Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastavljen

poruka: 65
|
čitano: 15.851
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastavljen".
12 godina
offline
Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastavljen

J. D. nonsens. Nevezano uz Teslu već uz kriterije istraživanja. A u Teslu kad čovjek sjedne, nakon prvog dojma da si u svemirskom brodu, počneš shvaćati da je kvaliteta izrade ko u Ladi. 

 
11 0 hvala 0
5 godina
offline
Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastavljen

stojadin ili yugo 45  nemaju informatiku i nebi američanima stvaralo probleme...

 

ajme svijet je krcat debilima...umisto da prigovaraju na rad glavnog hardware-a...oni na software bez kojeg se može

 

ajme koja tragedija u autu min radi Bluetooth

 

 

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
BlueMax kaže...

J. D. nonsens. Nevezano uz Teslu već uz kriterije istraživanja. A u Teslu kad čovjek sjedne, nakon prvog dojma da si u svemirskom brodu, počneš shvaćati da je kvaliteta izrade ko u Ladi. 

 

Nije baš kao u Ladi, ali ima jako puno nepreciznosti u izradi. Neobojeni dijelovi karoserije koji se vide iz vozila iznutra, elementi nisu dobro spojeni pa ima razmaka među njima i slične stvari. S jedne strane tehnološki izuzetno napredno vozilo, a s druge nekvalitetna konstrukcija. Očito danak uzima povećanje obima proizvodnje gdje se silom pokušava proizvesti količina za koju očito nisu spremni, a moraju je proizvesti da bi dionica i dalje bila profitabilna. 

Origin: klemp0, Steam: Klempo, Battle.net: Klempo, Uplay: klemp0
12 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
HCMAA kaže...

stojadin ili yugo 45  nemaju informatiku i nebi američanima stvaralo probleme...

 

ajme svijet je krcat debilima...umisto da prigovaraju na rad glavnog hardware-a...oni na software bez kojeg se može

 

ajme koja tragedija u autu min radi Bluetooth

 

 

 

Oprosti, ali komentar ti je krajnje nebulozan. To su automobili koji koštaju i više od pola milijuna kuna i naravno da očekujem da će mi u njemu raditi tako banalna stvar kao što je bluetooth, ali i sve ono ostalo što sam masno platio.

 

Tesla se ne kupuje samo zbog hardvera, već i zbog softvera. Teslu prodaje kompletan driver experience koji je drastično izmijenjen u odnosu na klasične automobile i ono na što smo donedavno navikli. 

Origin: klemp0, Steam: Klempo, Battle.net: Klempo, Uplay: klemp0
15 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
HCMAA kaže...

 

ajme koja tragedija u autu min radi Bluetooth

 Nije kod Tesle samo problem u softveru.

 

Ima jedno 30 000 videa na YT u kojima se nasiroko prica o svim tehnickim problemima Modela Y - nekako su sklepali Model 3 pa je o tom modelu danas manje videa.

 

Pratio sam "spiritualno putovanje" jednog vlasnika Modela Y. 65 000$ vrijedan automobil je u 2 mjeseca bio na 4 servisa.

Jedan od problema?

Zadnja klupa je imala 7cm razlike izmedju visine dva dijela klupe. 7 centimetara.

 

Sto se senzora tice, nisu radili senzori za zatvaranje prednje i straznje haube, pa je tip konstantno dobivao glasna upozorenja da je prednja hauba otvorena.

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
14 godina
odjavljen
offline
Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastavljen

Da J.D. power... Bug je s ovim izgubio sav integritet što je imao, sorry.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
 
1 10 hvala 0
5 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
zar onda nije bolje što manje elektronike i informatike... glavni hardware i software...


zamisli ti to.... senzor za prednju haubu...to je ono od životne važnosti...nije ni čudo što dođe 500000kn
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Poruka je uređivana zadnji put ned 28.6.2020 12:27 (HCMAA).
15 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
BlueMax kaže...

J. D. nonsens. Nevezano uz Teslu već uz kriterije istraživanja. A u Teslu kad čovjek sjedne, nakon prvog dojma da si u svemirskom brodu, počneš shvaćati da je kvaliteta izrade ko u Ladi. 

 lada je mrak. posebno niva. a propos tesle: za (i od) koga je - dobra je. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
12 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
Jakovp kaže...

Da J.D. power... Bug je s ovim izgubio sav integritet što je imao, sorry.

 Problem kod ovakvih istraživanja je metodologija. Niti zadovoljstvo kupaca niti službeni podaci servisa nisu pouzdan izvor. Jedini koliko toliko pouzdani izvori su oni osiguravajućih društava, pomoći na cesti i nezavisnih mehaničara. Službene statistike ovlaštenih servisera su lažirane a zadovoljstvo kupca više ovisi o kupcu nego o autu. I to posebno dolazi do izražaja kod nekih marki auta. Konkretno, kod nas je Mercedes svetinja a Fiat mjerilo za sranje pa tako imaš vozača Fiata koji stalno gunđa kako mu je u 30 000km otišao alternator i ne može otvoriti zadnji lijevi prozor dok je vozač Mercedesa super zadovoljan svojim autom iako ga je unutar iste kilometraže dva puta ostavio na cesti i 3 puta bio na servisu zbog ozbiljnih kvarova. Tako u Americi na vrh liste izbijaju razni Chevroleti i Ram-ovi jer redneck neće prizna da američki proizvod ne valja, a nitko drugi takva auta ni ne kupuje.

12 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
Ajar kaže...
BlueMax kaže...

J. D. nonsens. Nevezano uz Teslu već uz kriterije istraživanja. A u Teslu kad čovjek sjedne, nakon prvog dojma da si u svemirskom brodu, počneš shvaćati da je kvaliteta izrade ko u Ladi. 

 lada je mrak. posebno niva. a propos tesle: za (i od) koga je - dobra je. 

 Lada je govno. To ti kaže netko ko je vozio (imao mi djed) i onu staru kopiju Fiata 124 i ono još veće govno od Rive nakon toga (malo ljudi zna da je to najprodavaniji auto u neizmjenjenom obliku svih vremena). Niva ima dobre terenske sposobnosti ali sve ostalo je katastrofa počevši od limarije do upravljivosti.

5 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
16 godina
offline
Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastavljen

kad vidim tablicu gdje je <Kia na drugom mjestu a prozor nisam mogao otvoriti na novom vozilu dođe mi da se zapitam tko je pravio metodologiju istraživanja ?

 
0 1 hvala 0
5 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
Prije 7 godina kupio polovni Twingo...koji je onda bio star 13 godina i koji je imao stvarnih 63000km....evo ja napravio 70000km i za sada 1000kn kvarova:)
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
Tesla je sto se tiče kvalitete izrade katastrofa i uklapa se po tome u car sharing strategiju gdje je cilj imati zamjenjiv auto, a završna izvedba je nebitna. Slično kao serverski kontejneri za Azure u računalnom svijetu gdje se modul u kvaru samo zamijeni drugime.
Sto se tiče istraživanja malo su mi rezultati upitni jer mislim da su američki auto previsoko i da su rezultati subjektivni.
The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
Poruka je uređivana zadnji put ned 28.6.2020 16:10 (southy).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
BlueMax kaže...
Jakovp kaže...

Da J.D. power... Bug je s ovim izgubio sav integritet što je imao, sorry.

 Problem kod ovakvih istraživanja je metodologija. Niti zadovoljstvo kupaca niti službeni podaci servisa nisu pouzdan izvor. Jedini koliko toliko pouzdani izvori su oni osiguravajućih društava, pomoći na cesti i nezavisnih mehaničara. Službene statistike ovlaštenih servisera su lažirane a zadovoljstvo kupca više ovisi o kupcu nego o autu. I to posebno dolazi do izražaja kod nekih marki auta. Konkretno, kod nas je Mercedes svetinja a Fiat mjerilo za sranje pa tako imaš vozača Fiata koji stalno gunđa kako mu je u 30 000km otišao alternator i ne može otvoriti zadnji lijevi prozor dok je vozač Mercedesa super zadovoljan svojim autom iako ga je unutar iste kilometraže dva puta ostavio na cesti i 3 puta bio na servisu zbog ozbiljnih kvarova. Tako u Americi na vrh liste izbijaju razni Chevroleti i Ram-ovi jer redneck neće prizna da američki proizvod ne valja, a nitko drugi takva auta ni ne kupuje.

 To se apsolutno slazem. Ljudi kod ovoliko velikih kupnji postaju presubjektivni.

 

Dozivio sam da Tesli ne zele vozaci prigovorit neke stvari koje su prakticki nezamislive da moras prigovarat na takvom automobilu, tipa tkanina koja nije prosivena do kraja se odlijepljuje itd. Vecina ide onom vodiljom - "rade nek se bave drugim stvarima kad im to ide", necu ih smetat itd.

Smijesno.

 

Stavljaju update na Model X da imas kamin koji zagrijava ekran i sve....a nemaju update vec 3 godine koji detektira da li je moguce zatvaranje tih leptir vrata na uskom parkingu nakon sto ih je posebna funkcija za to uspjesno otvorila...

 

Npr kod mene u NY, planirao sam uzet Model X na lease makar mi auto prakticki ne treba (pa i zbog tog odustao)...svaku subvenciju koju dobijes od drzave i statea dobijes samo ako potpises papir kojime se odrices nekih prava na garanciju (tipa 14 day return ako auto ima problema - npr. dosta ljudi ima rupe ispod gepeka?, prozori vibriraju unutar vrata kad se zatvore)... mislim smijesno.

 

I dalje mi nije jasno kako je Tesla najvrijednija autokompanija na svijetu ili zasto su ocekivanja od njih takva kakva jesu. Nisam vidio da su napravili neki dobar senior hiring iz autokompanije da sredi tu kontrolu kvalitete. Inovacija je ocigledno tu, ali implementacija vidno steka.

Poruka je uređivana zadnji put ned 28.6.2020 16:30 (Mitch).
16 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
southy kaže...
Tesla je sto se tiče kvalitete izrade katastrofa i uklapa se po tome u car sharing strategiju gdje je cilj imati zamjenjiv auto, a završna izvedba je nebitna. Slično kao serverski kontejneri za Azure u računalnom svijetu gdje se modul u kvaru samo zamijeni drugime.
Sto se tiče istraživanja malo su mi rezultati upitni jer mislim da su američki auto previsoko i da su rezultati subjektivni.

Pa normalno da su subjektivni, to je obična marketinška budalaština tablica rađena po naruđbi.Dodge na prvom mjestu bilo kakve kvalitete, ili Chevrolet/Buick/RAM/GMC/Jeep=Fiat/Cadillac pri vrhu to je takva budalaština da je za krepat od smjeha.Skoti Kilmer i svi renomirani mehaničari, pa realno ekipa če morat na zahod kad vide ovu tablicu.

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/svakih-10-minuta-europi-se-proda-jedan-novi-niss/263307.aspx?page=1&jumpto=5757965&sort=asc&view=flat

 

https://www.youtube.com/c/CarWizard/videos

 

Opčenito uloženo-dobiveno Kia nije loša da, no kad vidiš da je BMW ispred Toyote i Honde na američkom tržištu.........

 

BMW je inače poznat, da ima nekoliko modela koju su realno totalna katastrofa od kvalitete obično smeče.Opčenito gledano,BMW/Mercedes/MINI/ Ranger Rover/Jeep=Fiat itd, na Američkom tržištu cijena rabljenih modela drastično pada.Nakon nekoliko godina moš ih dobit za vrlo malo love, i to zato kaj su izraubani a popravak se ne isplati=smeče.Dobru Toyotu neš dobit za malo love, ili kvalitetni prilično stari rabljeni Japanci i dalje drže prilično visoke cijene.

 

 

 

Ukratko Toyota i Honda prvenstveno, pa dalje jefitniji Koreanci več godinama gaze i pomalo sve više uništavaju Američku smečarsku auto industriju.

 

 

Američko automobilsko tržište je vrlo specifično, ili ukratko 80% automobila( 80% Američki brendovi) ili modela je precjenjeno smeče loše kvalitete.

Intel=pokvareni podmukli gadovi!
Poruka je uređivana zadnji put ned 28.6.2020 16:50 (rambox).
15 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
Mitch kaže...

 

I dalje mi nije jasno kako je Tesla najvrijednija autokompanija na svijetu ili zasto su ocekivanja od njih takva kakva jesu. Nisam vidio da su napravili neki dobar senior hiring iz autokompanije da sredi tu kontrolu kvalitete. Inovacija je ocigledno tu, ali implementacija vidno steka.

Ja o samom Musku imam jako lose misljenje. Ove vratolomije koje izvodi sa radnicima su groteskni oksimoron kakvim ga njegovi fanovi predstavljaju, Iron Man, Savior of Mankind, Tony Stark

 

U konancnici - Tesla je automobil. I za 90% ljudi to je alat kojim se otici u kupovinu, ocesati se na parkingu, prevoziti djecu koja povracaju i bacaju cips po automobilu. Za 5% ljudi to je neki uzitak masinerije i brzine, a za ostale luksuz.

 

Jest, lijepo je sjesti u udobniji automobil, ali da propadnu sve auto-kompanije u konacnici je svejedno. Ako nema VWa kupiti ce se Toyota i tako dalje.

 

No ovdje primjecujem dva trenda:

 

1. Rekao bih da se Amerika kladi na Teslu kako bi uspjela barem malo uzdrmati EU-Japan-Koreja monopol - jer su se ti proizvodjaci vec povezali u konglomerate, dok sa druge strane Kina nece vjecno proizvoditi lose automobile, mobiteli su dokazali da imaju resursa da izbacivanjem mase dosegnu upotrbljivost pa cak i prestiz. Tesla je striktno USA proizvod i imali su/imaju (ovisno kako gledas) prednost kako u vremenu, tako i u razvoju. Stoga sam, pogotovo nakon razgovora sa nekim ljudima iz Silicon Valleya dobio dojam da se pokusava uhvatiti primat u autoindustriji, barem u nekom segmentu, da se izbjegne kako je npr. Hyundai uzeo dio rent-a-car sedan trzista. Ima masa Sonati, Elantri, pa su tu i Prius i slicni hibridi.

 

2. Tu je i taj fanbojizam kojeg spominjes, jer je Tesla, kao automobil koji je agresivno reklamiran bas kao tehnolosko cudo i gadget, a tek zadnje kao automobil, postao privlacan masi Amerikanaca koji nisu htjeli automobil iz raznih razloga (broj mladih osoba sa vozackom dozvolom se smanjuje u USA). MKBHD je do sada recenzirao i reklamirao Teslu, doduse imao je i neuspjesan pokusaj lanisranja auto-serijala, a tek je nedavno placeno reklamirao Buick. On, i ostali YouTuberi Teslu bas vide kao gadget, zato nitko ne spominje nikakve druge marke ni njihovi tehnologiju (iako svi sustizu Teslu, i to ne u segemntu prdeza i kamina i Netflixa, vec u driver assistance). 

 

Na YouTubeu je bas vidljiv taj pomak u poimanju automobila i cemu sluzi - ekipa masovno kupuje Tesle zbog videa, pa imaju cijelu flotu, ali cesto ispadne da pojedine automobile ne voze zbog katastrofalno smijesnih propusta. Ima video tipa koji je usporedjivao senzor prtljaznika tesle i nekog USA SUV-a od prije 10 godina. Tesla ti lako moze slomiti prst, ili ozlijediti dijete, dok genericni SUV i nakon 8 godina radi njezno i detektira objekt u putanji zatvaranja. Tehnolosko cudo senzora starog 8 godina u genericnom SUVu.

 

 

Ovo je primjer pojedinca koji je detaljno opisao desetine uzasnih kvarova, propusta i katastrofalne zavrsne obrade u svojem Modelu Y, automobilu od 60 000$, kojeg je 4 puta slao u servis, a planira i 5, u samo mjesec dana. No, i dalje ga hvali!? Kao i sto je postavio video u kojem kaze da se auto u biti sam isplatio jer - iznamljuje ga preko Turo aplikacije.

 

https://www.youtube.com/channel/UCfv7-e6_6ZhvDL9-7Yw5OVA

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put ned 28.6.2020 17:09 (wyks).
11 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
Q-Tip kaže...
BlueMax kaže...

J. D. nonsens. Nevezano uz Teslu već uz kriterije istraživanja. A u Teslu kad čovjek sjedne, nakon prvog dojma da si u svemirskom brodu, počneš shvaćati da je kvaliteta izrade ko u Ladi. 

 

Nije baš kao u Ladi, ali ima jako puno nepreciznosti u izradi. Neobojeni dijelovi karoserije koji se vide iz vozila iznutra, elementi nisu dobro spojeni pa ima razmaka među njima i slične stvari. S jedne strane tehnološki izuzetno napredno vozilo, a s druge nekvalitetna konstrukcija. Očito danak uzima povećanje obima proizvodnje gdje se silom pokušava proizvesti količina za koju očito nisu spremni, a moraju je proizvesti da bi dionica i dalje bila profitabilna. 

 Ovako nešto moglo bi se odraziti na rezultate crash testova. Guglanjem tesla crash test ispadaju sami hvalospjevi. 

 

Nego, šta kažu za Daciu ? 

Poruka je uređivana zadnji put ned 28.6.2020 19:49 (telefon 2).
14 godina
offline
Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastavljen

JD Power je najtočniji jer je je ISKLJUČIVO  baziran na korisničkim tj. vlasničkim  iskustvima, nema tu marketinga, auto-novinara, industrijskih magova...

 

Tesla je smeće jer  radi tržišne prezentnosti trebaju smanjiti troškove - ne mogu na "novim" stvarima - sve vezano za elektro-pogon - nego na elementima koji su zajednički svim autima...

 

BlueMax 

 

Lada je bila za ono doba (druga polovica '70-ih) zverka, a ne smeće...

 

to što bilmezi nikad nisu znali podesit Webber rasplinjač i kopije, pa nek im je trošila i 20 l/100 km...

 

 

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
0 1 hvala 0
6 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
wyks kaže...

 

Ovo je primjer pojedinca koji je detaljno opisao desetine uzasnih kvarova, propusta i katastrofalne zavrsne obrade u svojem Modelu Y, automobilu od 60 000$, kojeg je 4 puta slao u servis, a planira i 5, u samo mjesec dana. No, i dalje ga hvali!? Kao i sto je postavio video u kojem kaze da se auto u biti sam isplatio jer - iznamljuje ga preko Turo aplikacije.

 

https://www.youtube.com/channel/UCfv7-e6_6ZhvDL9-7Yw5OVA

Do tu se slažem s tobom, ali sada jedno pitanje, ako ga iznajmljuje preko Tura, to bi značilo da je hrpa ljudi vozila taj auto (i za pretpostaviti je da ga ne paze baš svi koji su ga unajmili te da je prešao daleko više km od auta koji se koristi samo u privatne svrhe). A ako hrpa ljudi vozi taj auto onda i nije toliko čudno što je češće u sevisu.

12 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
Stric_Jura kaže...

JD Power je najtočniji jer je je ISKLJUČIVO  baziran na korisničkim tj. vlasničkim  iskustvima, nema tu marketinga, auto-novinara, industrijskih magova...

 

Tesla je smeće jer  radi tržišne prezentnosti trebaju smanjiti troškove - ne mogu na "novim" stvarima - sve vezano za elektro-pogon - nego na elementima koji su zajednički svim autima...

 

BlueMax 

 

Lada je bila za ono doba (druga polovica '70-ih) zverka, a ne smeće...

 

to što bilmezi nikad nisu znali podesit Webber rasplinjač i kopije, pa nek im je trošila i 20 l/100 km...

 

 

 Vlasnička iskustva su vrlo subjektivna stvar. Tipičnog Tesla kupca više nervira software nego mehanički i kozmetički nedostaci. Tipičnom kupcu Mercedesa najbitniji je komfor i završna obrada... kriteriji za usporedbu su neujednačeni. Korisničko zadovoljstvo je relativna stvar. Kolega s posla je do nedavno imao Tiguana s kojim je bio izuzetno zadovoljan. Da sam ja (tadašnji vozač Toyote) s autom imao problema ko on vjerojatno bi ga u znak prosvjeda zapalio.

 

A sad o Ladi. Zvjerka uspoređujući s čime?

Djed je imao obje lade (staru s okruglim farovima i novu "kockastu" i on je bio zadovoljan s njima. Da je danas živ sigurno bi kupio Ladu.

Otac je vozio utrke. Ranih '70 Minija a kasnih '70 i ranih '80 talijane, uglavnom Lancie a bila je tu i jedna Alfa i jedan Fiat. Uz to je bio automehaničar pa nije baš da nismo imali nekoga ko zna uštimati Webera, Delorta ili Solexa.

Ako Ladu uspoređujemo sa Stojadinima, Fićama, Pezejcima... i ostalom kramom koja je tada uglavnom bila na ulicama, onda da, bila je klasu iznad toga. Ako te dvije Lade usporedim s onime u čemu me otac vozio i onime što je vladalo europskim ulicama onda su bile smeće.

14 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
BlueMax kaže...
Stric_Jura kaže...

JD Power je najtočniji jer je je ISKLJUČIVO  baziran na korisničkim tj. vlasničkim  iskustvima, nema tu marketinga, auto-novinara, industrijskih magova...

 

Tesla je smeće jer  radi tržišne prezentnosti trebaju smanjiti troškove - ne mogu na "novim" stvarima - sve vezano za elektro-pogon - nego na elementima koji su zajednički svim autima...

 

BlueMax 

 

Lada je bila za ono doba (druga polovica '70-ih) zverka, a ne smeće...

 

to što bilmezi nikad nisu znali podesit Webber rasplinjač i kopije, pa nek im je trošila i 20 l/100 km...

 

 

 Vlasnička iskustva su vrlo subjektivna stvar. Tipičnog Tesla kupca više nervira software nego mehanički i kozmetički nedostaci. Tipičnom kupcu Mercedesa najbitniji je komfor i završna obrada... kriteriji za usporedbu su neujednačeni. Korisničko zadovoljstvo je relativna stvar. Kolega s posla je do nedavno imao Tiguana s kojim je bio izuzetno zadovoljan. Da sam ja (tadašnji vozač Toyote) s autom imao problema ko on vjerojatno bi ga u znak prosvjeda zapalio.

 

A sad o Ladi. Zvjerka uspoređujući s čime?

Djed je imao obje lade (staru s okruglim farovima i novu "kockastu" i on je bio zadovoljan s njima. Da je danas živ sigurno bi kupio Ladu.

Otac je vozio utrke. Ranih '70 Minija a kasnih '70 i ranih '80 talijane, uglavnom Lancie a bila je tu i jedna Alfa i jedan Fiat. Uz to je bio automehaničar pa nije baš da nismo imali nekoga ko zna uštimati Webera, Delorta ili Solexa.

Ako Ladu uspoređujemo sa Stojadinima, Fićama, Pezejcima... i ostalom kramom koja je tada uglavnom bila na ulicama, onda da, bila je klasu iznad toga. Ako te dvije Lade usporedim s onime u čemu me otac vozio i onime što je vladalo europskim ulicama onda su bile smeće.

 a jebi ga, nisu 70-ih svi imali love za Lancie (a propos, sad klinički mrtva firma, tj. brand)..

 

ali dobro si rekao za ono što je bio prosjek, Lada je bila natprosječna, samim tim nije bila smeće...

Ju je je? Je ju je!
12 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
... u Jugoslavenskim okvirima. (dopunio sam ti rečenicu).
A što se imovinsko stanja tiče, s obzirom da smo ljeti iznajmljivali 3 sobe nismo oskudjevali u ničemu ali daleko je to bilo od nekog blagostanja. Stari je radio u komunalnom ko mehaničar jer se od soba a pogotovo od utrka nije moglo živjeti. U biti na utrkama je bio na nuli, bar je materi tako govorio.
12 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav

A Lancia nije mrtva. Proizvodi jedan model (Y - tužit ćemo Teslu) i prodaje ga samo na talijanskom i španjolskom tržištu (i kod nas), pa je opet prodala više komada nego Alfa ukupno. Taj Y prodaje se u Engleskoj i Japanu kao Chrysler Ypsilon.

 

https://fiatgroupworld.com/2019/07/22/absurd-lancia-sells-more-cars-than-alfa-romeo/

Poruka je uređivana zadnji put ned 28.6.2020 22:34 (BlueMax).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
BlueMax kaže...

A Lancia nije mrtva. Proizvodi jedan model (Y - tužit ćemo Teslu) i prodaje ga samo na talijanskom i španjolskom tržištu (i kod nas), pa je opet prodala više komada nego Alfa ukupno. Taj Y prodaje se u Engleskoj i Japanu kao Chrysler Ypsilon.

 

https://fiatgroupworld.com/2019/07/22/absurd-lancia-sells-more-cars-than-alfa-romeo/

 Alfa ima lijepih modela, da bih riječ prigovorio protiv stelvia ili giulie, ali sad, neznam da se to onda baš manje prodaje od lancie?
Jasno, kad dolazi do situacije da stvarno moram odriješiti kesu, onda mi oni nekako baš i nisu u prvom planu. No nisam uskreno (neznam jesam li ostarjeli prdonja, ali nije mi IT stran) nimalo oduševljen ni jednim modernim modelom sa općim infotainmentom koji je zamijenio sve fizičke gumbe po autima, niti samoupravljanjem dugim svjetlima, zabranom preparkiravanja bez da si staviš pojas, gašenjem na semaforu, maglenkama i pozicijom kad si auto zamisli da je pogodna situacija. Nonstop zovu za nekakav update softvera, a na autu valjda možeš samo kontrolirati tlak u gumama nakon upozorenja, a da neideš na ovlašteni servis. Inače reketare tim alarmima na display tabli sa instrumentima koju bez ovlaštanih nemožeš dirati da ne izgubiš jel garanciju. Kad krene kiša, nikad neznam koja je postavka onog autosenzora za kišu, a naravno to je najgori trenutak za skretanje pogleda s ceste da bih otkrivao. Ok možda nisu novi auti za mene. Neki iz recimo 2005, kad bi se danas proizdovio sa modernom karoserijom, bi za mene bila taman količina elektronike i "asistencije". Ostalo zahtijeva više mrdanja i skretanja pozornosti s ceste nego razgovor na mobitel.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
13 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
Ka i moj polo od 18 godina. Ti maleni benzinci su neuništivi.
Old pirate
12 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
overhaul kaže...

 Alfa ima lijepih modela, da bih riječ prigovorio protiv stelvia ili giulie, ali sad, neznam da se to onda baš manje prodaje od lancie?
Jasno, kad dolazi do situacije da stvarno moram odriješiti kesu, onda mi oni nekako baš i nisu u prvom planu. No nisam uskreno (neznam jesam li ostarjeli prdonja, ali nije mi IT stran) nimalo oduševljen ni jednim modernim modelom sa općim infotainmentom koji je zamijenio sve fizičke gumbe po autima, niti samoupravljanjem dugim svjetlima, zabranom preparkiravanja bez da si staviš pojas, gašenjem na semaforu, maglenkama i pozicijom kad si auto zamisli da je pogodna situacija. Nonstop zovu za nekakav update softvera, a na autu valjda možeš samo kontrolirati tlak u gumama nakon upozorenja, a da neideš na ovlašteni servis. Inače reketare tim alarmima na display tabli sa instrumentima koju bez ovlaštanih nemožeš dirati da ne izgubiš jel garanciju. Kad krene kiša, nikad neznam koja je postavka onog autosenzora za kišu, a naravno to je najgori trenutak za skretanje pogleda s ceste da bih otkrivao. Ok možda nisu novi auti za mene. Neki iz recimo 2005, kad bi se danas proizdovio sa modernom karoserijom, bi za mene bila taman količina elektronike i "asistencije". Ostalo zahtijeva više mrdanja i skretanja pozornosti s ceste nego razgovor na mobitel.

 Ja sam prije par mjeseci iz Toyote u kojoj je vrhunac tehnologije to da može čitati mp3 (s CD-a, nema USB) prešao u VW T-Roc u kojem ima skoro sve što si spomenuo. S automatskom izmjenom duga/kratka sam odmah bio oduševljen a na ove ostale stvari sam se polako navikao. Ali svakako mi je namjera kupiti nešto "za dušu". Nedavno mi je pobjegao jedan dosta povoljan BMW 2002, iako mi je najveća želja Volvo Coupe (1960). Servo je za pičkice!

 

15 godina
odjavljen
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
Vlasnička iskustva možda jesu subjekativna, ali nije baš da ne daju realnu sliku. Samo je pitanje što je ta slika - ona je kombinacija kvalitete, iskrenosti marketinga i pogođenosti ciljanog tržišta.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
5 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
Stric_Jura kaže...

JD Power je najtočniji jer je je ISKLJUČIVO  baziran na korisničkim tj. vlasničkim  iskustvima, nema tu marketinga, auto-novinara, industrijskih magova...

 

Tesla je smeće jer  radi tržišne prezentnosti trebaju smanjiti troškove - ne mogu na "novim" stvarima - sve vezano za elektro-pogon - nego na elementima koji su zajednički svim autima...

 

BlueMax 

 

Lada je bila za ono doba (druga polovica '70-ih) zverka, a ne smeće...

 

to što bilmezi nikad nisu znali podesit Webber rasplinjač i kopije, pa nek im je trošila i 20 l/100 km...

 

 

 Pogledajte na Youtube "If "Real People" commercials were real life" sa Mahkom, pa će vam bit malo jasnije šta je J. D. Powel. Nema to nikakve veze s nikakvim istraživanjem, to je čisto marketinška kompanija koja izmišlja nagrade i statistike. Chevrolet po njima ispada najbolji auto na svijetu. Hahahahaha... J.D. Powel, J.D. Powel...  

Live long and prosper.
14 godina
offline
Re: Korisnici ocijenili: Tesle su najlošije sastav
BlueMax kaže...
overhaul kaže...

 Alfa ima lijepih modela, da bih riječ prigovorio protiv stelvia ili giulie, ali sad, neznam da se to onda baš manje prodaje od lancie?
Jasno, kad dolazi do situacije da stvarno moram odriješiti kesu, onda mi oni nekako baš i nisu u prvom planu. No nisam uskreno (neznam jesam li ostarjeli prdonja, ali nije mi IT stran) nimalo oduševljen ni jednim modernim modelom sa općim infotainmentom koji je zamijenio sve fizičke gumbe po autima, niti samoupravljanjem dugim svjetlima, zabranom preparkiravanja bez da si staviš pojas, gašenjem na semaforu, maglenkama i pozicijom kad si auto zamisli da je pogodna situacija. Nonstop zovu za nekakav update softvera, a na autu valjda možeš samo kontrolirati tlak u gumama nakon upozorenja, a da neideš na ovlašteni servis. Inače reketare tim alarmima na display tabli sa instrumentima koju bez ovlaštanih nemožeš dirati da ne izgubiš jel garanciju. Kad krene kiša, nikad neznam koja je postavka onog autosenzora za kišu, a naravno to je najgori trenutak za skretanje pogleda s ceste da bih otkrivao. Ok možda nisu novi auti za mene. Neki iz recimo 2005, kad bi se danas proizdovio sa modernom karoserijom, bi za mene bila taman količina elektronike i "asistencije". Ostalo zahtijeva više mrdanja i skretanja pozornosti s ceste nego razgovor na mobitel.

 Ja sam prije par mjeseci iz Toyote u kojoj je vrhunac tehnologije to da može čitati mp3 (s CD-a, nema USB) prešao u VW T-Roc u kojem ima skoro sve što si spomenuo. S automatskom izmjenom duga/kratka sam odmah bio oduševljen a na ove ostale stvari sam se polako navikao. Ali svakako mi je namjera kupiti nešto "za dušu". Nedavno mi je pobjegao jedan dosta povoljan BMW 2002, iako mi je najveća želja Volvo Coupe (1960). Servo je za pičkice!

 

Ja rentao zadnju seriju Gnoja 7, IQtech oprema, sve što FauVe ima od asistencija....

 

na autocesti u zavoju (a na autocesti nemaš oštre zavoje, jel'te) po noći, ACC radar "izgubi" šleper pred menom i počne ubrzavati... prekokrasan osjećaj....

 

izlazim s autoceste, i radi odbljeska s  onih  "strelica" na odbojnicima, "inteligencija" mi obori svjetla i uletim u dodatno oštro suženje zavoja, tako da sam kočio do daske...

 

bjutiful

 

Ju je je? Je ju je!
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice