SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile im

poruka: 11
|
čitano: 3.862
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile im ".
13 godina
offline
SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile im

Vidjeli od nas kako se produžuje vijek trajanja migova pa sad i oni krenuli s F22.. 

Moj PC  
6 0 hvala 0
14 godina
offline
SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile im

a koliko ih na kraju ima? 135 ili 195 ?

 

znam da ih je 195 napravljeno (od toga 8 testnih), a zna se za 6 krševa...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile
Sad brze bolje zakuhat negdi rat da se natuce satnica i isplati investicija.
10 godina
offline
SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile im

 

Ne kužim se u avijaciju.

Tehnolopke zvjerke koje mogu biti jako neugodne pod protivnika. Al' komplicirano i skupo održavanje.

 

Komparcija sa Rusima?

Panzerkampfwagen.dzg-C++-USA. :-) CZ-75
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile
Stric_Jura kaže...

a koliko ih na kraju ima? 135 ili 195 ?

 

znam da ih je 195 napravljeno (od toga 8 testnih), a zna se za 6 krševa...

160 u borbenim jedinicama i 8 u trenaži (spremno za borbu u roku nekoliko sati), te 17 u pričuvi.

 

195 serijski proizvedena i 2 prototipa. Polomili ih 6 komada plus 2 djelomično povučena zbog strukturalnih oštećenja (over-G).

Ovo povećanje resursa od 100% dizajniranog vijeka trajanja mora biti neki kompromis, nešto su sigurno obnovili/zamjenili ali i ograničili neki aspekt ili element postojeće funkcionalnosti.

14 godina
offline
Re: SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile

ma naravno, potoji neki postotak sigurnosnih ograničenja (famozni alfa graničnici napadnog kuta, koje ruski piloti mogu po nahođenju, prebaciti, samo ne znam imaju li mjerenje opterećenja u vremenskoj domeni da proračunaju koliko su "postarali" zrakoplov)...

 

Možda su Ameri izmjerili neku vrijednost koja se da relativno malom izmjenom zmaja ili upravljačkih površina koje su pod najvećim opterećenjem dodatno tih 100% produljiti...

Ju je je? Je ju je!
16 godina
moderator
offline
Re: SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile
Stric_Jura kaže...

ma naravno, potoji neki postotak sigurnosnih ograničenja (famozni alfa graničnici napadnog kuta, koje ruski piloti mogu po nahođenju, prebaciti, samo ne znam imaju li mjerenje opterećenja u vremenskoj domeni da proračunaju koliko su "postarali" zrakoplov)...

 

Možda su Ameri izmjerili neku vrijednost koja se da relativno malom izmjenom zmaja ili upravljačkih površina koje su pod najvećim opterećenjem dodatno tih 100% produljiti...

 

Nema oštećenja aviona zbog povećanja napadnog kuta. Dapače, prekoračenje napadnog kuta je vrlo uobičajeno i tokom treninga, namjerno i nenamjerno se dogodi.

 

U MIG-u 21 postopji borbeni forsaž (ima poseban prekidač koji ga omogućava) koji je vremenski ograničen i kojega se jedna minuta korištenja računa kao sat vremena forsaža, a bez obzira na vrijeme korištenja borbenog forsaža, nakon leta na kojem je korišten makar malo, motor ide na generalku.

 

 

This space for rent!
11 godina
offline
Re: SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile

Vrlo slično i kod starijih Pratt&Whitney F100 motora na F-15C koji su podržavali tzv VMax režim rada.

Nakon aktivacije prekidača, motorima je dopušteno povećanje maksimalne temperature turbine za 22C čime se osiguravalo 4% dodatnog potiska.

Sve dulje od 30 sekundi rada u tom režimu je logirano i motori su naručeni za rendgensku inspekciju.

Na novijim PW i GE motorima te klase s digitalnom kontrolom je to uklonjeno, relikt kasnih 60-tih za koji ekonomičnost eksploatacije (troškovi održavanja) nemaju razumijevanja.

 

 

 

 

 

14 godina
offline
Re: SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile
Drago kaže...
Stric_Jura kaže...

ma naravno, potoji neki postotak sigurnosnih ograničenja (famozni alfa graničnici napadnog kuta, koje ruski piloti mogu po nahođenju, prebaciti, samo ne znam imaju li mjerenje opterećenja u vremenskoj domeni da proračunaju koliko su "postarali" zrakoplov)...

 

Možda su Ameri izmjerili neku vrijednost koja se da relativno malom izmjenom zmaja ili upravljačkih površina koje su pod najvećim opterećenjem dodatno tih 100% produljiti...

 

Nema oštećenja aviona zbog povećanja napadnog kuta. Dapače, prekoračenje napadnog kuta je vrlo uobičajeno i tokom treninga, namjerno i nenamjerno se dogodi.

 

U MIG-u 21 postopji borbeni forsaž (ima poseban prekidač koji ga omogućava) koji je vremenski ograničen i kojega se jedna minuta korištenja računa kao sat vremena forsaža, a bez obzira na vrijeme korištenja borbenog forsaža, nakon leta na kojem je korišten makar malo, motor ide na generalku.

 

 

 sve ovisi od brzine, slijetanje i paradni let pri akrobaciji nije isto što zaokret u borbi s ovješenim naoružanjem...

 

 

Ju je je? Je ju je!
16 godina
moderator
offline
Re: SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile
Stric_Jura kaže...

 

 

 sve ovisi od brzine, slijetanje i paradni let pri akrobaciji nije isto što zaokret u borbi s ovješenim naoružanjem...

 

 

 

To nema veze s napadnim kutem nego s maksimalnim dozvoljenim opterećenjem. Ovisno o podvjesu imaš gornju granicu opterećenja, a to nema veze s napadnim kutem.

Napadni kut je kut struje zraka u odnosu na nos aviona. Ti možeš ići vrlo sporo, dakle malo opterećenje po definiciji jer ne možeš dobiti velika opterećenja, i imati veliki napadni kut, posebno kod delti ili supermanevarskih aviona s kombinacijom velikih elevona/flaperona, vektorskog potiska itd.

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.2.2021 22:36 (Drago).
14 godina
online
Re: SAD nadogradile flotu F-22 Raptora i produžile
PzKpfw kaže...

 

Ne kužim se u avijaciju.

Tehnolopke zvjerke koje mogu biti jako neugodne pod protivnika. Al' komplicirano i skupo održavanje.

 

Komparcija sa Rusima?

 rus može popit više votke

PSN - darklydexter
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice