Ove brojke su predobre. Kada bi praktična baterija imala samo 1 kWh/kg, električni automobil bi bio lakši od klasičnog...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
To je osam puta više nego što ga imaju današnje litij-ionske baterije, a ako tih 5 kWh/L preračunamo u jedinice primjerenije SI sustavu dolazimo do vrijednosti 18 MW/L, što je oko tri puta manje od gustoće energije benzina (52 MJ/kg).
MW je pretpostavljam MJ, međutim, direktna usporedba energije po litri i po kilogramu isto nije neki praktični podatak. Doduše, ni gustoća benzina nije 52, već 46 MJ/Kg, odnosno 34 MJ/L.
Kolika je gustoća takvih baterija? Ako su blizu Li-ion baterija, onda bi takve baterije, za istu količinu energije, zauzimale duplo veći prostor od benzina, ali bi imale jednaku masu. Razlika u efikasnosti bi mogla pokriti težinu opreme baterije (balansiranje, hlađenje). Uz uvjet da podržavaju i dovoljno brzo punjenje, ovo bi stvarno mogla biti revolucija.
Nadam se da će biti moguće prilagoditi postojeće Li-ion proizvodne pogone na novu tehnologiju bez velikog troška, inače onaj tko je sad ulagao u Li-ion bi mogao popušiti, a prelazak bi mogao biti sporiji i skuplji.
I dalje uspoređujete MW/L sa MJ/kg, što je dupla greška: W vs J usporedba nema nikakvog smisla, dok suporedba /kg vs /L ne daje relevantnu informaciju za usporedbu.
baterije!
Prije je u pitanju milimetar, a ne korak.
Na tisuće radova o 'revolucionarnim' baterijama, pa već smo mogli doć do Mjeseca koliko koraka tu ima.
BTW Ovaj 'revolucionarni' pokušaj je izveden u suradnji Honde,Caltecha i NASA-e prošle godine. To je valjda tajni podatak, kao i link na znanstveni rad.
Kolika je gustoća takvih baterija? Ako su blizu Li-ion baterija, onda bi takve baterije, za istu količinu energije, zauzimale duplo veći prostor od benzina, ali bi imale jednaku masu. Razlika u efikasnosti bi mogla pokriti težinu opreme baterije (balansiranje, hlađenje). Uz uvjet da podržavaju i dovoljno brzo punjenje, ovo bi stvarno mogla biti revolucija.
Racunaj da je efikasnost benzinskog motora 25%, dakle ove baterije su 50% efikasnije po litrazi od benzina. Po tezini bi mogle biti iste, ali to je stvarno sad dalje nebitno. Sam benzinski motor je itekako tezi od elektricnog.
jedini Lucifer iz PSe fluor, klor, brom, jod, astat mi je u JNa bio brom....
V.K. Davis et al., Science 326(2018)1144-1148, doi: 10.1126/science.aat7070
Mnogo se radilo na fluroidnim baterijama, ali ovo je prvi put da je napravljena takva baterija koja funkcionira na sobnoj temperaturi.
Već otprilike 754. genijalna baterija koja je tu, evo sad će....Dobro da se ide naprijed, barem se Ajar i ja imamo čemu radovati . Ako od ovoga ipak ispadne nešto iskoristivo, to bi onda bio posljednji čavao u lijes motorima na unutrašnje izgaranje, osim, eventualno kod velikih mlaznih aviona koji će još dugo spaljivati kerozin, mada male avione već sada pokušavaju napraviti s baterijama, koje su bar 5 puta teže nego što bi bilo dovoljno dobro za stalnu upotrebu.
ma koje baterije..
tehnološki skok kreće tek s antigravitacijskim letjelicama.
ma koje baterije..
tehnološki skok kreće tek s antigravitacijskim letjelicama.
Ne, tek s teleportacijom.
Sve ostalo je bezveze, jer opet moraš putovati nemjerljivo dulje i više riskirati nego pri upotrebi teleportacije.
Svaki napredak u tehnologiji vozila je zapravo samo pumpanje brojki, i uviek + i - treba odvagati, a kad se teleportiraš to je to (ako uspije rematerijalizacija, naravno ).