Legalno samo ovu sezonu , a od sljedeće zabranjeno!!!
Po meni to i nije legalno jer pravila kažu da dok je bolid u parc ferme-u, nema namještanja ovjesa, a ovo spada pod ovjes.
FIA je ovim pucala sama sebi u nogu.
Legalno samo ovu sezonu , a od sljedeće zabranjeno!!!
Po meni to i nije legalno jer pravila kažu da dok je bolid u parc ferme-u, nema namještanja ovjesa, a ovo spada pod ovjes.
FIA je ovim pucala sama sebi u nogu.
Legalno samo ovu sezonu , a od sljedeće zabranjeno!!!
Po meni to i nije legalno jer pravila kažu da dok je bolid u parc ferme-u, nema namještanja ovjesa, a ovo spada pod ovjes.
FIA je ovim pucala sama sebi u nogu.
Kako spada u ovjes????
Ne da mi se proučavati aktualni pravilnik ali koliko se sječam bilo kakva tehnologija koja omogučuje mijenjanje postavki ovjesa tijekom vožnje je zabranjena još od vremena legendarnog Williams FW14B bolida sa kojim su pregazili konkurenciju.
Ne da mi se proučavati aktualni pravilnik ali koliko se sječam bilo kakva tehnologija koja omogučuje mijenjanje postavki ovjesa tijekom vožnje je zabranjena još od vremena legendarnog Williams FW14B bolida sa kojim su pregazili konkurenciju.
ovo ne mijenja ovjes vec samo ugao tockova po horizontali....
To je sistem upravljanja a ne ovjes....
I drugo poptpuno je manuelno....
Ima tu dosta začkoljica... npr. hoće li to smjeti koristiti u kvalifikacijama zbog parc ferme pravila. Ali da je dozvoljeno za ovu godinu, to stoji. maFIA tumači da to nije ovjes, nego da volanom upravljaju kotačima - što naravno nije zabranjeno. Ali parc ferme pravilo ne dozvoljava ni mjenjanje toa kao ni nagiba krila i sl, tako da vjerojatno to neće smjeti koristiti u Q... ali za to im i nije bitno ako im pomogne balansirati temperaturu guma kroz utrku... jbt možda i box uštede u nekim utrkama.
Ovo nema veze s vjesom (kao takvim kako piše u pravilniku), ovo je samo zakretanje kotača u određenom smijeru pomoću upravljača,što je dozvoljeno, ne... Treba bolid skretati u zavojima. Mercedes je uspio dokazati da je sustav siguran te je na taj način dozvoljeno korištenje istog od strane fia-e, ali samo ove sezone. Pravila se dorađuju za drugu sezonu gdje će to biti zabranjeno.
Mozda i ne... Ferarri se mora vaditi za proslu, Red Bull opasno prijeti a i Bottas ceka svoju priliku...
ovo ne mijenja ovjes vec samo ugao tockova po horizontali....
To je sistem upravljanja a ne ovjes....
I drugo poptpuno je manuelno....
Ovo nema veze s vjesom (kao takvim kako piše u pravilniku), ovo je samo zakretanje kotača u određenom smijeru pomoću upravljača,što je dozvoljeno, ne... Treba bolid skretati u zavojima. Mercedes je uspio dokazati da je sustav siguran te je na taj način dozvoljeno korištenje istog od strane fia-e, ali samo ove sezone. Pravila se dorađuju za drugu sezonu gdje će to biti zabranjeno.
Adrian Newey fino objasnio: "Controlling the tyre temperatures is not enough for me. There must be aerodynamic reasons. I'm having a hard time seeing how this is legal. The driver doesn't steer the car when he pulls the steering wheel towards him or pushes it away."
Mozda i ne... Ferarri se mora vaditi za proslu, Red Bull opasno prijeti a i Bottas ceka svoju priliku...
Ferrari zaboravi (opet) na ovu godinu. Jučer je Matija rekao da oni nisu brzi kao Mercedes. Tako da nema se šta tu očekivati, dosadna sezona u kojoj opet Lewis pobjeđuje, bez konkurencije je najlakše pobjeđivati.
Legalno samo ovu sezonu , a od sljedeće zabranjeno!!!
Po meni to i nije legalno jer pravila kažu da dok je bolid u parc ferme-u, nema namještanja ovjesa, a ovo spada pod ovjes.
FIA je ovim pucala sama sebi u nogu.
Malo sam se pogrešno izrazio, mislio sa na postavke bolida (u koju spada i špur) koje se ne smiju mjenjati u pf.
Mozda i ne... Ferarri se mora vaditi za proslu, Red Bull opasno prijeti a i Bottas ceka svoju priliku...
Ferrari zaboravi (opet) na ovu godinu. Jučer je Matija rekao da oni nisu brzi kao Mercedes. Tako da nema se šta tu očekivati, dosadna sezona u kojoj opet Lewis pobjeđuje, bez konkurencije je najlakše pobjeđivati.
Pa nije Lewis kriv za to...Jednosttavno njemacki inzenjeri su bolji od ostalih....
Lani je Ferrari dominirao ladno svim predsezonskim testiranjima pa znamo kako je na kraju bilo. Tako da, ništa se još ne zna po ovim testiranjima.
meni ovo više nema veze s utrkama (osim u tko će koga zajebat tehnologijom i "pravila" usput). ostaju samo kante tipa nascar, indycar, nešto relija i tak. tam di zbilja moraš biti šofer i lud k'o puška.
Ima i takvih serija... ali to nije F1
Mozda i ne... Ferarri se mora vaditi za proslu, Red Bull opasno prijeti a i Bottas ceka svoju priliku...
Ferrari zaboravi (opet) na ovu godinu. Jučer je Matija rekao da oni nisu brzi kao Mercedes. Tako da nema se šta tu očekivati, dosadna sezona u kojoj opet Lewis pobjeđuje, bez konkurencije je najlakše pobjeđivati.
Pa nije Lewis kriv za to...Jednosttavno njemacki inzenjeri su bolji od ostalih....
I on kao i njegova ekipa ne rade glupe greske kao Ferrari
Nisam za to da svi imaju iste bolide. F1 je utrka timova. Utrka se vodi tijekom cijele godine, svaki dan. Tehnologija je uvijek bila dio F1, traženje rupa u pravilima također.
Druga je stvar što Mercedes zadnjih godina ima veoma blisku suradnju s FIAom za razliku od naivnog Ferrarija. Malo mi je to čudno s obzirom da su stari Ferrarijevci na vrhu te organizacije danas. Ne znam kako nema bolje suradnje s Todtom.