Najavljena nova pravila za električne romobile

poruka: 45
|
čitano: 30.088
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Najavljena nova pravila za električne romobile".
13 godina
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

vozim se biciklom...

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

"Kaciga će, ističe, biti obavezna za sve, a takva će se vozila moći kretati biciklističkim stazama i trakama, no ako one ne postoje, moći će se kretati nogostupom."

"Vozači će tu morati biti vrlo oprezni i prilagoditi brzinu uvjetima te paziti na pješake."

 

 

Znači sve ostaje po istom. Mad Max piloti koji psuju jer im se neda mjesta po pješačkoj stazi, jer jadni moraju usporiti na brzinu hoda dok ne zaobiđu pješake, a tek kad cestu prelaze... ovi hipersonični ruski kinžali mala su beba za njih. Mislim ovako labavo definirane zakonske norme mogu vrijediti za neko kulturnije društvo. Ostavljaju situaciju neriješenu, ali se sad mogu ograditi jer eto - imamo nove norme za el romobile. 

Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi!
 
7 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
kad će regulirati ove koji iznajmljuju te romobile po gradu...to je teški primitivizam gdje ih sve ostavljaju...ono ideš autom i on leži ostavljen posred ceste
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
1 0 hvala 0
6 godina
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

zašto se biciklom nesmije po nogostupu po istim uvjetima kao romobilom?

 
17 0 hvala 0
7 godina
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

Sve ostaje po starom. „Vozači će tu morati biti vrlo oprezni i prilagoditi brzinu uvjetima te paziti na pješake. U prijevodu, i dalje će odjednom doći iza tebe i projuriti full brzinom i raditi slalom među pješacima.

Poruka je uređivana zadnji put čet 31.3.2022 9:26 (It'sMe932).
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile

Ništa spektakularno se neće promijeniti.
Bunker
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

Najvise sto mrzim kad mi se iza ledja prisulja nesto takvo a jos vise sto mrzim od svega kada uz te silne romobile se prikljuce biciklisti te stanu raditi slalom, prelaziti pjesacki prijelaz bez silaska sa istig prometala .. to treba regulirati, nemaju sto raditi ta prometala medju pjesacima, moraju imati ili svoje trake ili se voziti uz desni rub ceste tamo gdje je to tehnicki nemoguce ostvariti. Neznam koja budala iz Prometnog djela ne kuzi da takvo prometalo pri brzini od 25 km/h sa tuljanom u glavi i 100 kila zive vage moze izazvati ozbiljne ozljede bilo kojem pjesaku ali i samima sebi a time i tonu tuzbi poslije toga.

 

Dajte vise pocnite misliti prije pisanja zakona o svim relevantnim cinjenicama i pitajte gradjanje velikih gradova sto misle o istome problemu a ne se ravnati po nekoj selendri gdje prodju 4 auta, 3 motocikla i 22 traktora po cesti.

veni vidi didici
Moj PC  
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
dagoberhr kaže...

Najvise sto mrzim kad mi se iza ledja prisulja nesto takvo a jos vise sto mrzim od svega kada uz te silne romobile se prikljuce biciklisti te stanu raditi slalom, prelaziti pjesacki prijelaz bez silaska sa istig prometala

 Najvise sto mrzim  je  kada se pjesaci  krecu po biciklistickoj stazi ,  pa  moras slalom voziti  između njih . I još se  bune. A preglupi su da shvate  da se krecu  po  biciklistickoj stazi. Normalno  klaznu  od  policije  nece  dobiti.

Poruka je uređivana zadnji put čet 31.3.2022 10:08 (andr3j).
15 godina
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

Najjača je izjava: "vozači će morati proći proces homologacije"?! Što im, pobogu, ovo znači?

Inače je naš zakon o prometu pun nebuloza i nelogičnosti. Budući da vozim skuter od 50 ccm prva besmislena stvar je ograničenje brzine na 45 km/h. Naravno da niti jedan skuter od 50 ccm nema blokadu i da nitko ne vozi ovom brzinom, čak niti po gradu, jer si tako samo opasnost na cesti.

Druga nebuloza je to što se sa B kategorijom ne može voziti motor od, primjerice, 125 ccm kako je to u nekim zemljama na zapadu EU. Nego su izmislili nekoliko A kategorija koje su besmislene.

 

Ima toga još ali ovdje ću se zaustaviti.

https://elisfantasy.com
 
5 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
dagoberhr kaže...

Najvise sto mrzim kad mi se iza ledja prisulja nesto takvo a jos vise sto mrzim od svega kada uz te silne romobile se prikljuce biciklisti te stanu raditi slalom, prelaziti pjesacki prijelaz bez silaska sa istig prometala .. to treba regulirati, nemaju sto raditi ta prometala medju pjesacima, moraju imati ili svoje trake ili se voziti uz desni rub ceste tamo gdje je to tehnicki nemoguce ostvariti. Neznam koja budala iz Prometnog djela ne kuzi da takvo prometalo pri brzini od 25 km/h sa tuljanom u glavi i 100 kila zive vage moze izazvati ozbiljne ozljede bilo kojem pjesaku ali i samima sebi a time i tonu tuzbi poslije toga.

 

Dajte vise pocnite misliti prije pisanja zakona o svim relevantnim cinjenicama i pitajte gradjanje velikih gradova sto misle o istome problemu a ne se ravnati po nekoj selendri gdje prodju 4 auta, 3 motocikla i 22 traktora po cesti.

 

andr3j kaže...
dagoberhr kaže...

Najvise sto mrzim kad mi se iza ledja prisulja nesto takvo a jos vise sto mrzim od svega kada uz te silne romobile se prikljuce biciklisti te stanu raditi slalom, prelaziti pjesacki prijelaz bez silaska sa istig prometala

 Najvise sto mrzim  je  kada se pjesaci  krecu po biciklistickoj stazi ,  pa  moras slalom voziti  između njih . I još se  bune. A preglupi su da shvate  da se krecu  po  biciklistickoj stazi. Normalno  klaznu  od  policije  nece  dobiti.

 

A ja najviše mrzim bahate i neodgojene ljude u prometu (ne mislim na vas dvojicu), nebitno jesu li u autu, na biciklu, romobilu ili pješice. Prvenstveno tu mislim na one licemjere koji bi glumili policajce. Šta nekome smeta to što prelazim pješački na biciklu ako ga time ne ugrožavam. I onda me budala ide zgazit jer ja eto, po zakonu, moram sići s bicikla. A da ja njemu zabijem ciglu u šajbu kad vozi 55 tamo gdje je ograničenje 50? Ili biciklistička stoka koja se namjerno zabija u tebe ako si malo ugazio u biciklističku stazu. Da ja njega oborim s bicikla kad ga vidim van te staze? Zakoni u prometu (da ljudi nisu debili zakoni ne bi trebali ni postojati nego samo pravila) i ljudi bi ih se trebali pridržavati kako ne bi ugrožavali sebe i druge a ne kako bi frustriranim ljudima davali alibi za psovanje i fizičke obračune. Svi mi koji sudjelujemo u prometu na bilo koji način svakodnevno činimo jako puno prekršaja i umjesto da poradimo na sebi mi pljujemo po drugima kad rade to isto. Niti ću kao pješak paziti da ne ugazim na biciklističku stazu ili šetati 100m do pješačkog ako na cesti nema žive duše, niti ću kao biciklist silaziti s bicikla na pješačkom ili nositi prsluk (imam svjetla i bljeskalicu koja se vidi iz svemira), niti ću usporavati promet autima jer svi voze 60 a ograničenje je 50 ili voziti 30 kad neki bauštelac ostavi znak preko vikenda.
U 30 godina vožnje auta i motora, 40 godina bicikliranja, 25 godina vožnje glisera i jet-skija nikad nisam izazvao nikakvu pizdariju u prometu osim jednog mrtvog psa kojeg mi je žao ali sam je kriv. Zadnju opomenu u autu dobio sam 2007 (za preparkirati 30m nisam vezao pojas). Ne poštujem slijepo prometna pravila. Nekad gdje je ograničenje 50 vozim 65 a nekad ne preko 40, sve ovisi o trenutnom stanju u prometu.

Poanta ovog mog piskaranja je da smo u prometu svi zajedno i da moramo poštovati jedni druge a ne trubiti o svojim pravima zanemarujući svoje obveze. Redovito se vozim s ljudima koji kad vide da biciklist nije uz sam rub ceste psuju mu mater i oca i trube, a ako je biciklist slučajno uz rub kolnika onda ga pretiču gdje stignu, čak i ako s druge strane dolazi auto. Isto tako kad sam ja na biciklu ako je pregledan pravac pomaknut ću se uz rub ali ako nije neću, jer sam puno puta doživio da me budala u autu zamalo ubije.

12 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
mrgood kaže...

Najjača je izjava: "vozači će morati proći proces homologacije"?! Što im, pobogu, ovo znači?

Inače je naš zakon o prometu pun nebuloza i nelogičnosti. Budući da vozim skuter od 50 ccm prva besmislena stvar je ograničenje brzine na 45 km/h. Naravno da niti jedan skuter od 50 ccm nema blokadu i da nitko ne vozi ovom brzinom, čak niti po gradu, jer si tako samo opasnost na cesti.

Druga nebuloza je to što se sa B kategorijom ne može voziti motor od, primjerice, 125 ccm kako je to u nekim zemljama na zapadu EU. Nego su izmislili nekoliko A kategorija koje su besmislene.

 

Ima toga još ali ovdje ću se zaustaviti.

 Znači položiti vozački ispit na nivou vozačkog za moped do 50ccm (nema vožnje s instruktorom ni polaganja vožnje, samo ispit poznavanja prometnih pravila).

Što se tiče vožnje motora od 125ccm i sam si napisao da je dozvoljena u nekim zemljama EU. U nekima nije i mi smo među njima. Trendovi se kreču tako da i u zemljama kojima je dozvoljeno uskoro možda neće biti, a ne obrnuto. Nije stvar u kubikaži nego u maksimalnoj brzini. Do 50kmh i iznad. Neprerađeni skuteri od 125ccm idu 120-130, prerađeni 160 a sportski 125ccm motori preko 200kmh a to nije za djecu. Cilj podjela A kategorije je da vozač ne prijeđe s bicikla na motor koji ima više konja nego kila i to apsolutno podržavam. 

4 godine
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
Najveći je problem prometna nepismenost ogromnog broja sudionika u prometu. Problem su biciklisti koji projure preko svake zebre misleći da smiju (a ne smiju, osim na onim zebrama uz koje je označena biciklistička staza), problem su vozači automobila koji se smatraju bogovima na cesti i sve manje od automobila smatraju smetnjom i manje vrijednim, a prednost prolaska uvjetuju veličinom, snagom i brendom vozila. Problem su svi vozači i pješaci koji prometne znakove smatraju ukrasom, preporukom, smetnjom i ne mare za ono što znakovi poručuju. Problem su pješaci koji se klate cijelim nogostupom, kad je nogostup podijeljen na pješački i biciklistički dio, kad puštaju pse da skakuću gdje i kako žele, a kad ih i vode na povodcu, to je rijetko uz nogu pa se drugi pješaci i biciklisti sapliću o špagu. Problem su slušalice u ušima koje svakog korisnika pretvore u muhu bez glave, nesvjesne situacije oko njih.
Moj PC  
19 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
Maro0612 kaže...
Najveći je problem prometna nepismenost ogromnog broja sudionika u prometu. Problem su biciklisti koji projure preko svake zebre misleći da smiju (a ne smiju, osim na onim zebrama uz koje je označena biciklistička staza), problem su vozači automobila koji se smatraju bogovima na cesti i sve manje od automobila smatraju smetnjom i manje vrijednim, a prednost prolaska uvjetuju veličinom, snagom i brendom vozila. Problem su svi vozači i pješaci koji prometne znakove smatraju ukrasom, preporukom, smetnjom i ne mare za ono što znakovi poručuju. Problem su pješaci koji se klate cijelim nogostupom, kad je nogostup podijeljen na pješački i biciklistički dio, kad puštaju pse da skakuću gdje i kako žele, a kad ih i vode na povodcu, to je rijetko uz nogu pa se drugi pješaci i biciklisti sapliću o špagu. Problem su slušalice u ušima koje svakog korisnika pretvore u muhu bez glave, nesvjesne situacije oko njih.

da bi reč rekel. sve na mjestu i niš nije tak crno/bijelo. no ovdje je poanta u državnoj birokraciji (eventualnim dodatnim prihodima i željom da kontrola kontrolira kontrolu) a ne sudionicima u prometu. oni su nebitni (kao i inače, općenito) i mogu samo poslužiti kao povod i poligon za iživljavanje. u svemu, ne samo prometalima. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
2 godine
neaktivan
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

Ja moram ipak istaknuti da vozačka kultura u lijepoj našoj ne postoji jer autoskole su toliko loše i nestrucne plus instruktori su (ne) profesionalni da broj poginulih je još i dobar... 

Plus vozni park je stariji od noine arke a izgleda da će bit još i stariji jer dacia košta 13tak tisuća eura... 

Kad u sve to dodamo uhljebe na svim razinama autoskoli policija ceste županijske državne općinske dobijemo da je pravo čudo kako naši ljudi voze po "nekakvim" pravilima... 

Uz sve navedeno cijene benzina i dizela u nas su ogromne a javni prijevoz je smijurija osim u zagrebu jer to kako je francek govorio to je jedino hrvatska sve drugo je rvacka... 

Električni romobili su dobri za države tipa nizozemska di je uz autoput cesta za bicikle a ne u nas grba grba zemlja sloj asfalta boca pive u asfaltu od radnika iz 82 te onda opet grba grba rupa kamen... 

Živimo Hajduk
 
2 1 hvala 1
15 godina
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

Super za kacige. Vozim romobil koji ide 85km/h. Imam ga 2 godine i pređeno preko 10,000km.

Prije 2 tjedna dao sam ga na servis a pošto ga drži poznanik, dao mi je zamjenski mali romobil koji ide 25km/h.

Reko, što će mi kaciga za to. Naravno, pao sam s malog romobila, potrgao čeljust. Ovo pišem s 4 šerafa u ustima, dvije pločice i žicom. Naučio sam za do kraja života.

 
12 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
Romobile na struju - ZABRANITI !

To je takva idiotarije od vozila da ne razumijem kako je to uopće došlo u dućane

Apsolutno ne treba postavljati pitanje da li ćete pasti s tog "vozila" nego KADA ćete pasti i koliko teško ćete se ozlijediti
 
1 16 hvala 1
6 godina
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

Neka mi imamo zakon a infrastruktura nam je 1.5m širok pločnik gdje 0.5m uzme hauba od parkiranog auta, još 0.5m uzme kanta za smeće

 
12 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
njuznjuz kaže...

Neka mi imamo zakon a infrastruktura nam je 1.5m širok pločnik gdje 0.5m uzme hauba od parkiranog auta, još 0.5m uzme kanta za smeće

 

^^ this

12 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
Maro0612 kaže...
Najveći je problem prometna nepismenost ogromnog broja sudionika u prometu. Problem su biciklisti koji projure preko svake zebre misleći da smiju (a ne smiju, osim na onim zebrama uz koje je označena biciklistička staza), problem su vozači automobila koji se smatraju bogovima na cesti i sve manje od automobila smatraju smetnjom i manje vrijednim, a prednost prolaska uvjetuju veličinom, snagom i brendom vozila. Problem su svi vozači i pješaci koji prometne znakove smatraju ukrasom, preporukom, smetnjom i ne mare za ono što znakovi poručuju. Problem su pješaci koji se klate cijelim nogostupom, kad je nogostup podijeljen na pješački i biciklistički dio, kad puštaju pse da skakuću gdje i kako žele, a kad ih i vode na povodcu, to je rijetko uz nogu pa se drugi pješaci i biciklisti sapliću o špagu. Problem su slušalice u ušima koje svakog korisnika pretvore u muhu bez glave, nesvjesne situacije oko njih.

 Ključna riječ je koji projure. Jednaka ti opasnost prijeti (tj. njemu, a ti da si kriv za to) kad ti biciklist projuri preko pješačkog ili kad ti dijete pretrči. Ne vidim ni najmanji problem u tome ako ću oprezno doći na biciklu do pješačkog i onda polako na biciklu priječi taj pješački jednakom brzinom kao da hodam ili kad sam siguran ubrzati tako da i vozač koji stoji prije može krenuti dalje. To moje kršenje pravila utječe na vozača jednako ko što na mene utječe to što on nije vezan - nimalo. Kad sam pješak i vidim da na preglednom pravcu nema nikoga iz oba smjera neću pritisnuti dugme i čekati zeleno nego ću priječi na crveno. Ne zato jer se meni negdje žuri nego da ne usporavam promet. Milijun puta sam vidio kako pješak pritisne dugme, onda kad vidi da nema nikoga prijeđe. Crveno se vozačima upali nakon nekog vremena i onda oni stoje i čekaju iako na pješačkom nema nikoga. 

12 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
ZaliazniMacan kaže...

Ja moram ipak istaknuti da vozačka kultura u lijepoj našoj ne postoji jer autoskole su toliko loše i nestrucne plus instruktori su (ne) profesionalni da broj poginulih je još i dobar... 

Plus vozni park je stariji od noine arke a izgleda da će bit još i stariji jer dacia košta 13tak tisuća eura... 

Kad u sve to dodamo uhljebe na svim razinama autoskoli policija ceste županijske državne općinske dobijemo da je pravo čudo kako naši ljudi voze po "nekakvim" pravilima... 

Uz sve navedeno cijene benzina i dizela u nas su ogromne a javni prijevoz je smijurija osim u zagrebu jer to kako je francek govorio to je jedino hrvatska sve drugo je rvacka... 

Električni romobili su dobri za države tipa nizozemska di je uz autoput cesta za bicikle a ne u nas grba grba zemlja sloj asfalta boca pive u asfaltu od radnika iz 82 te onda opet grba grba rupa kamen... 

 Vozačka kultura ogledalo je kućnog odgoja. To da ne parkiraš preko dva invalidska, pustiš nekoga s parkinga, ne trubiš kad vidiš nekoga iz svog sela, ne bacaš opuške kroz prozor... te trebaju naučiti otac i mater a ne auto škola.

12 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
njuznjuz kaže...

Neka mi imamo zakon a infrastruktura nam je 1.5m širok pločnik gdje 0.5m uzme hauba od parkiranog auta, još 0.5m uzme kanta za smeće

 Jebiga, zakone bi trebalo prilagoditi infrastrukturi. Ali zakone bi trebalo prilagoditi i EU zakonima. Ali EU ima potpuno drukčiju infrastrukturu od nas. Kako to?

Suočeni s nemogućim zadatkom naši zakonodavci rade ono što najbolje znaju - ništa.

2 godine
neaktivan
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

Naši zakonodavci su uhljebi odnosno neznalice koje kao i sve u državnim organima su došli na visoke i važne i da ne kažem stručne pozicije preko stranačke  iskaznice sa jedva završenom srednjom školom ili kvazi fakultetom...

Zato danas je more fakulteta i još više diploma te je zapravo sramota ne diplomirat..  A da se dotaknem autoskola kako oni podučavaju tako možemo i samostalno uzeti automobil voziti i naučiti pravila...  Zato jer to nije posao koji je "bitan" pa stoga nije ni plaćen a da ne završiš prometni fakultet moraš imati iq frižidera...  

Živimo Hajduk
 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

Meni samo nije jasno kako je dozvoljena snaga motora ovakvih nestabilnih prometala zakonski ogranicena na 600W, a istaje kod elektricnih bicikala na svega 250W.

Moj PC  
4 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
andr3j kaže...
dagoberhr kaže...

Najvise sto mrzim kad mi se iza ledja prisulja nesto takvo a jos vise sto mrzim od svega kada uz te silne romobile se prikljuce biciklisti te stanu raditi slalom, prelaziti pjesacki prijelaz bez silaska sa istig prometala

 Najvise sto mrzim  je  kada se pjesaci  krecu po biciklistickoj stazi ,  pa  moras slalom voziti  između njih . I još se  bune. A preglupi su da shvate  da se krecu  po  biciklistickoj stazi. Normalno  klaznu  od  policije  nece  dobiti.

 U blizini mene napravljena je nova biciklisticka staza koja je odvojena od ceste i nogostupa. Fino je oznacena, ima rasvjetu ma milina. Valjda su vidli kak se to negdje vani radi.

 

No situacija je sljedeca. Po nogostupu vise nitko nejde, pjesaci su na biciklistickoj stazi, a bicikli voze po cesti. Dođe ti da si pucas u glavu

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
16 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile

Dio odgovora leži u tome što ti na biciklu realno ni ne treba jači motor, jer je on tu samo da ti pomogne dok pedaliraš. Nadalje, ograničenje od 600 W za romobile odnosi se i na monowheelove i segwaye, a viša snaga je tu primarno potrebna kako bi savladavali uzbrdice dovoljnom (sigurnom) brzinom.

Za bicikle nema ograničenja brzine, dok će ga za ovakva "osobna prijevozna sredstva" biti, pa zakon time (koliko-toliko) ispunjava svoju svrhu.

Onima kojima se nešto i može objasniti ne treba ništa niti objašnjavati. Onima kojima sve treba objašnjavati ionako se ništa ne može objasniti.
13 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
andr3j kaže...
dagoberhr kaže...

Najvise sto mrzim kad mi se iza ledja prisulja nesto takvo a jos vise sto mrzim od svega kada uz te silne romobile se prikljuce biciklisti te stanu raditi slalom, prelaziti pjesacki prijelaz bez silaska sa istig prometala

 Najvise sto mrzim  je  kada se pjesaci  krecu po biciklistickoj stazi ,  pa  moras slalom voziti  između njih . I još se  bune. A preglupi su da shvate  da se krecu  po  biciklistickoj stazi. Normalno  klaznu  od  policije  nece  dobiti.

 

 

Plus što valjda pola ljudi hoda lijevom stranom trake, i obavezno glava dole dok gleda na mobitel.Svi smo mi ljudi i griješimo ili ponekad radimo gluposti, ali da kroz život ne mogu naučiti kojom stranom se hoda mi je neprihvatljivo.

3 godine
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
Apachy kaže...

"Kaciga će, ističe, biti obavezna za sve, a takva će se vozila moći kretati biciklističkim stazama i trakama, no ako one ne postoje, moći će se kretati nogostupom."

"Vozači će tu morati biti vrlo oprezni i prilagoditi brzinu uvjetima te paziti na pješake."

 

 

Znači sve ostaje po istom. Mad Max piloti koji psuju jer im se neda mjesta po pješačkoj stazi, jer jadni moraju usporiti na brzinu hoda dok ne zaobiđu pješake, a tek kad cestu prelaze... ovi hipersonični ruski kinžali mala su beba za njih. Mislim ovako labavo definirane zakonske norme mogu vrijediti za neko kulturnije društvo. Ostavljaju situaciju neriješenu, ali se sad mogu ograditi jer eto - imamo nove norme za el romobile. 

 

Trebali bi i ibicikle regulirati kad smo već kod toga, a ne da ekipa od 20 optimista gmiže po magistrali i zbog gustoće prometa s druge strane moraš i ti s njima jer ih nemaš gdje preteći :S

8 godina
offline
Re: Najavljena nova pravila za električne romobile
Gallu kaže...
Apachy kaže...

"Kaciga će, ističe, biti obavezna za sve, a takva će se vozila moći kretati biciklističkim stazama i trakama, no ako one ne postoje, moći će se kretati nogostupom."

"Vozači će tu morati biti vrlo oprezni i prilagoditi brzinu uvjetima te paziti na pješake."

 

 

Znači sve ostaje po istom. Mad Max piloti koji psuju jer im se neda mjesta po pješačkoj stazi, jer jadni moraju usporiti na brzinu hoda dok ne zaobiđu pješake, a tek kad cestu prelaze... ovi hipersonični ruski kinžali mala su beba za njih. Mislim ovako labavo definirane zakonske norme mogu vrijediti za neko kulturnije društvo. Ostavljaju situaciju neriješenu, ali se sad mogu ograditi jer eto - imamo nove norme za el romobile. 

 

Trebali bi i ibicikle regulirati kad smo već kod toga, a ne da ekipa od 20 optimista gmiže po magistrali i zbog gustoće prometa s druge strane moraš i ti s njima jer ih nemaš gdje preteći :S

 Ma na magistrali ima svega. Cesto sam vidio da ljudi fino vjezbaju i trce po magistrali.

Po takvim cestama ja nejdem biciklom, ali kad bi morao da bi imao alternative ?

 

Jbg automobil je sam po sebi neucinkovit, a jos kad se tu ukljuci infrastruktura (recimo naseljeno mjesto sa hrpom lezecih) onda se pitas koji je smisao.

Tak je kod mene. Imam 3km do posla i ja sam sa biciklom brzi ili jednako brz nego ovi sa automobilima.

 

U pravim metropomala automobil postaje nepozeljan.

 

Kad idem u ZG ostavim auto u podsusedu i na bus ili vlak ili odem biciklom skroz.

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put čet 31.3.2022 15:59 (Santana).
11 godina
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

Piše u članku: ...novim zakonom na romobilima, motociklima i mopedima više neće biti dozvoljeno prevoženje drugih osoba. Za romobile razumijem, ali za mopede, a pogotovo za motocikle, nije mi jasno znači li to da se na njima smije voziti samo vozač?

 
0 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Najavljena nova pravila za električne romobile

nema mi drazeg nego preci preko zebre (bez semafora) tako da me svi krkani u automobilima moraju propustiti :)

 
0 2 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice