Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća

poruka: 31
|
čitano: 8.067
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća ".
13 godina
offline
Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća

Avioni lete prazni, a roba kasni jer nema dovoljno kontejnera i brodova. Lagana skupa roba mogla bi se prevoziti avionima s nekim popustom...

S druge strane ako je ta mjera donesena zbog radnih mjesta u zračnim lukama bolje da samo plate u pola cjene te usluge u obje zračne luke a avion uopče ne leti...

Ah da zaboravio sam da bi tada bio manjak potražnje za Kerozinom... 

 
10 0 hvala 0
15 godina
offline
Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća

Pa nek lufthansa stavi letove na 5 eura i da vidis kako ce bit popunjeni. ja cu prvi ic posvuda. 
prije mjesec dana sam ryanairom letio u london za 10 eura povratna i avion je bio krcat. 

Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća

ako slotovi nisu vezani za PAX onda nek lete manjim turbopropovima ili slično a 737 ostave prizemljen. Smanje i troškove i zagađenje. Čak bi to mogli outsourcat nekome tko ima male aviončiće i isplatilo bi im se.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
mar123 kaže...

Pa nek lufthansa stavi letove na 5 eura i da vidis kako ce bit popunjeni. ja cu prvi ic posvuda. 
prije mjesec dana sam ryanairom letio u london za 10 eura povratna i avion je bio krcat. 

 jeftinije im je da lete prazni. Na aerodrome gdje oni lete i s njihovim ugovorima plaćaju naknadu za usluge putnicima, a to je debelo više od tih 5€.

15 godina
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
jozef kaže...
mar123 kaže...

Pa nek lufthansa stavi letove na 5 eura i da vidis kako ce bit popunjeni. ja cu prvi ic posvuda. 
prije mjesec dana sam ryanairom letio u london za 10 eura povratna i avion je bio krcat. 

 jeftinije im je da lete prazni. Na aerodrome gdje oni lete i s njihovim ugovorima plaćaju naknadu za usluge putnicima, a to je debelo više od tih 5€.

 dobro slobodno stave i 20 eura kartu. s time da je to samo karta, plus nadoplata za kofer, sjedalo itd. kako i ryanair radi, hrpa ljudi i te dodatne stvari uzmu. ja npr samo potrpam sve u ruksak i platim samo tu osnovnu cijenu. siguran sam kako bi se dalo iskombinirat nesto da smanje troskove tih praznih letova. 

14 godina
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
mar123 kaže...
jozef kaže...
mar123 kaže...

Pa nek lufthansa stavi letove na 5 eura i da vidis kako ce bit popunjeni. ja cu prvi ic posvuda. 
prije mjesec dana sam ryanairom letio u london za 10 eura povratna i avion je bio krcat. 

 jeftinije im je da lete prazni. Na aerodrome gdje oni lete i s njihovim ugovorima plaćaju naknadu za usluge putnicima, a to je debelo više od tih 5€.

 dobro slobodno stave i 20 eura kartu. s time da je to samo karta, plus nadoplata za kofer, sjedalo itd. kako i ryanair radi, hrpa ljudi i te dodatne stvari uzmu. ja npr samo potrpam sve u ruksak i platim samo tu osnovnu cijenu. siguran sam kako bi se dalo iskombinirat nesto da smanje troskove tih praznih letova. 

 i opet im se ne bi isplatilo. Prazan avion troši znatno manje goriva. Beauvais nije isto što CDG, niti je Luton isto što i Heathrow, tako niti Ryan nije isto što i LH. Troškovi se jako razlikuju. Oni su vjerojatno već nudili karte po najnižoj njima isplativoj cijeni - i ostali prazni.

16 godina
online
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
mar123 kaže...

 dobro slobodno stave i 20 eura kartu. s time da je to samo karta, plus nadoplata za kofer, sjedalo itd. kako i ryanair radi, hrpa ljudi i te dodatne stvari uzmu. ja npr samo potrpam sve u ruksak i platim samo tu osnovnu cijenu. siguran sam kako bi se dalo iskombinirat nesto da smanje troskove tih praznih letova. 

Aerodromske takse po putniku na tim aerodromima su veće od 20 eura. Mislim da je i u Zagrebu više.

A slotovi se prodaju za milijune dolara, puno jednostavnije i jeftinije je - ići "u prazno" da ne bi izgubio slotove.

10 godina
offline
Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća

Ti prestani jest meso, a mi cemo vozat prazne avione - got it.

Battlelog: D3lBoy-00
Moj PC  
9 0 hvala 0
5 godina
offline
Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća

Super je taj kapitalizam. Uvijek u tako tijesnoj vezi sa stvarnosti i zdravim razumom.

Svi smo čuli da će milijun majmuna koji lupaju o milijun pisaćih strojeva na kraju reproducirati cjelokupna Shakespeareova djela. Sada, zahvaljujući Internetu, znamo da to nije istina. - R. Wilensky
 
19 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Al Crane kaže...

Super je taj kapitalizam. Uvijek u tako tijesnoj vezi sa stvarnosti i zdravim razumom.

A ako ništa drugo piloti i avioni lete...

16 godina
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Al Crane kaže...

Super je taj kapitalizam. Uvijek u tako tijesnoj vezi sa stvarnosti i zdravim razumom.

 Suštinski mera nije loša: slotovi su dragoceni, predstavljaju usko grlo u aviosaobraćaju, i ovako se ne dozvoljava nekoj velikoj, bogatoj aviokompaniji da se igra i zakupljuje slotove koje neće koristiti - ako si zakupio slot, a ne ostvariš let, gubiš slot, tj prinuđen si ustupiti ga drugoj aviokompaniji koja će zapravo leteti. Nezgoda je da u trenutnoj situaciji nije tako lako ostvariti letove, no kriterijumi su nešto relaksiraniji nego inače, a, ako se ne varam, prethodnih godina su privremeno bivali i potpuno ukinuti.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.1.2022 21:49 (Ivan(4)).
5 godina
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Old Iggy kaže...
Al Crane kaže...

Super je taj kapitalizam. Uvijek u tako tijesnoj vezi sa stvarnosti i zdravim razumom.

A ako ništa drugo piloti i avioni lete...

 
I sad one što grakću zbog skandalozno skupih obnovljivih ne smeta što se bespotrebno kuri sve skuplje gorivo, jer eto bitno da je ekonomija na zdravim nogama makar sve drugo bilo bolesno do bola...

Svi smo čuli da će milijun majmuna koji lupaju o milijun pisaćih strojeva na kraju reproducirati cjelokupna Shakespeareova djela. Sada, zahvaljujući Internetu, znamo da to nije istina. - R. Wilensky
16 godina
online
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Al Crane kaže...
Old Iggy kaže...

A ako ništa drugo piloti i avioni lete...

 
I sad one što grakću zbog skandalozno skupih obnovljivih ne smeta što se bespotrebno kuri sve skuplje gorivo, jer eto bitno da je ekonomija na zdravim nogama makar sve drugo bilo bolesno do bola...

Yup, nažalost "tko jači taj kvači".

5 godina
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Ivan(4) kaže...
Al Crane kaže...

Super je taj kapitalizam. Uvijek u tako tijesnoj vezi sa stvarnosti i zdravim razumom.

 Suštinski mera nije loša: slotovi su dragoceni, predstavljaju usko grlo u aviosaobraćaju, i ovako se ne dozvoljava nekoj velikoj, bogatoj aviokompaniji da se igra i zakupljuje slotove koje neće koristiti - ako si zakupio slot, a ne ostvariš let, gubiš slot, tj prinuđen si ustupiti ga drugoj aviokompaniji koja će zapravo leteti. Nezgoda je da u trenutnoj situaciji nije tako lako ostvariti letove, no kriterijumi su nešto relaksiraniji nego inače, a, ako se ne varam, prethodnih godina su privremeno bivali i potpuno ukinuti.

 
Nisam niti sumnjao kako je s pozicije ekonomske teorije sve savršeno opravdano, jasno mi je to.
Malo me situacija maglovito podsjeća na onu iz Kvake 22, gdje za vrijeme WW2 pukovski ekonom/kuhar Milo (čini mi se), leti po Mediteranu od baze do baze kako bi namirnice kupovao skuplje i prodavao jeftinije, uz pukovski profit jasno. Čak u jednom trenutku preko švicarske veze unajmi i posade njemačkih flakove da pucaju po formacijama aviona njegovih drugova, opet uz profit za istu tu jedinicu jasno. Pisac Joseph Heller je bio genijalac svojeg doba koji je tako lijepo predočavao nadrealne apsurde ljudskog društva i kapitalizma.

Svi smo čuli da će milijun majmuna koji lupaju o milijun pisaćih strojeva na kraju reproducirati cjelokupna Shakespeareova djela. Sada, zahvaljujući Internetu, znamo da to nije istina. - R. Wilensky
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.1.2022 22:26 (Al Crane).
16 godina
offline
Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća

I kakvu buducnost mozes ocekivat od ovakve rase ? Ljudi... Autodestruktivna vrsta...

Koliko smo tehnoloski napredniji toliko sve vise tonemo. Neki to nikad nece shvatit...

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put uto 11.1.2022 9:31 (Batista).
 
5 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća

Tko leti vrijedi.
Tko vrijedi leti.
Tko ne leti ne vrijedi! - Grunf

 

Toliko o tome!

 
5 0 hvala 0
2 godine
online
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Byron kaže...

Avioni lete prazni, a roba kasni jer nema dovoljno kontejnera i brodova. Lagana skupa roba mogla bi se prevoziti avionima s nekim popustom...

 

 a kako ?

povaditi sjedala iz putničkih aviona odn. prilagoditi ih za prijevoz tereta ?!

neće da može...

 

utovar robe, istovar, gdje, kako, opet promjena slotova... hrpa problema za koje je netko pametniji već izračunao da se ne isplati.

 

a svakako "teretnih" aviona nema dovoljno da popune slotove.

Poruka je uređivana zadnji put uto 11.1.2022 10:05 (Zaporožac).
16 godina
online
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Zaporožac kaže...
Byron kaže...

Avioni lete prazni, a roba kasni jer nema dovoljno kontejnera i brodova. Lagana skupa roba mogla bi se prevoziti avionima s nekim popustom...

 

 a kako ?

povaditi sjedala iz putničkih aviona odn. prilagoditi ih za prijevoz tereta ?!

neće da može...

 

utovar robe, istovar, gdje, kako, opet promjena slotova... hrpa problema za koje je netko pametniji već izračunao da se ne isplati.

 

a svakako "teretnih" aviona nema dovoljno da popune slotove.

 Problem je što i konverzija košta milijune dolara, traje tjednima (nekad mjesecima), a i praktički nema nazad.

 

Na stranu što osnovni problem ostaje - slotovi. Koji se ionako ne koriste za cargo.

3 godine
offline
Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća

Apsurdi planske ekonomije - birokracija i papiri moraju štimati, za ostalo nas nije briga. I da ne zaboravimo, avio-karte će morati poskupiti zbog poreza na CO2 i prevelikih emisija.

Ruhe im Puff
 
2 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
BroccDaRock kaže...

Apsurdi planske ekonomije - birokracija i papiri moraju štimati, za ostalo nas nije briga. I da ne zaboravimo, avio-karte će morati poskupiti zbog poreza na CO2 i prevelikih emisija.

Nije do birokracije i papira već para.
Nitko ne želi izgubiti te slotove. A pitanje je što je ugovorno obvezujuće.

Taj problem je postao vidljiv odmah po izbijanju korone, potrebna je suglasnost svih strana da bi se riješio, a svi se nadaju "normalizaciji".

3 godine
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Old Iggy kaže...

Nije do birokracije i papira već para.
Nitko ne želi izgubiti te slotove. A pitanje je što je ugovorno obvezujuće.

 Lijepo ti u članku piše da EU regulativa zahtijeva da avioprijevoznici odrade minimalno 50% letova u zakupljenim slotovima. Drugim riječima, ta ista EU regulativa guši aviopromet lockdownima i korona-restrikcijama, a istovremeno od avioprijevoznika zahtijeva da odrade minimalan broj letova, kao da se ne događa ništa posebno dramatično. To je trademark svake planske ekonomije - birokracija sama protiv sebe, na štetu kupaca i gospodarskog razvoja.

Ruhe im Puff
Poruka je uređivana zadnji put uto 11.1.2022 11:04 (BroccDaRock).
16 godina
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Old Iggy kaže...

 

Na stranu što osnovni problem ostaje - slotovi. Koji se ionako ne koriste za cargo.

ako su slotovi vezani za runway a ne gate, cargu je nebitno na koji runway ide.

no da, cargo se ne moze izmislit da bi mogli odjedno letjeti njega a ne ljude na odredjeni aerodrom..

u europi je puno cesci bottleneck na pisti nego na gejtu, a zbog regulacija aerodromi uglavnom tesko ili nikako mogu graditi nove piste (npr heathrow se jaaaaaako muci sa guranjem trece piste).

 

gurtna giržtna gužni žnorda gižnu žertir gžerdu žinar gurdaž žarpar ženar žednu žena
Poruka je uređivana zadnji put uto 11.1.2022 11:08 (nixass).
16 godina
online
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
BroccDaRock kaže...

 Lijepo ti u članku piše da EU regulativa zahtijeva da avioprijevoznici odrade minimalno 50% letova u zakupljenim slotovima.

Mogu se oni odreći slotova, ali ih kasnije moraju plaćati. Tu je problem.

nixass kaže...
Old Iggy kaže...

 

Na stranu što osnovni problem ostaje - slotovi. Koji se ionako ne koriste za cargo.

ako su slotovi vezani za runway a ne gate, cargu je nebitno na koji runway ide.

no da, cargo se ne moze izmislit da bi mogli odjedno letjeti njega a ne ljude na odredjeni aerodrom..

u europi je puno cesci bottleneck na pisti nego na gejtu, a zbog regulacija aerodromi uglavnom tesko ili nikako mogu graditi nove piste (npr heathrow se jaaaaaako muci sa guranjem trece piste).

 

Vezani su uz zračnu luku, primarno za gate. Cargo rijetko ima stalne letove kao putnički promet.

Zato ćeš i na Heathrowu čekati na gate puno češće nego na runway (što je slučaj s većinom aerodroma), zato baš i ne volim ići preko Heathrowa. A Hethrow se muči radi lokacije, treća pista znači ogromnu investiciju (i terminali, i naknda ljudima koji moraju odseliti, denivelacija autoceste, novi terminal itd.).

16 godina
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis

mislim da se procjena otkupa zemlje/kuca i svega u okolici Heathrowa krece oko 100Bn funti..

dosta sam tamo u okolnim datacentrima i nisu to samo kuce u pitanju, ako bager tamo krene kopat i kresne u fiber bit ce belaja.

gurtna giržtna gužni žnorda gižnu žertir gžerdu žinar gurdaž žarpar ženar žednu žena
16 godina
online
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
nixass kaže...

mislim da se procjena otkupa zemlje/kuca i svega u okolici Heathrowa krece oko 100Bn funti..

dosta sam tamo u okolnim datacentrima i nisu to samo kuce u pitanju, ako bager tamo krene kopat i kresne u fiber bit ce belaja.

Yup, meni je to potpuno nestvarno. Egipat za pola te cijene radi cijeli novi glavni grad, u što je uključen i novi - aerodrom.

15 godina
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis

Mi u Zagrebu za te novce napravimo novu žičaru 

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
16 godina
offline
Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća

Moraju odraditi zaprašivanje.

I`m silicon-based life-form
Moj PC  
1 0 hvala 1
2 godine
online
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
kowach kaže...

Moraju odraditi zaprašivanje.

 To je to, kemtrejlsi! Moraju odraditi čipiranje stanovništva kemtrejlsima jer bi se inače svi probudili iz matrixa.

13 godina
offline
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Old Iggy kaže...
Zaporožac kaže...
Byron kaže...

Avioni lete prazni, a roba kasni jer nema dovoljno kontejnera i brodova. Lagana skupa roba mogla bi se prevoziti avionima s nekim popustom...

 

 a kako ?

povaditi sjedala iz putničkih aviona odn. prilagoditi ih za prijevoz tereta ?!

neće da može...

 

utovar robe, istovar, gdje, kako, opet promjena slotova... hrpa problema za koje je netko pametniji već izračunao da se ne isplati.

 

a svakako "teretnih" aviona nema dovoljno da popune slotove.

 Problem je što i konverzija košta milijune dolara, traje tjednima (nekad mjesecima), a i praktički nema nazad.

 

Na stranu što osnovni problem ostaje - slotovi. Koji se ionako ne koriste za cargo.

 Normalni avioni B737 A319 i 320 te oni veći imaju itekako veleki tovarni prostor. Umjesto prtljage putnika ili dodatnog spremnika goriva (747 za duže letove ima 2) može bez ikakve preinake ići cargo (naravno u zavisnosti od dimenzija i kemijskog sastava pošiljke)...

 

16 godina
online
Re: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tis
Byron kaže...
Old Iggy kaže...
Zaporožac kaže...
Byron kaže...

Avioni lete prazni, a roba kasni jer nema dovoljno kontejnera i brodova. Lagana skupa roba mogla bi se prevoziti avionima s nekim popustom...

 

 a kako ?

povaditi sjedala iz putničkih aviona odn. prilagoditi ih za prijevoz tereta ?!

neće da može...

 

utovar robe, istovar, gdje, kako, opet promjena slotova... hrpa problema za koje je netko pametniji već izračunao da se ne isplati.

 

a svakako "teretnih" aviona nema dovoljno da popune slotove.

 Problem je što i konverzija košta milijune dolara, traje tjednima (nekad mjesecima), a i praktički nema nazad.

 

Na stranu što osnovni problem ostaje - slotovi. Koji se ionako ne koriste za cargo.

 Normalni avioni B737 A319 i 320 te oni veći imaju itekako veleki tovarni prostor. Umjesto prtljage putnika ili dodatnog spremnika goriva (747 za duže letove ima 2) može bez ikakve preinake ići cargo (naravno u zavisnosti od dimenzija i kemijskog sastava pošiljke)...

 

Znaš li razliku između tovarnog prostora putničkog i cargo aviona?

I autobusom je moguće voziti teret, ali ne kao kamionom, na stranu što je sama priprema pošiljaka drugačija.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice