Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

poruka: 46
|
čitano: 10.393
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr".
15 godina
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

Drzim fige da srede quality assurance. Inace tesko pored F-150 (izuzev CP i Tesla fanova)

 
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

iskreno jedva čekam da se u divljini nađu prvi cybertruckovi. zanima me koja ce pojava bit radi svog čudnog dizajna :D

[url=https://valid.x86.fr/2kezbs][img]https://valid.x86.fr/cache/banner/2kezbs-6.png[/img][/url]
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
Mitch kaže...

Drzim fige da srede quality assurance. Inace tesko pored F-150 (izuzev CP i Tesla fanova)

 Lol, nisi ni svjestan koliko si u krivu! O F-150 se kroz par godina vise nece ni pricat... 

Cybertruck je pojava koju mozes volit ili mrzit, ali takvi proizvodi su ogroman hit. Tesla godinama nece moci zadovoljiti potraznju, bas zato sto je drugaciji i neobican... 

recimo, zamisli samo primjenu tog cuda u vojne, policijske i druge slicne svrhe. Prakticki blindirano vozilo za cijenu prosjecne Toyote... 

Ljudi nisu svjesni kolike ce to prodajne brojke biti. 

 

Evo, stavi negdje podsjetnik na kalendar da komentiras ove moje navode kroz par godina... vidjet ces da sam bio u pravu! 

15 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
=XFX=PlayHard kaže...
Mitch kaže...

Drzim fige da srede quality assurance. Inace tesko pored F-150 (izuzev CP i Tesla fanova)

 Lol, nisi ni svjestan koliko si u krivu! O F-150 se kroz par godina vise nece ni pricat... 

Cybertruck je pojava koju mozes volit ili mrzit, ali takvi proizvodi su ogroman hit. Tesla godinama nece moci zadovoljiti potraznju, bas zato sto je drugaciji i neobican... 

recimo, zamisli samo primjenu tog cuda u vojne, policijske i druge slicne svrhe. Prakticki blindirano vozilo za cijenu prosjecne Toyote... 

Ljudi nisu svjesni kolike ce to prodajne brojke biti. 

 

Evo, stavi negdje podsjetnik na kalendar da komentiras ove moje navode kroz par godina... vidjet ces da sam bio u pravu! 

Lol.

 

Kao prvo, i dalje imam mjesto u redu za CT ($100) jer se i samo mjesto u queue moze prodat, a meni je jako zanimljiv. Medutim, opekao sam se na Model S i X kad sam birao sluzbeni auto prije par godina i od tad zaobilazim BEV bar jos 2-3 god.

 

Kao drugo, nebrojeni broj puta naletavam na post koji zaobilazi kljucnu kost kapitalizma. Konkurencija.

 

Koja je konkretno barijera u tome da netko tipa Toyota, Ford, GM (Hummer EV), BMW itd. napravi ovakav slican koncept s manje futurizma? Pricamo o pickupu za ~$65k.

Tesla sigurno nema proizvodni kapacitet za spustit cijenu CTa a da i dalje ima positivan cash flow. Pogotovo ne u usporedbi s VW, Hyundai/KIA, Toyotom, BMW, Diamler grupom itd. I takoder su u ciklusu gdje ce kad tad morat investirat u quality assurance i bolji supply chain kroz cijelu Ameriku (ne samo CA).

 

Kao trece, mislim da malo precjenjujes koliko ljudi treba blindiran pick up. Jedino sta je bitno kod pick upa je izdrzljivost powertraina, torque i nosivost. Cybertruck vec ima manju prikolicu nego vecina vozila koja se tu prodaju (Silverado, F150, F250, Tundra). Vecina Chevya i Sierra u Americi ima debelo bolju reputaciju nego Tesla sto se tice kvalitete izrade, a to je ovdje kljuc. Kad na -15 u Bostonu zelim izac iz dvorista kroz tri stope snijega, taj auto mora palit iz prve (cak koristim Sierru kao ralicu). Iako su marketinski materijali za Cybertruck lijepi, pickup vecini ne treba za surfanje u CA i nacionalne parkove u UT.

 

Ovakve basne sam cuo i za Model 3, koji je imao super prodaju u 2019. Medutim, sad i kad jos ni nema konkretne konkurencije u mid-range BEV, prodaja je pala 50% u zadnjoj polovici 2020.

 

Samo da znas koliko su brendovi i reputaciji jaki...RAM, Silverado i Ford F-series (1mil) su prodali 2+ milijuna u 2020. Tacoma jos dize iznad. Za Teslu je uspjeh sve iznad brojke Tacome jer jedino tu su blizu pozitivne nule, a sudeci po brojkama za Teslu M3 u 2019/20, tesko...

 

 

Da se razumijemo - piknem CT za $45k i ne moram u servis vise od tri puta u tri godine, nitko sretniji od mene...medutim imali smo GMC Sierru. 2001 godiste, presla 500k milja...i tek sad ima promjenu glave. Tako da osobno nema nekog benefita onda za prec na BEV, osim brige za okolis i eventualno instantnog razvijanja snage/okretnog momenta...ali to mi isto rijetko treba.

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.3.2021 0:21 (Mitch).
14 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
Mitch kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Mitch kaže...

Drzim fige da srede quality assurance. Inace tesko pored F-150 (izuzev CP i Tesla fanova)

 Lol, nisi ni svjestan koliko si u krivu! O F-150 se kroz par godina vise nece ni pricat... 

Cybertruck je pojava koju mozes volit ili mrzit, ali takvi proizvodi su ogroman hit. Tesla godinama nece moci zadovoljiti potraznju, bas zato sto je drugaciji i neobican... 

recimo, zamisli samo primjenu tog cuda u vojne, policijske i druge slicne svrhe. Prakticki blindirano vozilo za cijenu prosjecne Toyote... 

Ljudi nisu svjesni kolike ce to prodajne brojke biti. 

 

Evo, stavi negdje podsjetnik na kalendar da komentiras ove moje navode kroz par godina... vidjet ces da sam bio u pravu! 

Lol.

 

Kao prvo, i dalje imam mjesto u redu za CT ($100) jer se i samo mjesto u queue moze prodat, a meni je jako zanimljiv. Medutim, opekao sam se na Model S i X prije par godina i od tad zaobilazim BEV bar jos 2-3 god.

 

Kao drugo, nebrojeni broj puta naletavam na post koji zaobilazi kljucnu kost kapitalizma. Konkurencija.

 

Koja je konkretno barijera u tome da netko tipa Toyota, Ford, GM (Hummer EV), BMW itd. napravi ovakav slican koncept s manje futurizma? Pricamo o pickupu za ~$65k.

Tesla sigurno nema proizvodni kapacitet za spustit cijenu CTa a da i dalje ima positivan cash flow. Pogotovo ne u usporedbi s VW, Hyundai/KIA, Toyotom, BMW, Diamler grupom itd. I takoder su u ciklusu gdje ce kad tad morat investirat u quality assurance i bolji supply chain kroz cijelu Ameriku (ne samo CA).

 

Kao trece, mislim da malo precjenjujes koliko ljudi treba blindiran pick up. Jedino sta je bitno kod pick upa je izdrzljivost powertraina, torque i nosivost. Cybertruck vec ima manju prikolicu nego vecina vozila koja se tu prodaju (Silverado, F150, F250, Tundra). Vecina Chevya i Sierra u Americi ima debelo bolju reputaciju nego Tesla sto se tice kvalitete izrade, a to je ovdje kljuc.

 

Ovakve basne sam cuo i za Model 3, koji je imao super prodaju u 2019. Medutim, sad i kad jos ni nema konkretne konkurencije u mid-range BEV, prodaja je pala 50% u zadnjoj polovici 2020.

 

RAM, Silverado i F-series su prodali 2+ milijuna u 2020. Tacoma jos dize iznad. Za Teslu je uspjeh sve iznad brojke Tacome jer jedino tu su blizu pozitivne nule, a sudeci po brojkama za Teslu M3 u 2019/20, tesko...

 Nemoj se ljutit stari, ali toliko si nadrobio gluposti da ne znam otkud bi poceo. 

P.S. Nisam Tesla fanboy, bio sam njihov dionicar i prodao nedavno, znam o cemu pricam. 

Planiram opet uci kroz neko vrijeme... 

 

 

Koja crna konkurencija, covjece pa da li ti pratis taj sektor? Pa ja o konkurenciji slusam jos od 2016. i samo sto nisu... evo nas 5 godina nakon, i svi nesto imaju u planu, i svi samo sto nisu, i nitko nema ni priblizno dovoljno baterija ni proizvodnih kapaciteta da zadovolji potraznju! Ja sam mislio da ce Tesla vec davnih dana biti skinuta s trona koliko se o toj famoznoj konkurenciji prica. 

 

Kad si spomenuo GM i Ford, dobro da nisam pao sa stolice od smijeha. Ajde jos da si rekao Rivian, Nio, Lucid, i sl. pure EV igraci, ali GM? Ford? 

Ti zaista mislis da ce te kompanije uspjeti prezivjeti ovo desetljece? Ako si u to uvjeren, onda ne razumijes u kojem su trenutno problemu te kompanije... 

 

Kad govorimo o Cybertrucku, ne govorimo samo o blindiranom vozilu, pa ne treba to nikom normalnom osim policiji, vojsci ili krimosima... ovdje govorimo o jednom totalnom cool faktoru, necem sto ce svaki klinac htjeti imati, necem sto ce si srednji sloj zeljan neceg drugacijeg, inovativnog, do sad nevidjenog htjeti priustiti. I treba naglasiti da ce to biti novi kupci, koji do sad uopce nisu imali ideju kupiti pickup, koje taj sektor uopce i ne zanima, koji samo zele imati cool proizvod. 

 

 

Koliko sam se samo prica o konkurenciji naslusao kad sam investirao u Apple 2008. i s pojavom prvog iphonea. I da, istina, danas imamo poplavu telefona i gotovo nitko od onih bogatih super kompanija iz onog doba nije uspio prezivjeti (Nokia, Blackberry, LG mobilni odjel i ostatak ekipe). Apple danas zaradjuje najvise, a po najnovijim podacima ako se ne varam, i prodali su najvise telefona i skinuli Samsung s trona. Ako mene pitas, Apple nema ni blizu najbolje uredjaje, niti najkvalitetnije, niti najinovativnije. Ali imaju onaj X faktor na koji se ljudi pale, a to je ime, to je snaga brenda, to je jednostavno Apple, i svatko ga hoce, i svatko ga potajno zeli koliko god to negirao. 

 

To je postala Tesla u svijetu automobila. I da istina, Tesla ce imati konkurencije, samo kakva ce ona biti? Ti zaista mislis da jedan GM moze spustiti cijenu Hummera u isti rang Cybertrucka? Pa Cybertruck je dizajniran tako da bude brutalno profitabilan. Namjerno je dizajn takav kakav je da ga bude brutalno jednostavno proizvesti. Netko ce reci pa GM moze spustiti cijene i konkurirati Cybertrucku. To bi bilo tocno kad bi GM, Ford i ostala ekipa imali svoje baterije, kad bi imali svoje rudnike litija, nikla i ostalih sirovina, kad bi imali viziju i ideju kako sputiti cijenu baterija za dodatnih 50-60%. Sve sto oni trenutno imaju su puke price, i nista vise od toga. GM ce mozda Tesla i moci konkurirati po kvaliteti proizvoda, ali sto se tice profitabilnosti, biti ce u teskim problemima. Ne znam da li znas, ali Ford, trenutno ne zaradjuje cak ni na ICE biznisu, a di ce jadni pokupit profit na EV biznisu.. GM takodjer nije bajan sto se profita tice. EV je eksponencijalno tezi za ostvariti profit. "Pure" EV kompanije se muce vec godinama da ostvare profit u tom polju, dok ce tradicionalni giganti koji su tromi, spori imati ogromne probleme. 

 

 

Da li ce netko pita otkud toj ekipi dovoljno baterija da se takmici s Teslom? Tko ce im isporucit dovoljno baterija da nastave proizvoditi kolicine koje trenutno prodaju i kroz 10-15 godina zamijene flotu? Tesla je prezenirala na Battery dayu da nece stici dovoljno milijardi trositi godisnje kolika ce potrazanja biti. I to ne samo samostalno, vec da im i partneri poput CATL-a, Panasonica i ekipe nece biti dovoljni da do 2030. zadovolje potrebe samo za svoja vozila! Pazi, samo za vozila, tu se uopce ne racuna 100X veca prilika za zaradom u energetskom sektoru na koji Tesla cilja. 

 

 

Ljudi, shvatite vec jednom. Tesla nema konkurenciju. Jednostavno je nema. Niti imaju baterija, niti imaju plan kako spustiti cijenu baterija na razinu Tesle, niti imaju ideju kako se boriti s jakosti Teslinog brenda. Pa samo Musk ima 50 milijuna pratitelja na Twitteru. Covjek ima svoj besplatni oglasni prostor. Kroz 5 godina ce ga pratiti 100-150 milijuna ljudi diljem svijeta. Jedan tweet i tvoj auto gledaju milijuni ljudi. Recimo Ford i GM su u 2019. na reklame za automobile potrosili vise nego Tesla za cijelu gigatvornicu.  O cemu mi pricamo uopce. Da ne govorim da ti ni tvrdnje za Model 3 nisu tocne, jer Tesla je isporucila sve sto je uspjela proizvesti. I onda se naoko cini da "gubi" market share, a zapravo joj je iz godine u godinu sve veci i veci. Istrazite malo o kakvoj se kompaniji radi. 

 

Ja ne kazem da su ostali nesposobni, ne kazem da ostali nece gristi, samo kazem da je utrka vec odavno pocela.... dok su drugi stajali na mjestu, Tesla je vec optrcala jedan krug. Ako se ubrzas na Teslinu brzinu, i dalje si zakasnio, nisi dovoljno brz jer su vec jedan puni krug ispred tebe.. znaci ili se moras nehumano ubrzati, ili ti je bankrot jedina opcija. Jedini tko je ozbiljno shvatio Teslu i tko ima kakav takav plan je VW! Medjutim vidimo da su i oni upoznali sto znaci softver i sto znaci ostati na tehnoloskom nivou iz 2012. godine. Infotaimnet ne da je ocajan, nego je to sramota i pokazuje nemoc jednog ogromnog koncerna. 

 

 

Evo Tesline konkurecije, video sve govori.... 

14 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
Mitch kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Mitch kaže...

Drzim fige da srede quality assurance. Inace tesko pored F-150 (izuzev CP i Tesla fanova)

 Lol, nisi ni svjestan koliko si u krivu! O F-150 se kroz par godina vise nece ni pricat... 

Cybertruck je pojava koju mozes volit ili mrzit, ali takvi proizvodi su ogroman hit. Tesla godinama nece moci zadovoljiti potraznju, bas zato sto je drugaciji i neobican... 

recimo, zamisli samo primjenu tog cuda u vojne, policijske i druge slicne svrhe. Prakticki blindirano vozilo za cijenu prosjecne Toyote... 

Ljudi nisu svjesni kolike ce to prodajne brojke biti. 

 

Evo, stavi negdje podsjetnik na kalendar da komentiras ove moje navode kroz par godina... vidjet ces da sam bio u pravu! 

Lol.

 

Kao prvo, i dalje imam mjesto u redu za CT ($100) jer se i samo mjesto u queue moze prodat, a meni je jako zanimljiv. Medutim, opekao sam se na Model S i X kad sam birao sluzbeni auto prije par godina i od tad zaobilazim BEV bar jos 2-3 god.

 

Kao drugo, nebrojeni broj puta naletavam na post koji zaobilazi kljucnu kost kapitalizma. Konkurencija.

 

Koja je konkretno barijera u tome da netko tipa Toyota, Ford, GM (Hummer EV), BMW itd. napravi ovakav slican koncept s manje futurizma? Pricamo o pickupu za ~$65k.

Tesla sigurno nema proizvodni kapacitet za spustit cijenu CTa a da i dalje ima positivan cash flow. Pogotovo ne u usporedbi s VW, Hyundai/KIA, Toyotom, BMW, Diamler grupom itd. I takoder su u ciklusu gdje ce kad tad morat investirat u quality assurance i bolji supply chain kroz cijelu Ameriku (ne samo CA).

 

Kao trece, mislim da malo precjenjujes koliko ljudi treba blindiran pick up. Jedino sta je bitno kod pick upa je izdrzljivost powertraina, torque i nosivost. Cybertruck vec ima manju prikolicu nego vecina vozila koja se tu prodaju (Silverado, F150, F250, Tundra). Vecina Chevya i Sierra u Americi ima debelo bolju reputaciju nego Tesla sto se tice kvalitete izrade, a to je ovdje kljuc. Kad na -15 u Bostonu zelim izac iz dvorista kroz tri stope snijega, taj auto mora palit iz prve (cak koristim Sierru kao ralicu). Iako su marketinski materijali za Cybertruck lijepi, pickup vecini ne treba za surfanje u CA i nacionalne parkove u UT.

 

Ovakve basne sam cuo i za Model 3, koji je imao super prodaju u 2019. Medutim, sad i kad jos ni nema konkretne konkurencije u mid-range BEV, prodaja je pala 50% u zadnjoj polovici 2020.

 

Samo da znas koliko su brendovi i reputaciji jaki...RAM, Silverado i Ford F-series (1mil) su prodali 2+ milijuna u 2020. Tacoma jos dize iznad. Za Teslu je uspjeh sve iznad brojke Tacome jer jedino tu su blizu pozitivne nule, a sudeci po brojkama za Teslu M3 u 2019/20, tesko...

 

 

Da se razumijemo - piknem CT za $45k i ne moram u servis vise od tri puta u tri godine, nitko sretniji od mene...medutim imali smo GMC Sierru. 2001 godiste, presla 500k milja...i tek sad ima promjenu glave. Tako da osobno nema nekog benefita onda za prec na BEV, osim brige za okolis i eventualno instantnog razvijanja snage/okretnog momenta...ali to mi isto rijetko treba.

 

Od kuda ti informacija da je Model 3 prodaja pala za 50% ?

https://www.cnbc.com/2021/01/02/tesla-tsla-q4-2020-vehicle-delivery-and-production-numbers.html

Imaj isto tako na umu da smo imali 2020 doslovno globalnu pandemiju (jos uvijek traje) i da su gotovo pa svi proizvodjaci automobila imali / jos uvijek imaju velikih problema, tako da uopce ne kuzim ljude kao ti.

14 godina
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

Kad smo vec kod konkurencije i gubljenja market sharea, evo zanimljivih podataka... ja sam racunao tijekom godina da ce Tesla znacajnije gubiti trzisni udio, a oni ne samo da ga ne gube, nego ga i povecavaju iz godine u godinu!

 

 

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
=XFX=PlayHard kaže...

Kad smo vec kod konkurencije i gubljenja market sharea, evo zanimljivih podataka... ja sam racunao tijekom godina da ce Tesla znacajnije gubiti trzisni udio, a oni ne samo da ga ne gube, nego ga i povecavaju iz godine u godinu!

 

 

 
Da nazalost, i ja sam mislio da ce Tesla napraviti to da druge kompanije napokon krenu, kada ono banana. Totalno razocarenje iskreno. Nije zdravo za trziste da samo jedna kompanija ima toliko market share. Konkurencija je dobra za nas korisnike.

16 godina
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

Narucio sam ga jos prosle godine ali prvo cu uradit test drive prije nego sto ga preuzmem.  Da, narucio sam ga prvenstveno radi izgleda.

Eventualno svaki supak dobije hemoroid.
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

Kad sam vidio ARK logo u prici samo sam se sjetio ove basne

https://ark-invest.com/articles/analyst-research/tesla-price-target-2/

Toliko razvucena teza i onda jos ubace ovaj "Monte Carlo Simulation" koji je zapravo weighted average .

Tesla ce monopolizirat 5 MECE trzista? Od kojih je jedno insurance (najreguliranije i kompetitivnije trziste u Americi uz bankarstvo)? I zasto bi netko placao 40% vise na insurance za auto koji je navodno "sigurniji"?

Katica ima grdih mjesec dana i onda izbaci ovakvu bajku... makar po trenutnom iracionalnom trzistu koje vise cijeni growth nego vrijednost (a onda kad kamate rastu kao ovaj tjedan se tesko pati) nije ni toliko nerazumno. Bas cudan timing btw...ovaj vikend su stigli $1400 stimmy cekovi.

$23B bear case insurance premiums...$367B rev uz 30% ebitda margin uz FCFF yield of 4.2%. Ajde jos margin cu joj oprostit kad vec nude BaaS potencijalno i druge usluge, ali od ovoga zasad to ne bu tak islo. Zena a i market (izuzev zadnjih mj dana) valuira Teslu kao softversku firmu (jer racuna da rade s  nikakvim CapExom), a vec treci kvartal zaredom su u zadnja 3 od 33 proizvodaca po obavljenim servisima+feejevima u Americi.

 

I kako ce sredit logistiku i proizvodnju na 10 milijuna prodanih vozila (kroz 5 trzista i tvornica), ako ne moze na njih 500k skalirat bolje u iduci kvartal?

Mogla je stavit pomnozit sve s 1.5 cisto reda radi kad vec napamet lupamo TAM aproksimacije...

 

P.S. "In the final three months of 2020, 22,267 Model Ys were registered in the 22 states. At the same time, Model 3 sales totaled just 14,823 cars, a decline of almost a third from the fourth quarter of 2019. The Model Y is a roomier hatchback version of the Model 3 sedan." Takoder od tih 14,823 pogledaj koliko ih je u Kaliforniji, a koliko u ostatku US.

 

https://www.nytimes.com/2021/01/22/business/tesla-sales.html

 

 

Preporucam ARK/Tesla/Reddit dreamerima da malo procitaju ovaj post: https://twitter.com/ChrisBloomstran/status/1373409824764014595

 

 

I cisto disclaimer, jedan od ranijih shareholdera sam i radim za fond u NY koji radi nesto slicno kao ARK.  Medutim vise ne drzim Teslu radi potencijalne value/intriznicne vrijednosti, vec je drzim radi tehnikalija oko same dionice (gamma squeeze, zatvaranje bolesnih callsa iz 2018 za 2022 itd.). Performans dionice zadnje 3 god je vjerojatno najbolji marketing kojeg Tesla ima, a ne sama tehnologija koju izbacuje..i tu treba stat na loptu. To je po meni kljucan problem trenutno i nadam se da ce se vratit na normalniju situaciju i manje zajebancije. Ljudi uzdizu njihov AI za L4/L5 i kako je nedostizan...a skrapali su ga u 14 mjeseci. S druge strane to nije toliko vrijedan IP, kad i najbolje trenirane mreze ce biti open source.

 

Otvoreno mislim da Model S treba pod hitno refresh, Model 3 ne bas toliko (ID3 i ID4 ipak nisu nesto)...Tesla Home takoder nije king vise...Enphase je usao konkretnije u pricu i modularnije.

 

Bear case je i dalje jasan, bull case je svima pozitiva, zivi bili pa vidjeli. Iskreno se nadam da ce Musk izdat jos shareova i uzet kes da popravi logistiku...a i time malo normalizirat tu dionicu.

 

P. P. S. Prezivio sam dva bubblea, tako cu i ovaj...a ovaj me najvise podsjeca na 1999 i Janus 20 (koji je pao 50% na kraju u jednom danu).

 

P. P. P. S. VW/Audi ima najbolji infotainment uz iDrive...ne znam o cemu ti pricas ili nisi vozio S-Line sa zadnjim MMI.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.3.2021 6:31 (Mitch).
 
4 3 hvala 0
14 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
=XFX=PlayHard kaže...

tko ima kakav takav plan je VW! Medjutim vidimo da su i oni upoznali sto znaci softver i sto znaci ostati na tehnoloskom nivou iz 2012. godine. Infotaimnet ne da je ocajan, nego je to sramota i pokazuje nemoc jednog ogromnog koncerna. 

 

 

Evo Tesline konkurecije, video sve govori.... 

1. crna konkurencija koja je Teslin udio BEV tržišta u EU svela ispod 10%, iako su im modeli u odnosu na Teslu "skromni" kao što pokazuje i video koji si linkao. VW je već sad tržišnim udjelom debelo ispred Tesle. Što bi bilo tek da su im modeli dobri?
2. Ford i GM ne zarađuju ali su potrošili na reklame više nego Tesla "za cijelu gigatvornicu"? Otkud? Znam da je prije par godina Ford više platio poreza na dobit nego je Tesla imala prihoda. Već tad je taj Ford bio "skoro bezvrijedan", a Tesla ima aprecijaciju za P/E >1000... hmm. 
3. istina, CT je drugačiji i zato će biti hit, sve dok još netko ne izbaci sličan model. Bojim se da su za Teslu već sad zlatna vremena prošla, a oni koji su ušli na tržište učinili su to s pola snage, ili za sad neuspješno. Spašava ih Kina, ali tko zna što će i tamo bit za recimo 5 godina... 
4. Ovi kao Nio, Lucid, Rivian bar 10 godina (vjerojatnije nikad) neće uspjeti stati na noge a kamo li bit važan igrač na tržištu.
5. baterije - stanje nije niti približno kao što se čini.

14 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
jozef kaže...
=XFX=PlayHard kaže...

tko ima kakav takav plan je VW! Medjutim vidimo da su i oni upoznali sto znaci softver i sto znaci ostati na tehnoloskom nivou iz 2012. godine. Infotaimnet ne da je ocajan, nego je to sramota i pokazuje nemoc jednog ogromnog koncerna. 

 

 

Evo Tesline konkurecije, video sve govori.... 

1. crna konkurencija koja je Teslin udio BEV tržišta u EU svela ispod 10%, iako su im modeli u odnosu na Teslu "skromni" kao što pokazuje i video koji si linkao. VW je već sad tržišnim udjelom debelo ispred Tesle. Što bi bilo tek da su im modeli dobri?
2. Ford i GM ne zarađuju ali su potrošili na reklame više nego Tesla "za cijelu gigatvornicu"? Otkud? Znam da je prije par godina Ford više platio poreza na dobit nego je Tesla imala prihoda. Već tad je taj Ford bio "skoro bezvrijedan", a Tesla ima aprecijaciju za P/E >1000... hmm. 
3. istina, CT je drugačiji i zato će biti hit, sve dok još netko ne izbaci sličan model. Bojim se da su za Teslu već sad zlatna vremena prošla, a oni koji su ušli na tržište učinili su to s pola snage, ili za sad neuspješno. Spašava ih Kina, ali tko zna što će i tamo bit za recimo 5 godina... 
4. Ovi kao Nio, Lucid, Rivian bar 10 godina (vjerojatnije nikad) neće uspjeti stati na noge a kamo li bit važan igrač na tržištu.
5. baterije - stanje nije niti približno kao što se čini.

 Opet krivi i neprovjereni zakljuci, ali necu puno vremena gubit na objasnjavanja jer mi se neda iskreno... 

 

1.) Tesla nema svoju gigatvornicu u Europi, i to je osnovni razlog zasto Tesla ima slabije prodajne brojke u EU (iako je prema najnovijim podacima opet vodeca u vecini EU zemalja). To nije zato sto nema potraznje, nego zato sto Tesla ne moze opsluzivati samo trziste EU-a, a primjerice Australiju, Koreju, Japan i ostale ostaviti da cekaju po godinu dana od narudzbe automobila. Kad imas samo 2-3 ozbiljnije tvornice, i kad si limitiran kapacitetom, onda je jasno da ne mozes zadovoljiti sva trzista jednako. Primjerice, gledao sam statisticke podatke registracije za Norvesku. U 12. mjesecu 2020. Teslin Model 3 i VW ID3, nisu bili cak niti u top 20 najprodavanijih BEV-ova ma norveskom trzistu. Znaci li to po tebi da za Teslu i VW taj mjesec nije bilo potraznje? Ili to znaci da su isporucivali na druga trzista, dok su kupci u EU cekali svoj red! I VW je u slicnoj situaciji, ne prodaju samo u EU svoje ID3 automobile. Tako da ajmo pricekat da Tesla izgradi svoju gigatvornicu u Berlinu, pa cemo vidjet mi tu konkurenciju. Na kraju krajeva, Tesli je najveca konkurencija 85 milijuna ICE automobila koji se prodaju diljem svijeta svake godine, a ne novi EV igraci. 

 

2.) Pitas me otkud, ali ti je tesko otici na internet i pogledati podatke. Lakse je mene pitati otkud. Evo imas sliku dolje pa pogledaj koliko GM trosi na oglasavanje svake godine. 

Neki prosjek koliko vidim je 3.2 milijarde USD. I to samo u SAD-u! Onda zamisli koliko GM trosi na oglasavanja diljem svijeta! Teslu gigatvornice kostaju oko 2-2.5 milijarde svaka.

 

3.) Za Teslu prosla zlatna vremena? Nemam komentara na ovo... lol

 

4.) Nio i Rivian ce sigurno uspjeti stati na noge, budi bez brige... 

 

5.) Pratim sektor baterija vec 8 godina i ti mi kazes da stanje nije kako mi se cini. Znam valjda svaki kontinent i svaku kompaniju koliko tko ima proizvodnih kapaciteta i koliko tko moze isporuciti. I mogu ti rec da nitko nema ni priblizno agresivne planove kao sto ih ima Tesla. Istodobno, ti isti EV igraci koji se hvale kako ce dostici Teslu ne govore otkud ce nabaviti tolikih baterija. Mislim, ajmo rec i da ih uspiju nabaviti dovoljno, ali da te baterije kostaju 50-60% vise nego Tesline, pa tko ce kupiti njihov proizvod? I pazi to je samo prijevoz gdje Tesla, CATL, Panasonic, LG i sve ostale kompanije zajedno do 2030. nece moci uspjeti zadovoljiti potraznju. Tesla je kod svih njih vec rezerivirala svoje kapacitete za narednih 5 godina. Otkud ce ostatak ekipe nabaviti toliko baterija? I po kojoj cijeni?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.3.2021 13:47 (=XFX=PlayHard).
15 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z

Ironično je da bi ti Musk zbog ovoga vjerojatno dao otkaz.

 

Znaš li kako se radi projekcija poslovanja?

U analizi tržišta, pojednostavljeno rečeno, moraš analizirati i market (konkurenciju) i reach (kupce).

 

Konkurencija:

1. Koliko ima proizvođača automobila i koliko ih je propalo u zadnjih 100 godina? Osim GMovih in-house znački i britanskih obiteljskih auto-kuća - niti jedan proizvođač nije propao.

2. Platforme se dijele među nazivnom konkurencijom, pa Ford i VW surađuju na nekim poljima (Teslina tvornica u Freemontu je joint-venture Toyote i GMa).

3. EU norma je postrožena nakon 2020 - zašto bi ijedan proizvođač nudio automobile koji bi kanibalizirali druge modele? Ovo se dogodilo Modelu S i X sa modelom 3 - kao i Modelima S, X, 3 sa Modelom Y.

 

PHEV BMW 530e se prodaje 3 puta bolje od Modela S, što znači da ni najluksuzniji kupci ne žele skupi EV, što ti je direktan pokazatelj da je Model S nije luksuno vozilo već entuzijast.

 

Kupci:

1. Znaš li što je pool potencijalnih kupaca? Imaš one koji će sigurno kupiti proizvod i one koje će možda kupiti proizvod. Projekcija poslovanja se ne temelji isključivo na onima koji su sigurni kupci.

2. Ako je 300 000 ljudi kupilo tvoj proizvod, to znači da se pool za slijedeće razdoblje smanjio, ne u potpunosti, ali zato treba privući nove kupce - a tu onda ide analiza konkurencije.

3. Kako se radi o skupoj investiciji, slijedeći val sigurnih kupaca je tek pri potencijalnoj zamjeni vozila novim - to je ciklus kojeg ima VW - značajn broj onih koji se vrate brendu. Tesla taj faktor nema.

 

Prodaja Tesle u Norveškoj i Nizozemskoj je drastično pala - i do 70%. To bi meni kao Musku ili nekome tko je zadužen za prodaju bio alarm za uvid je li pool kupaca dosegao limit po pitanju sigurnih prodaja - te je li treba nešto mjenjati.

Zadnjih 7000 EU prodanih modela su bili China-spec Modeli 3 koji su nešto lošiji - teži su, manji range i imaju drugačije baterije a time i lošije performanse.

 

Usporedba sa Appleom nije točna.

Apple je dodirnim ekranom promjenio paradigmu telefona, jer to nije bilo samo tehničko rješenje, već se cijeli internet prilagodio tome - Tube, glazba, stream.

Tesla ne mjenja ni jednu paradigmu vozila, osim punjenja, ali to nije korištenje, kao što ni QI punjenje nije promjenilo paradigmu smartphonea.

 

Teslin Self-Autonomus driving, koji je trenutno u beti, kojeg Tesla naplaćuje 10 000$, po mailovima koje je Tesla poslala kalifornijskom regulatoru i kad izađe iz bete neće biti Lvl 3/4/5, već level 2 - a to već ima cijela konkurencija, pa i Ford Focus.

 

CT neće promjeniti tržište, jer novelty faktor u ovom slučaju ne nadvisuje korisnost - najviše prodanih Smartova i motora po glavi stanovnika imaš u Dubrovniku. Onome kome nije trebao pick-up neće ga uzeti ni sada (pogotovo jer je CT daleko skuplji), a i bitan je masovni kupac. Kres-referenciraj si kartu kupaca pickupa i kartu superčarđera. Ne poklapa se baš.

 

Model Y već po brojkama kanibalizira prodaju Modela 3. To nije dobro ni za jednog proizvođača, kamoli onog tko se tek plasira na tržište.

To bi meni kao Musku ili sales personu bio alarm da pogledam presjek kupaca.

 

1. Jesu li moji kupci većinom hype fanovi koji čekaju bilo koji model? U tom slučaju, model 3 nema šanse pored Y jer je Y praktičniji. To bi mi dalo zaključiti da je Model Y bila dvostruko-oštra oklada, jer je net-pozitivno da dijele istu platformu, ali je net-negativno da se ne razlikuju toliko pa da Model Y ispadne daleko privlačniji proizvod.

2. Jesu li moji kupci bogati koji traže luksuz ili bogatiji entuzijasti? Jer to bi mi dalo uvid kako će se Model S nositi sa Mercedesom ES klasom ili BMW 5/7 EV. Kako eTron i GLE modeli već šišaju Model X po prodaji, onda bi Musk morao plaititi nekoga da to analizira.

3. Kako kupci reagiraju na nove modele konkurencije? Zoe se stabilno prodaje, Model 3 ima lošiju prodaju, e208 se inicijano prodao u velikim brojevima. Znači da Model 3 ipak ne drži monopol na novelty-hype faktor.

 

Najbitnije - pojedinci kao ti nisu dobri za poslovanje. Musk to vjerojatno zna. Tržište se ne analizira po 5 pojedinaca koji imaju 2 Teslina modela u dvorištu.

Par stranica koje objevljuju prodajne rezultate automobila žestoko navijaju za Teslu, toliko da su im naslovi, slike i članci isključivo orijetirani na Tesline brojke, a to nisu dobre analize.

To su čeri-pikani podaci kako bi se doimali boljima, a da to Musk sluša, ne bi im bilo dobro.

 

Tesla je ogroman novac dobivala od kredita za EV u USA, te od Fiata. Tog novca više neće biti jer je odobren Stellantis.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
4 godine
protjeran
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

Novinar brka pojmove i krivo prevodi, tako da je naslov i kasnije tekst kriv, najsnažnija i najveća preša za metal trenutno je u Kini, 80 tona (još za vrijeme WW2 Švabe su imali 33 tonske preše):

 

https://www.gasparini.com/en/blog/world-largest-hydraulic-presses/

 

Tesla naručuje die-casting strojeve od Idra grupe iz Italije, die-casting je tlačni lijev, dakle 8 tonski tlačni lijev.

 

----------------

 

Ostatak rasprave oko Tesle, malo sam u zurbi, pa mozda kasnije nadopisem, samo ukratko, Ford F-150 se samo u USA proda u gotovo milijun primjeraka svake godine (prosle godine nesto manje zbog pandemije, ali svejedno skoro 800.000 primjeraka), dok je Teslin kapacitet proizvodnje u 2020. bio 840.000 vozila, a proizveli su oko 500.000:

 

https://insideevs.com/news/450292/tesla-production-sites-assignment-capacity-october-2020/

 
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
=XFX=PlayHard kaže...
Znaci li to po tebi da za Teslu i VW taj mjesec nije bilo potraznje? Ili to znaci da su isporucivali na druga trzista, dok su kupci u EU cekali svoj red! I VW je u slicnoj situaciji, ne prodaju samo u EU svoje ID3 automobile. Tako da ajmo pricekat da Tesla izgradi svoju gigatvornicu u Berlinu, pa cemo vidjet mi tu konkurenciju. Na kraju krajeva, Tesli je najveca konkurencija 85 milijuna ICE automobila koji se prodaju diljem svijeta svake godine, a ne novi EV igraci. 

 Ovo je iznimno netočno.

 

Zoe je imao 100% povećanje prodaje - što znači da njima nije naštetila ni pandemija. To znači da tom poolu kupaca nijedan model Tesle nije privlačan. To znači da postoji doseg.

Taycan se prodao u daleko više primjeraka nego Model S. Znači da postoji novelty potražnja i za druge proizvođače, a Tesla to može ponoviti tek novom generacijom Modela S.

Vidjeti ćemo, jer to čekaju i u VWu, kako će se prodavati Plaid Model u odnosu na Taycana i RS modele eTrona.

 

Da, postoji dio kupaca koji traže isključivo Teslu, no ne možeš na tome davati projekcije o nekoj dominaciji - što je posebno glupo kada shvatiš da ni ostali proizvođači nemaju dominaciju kao cilj, jer je to nemoguće.

Problem je što navijački prezentiraš podatke, a to ne čine ni u samim kompanijama - nisu toliko neoprezni i glupi.

=XFX=PlayHard kaže...
2.) Pitas me otkud, ali ti je tesko otici na internet i pogledati podatke. Lakse je mene pitati otkud. Evo imas sliku dolje pa pogledaj koliko GM trosi na oglasavanje svake godine. 

Neki prosjek koliko vidim je 3.2 milijarde USD. I to samo u SAD-u! Onda zamisli koliko GM trosi na oglasavanja diljem svijeta! Teslu gigatvornice kostaju oko 2-2.5 milijarde svaka.

3 milijarde na revenue od preko 120 milijardi i nije previše.

 

=XFX=PlayHard kaže...
3.) Za Teslu prosla zlatna vremena? Nemam komentara na ovo... lol

Tesla mora dostizati ciljeve koji drugi ne moraju jer imaju i više nego stabilnu prodaju ostalih modela.

 

=XFX=PlayHard kaže...
4.) Nio i Rivian ce sigurno uspjeti stati na noge, budi bez brige... 

NIO će uspjeti zbog potpore države, a Rivian će veću uspjeh postići u business sektoru, ako im dobro prođe suradnja sa Amazonom oko dostavnih vozila.

 

CT je tu loš - jer većina prodaje pickupa u USA su radna vozila za business, a njima je u djelovanju uključeno da je tankiranje goriva usputna radnja. Ne znam kako bi neka kompanije uračunala sat vremena punjenja u tijek poslovanja.

=XFX=PlayHard kaže...
5.) Pratim sektor baterija vec 8 godina i ti mi kazes da stanje nije kako mi se cini. Znam valjda svaki kontinent i svaku kompaniju koliko tko ima proizvodnih kapaciteta i koliko tko moze isporuciti. I mogu ti rec da nitko nema ni priblizno agresivne planove kao sto ih ima Tesla. Istodobno, ti isti EV igraci koji se hvale kako ce dostici Teslu ne govore otkud ce nabaviti tolikih baterija. Mislim, ajmo rec i da ih uspiju nabaviti dovoljno, ali da te baterije kostaju 50-60% vise nego Tesline, pa tko ce kupiti njihov proizvod? I pazi to je samo prijevoz gdje Tesla, CATL, Panasonic, LG i sve ostale kompanije zajedno do 2030. nece moci uspjeti zadovoljiti potraznju. Tesla je kod svih njih vec rezerivirala svoje kapacitete za narednih 5 godina. Otkud ce ostatak ekipe nabaviti toliko baterija? I po kojoj cijeni?

Dacia je izbacila EV, Zoe ima 100% povećanje prodaje. Ne znam kako oni išta planiraju ako su tvoji podaci točni.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put ned 21.3.2021 14:58 (wyks).
14 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
wyks kaže...

Ironično je da bi ti Musk zbog ovoga vjerojatno dao otkaz.

 

Znaš li kako se radi projekcija poslovanja?

U analizi tržišta, pojednostavljeno rečeno, moraš analizirati i market (konkurenciju) i reach (kupce).

 

Konkurencija:

1. Koliko ima proizvođača automobila i koliko ih je propalo u zadnjih 100 godina? Osim GMovih in-house znački i britanskih obiteljskih auto-kuća - niti jedan proizvođač nije propao.

2. Platforme se dijele među nazivnom konkurencijom, pa Ford i VW surađuju na nekim poljima (Teslina tvornica u Freemontu je joint-venture Toyote i GMa).

3. EU norma je postrožena nakon 2020 - zašto bi ijedan proizvođač nudio automobile koji bi kanibalizirali druge modele? Ovo se dogodilo Modelu S i X sa modelom 3 - kao i Modelima S, X, 3 sa Modelom Y.

 

PHEV BMW 530e se prodaje 3 puta bolje od Modela S, što znači da ni najluksuzniji kupci ne žele skupi EV, što ti je direktan pokazatelj da je Model S nije luksuno vozilo već entuzijast.

 

Kupci:

1. Znaš li što je pool potencijalnih kupaca? Imaš one koji će sigurno kupiti proizvod i one koje će možda kupiti proizvod. Projekcija poslovanja se ne temelji isključivo na onima koji su sigurni kupci.

2. Ako je 300 000 ljudi kupilo tvoj proizvod, to znači da se pool za slijedeće razdoblje smanjio, ne u potpunosti, ali zato treba privući nove kupce - a tu onda ide analiza konkurencije.

3. Kako se radi o skupoj investiciji, slijedeći val sigurnih kupaca je tek pri potencijalnoj zamjeni vozila novim - to je ciklus kojeg ima VW - značajn broj onih koji se vrate brendu. Tesla taj faktor nema.

 

Prodaja Tesle u Norveškoj i Nizozemskoj je drastično pala - i do 70%. To bi meni kao Musku ili nekome tko je zadužen za prodaju bio alarm za uvid je li pool kupaca dosegao limit po pitanju sigurnih prodaja - te je li treba nešto mjenjati.

Zadnjih 7000 EU prodanih modela su bili China-spec Modeli 3 koji su nešto lošiji - teži su, manji range i imaju drugačije baterije a time i lošije performanse.

 

Usporedba sa Appleom nije točna.

Apple je dodirnim ekranom promjenio paradigmu telefona, jer to nije bilo samo tehničko rješenje, već se cijeli internet prilagodio tome - Tube, glazba, stream.

Tesla ne mjenja ni jednu paradigmu vozila, osim punjenja, ali to nije korištenje, kao što ni QI punjenje nije promjenilo paradigmu smartphonea.

 

Teslin Self-Autonomus driving, koji je trenutno u beti, kojeg Tesla naplaćuje 10 000$, po mailovima koje je Tesla poslala kalifornijskom regulatoru i kad izađe iz bete neće biti Lvl 3/4/5, već level 2 - a to već ima cijela konkurencija, pa i Ford Focus.

 

CT neće promjeniti tržište, jer novelty faktor u ovom slučaju ne nadvisuje korisnost - najviše prodanih Smartova i motora po glavi stanovnika imaš u Dubrovniku. Onome kome nije trebao pick-up neće ga uzeti ni sada (pogotovo jer je CT daleko skuplji), a i bitan je masovni kupac. Kres-referenciraj si kartu kupaca pickupa i kartu superčarđera. Ne poklapa se baš.

 

Model Y već po brojkama kanibalizira prodaju Modela 3. To nije dobro ni za jednog proizvođača, kamoli onog tko se tek plasira na tržište.

To bi meni kao Musku ili sales personu bio alarm da pogledam presjek kupaca.

 

1. Jesu li moji kupci većinom hype fanovi koji čekaju bilo koji model? U tom slučaju, model 3 nema šanse pored Y jer je Y praktičniji. To bi mi dalo zaključiti da je Model Y bila dvostruko-oštra oklada, jer je net-pozitivno da dijele istu platformu, ali je net-negativno da se ne razlikuju toliko pa da Model Y ispadne daleko privlačniji proizvod.

2. Jesu li moji kupci bogati koji traže luksuz ili bogatiji entuzijasti? Jer to bi mi dalo uvid kako će se Model S nositi sa Mercedesom ES klasom ili BMW 5/7 EV. Kako eTron i GLE modeli već šišaju Model X po prodaji, onda bi Musk morao plaititi nekoga da to analizira.

3. Kako kupci reagiraju na nove modele konkurencije? Zoe se stabilno prodaje, Model 3 ima lošiju prodaju, e208 se inicijano prodao u velikim brojevima. Znači da Model 3 ipak ne drži monopol na novelty-hype faktor.

 

Najbitnije - pojedinci kao ti nisu dobri za poslovanje. Musk to vjerojatno zna. Tržište se ne analizira po 5 pojedinaca koji imaju 2 Teslina modela u dvorištu.

Par stranica koje objevljuju prodajne rezultate automobila žestoko navijaju za Teslu, toliko da su im naslovi, slike i članci isključivo orijetirani na Tesline brojke, a to nisu dobre analize.

To su čeri-pikani podaci kako bi se doimali boljima, a da to Musk sluša, ne bi im bilo dobro.

 

Tesla je ogroman novac dobivala od kredita za EV u USA, te od Fiata. Tog novca više neće biti jer je odobren Stellantis.

 Ovako kad te netko slusa na prvu, tko nikad nije pogledao ni jedan relevantan podatak, pomislio bi covjek da znas o cemu pricas.

Medjutim, ti si toliko podataka nepovezanih napisao, da je to koma.

 

Evo, recimo, samo po ovome ja vidim tvoje potpuno nerazumijevanje novog doba autoindustirije u koje ulazimo: 

 

"Tesla ne mjenja ni jednu paradigmu vozila, osim punjenja, ali to nije korištenje, kao što ni QI punjenje nije promjenilo paradigmu smartphonea.

 

Teslin Self-Autonomus driving, koji je trenutno u beti, kojeg Tesla naplaćuje 10 000$, po mailovima koje je Tesla poslala kalifornijskom regulatoru i kad izađe iz bete neće biti Lvl 3/4/5, već level 2 - a to već ima cijela konkurencija, pa i Ford Focus."

 

 

 

Ici usporedjivati Teslin General AI sa primitivnim Ford focusom je tesko vrijedanje inteligencije nekog tko s tobom diskutira, mislim, kad sam to procitao doslo mi je da ti uopce i ne odgovaram na komentar jer vidim da gubim vrijeme. Ali ajde, nedjelja je, zasto ju ne potrositi uludo... 

 

Sad ces mi lijepo prilikom svog odgovora pronaci sva videa sve preostale konkurencije koja ima jednaki level kao i Teslin FSD beta, znaci jedan po jedan youtube link ces mi slat, od VW, Audija, BMW-a do Mercedesa i Forda, preko sve konkurencije za koju si tako ponosno izjavio da ju svi imaju. Da vidimo mi tu samovozecu tehnologiju i tko to sve ima ono sto ima Tesla. Mislim, ovakve nebuloze mozete prodavati neukim likovima koji nikad u zivotu nisu analizirali niti jednu tehnolosku kompaniju, ali ici tvrditi ovakve debilane, je zalosno u najmanju ruku. 

 

 

Jedini relevantan podatak koji je bitan kod Tesle, ili bilo kojeg drugog EV igraca, jest koliko su automobila prodali GLOBALNO, i da li su bili ograniceni kapacitetom ili ne. To je sve sto ja kao potencijalni investitor trebam znati. Zalosno je koliko sam se analiticara naslusao kojima je argument kako Tesla gubi EV udio na trzistu EU-a. Svaki put kad to cujem od bilo kojeg analiticara, samo ugasim video jer mi je odmah jasno da lik nema blage veze o cemu prica.

 

Odi si malo na Tesline stranice i poledaj vrijeme isporuke u Norveskoj, Njemackoj i ostalim zemaljama. Svi datumi isporuke su predvidjeni od 5.-7. mjeseca.

Zvuci li to imalo kao da Tesla ima problem s potraznjom na trzistu EU? Recimo narudzbe za Teslin Plaid+ su tolike da svatko tko danas naruci, nece dobiti auto u jesen 2021., nego tek sredinom ili krajem 2022.  Toliko o nedostatku potraznje. 

 

Kao sto sam vec napisao, Tesla zna po 2-3 mjeseca ne dostaviti u Europu nista i onda se cini kako Tesla nista ne prodaje i da nema potraznje kako bi to "inteligentni" analiticari s Wall Streeta rekli. Na koji nacin jedan Zoe moze konkurirati Modelu 3? Ili recimo kako jedan Zoe moze konkurirati VW ID3 ili ID4? Pa to nitko iole normalan nece zakljucti iz podataka registracija. Jasno je da su u ovom trenutku i Tesla i VW i svi ostali koji pokusavaju prodati EV u slatkim mukama, jer nemaju dovoljno kapaciteta da bi zadovoljili sve potrebe. Tesla nece radi europskog trzista, ostaviti sve ostale zemlje da cekaju, samo kako bi se shorterima dokazalo suprotno. 

 

 

Kada tvornica u Berlinu bude izgradjena, kada ne bude carina na uvoz, kada ne bude troskova dostave, Model 3 i Model Y biti ce znacajnije jeftiniji. Ja te pitam tko normalan ce u tom trenutku ici dati za mali Zoe gotovo jednake novce kao za osnovni Model 3? Pa ne moras biti Einstein da zakljucis koliko je Tesla superirona u svakom pogledu od konkurencije, hoces po performansama, hoces po infotainment-u, hoces po razgranatoj mrezi superpunjaca, hoces po hypeu! 

 

Svaki tech youtuber koje ja povremeno znam pogledat je kupio Teslu! Pazi, znaci aposlutno svaki! Od MKBHD-a, preko Unbox Therapya, do svih ostalih koje prete deseci milijuna pratitelja. Meni kao investitoru je to broj 1 pokazatelj snage brenda. Svi pricaju iskljucivo o Tesli! Nikad do sad to nisam vidio, osim u slucaju Applea! I svi koje ja pratim su vec narucili Teslin Plaid+ ili Cybertruck ili Roadster.  Nitko od njih nije spomenuo jedan VW, nikoga od njih nije briga za tamo neki Ford, nitko od njih se ni ne zamara pogledati sto nudi GM. 

 

 

Interes za ostalim proizvodjacima EV-a, ide nekako ovako:

 

https://tenor.com/view/gepetto-nobody-cares-nobody-gives-afuck-gif-20560369

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.3.2021 15:58 (=XFX=PlayHard).
3 godine
protjeran
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
Dr. Alien kaže...

Novinar brka pojmove i krivo prevodi, tako da je naslov i kasnije tekst kriv, najsnažnija i najveća preša za metal trenutno je u Kini, 80 tona (još za vrijeme WW2 Švabe su imali 33 tonske preše):

 

https://www.gasparini.com/en/blog/world-largest-hydraulic-presses/

 

Tesla naručuje die-casting strojeve od Idra grupe iz Italije, die-casting je tlačni lijev, dakle 8 tonski tlačni lijev.

 

----------------

 

Ostatak rasprave oko Tesle, malo sam u zurbi, pa mozda kasnije nadopisem, samo ukratko, Ford F-150 se samo u USA proda u gotovo milijun primjeraka svake godine (prosle godine nesto manje zbog pandemije, ali svejedno skoro 800.000 primjeraka), dok je Teslin kapacitet proizvodnje u 2020. bio 840.000 vozila, a proizveli su oko 500.000:

 

https://insideevs.com/news/450292/tesla-production-sites-assignment-capacity-october-2020/

 

80 tona ili kilotona?

Life is meant to die. Accept your fates.
14 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
Dr. Alien kaže...

Novinar brka pojmove i krivo prevodi, tako da je naslov i kasnije tekst kriv, najsnažnija i najveća preša za metal trenutno je u Kini, 80 tona (još za vrijeme WW2 Švabe su imali 33 tonske preše):

 

https://www.gasparini.com/en/blog/world-largest-hydraulic-presses/

 

Tesla naručuje die-casting strojeve od Idra grupe iz Italije, die-casting je tlačni lijev, dakle 8 tonski tlačni lijev.

 

----------------

 

Ostatak rasprave oko Tesle, malo sam u zurbi, pa mozda kasnije nadopisem, samo ukratko, Ford F-150 se samo u USA proda u gotovo milijun primjeraka svake godine (prosle godine nesto manje zbog pandemije, ali svejedno skoro 800.000 primjeraka), dok je Teslin kapacitet proizvodnje u 2020. bio 840.000 vozila, a proizveli su oko 500.000:

 

https://insideevs.com/news/450292/tesla-production-sites-assignment-capacity-october-2020/

 

Znate li vi svi sto je kapacitet proizvodnje pobogu? 

 

 

Kapacitet proizvodnje je TEORETSKI kapacitet koji jedna tvornica ima. To je idealizirani kapacitet koji se ostvaruje nakon XY godina skaliranja proizvodnje i dostizanja trazene razine preciznosti, brzine i tehnoloskog iskustva. Rijetko koja tvornica na svijetu ima dostignut kapacitet za koji je tvornica u idealnom slucaju predvidjena. 

 

Da bi dostigao teoretski kapacitet, to podrazumijeva da ti niti jedan jedini radnik nece pogrijesiti prilikom sklapanja vozila, da ti proizvodna linija aposlutno nikad nece stati, da aposlutno nikad neces zaustaviti proizvodnju da bi napravio prepravke na alatima, u proizvodnim pogonima i sl. To podrazumijeva da nikad neces imati niti jedan kvar bilo gdje u tvornici, to podrazumijeva da si iskoristio svaki kvadratni cm prema planu, da niti jedan jedini djelic prostora u tvornici nije ostao neiskoristen. 

 

To podrazumijeva da su ti radnici uvijek 100% zdravi, 100% spremni i da aposlutno nikad nece doci do pogreske. To takodjer znaci da nikad nece doci do problema sa supply chainom, da primjerice nitko tko dostavlja materijale za vozila nece zakazati. Da nitko tko dostavlja cipove nece zakazati. Vidimo sad sitaciju u svijetu s cipovima i njihovim nedostatkom. To takodjer predstavlja i to da se nikad nece dogodoiti situacije poput Covida i problema sa zaustavljanjem kompletne proizvodnje.

 

Vidite recimo, Tesla ne ceka po godinu dana da napravi izmjene na autu, ukoliko inzenjeri shvate da negdje postoji prilika za ustedom s drugacijim dizajnom, bolja ideja da se nesto napravi na drugaciji nacin, proizvodnja u tom trenutku staje! Proizvodna linija se momentalno zaustavlja i krece se u prepravku alata, dijelova, kompletan supply chain moze biti pogodjen samo jednim drugacijim inzenjerskim rjesenjem. 

 

Ovo sve kosta vremena i vremena, naucite vec jednom sto je Kapacitet. To je idealiziranje, to je nesto sto niti jedna tvronica na svijetu ne ostvaruje konstatno. To je nesto sto postoji samo na papiru i u idealnim uvjetima u kojima je sve savrseno i u kojima nikad ne dolazi do problema. 

14 godina
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

jebote sve sami production manageri...

 

dajte se ulovite samog članka i ilustracije...

 

ne čini li vam se da je za ovakav dizajn dosta neki malo jakši momak s malko težim kladivcem ????

 

za govornike bosanskog - kladivec, kladivo = čekić

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
Pojma ti nemaš o proizvodnji.
Kakvo zaustavljanje trake zbog izmjena?
Izmjene se rade dok "traka" ide. Zaustavljanje proizvodnje je jednaka pucnju u nogu.

I prije nego što lupiš kontru, samo da kažem da sam radio u tvornici s vozilima.

A inače, u proizvodnom inženjeringu imaš tehničare koji mjere vrijeme za izradu pozicije i po tome se računa sve ostalo.
Life is meant to die. Accept your fates.
Poruka je uređivana zadnji put ned 21.3.2021 17:49 (Caustic).
4 godine
protjeran
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
Caustic kaže...
Dr. Alien kaže...

Novinar brka pojmove i krivo prevodi, tako da je naslov i kasnije tekst kriv, najsnažnija i najveća preša za metal trenutno je u Kini, 80 tona (još za vrijeme WW2 Švabe su imali 33 tonske preše):

 

https://www.gasparini.com/en/blog/world-largest-hydraulic-presses/

 

Tesla naručuje die-casting strojeve od Idra grupe iz Italije, die-casting je tlačni lijev, dakle 8 tonski tlačni lijev.

 

----------------

 

Ostatak rasprave oko Tesle, malo sam u zurbi, pa mozda kasnije nadopisem, samo ukratko, Ford F-150 se samo u USA proda u gotovo milijun primjeraka svake godine (prosle godine nesto manje zbog pandemije, ali svejedno skoro 800.000 primjeraka), dok je Teslin kapacitet proizvodnje u 2020. bio 840.000 vozila, a proizveli su oko 500.000:

 

https://insideevs.com/news/450292/tesla-production-sites-assignment-capacity-october-2020/

 

80 tona ili kilotona?

 

Otvoriš link pa vidiš da je napisano točno, dakle kao što piše - 80,000 tons ili 780,000 kN.

 

=XFX=PlayHard kaže...

 Znate li vi svi sto je kapacitet proizvodnje pobogu? 

 

Znamo, isto kao što znamo koja je razlika između 840.000 i 500.000.

 

Nadalje, proizvodnja uopće nema nekakav linearan tijek čak i za model 3 koji je uhodan model, nego se kada treba dostići neki milestone u proizvodnji štanca praktički bez ikakve kontrole kvalitete. Sve što izađe sa trake ide kupcu koliko god to loše bilo. Treće, to što se proizvodi se plasira na tržišta gdje će biti registrirano u kvartalnim izvješćima, a to su uglavnom tržišta gdje je i proizvodnja. Četvrto, kada prodaja ne ide spušta se cijena. Više puta i u Kini i Americi i za model 3 i Y.

 

Dakle Tesla jako manipulira proizvodnjom i potražnjom alatima koji su u njihovim rukama (proizvodnja/kvaliteta/cijena/dostupnost) i koji su naravno potpuno legalni, ali dugoročno će doći na naplatu. Nije bit u tome što je broj prodanih Tesla automobila u Europi 2020. u odnosu na 2019. pao za 10%, nego što je broj EV prodanih u Europi u 2020. u odnosu na 2019. imao rast preko 100%. U takvoj priči Tesla je izgubila na Europskom tržištu 50% udjela. A Europa je jedino svjetsko tržište koje je imalo značajni rast prodaje EV u 2020. Ne samo to, Europa je u 2020. postala najveće svjetsko tržište EV-a. Jače od Sjeverne Amerike i Azije. To što oni povećavaju udio na tržištima sa 0% rasta snižavanjem cijena, a ignoriraju tržište koje ima preko 100% rasta samo da bi zadovoljili igrače na burzi i bildali tržišnu vrijednost i rasli na valu tih nerealnih podataka, tome se bliži kraj. Ne zato jer Musk neće znati prodavati svoju priču, nego zato što će im konkurencija smanjiti prostor na tržištu, a na taj način i umanjiti, a dugoročno i potpuno izbiti prihode od prodaje emisijskih kvota od carpoolinga.

 

Osim toga, znamo kako je tih potrebnih 500k proizvedenih postignuto. Praktički bez kontrole kvalitete, štancalo se samo da izađe, Nizozemci i Norvežani popizdili jer su dobili Kineske model 3 sa tehnički lošijim rješenjima i lošijim performansama. Sve su to stvari koje kratkoročno postižu ciljeve, ali dugoročno štete brandu kao što se već vidi u Norveškoj.

 

Prodaje se tamo gdje se može prodati po prihvatljivoj cijeni. Model 3 je u Kini dva puta snižen jer se nije prodavao. U Njemačkoj su cijenu prilagodili ograničenjima u poticajima. Dakle sele ponudu gdje im se isplati, prilagođavaju cijene, umjetno kreiraju odnos ponude i potražnje. Nakrcaju brod za Nizozemsku jer su aktualni poticaji pa onda ništa mjesecima. Ili Norveška, po nekoliko stotina komada mjesečno pa onda zadnja dva mjeseca u 2020. po nekoliko tisuća Teško je u takvim oklonostima reći kakva je prava potražnja i koliko je uvjetovana poticajima na određenim tržištima.

 

Ranije je više manje filozofija bila Tesla = EV, danas je Tesla samo jedan od mnogih proizvođača koji nude EV. Dakle priče o nekakvom monopolu, trabunjanja o 18 milijuna automobila do 2030. nisu realna iz današnje perspektive. Ako pogledaš rast prodaje EV i Tesle u Europi koja je ponavljam jedino EV tržište koje je snažno raslo jasno je da drugi proizvođači rastu eskponencijalno i da EV tržište raste eksponencijalno, dok Tesla ne prati taj rast. Mogu oni krenuti u Indiju i Brazil, ali kome će tamo prodati i po kojoj cijeni? Njihov prostor za zaradu se sužava, a prodaja samo da se pumpaju brojke bez zarade dugoročno nema smisla.

 

Zaključno, Teslu pokreće hype, nikakvi realni pokazatelji. Tesla proizvodi aute, ne proizvodi ništa bitno drugačije od drugih proizvođača automobila. OK, ima mrežu punionica, ali i ostali proizvođači imaju infrastrukturu za prodaju, logistiku, servisiranje, dakle mogu je prilagoditi po potrebi EV vozilima. I drugi mogu proizvoditi EV, ali im se to ne isplati, na tome se gubi, kao što i Tesla bez državnih poticaja i subvencija, prodaje kvota i sl. proizvodi automobile s gubitkom. Automobile, ne robotaksije, ne autonomna vozila. Automobile. To je trenutna realnost. Mokri snovi Elona Muska su nešto drugo i ekipa koja vjeruje u mokre snove Elona Muska drži cijenu dionice tu gdje je. Dakle dok se na toj dionici zarađuje na špekulaciji cijene, do onda tržišna vrijednost Tesle neće biti realna, odnosno bazirana na podacima poslovanja i nekakvoj realno mjerivoj budućoj vrijednosti.

I da, uopće nije nemoguće da Tesla vrlo brzo ode na 2000$. Ali to nije niti će biti znak vrijednosti Tesle, nego ludosti svijeta u kojem živimo.

4 godine
protjeran
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

Evo malo i o "autopilotima":

 

Musk 2015.: "Tesla automobili će biti potpuno autonomni do 2017":

 

https://fortune.com/2015/12/21/elon-musk-interview/

 

Rimac 2015.: "Napravili smo automobil koji vozi bez vozača"

 

http://hr.n1info.com/Vijesti/a53001/Rimac-Napravili-smo-automobil-bez-vozaca.html

 

Musk 2016.: "Tesla automobili će samostalno voziti od Los Angelesa do New Yorka do kraja 2017":

 

https://www.businessinsider.de/elon-musk-autonomous-tesla-drive-across-country-by-end-of-2017-2016-10

 

Tesla 2016. - nesreća sa smrtnim posljedicama zbog autopilota:

 

https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Reports/HWY16FH018-Preliminary-Report.pdf

 

https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Pages/HWY16FH018-preliminary.aspx

 

Musk 2017.: "Za dvije godine moći ćete spavati za vrijeme vožnje u potpuno autonomnom Tesla vozilu":

 

https://electrek.co/2017/04/29/elon-musk-tesla-plan-level-5-full-autonomous-driving/

 

Musk 2019.: "2020 imat ćemo milijun potpuno autonomnih Tesla taksija na cestama":

 

https://www.theverge.com/2019/4/22/18510828/tesla-elon-musk-autonomy-day-investor-comments-self-driving-cars-predictions

 

Rimac 2018: "Potvrđeno, Concept Two će imati četvrtu razinu autonomne vožnje":

 

https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/procurili-detalji-novog-rimcevog-hiperautomobila-uz-pojacanu-bateriju-kapaciteta-120-kwh-bit-ce-prvi-model-na-trzistu-s-autonomijom-cetvrtog-stupnja-7024740

 

Svi ostali 2019: "Nismo ni blizu potpuno autonomnim vozilima i tko zna hoćemo li ikada i biti":

 

https://www.designnews.com/electronics-test/automakers-are-rethinking-timetable-fully-autonomous-cars/93993798360804

 

Stvarnost 2019 - Tesla Model 3 ne prepoznaje kamion na ravnoj cesti i zabija se u isti punom brzinom:

 

https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Reports/HWY19FH008-preliminary.pdf

 

https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Pages/HWY19FH008-preliminary-report.aspx

 

Musk 2020: "Tesla je vrlo blizu Levela 5"

 

https://www.reuters.com/article/us-tesla-autonomous-idUSKBN24A0HE

 

Audi 2020: nakon najave za Level 3 u novom Audiju A8, odustaju od toga:

 

https://autovistagroup.com/news-and-insights/audi-a8-will-not-feature-level-3-autonomy

 

Waymo LLC, podružnica Alphabet Inc, matične tvrtke Googlea (za kojeg tvrde da su najviše napredovali u razvoju autonomne voznje), udružuje se sa Daimlerom u razvoju Level 4 za kamione:

 

https://www.daimler.com/investors/reports-news/financial-news/20201027-dt-and-waymo.html

 

2021. Tesla priznaje da će njihov trenutni sustav uvijek biti Level 2:

 

https://www.thedrive.com/tech/39647/tesla-admits-current-full-self-driving-beta-will-always-be-a-level-2-system-emails

 

2021. Honda je prva sa certificiranim Level 3:

 

https://asia.nikkei.com/Business/Automobiles/Honda-launches-world-s-first-level-3-self-driving-car

 

Stvarnost 2021. - novi model, Tesla Model Y, autopilot ne vidi policijski auto ispred sebe i zabija se u njega, NHTSA pokreće istragu zbog višestrukih nesreća uzrokovanih autopilotom:

 

https://www.cnbc.com/2021/03/17/tesla-in-autopilot-hits-police-car-in-michigan-officials-say.html

 

Tesla autopilot je od 2016. dobio potpuno novi hardware i bezbroj update-a i kako vidimo, još uvijek jednako pouzdano ignorira vozila i ubija one koji mu previše vjeruju. Možda da ga umjesto autopilot nazovu autokill?

 
5 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z

Ne znam cemu rasprava s nekim koji bazira misljenje i cinjenice prema YT reviewerima.

Vozio sam i S i X u 2016 i 2017, osim same akceleracije, iskustvo nije ni blizu jedne mid-luxury limuzine ili mid-size SUVova. Infortainment nema 2 najbitnije stvari - Carplay i Android Auto, inace je pun gimmicka i stvari na koje drkaju tinejdzeri (sta ce mi Youtube, a ne Spotify?). Kvaliteta dashboarda je jako losa, materijali na razini npr. T-Roca (koji je ispodprosjeka za VW), layout mi ide na zivce (nema fizicke tipke) i odvlaci paznju potpuno. Jedini razlog zasto je centralna konzola je zato sto je bitno jeftinije za proizvest.

 

Citav argument oko dometa je glup. Da li cu bazirat kupuju prema tome jel mogu vozit auto 800 km u komadu i brinut se bas oko long rangea za jedan put? Ili cu bazirat kupnju oko toga da napravim 25 km dnevno i takav domet dobijem u jako kratkom roku punjenja? To su jedine dvije opcije koje trebaju nudit.

Da li je Tesla novi Amazon (u smislu da ce disruptat 5-6 povezanih tehnoloskih industrija odjednom)? Ne - zasto - jer zasad nema cash cow kao AWS, a ne benefitira od visoke valuacije u sekundarnom trzistu jer taj cash se ne injektira u balance sheet.

Jednostavno vidim Teslu kao pokretaca industrije s briljatninim idejama (cesto Musk over-promisa, malo rijede under-delivera - najveci promise mu je bio da ce auto sam proc od east do west coasta...i to je rekao do kraja 2017. Danas je 21.3.2021.) koje su nekad predobre da bi bile istinite. Tako je i sa Teslom Home (potrazite malo customer service i odgovore u proteklih 7 mjeseci....LG ih je poceo sisat u kombi sa Solaredge).

Iskreno se nadam da ce nac neku ruku firme gdje ce moc generirat profit i reinvestirat to u konkretnije consumer proizvode. Ovakva situacija je neodrziva za samu firmu.

 

 

Takoder, Mustang Mach-E je vec bolji auto od Modela Y, a uz kredite od stateova (na koje Tesla nema pravo) kosta $35k vs $45k.

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.3.2021 22:36 (Mitch).
14 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
Mitch kaže...

Ne znam cemu rasprava s nekim koji bazira misljenje i cinjenice prema YT reviewerima.

Vozio sam i S i X u 2016 i 2017, osim same akceleracije, iskustvo nije ni blizu jedne mid-luxury limuzine ili mid-size SUVova. Infortainment nema 2 najbitnije stvari - Carplay i Android Auto, inace je pun gimmicka i stvari na koje drkaju tinejdzeri (sta ce mi Youtube, a ne Spotify?). Kvaliteta dashboarda je jako losa, materijali na razini npr. T-Roca (koji je ispodprosjeka za VW), layout mi ide na zivce (nema fizicke tipke) i odvlaci paznju potpuno. Jedini razlog zasto je centralna konzola je zato sto je bitno jeftinije za proizvest.

 

Citav argument oko dometa je glup. Da li cu bazirat kupuju prema tome jel mogu vozit auto 800 km u komadu i brinut se bas oko long rangea za jedan put? Ili cu bazirat kupnju oko toga da napravim 25 km dnevno i takav domet dobijem u jako kratkom roku punjenja? To su jedine dvije opcije koje trebaju nudit.

Da li je Tesla novi Amazon (u smislu da ce disruptat 5-6 povezanih tehnoloskih industrija odjednom)? Ne - zasto - jer zasad nema cash cow kao AWS, a ne benefitira od visoke valuacije u sekundarnom trzistu jer taj cash se ne injektira u balance sheet.

Jednostavno vidim Teslu kao pokretaca industrije s briljatninim idejama (cesto Musk over-promisa, malo rijede under-delivera - najveci promise mu je bio da ce auto sam proc od east do west coasta...i to je rekao do kraja 2017. Danas je 21.3.2021.) koje su nekad predobre da bi bile istinite. Tako je i sa Teslom Home (potrazite malo customer service i odgovore u proteklih 7 mjeseci....LG ih je poceo sisat u kombi sa Solaredge).

Iskreno se nadam da ce nac neku ruku firme gdje ce moc generirat profit i reinvestirat to u konkretnije consumer proizvode. Ovakva situacija je neodrziva za samu firmu.

 

 

Takoder, Mustang Mach-E je vec bolji auto od Modela Y, a uz kredite od stateova (na koje Tesla nema pravo) kosta $35k vs $45k.

 

Mitch, 

 

Dr. Alien,

 

 

Teslin FSD beta vec danas moze proc od San Fransisca do Los Angelesa (oko 600km) bez i jedne jedine intervencije. 

 

Mislim, mozemo se mi pravit pametni do sutra i razbacivat pojmovima, ali ja ne znam ni za jednog jedinog proizvodjaca automobila koji ovo moze! 

Ma sta ovo, ne znam ni za jednog koji moze skrenuti na najobicnijem krizanju, a kamoli sto drugo. Musk zna pretjerati s ciljevima i onda ispada kao da laze i nije iskren, ali ne mozete poreci da je ovo nesto sto nitko drugi nema. I ovo je gospodo general AI! Ovo nije geofence glupost koja radi u krugu 5 km i koja se svaki dan mora azurirati i iznova snimati, ovo je "real word vision". Jbg, meni je zao ako to ne razumijete, uvjeravam vas da cete propustiti ogromnu priliku za zaradu na dionicama te kompanije. 

Ja sam u Teslu usao jos 2016. a u Apple 2008. i naslusao sam se toliko "pametnih" analiticara koji su fulali sve sto se fulati dalo. 

 

Recimo samo za Apple (cije dionice drzim jos uvijek od 2008.) sam se naslusao toliko debilana, toliko neznanja i short sighted razmisljanja, da to nije normalno. 

 

Mnogi vec godinama otpisuju Apple, svaki drugi analiticar trabunja, blage veze nema o cemu prica. Price potpuno identicne Tesli i Apple svaki put pokaze tim jadnicima gdje im je mjesto. Tako ce biti i sa Teslom, mozete se vi praviti pametni do sutra i razvijati svoje teorije, i pronalaziti razloge zasto Tesla nece uspijeti. 

Ja vam garaniram da hoce! Vas novac, vasa stvar! Ne mogu svi profitirati nazalost i imati jasnu ideju buducnosti! Ako je vama jedna Tesla=VW, Ford, GM i ostala nesposobna ekipa, onda zali Boze ulozenog vremena u proucavanje tech i auto sektora. 

 

Ja u Tesli vidim novi Apple, vidim jednu silu koja ce pokoriti svijet, posebice u energetskom sektoru u kojem vidim najvise potencijala (dok se kratkovidni i neuki analiticari uopce i ne zamaraju s tim sektorom prilikom svojih analiza.) 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.3.2021 23:10 (=XFX=PlayHard).
14 godina
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

I da Mitch, jos jedna stvar, mozda nesto i naucis ako otvoris malo taj svoj zatvoreni um. 

 

 

Rekao si mi da te citiram "Ne znam cemu rasprava s nekim koji bazira misljenje i cinjenice prema YT reviewerima."

 

 

Godinama gledam kako ova izjava odnosi milijarde investitorima koji zanemaruju misljenje mladih, utjecajnih tech ljudi i opcenito ljudi diljem drustvenih mreza koji vole tehologiju i koji diktiraju trendove. Ovo je mogu slobodno reci, najveca greska koju jedan investiror moze napraviti. Bez ikakve dvojbe. 

 

Takozvani "analiticari" Wall Streeta s primitvnim MBA diplomicama, misle kako su popili svu pamet svijeta ako znaju procitati primitivno financijsko izvjesce. 

Gospodo draga, financijsko izvjesce i brojke zna procitati svaka budala. Svaka. Budala! 

 

Ono na sto se ja fokusiram u investiranju su rekacije kupaca, dojmovi, popularnost proizvoda, Youtube, instagram, facebook, twitter, tiktok, i ostale drustvene mreze. 

Gledam sto mladi vole, na sto se fokusiraju, sto im je bitno kod proizvoda, kakvu odjecu nose, koga prate u tech svijetu, tko na njih ostavlja kakav utjecaj i sl. 

 

I onda ti meni onako vazno uletis i kazes kako se ne zelis raspravljat s nekim tko svoje cinjenice bazira na youtubeu. Ni sam nisi svjestan svog neznanja nazalost! 

 

 

Tesla DOMINIRA drustvenim mrezama, ljudi su opsjednuti Teslom, Muskom, Cybertruckom, Roadsterom, Modelom 3 i Y, ljudi snimaju preuzimanja automobila, narudzbe, ljudi dobrovoljno testiraju autopilot bez ikakve naknade iako za to nisu placeni i jos to smatraju privilegijom! Dok za to vrijeme ekipa poput Wayma placa ostalima poprilicno po svakom prijedjenom km da se za njih razvija i testira autonomna voznja. 

 

 

To nisam nikad do sad vidio niti kod jednog jedinog brenda osim kod Applea! Tu snagu nema aposlutno nitko! 

 

 

Ja sam inzenjer strojarstva (smjer energetika), godinama znam da je Teslina prilika u energetskom sektoru daleko veca nego u auto sektoru. Znam koju Tesla prednost ima u odnosu na ostale u svakom pogledu i u svakoj grani koje se dotakla. 

 

Cinjenica je da uopce nije bitno da li ce Tesla do 2030. prodavati 15 ili 20 milijuna vozila i da li ce prodavati ili nece najvise vozila na svijetu. 

Ono sto je bitno jest da je Tesla brend koji je rame uz rame jednom Appleu! Svidjalo se to vama ili ne! I ono sto je cinjenica jest da ce Tesla do 2030. vrijediti minimalno 3-5 bilijuna dolara. Energetski sektor pruza nezamislive prilike, auto sektor je doslovno smijeh naspram prilike koju ce za sobom donijeti postupni prestanak naftne i plinske ere. Zao mi je svih onih koji nemaju znanja i mudrosti da uoce priliku koja se pojavulje jednom ili dva puta u zivotu jednog investitora. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
2 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
Osam tona i 80 tisuća tona nije isto.
Life is meant to die. Accept your fates.
14 godina
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

=XFX=PlayHard 

 

ne vjeruj autonomnoj vožnji od 600 km kako ti oni vele...to što budale upale to i idu ubiti oko, to je dokaz zapanjujućeg pada ljudske inteligencije...

 

i kolega ima Golfa 7 s ACC-om i legne na autocestu i ne dira gas ni kočnicu od Čakovca do Zagreba... ali mora imati upaljen mozak, što Tesla veli da ne trebaš...

 

verzije IQdrive ti same drže traku, ali opet ne pouzdam se u to - vozio sam vani rentani G7 IQdrive, i svako malo u zavoju mi gubi šleper ispred mene i krene ubrzavati, a recimo automatsko spuštanje dugih svjetala je zbunio niz reflektirajućih strelica u zavoju na izlazu s autoceste, smanjio mi svjetla tako da sam morao prilično divlje kočiti da ne frknem van...

 

sad banalan primjer:

 

osnova autonomne vožnje bi trebala biti integracija lokalni senzora i online AI-ja...

 

međutoa, NE POSTOJI senzor za paljenje svjetla koji radi tj. pali svjetla u magli po danu, ta difuzna svjetlost zbuni senzore i onda imaš hrpe krkana i fufica u besnim, debelim utima koji se voze po magli samo s prednjim pozicijama, stražnje im ne rade jer su na AUTO svjetlima...

 

ako je to cilj, da imaš iskopčan mozak, lobotomija je odgovor, ne autonomna vožnja...

Ju je je? Je ju je!
Poruka je uređivana zadnji put pon 22.3.2021 10:25 (Stric_Jura).
Moj PC  
0 2 hvala 0
14 godina
offline
Re: Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo z
=XFX=PlayHard kaže...

 

 

 Pošto nemaš opciju za privatnu poruku, preko koje platforme preporučaš kupnju dionica Tesle?

HTC Hero-iP 3GS-Nexus S-Htc 8S-iP4-Galaxy S2-Sensation-Lumia 625-N8-Z1C-M2 Note-M8-Z1C-BB 9900-Z1C-L630-Xperia E-OPO-HOX-N5-iP4S-iP5S-S5-HTC10-Note8-S5-Mix2-Mi9SE-Mi9-OP6T-Mi9-P3-Note9-P3
13 godina
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

Sljedeće dvije godine su ključne :D

 

svejedno mislim da je tesla nedohvatljiv još 5-7 godina, a u tom periodu će se ustoličiti kao neprikosnoveni broj 1. Software, baterija, mreža punjača, hardware ( procesori, senzori... ), inovativne karoserije, brand drive i sinergija sa ostalim sestrinskim tvrtkama ( material science npr iz space x )...

 

moj sljedeći auto je vrlo vjerojatno model Y kad dođe u HR ( to što kanibalizira tricu je vj by design... dobre tvrtke se ne boje kanibalizacije unutar vlastite paletem, pozdravljao ju je.

Uzeo bi i truck, ali bojim se da je preglomazan za naše ceste...

 

jedino područje gdje tesla još zaostaje je završna obrada... to je nešto što se poboljšava iz gen u gen i već sad je dovoljno dobra za sve osim luxury segmenta... 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 22.3.2021 11:22 (grzzi).
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Najsnažnija preša za metal na svijetu – samo za pr

Ovi Tesla fanboy počinju biti gori od VW sekte kada krenu.. 

 
5 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice