijer kao S klasa...ako ne i bolji (nakon ovog Mercedesovog pretjerivanja glossy materijalima, ekranom i Galaxy Tab 2014). I to se prepoznalo i sad se prodaju kao ludi (u 55-70k segmentu)

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.1.2023 18:50 (Mitch).
16 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
mzopg kaže...

 Moj dojam je identičan, totalno, ali ono totalno razočaranje za auto koji nije jeftin, mislim da je kod nas 45000 eura za najjeftiniji model (Model 3 osnovni). I onda sjednem na sajmu u NIO (nisam ga vozio nažalost) i dojam je vau, svemirski brod prema Tesli.

 

Golf koji je netko ranije spomenuo mi je uvijek bio užas od auta, a kod nas se kupuje pod parolom jeftini servis na svakom koraku, nešto kao kad kolege preporučuju Gorenje perilice za robu jer su dijelovi povoljni i imaš majstora na svakom koraku. 

Danas me kolega provozao u novom Golfu GTI, i dalje je svemirski brod ispred Tesle u unutrašnjosti, ali mi na jetra ide dashboard, taj ekran mi nikako ne sjeda umjesto cajgera.

11 godina
online
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Old Iggy kaže...

...ali mi na jetra ide dashboard, taj ekran mi nikako ne sjeda umjesto cajgera.

 a tek ova glossy piano plastika 

12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
U Golfu 8 su sjebali što su digital cockpit i touch komande serijski. Prije je to bila opcija o nitko to nije uzimao. Za sljedeći redizajn su obećali fizičke tipke i analogni sat (kao opciju). Prije si znači dodatno plaćao ono što je u proizvodnji jeftinije.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Old Iggy kaže...
mzopg kaže...

 Moj dojam je identičan, totalno, ali ono totalno razočaranje za auto koji nije jeftin, mislim da je kod nas 45000 eura za najjeftiniji model (Model 3 osnovni). I onda sjednem na sajmu u NIO (nisam ga vozio nažalost) i dojam je vau, svemirski brod prema Tesli.

 

Golf koji je netko ranije spomenuo mi je uvijek bio užas od auta, a kod nas se kupuje pod parolom jeftini servis na svakom koraku, nešto kao kad kolege preporučuju Gorenje perilice za robu jer su dijelovi povoljni i imaš majstora na svakom koraku. 

Danas me kolega provozao u novom Golfu GTI, i dalje je svemirski brod ispred Tesle u unutrašnjosti, ali mi na jetra ide dashboard, taj ekran mi nikako ne sjeda umjesto cajgera.

 Može slika retrovizora? Da vidimo pravo stanje. 

15 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Mitch kaže...
Ha gle...po meni je Tesla na Blackberry i HTC putu...ali da se to promjeniti. Medutim za takvo nesto moraju napokon skuziti interijer a ne izigravat gluposti.

 Zanimljiva usporedba jer je Blackberry propao jer broj onih koji žele tipke je bio ipak premali, dok je broj onih koji ipak žele tipke u automobilima velik, a biti će još i veći jer je rikverc na slajder izum koji bi pobio tisuće da je Tesla ćešća na cestama.

Anegdota iz SFa, gdje je moj taksist u Priusu izbjegao komad šperploče pri nikeih 100ak na sat, dok su pored šišale Tesle sa vozačima zabijenih lica u mobitele.

 

Mslim da to ipak neće pokopati Teslu, jer svaki trend ima ciklus, a kad ciklus hvalospjeva stane, počne ciklus u kojima se više ni najveće (a kamoli tabloidi) ne ustručavaju sipati člnake i članke kritika. Kao što je u ciklusu hvalospjeva vijest bila da će Muskova vila na Marsu imati Jamesa Bonda, i laboratorij za liječenje raka, danas NYT  piše ovakve članke:

 

I po tome znaš da je kraj ciklusa, više ni baba na selu neće misliti da je Tesla neki šou. Kao što je i Britney bila pop princeza pa su je potom zvali kurvom. Ljudi vole bogove, ali vole i kad se ti bogovi poseru.

Također CEOa Mercedesa korisnik catturd2 koji ima 3 milijuna followera na Tviteru ne naziva kretenom i ne proziva ga svaki put kad mu tvit ne dobije lajk.

 

Teslu će pokopati činjenica da još cijelo desetljeće neće biti u mogućnosti izbaciti novi model, jer neće prijeći hump prodaje sadašnjih modela i paralelnog razvoja novog, kao što to imaju svi drugi proizvođači. 2023 je godina, svi proizvođači već ulaze u proizvodnju za 2025u. Tesla još nije ispeglala proizvodne tegobe modela iz 2016e.

Suzuki si može priuštiti i lošije modele, ali i da paralelno proizvodi popularni model, i da čak i ako kasni da preuzme tehnologiju od drugih - Peugeot 108/C1 i Aygo su isti sutomobili, a sam Suzuki je na stari SX4 lijepio Fiatove značke.

Mercedes je uzeo Renolove dizel motore i prodaje se A klasa neovisno o motoru.

 

Tesla si zbog kulta Muksa i gluposti Muska tako nešto ne može javno dopustiti.

 

Mitch kaže...
Genesis u Americi npr...podvozje na razini Audi A4 u svakom modelu (oke - nista posebno), ali ovi visi (G90) imaju interijer kao S klasa...ako ne i bolji (nakon ovog Mercedesovog pretjerivanja glossy materijalima, ekranom i Galaxy Tab 2014). I to se prepoznalo i sad se prodaju kao ludi (u 55-70k segmentu)

Da, to je samo vrh - kad Hyundai uspije uspješnije progurati svoj brend kao Luxury, znaš da je proaš voz, baba sa kolačima i trenutak u kojem se moglo više.

 

No Hyundai ima luksuz da im CEO uz automobile ne radi na:

1. Roadsteru sa raketama i pičokama i džejmsom bondom nindđža kornjače spjes lejzers ful kul

2. ROBOT KO OPTIMUS PRAJM ONO BRALE JESI VIDIJO TEHNOLOGIJE TRANSFORMER ĆE DA JEBE MAJKU

3. FAKING FLEJMTROVER IMA DA SAM KO NACIST U KODU!

4. tunelima

5. mjenjanju ful stacka tviter koda jer se totalno razumije u kod ono on je KODER BRATE.

 

Hyundai pak ima samo cijelu industriju koja, eto, uspješno nešto radi.

 

Ne postoji proizvođač koji sad nema bolji automobil od Tesle 3, a u slijedeće dvije godine već dolaze facliftovi i novi modeli. Ili će napraviti skroz novi automobil. 308/Astra/C3/Tipo, sve će to biti na istoj šasiji i sa istim motorima.

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
12 godina
offline
Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi prek

https://www.index.hr/auto/clanak/kupio-teslu-pa-mu-otpao-volan/2434058.aspx?index_ref=naslovnica_auto_d

 

Izgleda da su uskladili kvalitetu volana s kvalitetom ostatka auta.

 
2 0 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Dobro, to se i u F1 vozilima zna dogoditi 😅
12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
silvio3105 kaže...
Dobro, to se i u F1 vozilima zna dogoditi 😅

 Barem dvaput po utrci :)

16 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
=XFX=PlayHard kaže...

Razumijem da ste hejteri decki, ali koliko god da hejtate i lazete sami sebe, ne mozete time nista promijeniti. 

 

Problem je samo u tome da Tesla nece narasti ili propasti zbog hejtera, nego je narasla zbog fanboya, sad samo ostaje oitanje hoce li ih Musk otjerati.

Ovaj prvi tekst objasnjava koji je problem s Teslinim pojeftinjenjem, ali i opcenito imidzem Tesle.

https://www.marketingweek.com/tesla-seven-perils-of-discounting/

 

Drugi tekst ukazuje na to da sve ovo o cemu tip prica u prvom linku zaista i stoji.

https://www.bbc.com/news/business-64376727

 

Treci pak link ukazuje na to zasto Tesla moze spustati cijenu u odnosu na konkurenciju. Ja ne znam koji manijak moras biti da zaista i kupis taj auto.

https://www.thedrive.com/news/another-tesla-steering-wheel-fell-off-while-its-owner-was-driving

 

E sad...

Sve ovo gore nece imati nikakve veze ako Tesla nastavi imati dovoljno fanboya, koji ce ih kupovati bez obzira na sve otpadajuce dijelove i neisporucena obecanja.

Gledam te!
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Veliki Brat kaže...
=XFX=PlayHard kaže...

Razumijem da ste hejteri decki, ali koliko god da hejtate i lazete sami sebe, ne mozete time nista promijeniti. 

 

Problem je samo u tome da Tesla nece narasti ili propasti zbog hejtera, nego je narasla zbog fanboya, sad samo ostaje oitanje hoce li ih Musk otjerati.

Ovaj prvi tekst objasnjava koji je problem s Teslinim pojeftinjenjem, ali i opcenito imidzem Tesle.

https://www.marketingweek.com/tesla-seven-perils-of-discounting/

 

Drugi tekst ukazuje na to da sve ovo o cemu tip prica u prvom linku zaista i stoji.

https://www.bbc.com/news/business-64376727

 

Treci pak link ukazuje na to zasto Tesla moze spustati cijenu u odnosu na konkurenciju. Ja ne znam koji manijak moras biti da zaista i kupis taj auto.

https://www.thedrive.com/news/another-tesla-steering-wheel-fell-off-while-its-owner-was-driving

 

E sad...

Sve ovo gore nece imati nikakve veze ako Tesla nastavi imati dovoljno fanboya, koji ce ih kupovati bez obzira na sve otpadajuce dijelove i neisporucena obecanja.

 Decki moji dok vi tu filozofirate, ja sam vec napravio 50% povrat na svoju investiciju. 19.1.2023. novce od stana + kredit ubacio sam u Teslu, trenutno sam na taj dio u plusu 53%... a jbg, vi filozofirajte i dalje sto se mene tice. 

16 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

Tu se apsolutno slazem s tobom.

Problem je sto ja ne mogu uloziti u nesto za sto mislim da je shit proizvod i da ga ja sam ne bi htio kupiti.

Evo, glavni inzenjer Toyote objasnjava zasto all-EV pristup nije dobar. Nitko ga ne slusa, to nikoga ne zanima. Toyoti bi bilo bolje da klima glavom ko i svi i lupa gluposti ali jbga... Ljudi bez pardona kupuju Teslu koja cijelo vrijeme nesto obecava a u stvarnosti mu opadaju dijelovi u voznji.

Gledam te!
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

pa to se tako nosi, sv. Greta je objasnila, a sv. Elon je prisnažio...

 

kakvi inženjeri, kakvi bakrači...?!?

Ju je je? Je ju je!
12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Veliki Brat kaže...

Tu se apsolutno slazem s tobom.

Problem je sto ja ne mogu uloziti u nesto za sto mislim da je shit proizvod i da ga ja sam ne bi htio kupiti.

Evo, glavni inzenjer Toyote objasnjava zasto all-EV pristup nije dobar. Nitko ga ne slusa, to nikoga ne zanima. Toyoti bi bilo bolje da klima glavom ko i svi i lupa gluposti ali jbga... Ljudi bez pardona kupuju Teslu koja cijelo vrijeme nesto obecava a u stvarnosti mu opadaju dijelovi u voznji.

 Toyota nije neutralni stručni promatrač nego jedan od krokodila u bari tako da se njihove objave trebaju uzeti sa skepsom. Sve što ovaj inženjer govori je točno no postoje stvari koje ne govori.

Ako Toyotin trenutni položaj uzmemo kao položaj Nokije u vrijeme popularizacije touchscreen smartphonea onda imamo tržišnog lidera u situaciji kad se tržište mijenja i oni mogu birati dva puta. Jedan je priklonuti se trendu i postati jedan od mnogih a drugi je još jače udariti na trenutno tržište i s postojećim proizvodom pokupiti što više masla. Iako na prvu čovjek pomisli kako je izbor prvog puta bolji - nije.

Za Nokiju se tako kaže da je trebala reagirati na vrijeme i prebaciti se na Android. Zašto? Bili su tržišni lider u svom segmentu i uzimali brutalnu lovu. Da su se prebacili na Android postali bi jedan od mnogih i svakako propali uz to da bi ih taj prelazak koštao gomilu novca. Toyota mudro radi. Podižu i onako najviši udio u tržištu automobila. Prelazak tržišta na EV je puno sporiji od očekivanog. Nije to ni blizu mobitelima. Čemu žuriti i sami sebi potkopavati temelje? Kad bude vrijeme imat će oni i konkurentan automobil i konkurentnu tehnologiju. 

16 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

Istina, samo treba uzeti u obzir i da je Toyota tu gdje je jer imaju stavove koje imaju. Ne treba zaboraviti niti da su prvi odavno izašli s Priusom, dok još nije bilo cijele gungule oko EV-a i nije bilo pritiska tržišta. Tako da Toyota nije baš u poziciji Nokie, puno su ispred njih tada.

Ali Tesla "vrijedi" više od Toyote ljudima. Za auto bez autonomne vožnje, čije se računalo voli zabiti u interventna vozila, a krovovi i upravljači otpadaju u vožnji.

Gledam te!
16 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

+ RAV4 EV je bio na cestama dok su EV auti generalno bili tabu a za Muska se nije ni znalo da postoji.

naravno da je taj auto bio vani u krivu vrijeme al da su veterani biznisa i da su imali sve zive i nezive pogona u testu ili produkciji, jesu.

gurtna giržtna gužni žnorda gižnu žertir gžerdu žinar gurdaž žarpar ženar žednu žena
14 godina
offline
Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi prek

Kako Tesla "gazi" one kojima su automobili core business od davnina, ali nemaju tu tehnologiju možemo vidjeti ovdje:

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Veliki Brat kaže...

Istina, samo treba uzeti u obzir i da je Toyota tu gdje je jer imaju stavove koje imaju. Ne treba zaboraviti niti da su prvi odavno izašli s Priusom, dok još nije bilo cijele gungule oko EV-a i nije bilo pritiska tržišta. Tako da Toyota nije baš u poziciji Nokie, puno su ispred njih tada.

Ali Tesla "vrijedi" više od Toyote ljudima. Za auto bez autonomne vožnje, čije se računalo voli zabiti u interventna vozila, a krovovi i upravljači otpadaju u vožnji.

 Tesla je, bez ikakve rasprave, smeće od auta. Rast njihove vrijednosti u vrijeme dok su bili teški gubitaši a pad u vrijeme kad su postali najprofitabilniji proizvođač puno više govori o današnjoj ekonomiji nego o samoj Tesli. Oni su ko Bitcoin, ali s nusproduktom na četiri kotača.

O Toyoti ću reći samo ovo. Kad sam kupovao gradski automobil kupio sam u tom trenutku najskuplji, najružniji, s tvrdom plastikom u unutrašnjosti i jedan od slabije prodavanih. Corsa, Clio, 207, C3, Polo, Fabia, Fiesta svi su se prodavali puno bolje. Na jedan Yaris koji bi došao u grad išlo bi 10 Clija, 10 207, 6-7 Poloa...

Danas, 15 godina i 350 000 km kasnije ako gledamo tu klasu i to godište na cesti je najviše Yarisa. Većina ostalih odavno je na otpadu. U tih 15 godina od kvarova sam imao - NULA! A ne da ga ne pazim nego ga pokušavam uništiti. Derem ga hladnog, ulje mijenjam na 35 000, po ležećim policajcima vozim ko da ih nema, auto mi služi za ribolov pa ima tu i divljanja po makadamu...

Prije godinu i po sam kupio novi VW T-Roc. Ništa tom autu ne fali i po svemu je tri klase iznad Yarisa no da sutra moram autom u Švedsku krenuo bi s Yarisom.

16 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi

@BlueMax

Je, zapravo je cudnije da vec nisu propali (Toyota).

Gledam te!
14 godina
offline
Re: Nakon rekordne narudžbe vozila, Tesla vrijedi
Veliki Brat kaže...

@BlueMax

Je, zapravo je cudnije da vec nisu propali (Toyota).

 Ta kvaliteta i predanost proizvodu su dio japanske kulture. 
Tržištu nudiš novu generaciju, novi proizvod. A ovako imaš i brand loyalty. Ako je auto kvalitetan ima resale value pa je bolja kupnja, a i imaš manje troškova u postprodaji (što nije mala stvar). Onaj tko automobil vozi više od 5 godina ionako vjerojatno nije potencijalni kupac novog svake 2 godine, onaj tko jest privuci ga novim featureima, dizajnom, tehnologijom. No tu je opet Toyota donekle konzervativna, daje na kapaljku kako bi osigurala da ima što ponuditi budućnosti. Ima proizvođača koji "kvalitetom" nastoje uništiti tržište polovnih, jer naravno onaj tko gleda polovni automobil za cijenu X sigurno bi kupio novog za 5 puta više kad mu ovaj ne bi bio dostupan... Mo'š mislit.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice