Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

poruka: 28
|
čitano: 8.049
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor".
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

 

čini se da je društvostaj ipak pozitivno utjecao na neke stvari.

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
HOLD!
Idem po kokice i Pepsi

@edit: spreman
Life is meant to die. Accept your fates.
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.3.2021 13:17 (Caustic).
 
8 0 hvala 0
5 godina
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

Ja ne razumijem kako to ljudi i dalje puše ove priče, pa nema ni jednog auta na cesti, ja nisam vidio ni jedan auto, to je sve imaginarno, Mate nam svima baca krafne u oči...

 

 

Eto, sad nastavite.

Live long and prosper.
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.3.2021 10:39 (Filox).
Moj PC  
2 2 hvala 0
5 godina
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
ludizao kaže...

Ključno u članku je ovo: "Mate Rimac protekloga je vikenda dao intervju za njemački automagazin Automobilwoche". Sve što se može naći o novoj prodaji udjela Porscheu je iz Matinih usta, a taj laže čim zine. Vrijednost kompanije su njegovi mokri snovi, a ne činjenice, ali novinari su danas obični prepisivači informacija s Matinog Facebooka. Nemaju tri čiste sami provjeriti to što objavljuju i iza toga stati. O postavljanju škakljivih pitanja Mati da ne pričam. Novinarstvo danas je rekla-kazala. Jad i bijeda.

 Aha, hvala što nam ti daješ ispravljene i provjerene informacije. Sad znamo stvarno stanje, a zna i Porsche, jer ga je do sada Mate maslao sa svojim facebook glupostima. Pfiiijuu, spasio si Porscheu milijune, a zamalo su ušli u dublji deal s hrvatskim prevarantom...

 

Live long and prosper.
Moj PC  
6 3 hvala 0
6 godina
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
Hrvati za svoje nedaće u prošlosti i sadašnjosti okrivljuju - hrvatski jal! U rječnicima jasno stoji da jal znači zavist, zlobu, himbenost. Hrvatski jal oblik je zlobe i zavist na uspjeh svojih sunarodnjaka, a tu osobinu Hrvati ubrajaju u svoje narodne slabosti. I drugi narodi nisu imuni od te obične ljudske slabosti, ali Hrvati misle da je većini svojih sunarodnjaka jal nekako “genetski usađen”.
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

Hrvatska nemozemo napravit elektricnu shemu brodova kojih radimo...

Lik iz garaze napravio sam elektricno superauto...

Sad ko tu koga?

 

Moj PC  
3 0 hvala 0
5 godina
protjeran
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
Balon Rimac? Check. Živ je i sere.
Balon Musk? Što li je s njim?!? Već dva-tri dana niti riječi o njemu. Zabrinut sam!
Pis on ju :P
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.3.2021 13:28 (Antiseptik).
Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

Ma ne vjerujem ja u te ponzi sheme

TheVeka
Moj PC  
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

ovo zvuči dobro, jer bi (ako je točno što se tu piše) tako sin mogao vratiti očeve "dugove" s pripadajućim kamatama i još bi mu ostalo. a sve legalno. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
5 1 hvala 0
4 godine
protjeran
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

Ako je Nikola vrijedan gotovo 30 milijardi dolara:

 

Eksplozivni izvještaj o čuvenom startupu: 'Ovo je jedna od najvećih prevara koje smo ikad vidjeli'


Proizvođač električnih kamiona Nikola vrijedan je gotovo 30 milijardi dolara

 

https://www.telegram.hr/biznis-tech/eksplozivni-izvjestaj-o-cuvenom-startupu-ovo-je-jedna-od-najvecih-prevara-koje-smo-ikad-vidjeli/

 

Zašto Rimac ne bi mogao biti vrijedan barem milijardu?

 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
Filox kaže...

Ja ne razumijem kako to ljudi i dalje puše ove priče, pa nema ni jednog auta na cesti, ja nisam vidio ni jedan auto, to je sve imaginarno, Mate nam svima baca krafne u oči...

 

 

Eto, sad nastavite.

 Eto ja sam ga vidio nekoliko puta na staroj samoborskoj i u Samoboru kako se vozi, mislim na auto, tko vozi nisam vidio i manje je bitno ali se vozi. Vidio sam 2 različita tipa auta. Kod njihovih garaža ima ih nekoliko. Isto tako sam probao voziti el. bicikl Gryep kojeg je moj nećak imao na probi, skoro sam se ubio jer je to prebrzo za mene. Taj bicikl nije imao limitator brzine pa navodno ide do 90km/h.

Poruka je uređivana zadnji put uto 2.3.2021 17:16 (Taraba).
3 godine
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

 

čini se da je društvostaj ipak pozitivno utjecao na neke stvari.

 Drustvo SDP/Hdz-a?

Jebo te kako se nisu sjetili napraviti elektricnu stolicu, barem bi posla imali

Poruka je uređivana zadnji put uto 2.3.2021 17:21 (Boris grozni).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
ludizao kaže...

Novinarstvo danas je rekla-kazala. Jad i bijeda.

Ovo što si napisao je točno i slažem se u svaku točkicu, no kad komentirate Rimca zaboravljate jednu bitnu stvar, a to je da njegov glavni proizvod nije auto nego sklopovlje i softver koje drugi proizvođači koriste, a modeli automobila mu služe samo kao demostracija primjene tih tehnologija. Znam da će neki graknuti na primjer, ali dobra analogija je MS Surface, MS izdaje uređaje prvenstveno zato da demostrira prijenu svog softvera, a ne da zgrne bogatstvo na uređajima. To ne znači da taj dio poslovanja neće jednog dana preuzeti primat, ali trenutno to nije fokus.

 

Vodile su se epske prepiske oko integriteta i časti Mate Rimca i njegove obitelji i s te strane mislim da je to posao istražnih organa da razriješe, no osobno mislim da je ekonomiji korisniji pojedinac koji započne svoj posao pa makar i sumnjivim kapitalom i od toga napravi firmu koja zapošljava stotine ljudi, nego da je ljeniguz kojemu iz svake riječi "izvire poštenje", a jedino što radi je pokušaj da osigura hladovinu za svoju guzicu. A institucije neka rade svoje posao

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
Moj PC  
0 4 hvala 0
16 godina
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

Bit ce Rimac tzv "jednorog" sigurno.

VW odnosno Porsche ce ga kupit jer ce tako VAG sebi smanjit davanja za ekologiju...

 

Odnosno Rimac ce novcem od VAG-a kupit Bugatti.

 

Slicnu shemu ima FIAT sa Teslom...

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put sri 3.3.2021 15:57 (Batista).
 
1 0 hvala 1
8 godina
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

ja čekam rimčev električni hooverboard i električnu jahtu.

ps, otišao našmrkani, pa mi je sad lijep dan, a rimac oke.

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
Batista kaže...

Bit ce Rimac tzv "jednorog" sigurno.

VW odnosno Porsche ce ga kupit jer ce tako VAG sebi smanjit davanja za ekologiju...

 

Odnosno Rimac ce novcem od VAG-a kupit Bugatti.

 

Slicnu shemu ima FIAT sa Teslom...

 tako je... u današnje doba ekofašista, "low carbon footprint" je SVE! VAG to jako jeftino s rajmekom dobiva.

14 godina
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

Može mi netko objasniti što to točno VAG dobiva za low carbon footprint od Rimca? Nije usporedivo s Teslom i FCA jer Tesla ustvari proizvodi i u konačnici isporučuje automobile i to poprilične količine već.

S druge strane, ovdje imaš lika i firmu koja je isporučila max 8 komada upitno legalno vozila(iako je vjerojatnost po financijskim izvještajima da je jedan jedini isporučeni onaj izgoreni u švicarskoj) i koja će maximalno isporučiti 150 nekakvih vozila u pitaj bokte kojem vremenskom periodu, ako ikad. 

I koliko ti sad emisije štetnih plinova možeš prebiti sa 158 auta? 158 dizela? Pa toliko se ID3ojki prodalo dnevno u njemačkoj. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

Kad ce rimac concept 3?

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
Horatio_Hornblower kaže...

Kad ce rimac concept 3?

 Nema potrebe za time jer oni prodaju rješenja. 

15 godina
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
Filox kaže...
ludizao kaže...

Ključno u članku je ovo: "Mate Rimac protekloga je vikenda dao intervju za njemački automagazin Automobilwoche". Sve što se može naći o novoj prodaji udjela Porscheu je iz Matinih usta, a taj laže čim zine. Vrijednost kompanije su njegovi mokri snovi, a ne činjenice, ali novinari su danas obični prepisivači informacija s Matinog Facebooka. Nemaju tri čiste sami provjeriti to što objavljuju i iza toga stati. O postavljanju škakljivih pitanja Mati da ne pričam. Novinarstvo danas je rekla-kazala. Jad i bijeda.

 Aha, hvala što nam ti daješ ispravljene i provjerene informacije. Sad znamo stvarno stanje, a zna i Porsche, jer ga je do sada Mate maslao sa svojim facebook glupostima. Pfiiijuu, spasio si Porscheu milijune, a zamalo su ušli u dublji deal s hrvatskim prevarantom...

 

Prevare/ocekivanja bez fundametalne podrske u EV svijetu nisu izolirane na Rimca. Medutim, marrket moze bit iracionalan koliko god zeli.

 

Pogledaj valuaciju ovaj tjedan od $TSLA, $NIO, $NKLA, $GIK, $CHPT, $WKHS....balon lagano puca, jedini koji ce prezivjet - Tesla...ali opet mozda krene bull i tako u krug dok ne dobijemo hrpu masivnih mikrokorekcija.

3 godine
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je

Kad Musk sleti na Mjesec.

11 godina
neaktivan
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor

Sve je dobro dok prica ide.......

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
Od kad je Bugatti talijanska firma?
Ne mogu vjerovati da je tolikim stručnjacima za automobile koji obitavaju u temi o Rimcu to promaklo u članku.
 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
BlueMax kaže...
Od kad je Bugatti talijanska firma?
Ne mogu vjerovati da je tolikim stručnjacima za automobile koji obitavaju u temi o Rimcu to promaklo u članku.

 izvorno je francuska, ali je 90-tih kad je bio revival firma bila registrirana u Italiji. To je sve bilo prije preuzimanja od VAG, i nemam pojma kakvo je danas stanje. Osobno je to za mene također oduvijek francuski brand, ali vjerojatno nije 100% krivo reći da je talijanska firma.

Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
jozef kaže...
BlueMax kaže...
Od kad je Bugatti talijanska firma?
Ne mogu vjerovati da je tolikim stručnjacima za automobile koji obitavaju u temi o Rimcu to promaklo u članku.

 izvorno je francuska, ali je 90-tih kad je bio revival firma bila registrirana u Italiji. To je sve bilo prije preuzimanja od VAG, i nemam pojma kakvo je danas stanje. Osobno je to za mene također oduvijek francuski brand, ali vjerojatno nije 100% krivo reći da je talijanska firma.

 

Eh, Bugatti je talijanski isto koliko je Chrysler također talijanski auto.

12 godina
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
jozef kaže...
BlueMax kaže...
Od kad je Bugatti talijanska firma?
Ne mogu vjerovati da je tolikim stručnjacima za automobile koji obitavaju u temi o Rimcu to promaklo u članku.

 izvorno je francuska, ali je 90-tih kad je bio revival firma bila registrirana u Italiji. To je sve bilo prije preuzimanja od VAG, i nemam pojma kakvo je danas stanje. Osobno je to za mene također oduvijek francuski brand, ali vjerojatno nije 100% krivo reći da je talijanska firma.

 Izvorno francuska, sa sjedištem u Francuskoj i s proizvodnjom u Francuskoj. Vlasništvo je u svemu tome nebitno jer niti je Volvo kineski, niti je Seat njemački, Opel francuski... Vlasništvo je danas tu, sutra tamo ali povijest je uvijek ista.

Ako govorimo čija je Bugatti firma onda je povijesno francuska, vlasnički trenutno njemačka. Talijanska nikako. 

11 godina
neaktivan
offline
Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “jednor
I onda jeli teslic sa rukavicom konacno kupio taj bugatti?
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nakon Infobipa, Rimac će biti naš sljedeći “je
BlueMax kaže...

 Izvorno francuska, sa sjedištem u Francuskoj i s proizvodnjom u Francuskoj. Vlasništvo je u svemu tome nebitno jer niti je Volvo kineski, niti je Seat njemački, Opel francuski... Vlasništvo je danas tu, sutra tamo ali povijest je uvijek ista.

Ako govorimo čija je Bugatti firma onda je povijesno francuska, vlasnički trenutno njemačka. Talijanska nikako. 

 Kao što rekoh sve je to relativno, jer osnivač i vlasnik je Talijan, firma je osnovana u Njemačkoj, i upisana u Njemački registar. Stvar je u tome da je sjedište bilo u Alasceu (gdje je i danas), koji je francuski postao tek Versajskim sporazumom. Dakle prvih 20 godina je bila Njemačka firma osnovana od Talijana. Prvi proizvodni pogon čak nije bio niti na adresi sjedišta već u Kölnu! Kad je bio revival (model EB110) brand je preuzeo Talijan i sjedište i proizvodnja su bili u Monzi, a od njega je VAG kupio brand i ponovo preselio firmu u izvorno sjedište. Zapravo prava paneuropska firma gdje su ipak Talijani i Nijemci imali glavni utjecaj, a Francuska se u svemu tome našla slučajno.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice