Koje su prednosti prave biciklističke navigacije u

poruka: 44
|
čitano: 12.382
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Koje su prednosti prave biciklističke navigacije u".
15 godina
offline
Koje su prednosti prave biciklističke navigacije u

ovo je zbilja skupo, tako da ostajem na staromodnim metodama: ak se zgubim, pitam nekoga di sam i kak dalje; ak se previše vozim pojavi se bol u nogama, hemoroidi ili znoj (ili sve troje), a ak je premalo - niš od toga. osim toga, ak na krampu nemam niš ovakvo, nemaju mi kaj ukrasti. čak mi je i mjenjač žalibože, jer koristim samo četvrtu (iznimno rijetko) i petu. gume sam krpam i pumpam. ali - da imam bajs od nekih 25 somova ili više ("striček, jel to trkaći?"), ovakvi uređaji više ne bi bili problem. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
2 1 hvala 0
11 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Samo za profice, cijenom i mogucnostima totalno nepotrebno prosjecnom biciklistu. Nema toga sto mobitel ne moze odraditi, a nudi puno vise funkcionalnosti od specijaliziranih uredjaja. Jedina manjkavost mobitela je mount, obzirom na velicinu samog moba. Osobno ga drzim u ruksasku ili dzepu, pa vadim kad mi zatreba. Pracenjee parametara voznje tijekom same voznje mi nije uopce bitno, zato sam i skinuo ciklokomp sa bajka.
Poruka je uređivana zadnji put sri 8.8.2018 7:47 (Maddog_HR).
 
1 2 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Koje su prednosti prave biciklističke navigacije u

Ne znam čemu ovakav naslov? Zar nije mogao biti: "Testirali smo Garminovu ponudu uređaja za bicikliste"? O prednosti ovih uređaja nad mobitelima doslovno odlomak i pol, da ne spominjem da za neke funkcionalnosti moraš stalno imati uparen mobitel.

 

Kod Edga 1030 se spominje senzor za kadencu (okretaje pedala) i otkucaje srca ali na slici je prikazan senzor za kadencu i senzor za BRZINU koji omogućuje točno mjerenje trenutačne brzine i prijeđene udaljenosti čak i kada je GPS signal slab ili ga nema.

 
2 0 hvala 0
15 godina
online
Koje su prednosti prave biciklističke navigacije u

I dalje ne vidim prednost naspram setupa koji ja koristim:

- Samsung S3 kojem je namjena biti samo ciklokompjuter - cca 300kn ako se kupuje

- držač za bicikl za S3

- bluetooth brojač okretaja - cca 50kn

- aplikacije:

Endomondo za praćenje putovanja

iGo Primo s kartom 'rvacke za određivanje ruta

- profit?

 

razumijem da se ljudima ne da previše razmišljati i proučavati takvo kemijanje kao što sam ja napravio i to je razlog zašto Garminu uspijeva da to debelo naplaćuje

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.8.2018 8:46 (Ges).
 
12 2 hvala 1
15 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci

A čuj, ti ako rokneš s bajka malo žešće vjerojatno će otići i mob. A i upitno je koliko je taj držač kvalitetan i čvrst kod žešće vožnje (pri tome ne mislim na cestu i lagani makadam).

 

To su specijalizirani uređaji kod kojih većina neće imati koristi, ali za ljude koji se duže bave biciklizmom ovo je korisnije i jednostavnije.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
15 godina
offline
Koje su prednosti prave biciklističke navigacije u

Ovo nema veze sa naslovom teme, zašto nije stavljen ispod naslova dodatak "PLAĆENA REKLAMA" jer nema samo garmin GPS uređaje niti je jedini proizvođač istih za bicikle.

 

Što se tiče naslova. Ja koristim stari telefon u ove svrhe. Stavim ga u torbu i upalim da mjeri. U toku vožnje me apsolutno ne zanimaju parametri vožnje, jedini parametar koji mi je bitan je moj osjecaj, plus što ja na stazi nemam vremena da gledam u ekran. Ako ne znam put stanem pogledam na telefon i nastavim dalje.

 

 

Za profesionalce da a za sve ostale po meni je ovo ne.

 

 

Moj PC  
19 1 hvala 0
15 godina
online
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Pero Dinamit kaže...

A čuj, ti ako rokneš s bajka malo žešće vjerojatno će otići i mob. A i upitno je koliko je taj držač kvalitetan i čvrst kod žešće vožnje (pri tome ne mislim na cestu i lagani makadam).

 

To su specijalizirani uređaji kod kojih većina neće imati koristi, ali za ljude koji se duže bave biciklizmom ovo je korisnije i jednostavnije.

to o rokanju s bajka mogu pušiti samo mala djeca. ja u svojih 32 godine vožnje biciklom sam pao s njega manje od 5 puta i to nikad jače od prokliznuća kotača na nezgodnoj površini te prošao s površinskim ozljedama. također držača ima svakakvih, od torbica iz kojih mob garant neće izletit do onih univerzalnih za bilo kakav mob i svaki je i dalje daleko daleko jefitniji od Garmina

15 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Ges kaže...
Pero Dinamit kaže...

A čuj, ti ako rokneš s bajka malo žešće vjerojatno će otići i mob. A i upitno je koliko je taj držač kvalitetan i čvrst kod žešće vožnje (pri tome ne mislim na cestu i lagani makadam).

 

To su specijalizirani uređaji kod kojih većina neće imati koristi, ali za ljude koji se duže bave biciklizmom ovo je korisnije i jednostavnije.

to o rokanju s bajka mogu pušiti samo mala djeca. ja u svojih 32 godine vožnje biciklom sam pao s njega manje od 5 puta i to nikad jače od prokliznuća kotača na nezgodnoj površini te prošao s površinskim ozljedama. također držača ima svakakvih, od torbica iz kojih mob garant neće izletit do onih univerzalnih za bilo kakav mob i svaki je i dalje daleko daleko jefitniji od Garmina

 A i ko garantuje da ti garmin pri tom zescem rokanju nece skrsiti se.

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.8.2018 11:19 (malina22).
16 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
malina22 kaže...

Ovo nema veze sa naslovom teme, zašto nije stavljen ispod naslova dodatak "PLAĆENA REKLAMA" jer nema samo garmin GPS uređaje niti je jedini proizvođač istih za bicikle.

 

Što se tiče naslova. Ja koristim stari telefon u ove svrhe. Stavim ga u torbu i upalim da mjeri. U toku vožnje me apsolutno ne zanimaju parametri vožnje, jedini parametar koji mi je bitan je moj osjecaj, plus što ja na stazi nemam vremena da gledam u ekran. Ako ne znam put stanem pogledam na telefon i nastavim dalje.

 

 

Za profesionalce da a za sve ostale po meni je ovo ne.

 

 

 

Jednostavno, odnos ulozeno/dobijeno je ubitacno na strani smartphone-a, jer ulazes 0 (pod realnom pretpostavkom da imas smartphone).

Cak i u slucaju povoljnijih rjesenja tipa Polar M460 (od kog je jeftiniji jedino ovaj Garmin Edge 20, koji je šrot u odnosu na M460) - svjedno ne vidim veliki smisao za "obicne" ljude.

Ako vec ides na rjesenje da cuvas smartphone da se ne slupa, kabast, tezak za mount, velik i sl. opet bolje je kupiti Polarov (ili Garminov nebitno) GPS fitness/activity tracker, jer je daleko funkcionalniji - mozes s njim baviti se bilo kojim sportom, a ne samo biciklizmom, plus imas dnevno pracenje aktivnosti, pa i te famozne smartphone notifikacije kome nesto znace i sl.

15 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Ges kaže...

to o rokanju s bajka mogu pušiti samo mala djeca. ja u svojih 32 godine vožnje biciklom sam pao s njega manje od 5 puta i to nikad jače od prokliznuća kotača na nezgodnoj površini te prošao s površinskim ozljedama. također držača ima svakakvih, od torbica iz kojih mob garant neće izletit do onih univerzalnih za bilo kakav mob i svaki je i dalje daleko daleko jefitniji od Garmina

 Ako voziš po Sljemenu (po šumskim putevima narafno) i sličnim brdima svaka čast! Inače ako si pao po ravnom ili blagom makadamu onda si ti dijete jer samo ona padaju po tome 

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
16 godina
moderator
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Ges kaže...

to o rokanju s bajka mogu pušiti samo mala djeca. ja u svojih 32 godine vožnje biciklom sam pao s njega manje od 5 puta i to nikad jače od prokliznuća kotača na nezgodnoj površini te prošao s površinskim ozljedama. također držača ima svakakvih, od torbica iz kojih mob garant neće izletit do onih univerzalnih za bilo kakav mob i svaki je i dalje daleko daleko jefitniji od Garmina

 

Ja sam pao prilikom spusta u šumi. Imao sam na volanu, jedan do drugog, stari Garmin Edge Touring (2014. godina) i Samsung Galaxy S2 u Otterboxu. Galaxy S2 i Otterbox su se razletjeli u 900 dijelova, a pukla je i ključna kost. Edge Touring radi dan danas, s jednom ogrebotinom na boku kao jedinom posljedicom tog pada.

 

Ovo je ekstreman primjer, ali nije jedina prednost imanja prave navigacije pred mobitelom. Druge najveće prednosti su neusporedivo lakša čitljivost na otvorenom (ekrani Edgea koriste sunce da poboljšaju čitljivost ekrana, umjesto da ga sunce čini nemogućim za čitanje), mogućnost korištenja bez skidanja rukavica, otpornost na vodu/prljavštinu i trajanje baterije.

 

Imam dojam da neki komentatori krivo gledaju na ove uređaje. Nije to nešto što bi trebao kupiti netko tko s biciklom ode do dućana ili na posao i nazad. Ovo su gadgeti za zahtjevnije rekreativce, znači one koji na tjednoj razini odu barem do Sljemena ili Dotke  Kraće i jednostavnije, onaj tko ne kuži zašto mu je prava biciklistička navigacija neusporedivo bolja od korištenja mobitela u iste svrhe, biciklističku navigaciju definitivno ne treba. Ne moram ići dalje od sebe - prije par godina, kad sam štancao oko 1.000 km mjesečno, to mi je bio najbolji i najdraži gadget kojeg sam posjedovao. Danas, kad s biciklom odem do frenda na pivu ili eventualno do Bundeka na sladoled, naravno da mi je sasvim OK uključiti Stravu na mobitelu, pospremiti ga u džep i isključiti kad sam gotov s "vožnjom".

Never put Dolby on snake detectors, that's what we must remember.
14 godina
offline
Koje su prednosti prave biciklističke navigacije u

kao bivši biciklist mogu reći ovako:
Da, Garminovi uređaji su precijenjeni, ali takvo je stanje na tržištu (globalnom, ne samo kod nas). Kod nas se od ozbiljnih ciklokompjutera s GPSom može kupiti jedino Garmin, a i općenito drže najveći dio svjetskog tržišta. Ozbiljnima još možemo smatrati pojedine modele Polara, Wahooa, Cycleopsa (teško naći u Europi), Lezynea a ima i nešto in-house i proprietary uređaja (Giant, SRM, Pioneer...) ali to je iz perspektive biciklista-rekreativca već egzotika. Garmin je svjetski lider u toj niši, za većinu najpovoljnija kupnja, jedini ima urede/podršku u HR i zato nije čudno da je Garmin jedini bio predstavljen u temi.
Moja generacija je navikla koristiti ciklokompjutere još kasnih 80-tih, pa su navika načina korištenja ostale. Osobno mi je zato neprihvatljivo imati uređaj bez fizičkih tipki. Također treba razlikovati cikloturiste od natjecatelja, pa je tako jednima bitna karta, a drugima prikaz pulsa, telemetrije s powermetra (znači ne samo trenutna snaga već i NP, TSS, odnos lijevo-desno itd), nadmorske visine/udaljenosti... 
Treba reći i da je Garmin postao na neki način standard ne samo zbog dostupnosti i marketinga već je i najjeftiniji od ozbiljnih uređaja/brandova. Upotrebljiv uređaj za manje od 250€ nažalost jednostavno ne postoji.
Mobitel je OK i dijelu rekreativaca i cikloturista bi mogao biti sasvim dobar, ali za ozbiljnu upotrebu ne dolazi u obzir. Nema povezivosti sa senzorima (iako neki mobiteli imaju ANT+), slaba je čitljivost na jakom suncu, baterija kratko traje, nema fizičkih tipki.

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Pero Dinamit kaže...
Ges kaže...

to o rokanju s bajka mogu pušiti samo mala djeca. ja u svojih 32 godine vožnje biciklom sam pao s njega manje od 5 puta i to nikad jače od prokliznuća kotača na nezgodnoj površini te prošao s površinskim ozljedama. također držača ima svakakvih, od torbica iz kojih mob garant neće izletit do onih univerzalnih za bilo kakav mob i svaki je i dalje daleko daleko jefitniji od Garmina

 Ako voziš po Sljemenu (po šumskim putevima narafno) i sličnim brdima svaka čast! Inače ako si pao po ravnom ili blagom makadamu onda si ti dijete jer samo ona padaju po tome 

 Pa ako se neko "sroka" ozbiljnije po šumskim putevima - mislim da ce mu slupan smartphone biti najmanji problem.

12 godina
odjavljen
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Što danas imate od elektronike na biciklu?"

Još malo pa dosta dobru elektroniku 😂🤣
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Maddog_HR kaže...
Samo za profice, cijenom i mogucnostima totalno nepotrebno prosjecnom biciklistu. Nema toga sto mobitel ne moze odraditi, a nudi puno vise funkcionalnosti od specijaliziranih uredjaja. Jedina manjkavost mobitela je mount, obzirom na velicinu samog moba. Osobno ga drzim u ruksasku ili dzepu, pa vadim kad mi zatreba. Pracenjee parametara voznje tijekom same voznje mi nije uopce bitno, zato sam i skinuo ciklokomp sa bajka.

slažem se. samo ja trenutno koristim sat garmin vivoactive hr (dao se nabaviti na amazonu za malo više od 100 eura). uz praćenje aktivnosti ima i senzor pulsa i da se upariti s svim garmin gadgetima poput senzora brzine i kadence, a koristim ga i za trčanje gdje mobitel nije praktičan. jedina prednost ciklokompjutera bi bila navigacija (korisno ako ideš nepoznatim rutama).

nemam za potpis
6 godina
neaktivan
offline
Koje su prednosti prave biciklističke navigacije u

Projurio sam kroz tekst i vidio jednu pogresku. Tamo kod slike 1030 bundle modela, desno je senzor za kadencu, a lijevo je senzor za brzinu. Ono nije senzor za puls, kako ste napisali. Jel autor teksta uopce isproboa koji model?

A vi koji imate mountani mobitel biciklu, zamisljavam vas kao one tipove koji se pojave na biciklijadi, a na biciklu 1000 gadgeta sa ebaya. Zanima me kakve su ozljede kad padnes sa svim tim pi*darijama po volanu.

Inace naslov nema veze s temom. Isprobali ste garmin biciklisticke uredaje, i to je to. Ovi slabiji ni nemaju navigaciju. Ja osobno posjedujem Edge 520, nakon sto sam dvije godine koristio polar v650. Polar je bio nesto vec i preglednije, imao bolju traku za puls i jacu bateriju. Sve ostalo ide na stranu Garmina, koji je hadrverski a i softverski superiorniji uredaj. Inace kao biciklist, ova stvar je neophodna. Ne toliko radi navigacije, nego radi svih parametra koji su ti vazni ako odes na voznju od 50-200km. Puls, zone, trenutna brzina, avg brzina, kadenca, visina, wati... sve su to vrlo bitni parametri ako znas iscitati parametre.

A sto se tice osobe gore koja je navela setup sa mobitelom s3 i endomondom, i na neki nacin uvrijedila sve one koji koriste Garmin jer eto debelo nam naplacuje. To mi je isto kao da ste rekli kako koristite MySpace umjesto Facebooka, jer Facebook naplacuje korisnicima mjesecnu pretplatu. Na taj razini mi je usporedba Endomonda i Strave. Takoder ne znam koliko bi power bankova trebao imati, da ocuvam na zivotu taj Samsung S3 na 12h ruti.

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.8.2018 12:12 (kaypeo).
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Koje su prednosti prave biciklističke navigacije u

Nisam znao da isključivo Garmin proizvodi GPS za bicikliranje... 

 

btw... Wahoo Elemnt ili Elemnt Bolt su odlični GPS uređaji za biciklizam, mogu se mjerit s najjačim Garminom, a cijena im je debelo niža.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
kaypeo kaže...

Projurio sam kroz tekst i vidio jednu pogresku. Tamo kod slike 1030 bundle modela, desno je senzor za kadencu, a lijevo je senzor za brzinu. Ono nije senzor za puls, kako ste napisali. Jel autor teksta uopce isproboa koji model?

 

Hvala na korekciji, Baksa je evidentno popio prije pisanja komentara ispod te slike.

 

Sve fotografije u opisu su njegove vlastite te na njima vidimo njegov osobni bicikl i "testnu okolinu" (Ludbreg i okolica). Tako da da, isprobao je sve modele o kojima je pisao. Ne znam jesi li prvi puta na Bug.hr ili je ovo neki pokušaj podjebavanja - kako god, ne opisujemo stvari koje fizički nemamo na rukama i nismo testirali 

Never put Dolby on snake detectors, that's what we must remember.
14 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
lllnuclearlll kaže...

Nisam znao da isključivo Garmin proizvodi GPS za bicikliranje... 

 

btw... Wahoo Elemnt ili Elemnt Bolt su odlični GPS uređaji za biciklizam, mogu se mjerit s najjačim Garminom, a cijena im je debelo niža.

1. cijena je otprilike ista ili malo niža, nije debelo niža. Wahoo uređaji imaju neke prednosti (baterija, povezivost, meni se više sviđa njihov prikaz/sw), ali i mane (lošija integracija, nedostatak nekih naprednih funkcija)
2. ono što je bitno: Wahoo se ne prodaje u Hrvatskoj.

14 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Davor kaže...

 

Sve fotografije u opisu su njegove vlastite te na njima vidimo njegov osobni bicikl i "testnu okolinu" (Ludbreg i okolica). Tako da da, isprobao je sve modele o kojima je pisao. Ne znam jesi li prvi puta na Bug.hr ili je ovo neki pokušaj podjebavanja - kako god, ne opisujemo stvari koje fizički nemamo na rukama i nismo testirali 

 znači možemo očekivati review onih novih seks robota? 

6 godina
neaktivan
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci

Nije podjebavanje. Vidio sam već nekoliko tekstova gdje radite velike recenzije necega (aparati za kavu, ako se dobro sjećam). Ne znam testirate li onda osobno to, ili napravite istraživanje na internetu.

16 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
jozef kaže...

1. cijena je otprilike ista ili malo niža, nije debelo niža. Wahoo uređaji imaju neke prednosti (baterija, povezivost, meni se više sviđa njihov prikaz/sw), ali i mane (lošija integracija, nedostatak nekih naprednih funkcija)
2. ono što je bitno: Wahoo se ne prodaje u Hrvatskoj.

 

1. Garmin 1030 bundle je 560 eura, Wahoo Elemnt bundle je 380 eura. To su dva usporediva GPSa. Ako je tebi 180 eura "malo niže" sve 5. Elemnt Bolt je 330 eura, a to je praktički isti GPS, samo je malo drugačija izvedba.

2. Naručiš s bike24, dođe ti za 3 dana. Jamstvo radi provjereno, frend dobio drugi u roku tjedan dana. Vjerujem da bi puno duže potrajalo da ga je reklamirao u HR

 

Ekipi koja govori da je ciklo GPS nepotreban i da to sve mogu mobitelom mogu samo reći da ne znaju što pričaju. Odnosno voze se većinom poznatim stazama, ne koriste statistiku i mjerne uređaje itd. Dakle radi se o blažim rekreativcima... Za nekog jačeg rekreativca ovakva vrsta uređaja ima puno prednosti nad korištenjem mobitela... U svakom slučaju, neću sigurno vozit MTB utrku s mobitelom nabijenim na volan bicikla.

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.8.2018 13:19 (lllnuclearlll).
15 godina
online
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Davor kaže...
Ges kaže...

to o rokanju s bajka mogu pušiti samo mala djeca. ja u svojih 32 godine vožnje biciklom sam pao s njega manje od 5 puta i to nikad jače od prokliznuća kotača na nezgodnoj površini te prošao s površinskim ozljedama. također držača ima svakakvih, od torbica iz kojih mob garant neće izletit do onih univerzalnih za bilo kakav mob i svaki je i dalje daleko daleko jefitniji od Garmina

 

Ja sam pao prilikom spusta u šumi. Imao sam na volanu, jedan do drugog, stari Garmin Edge Touring (2014. godina) i Samsung Galaxy S2 u Otterboxu. Galaxy S2 i Otterbox su se razletjeli u 900 dijelova, a pukla je i ključna kost. Edge Touring radi dan danas, s jednom ogrebotinom na boku kao jedinom posljedicom tog pada.

 

Ovo je ekstreman primjer, ali nije jedina prednost imanja prave navigacije pred mobitelom. Druge najveće prednosti su neusporedivo lakša čitljivost na otvorenom (ekrani Edgea koriste sunce da poboljšaju čitljivost ekrana, umjesto da ga sunce čini nemogućim za čitanje), mogućnost korištenja bez skidanja rukavica, otpornost na vodu/prljavštinu i trajanje baterije.

 

Imam dojam da neki komentatori krivo gledaju na ove uređaje. Nije to nešto što bi trebao kupiti netko tko s biciklom ode do dućana ili na posao i nazad. Ovo su gadgeti za zahtjevnije rekreativce, znači one koji na tjednoj razini odu barem do Sljemena ili Dotke  Kraće i jednostavnije, onaj tko ne kuži zašto mu je prava biciklistička navigacija neusporedivo bolja od korištenja mobitela u iste svrhe, biciklističku navigaciju definitivno ne treba. Ne moram ići dalje od sebe - prije par godina, kad sam štancao oko 1.000 km mjesečno, to mi je bio najbolji i najdraži gadget kojeg sam posjedovao. Danas, kad s biciklom odem do frenda na pivu ili eventualno do Bundeka na sladoled, naravno da mi je sasvim OK uključiti Stravu na mobitelu, pospremiti ga u džep i isključiti kad sam gotov s "vožnjom".

zato si se vjerojatno i spizdio jer si gledao gadgete umjesto da si gledao gdje ideš

realno, što će ti ikakav gadget ako ideš putem kojim znaš gdje ideš?  Jedino gdje mi treba navigacija je kad se odlučim na izlet biciklom gdje još nisam bio

btw i ja idem na Sljeme bajkom ali po cesti i ne idem nikad offroad i svejedno ne vidim poantu davanja tolikih para za Garmina naspram mobitela. Slijeme odvozim zažmirenih očiju i ne koristim navigaciju za njega već isključivo Endomondo da izmjerim koliko mi je trebalo do vrha.

 

no iskreno, ništa me više ne čudi jer nije rijetkost vidjeti ni ekipu koja ležero vozi krugove oko Jaruna obučene ko da voze Tour de France i opremljene takvim skupim gadgetima. Realno, takvi gadgeti ne trebaju 99% biciklista već ih kupuju čisto da budu kewl (i to je ok ako su iskreni da je to pravi razlog)

16 godina
moderator
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
kaypeo kaže...

Nije podjebavanje. Vidio sam već nekoliko tekstova gdje radite velike recenzije necega (aparati za kavu, ako se dobro sjećam). Ne znam testirate li onda osobno to, ili napravite istraživanje na internetu.

 

Misliš ovo? https://www.bug.hr/zabava/bugovci-izvan-ureda-5-koraka-do-odlicnog-kucnog-espressa-4983

 

To nije bio test aparata za kavu, nego sam dobio zadatak da napišem savjetodavni tekst o nečemu što mogu nazvati svojim hobijem, čime se bavim izvan redakcije. No čak i u tom tekstu pišem isključivo o stvarima koje sam provjerio "iz prve ruke" 

Never put Dolby on snake detectors, that's what we must remember.
14 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
lllnuclearlll kaže...
jozef kaže...

1. cijena je otprilike ista ili malo niža, nije debelo niža. Wahoo uređaji imaju neke prednosti (baterija, povezivost, meni se više sviđa njihov prikaz/sw), ali i mane (lošija integracija, nedostatak nekih naprednih funkcija)
2. ono što je bitno: Wahoo se ne prodaje u Hrvatskoj.

 

1. Garmin 1030 bundle je 560 eura, Wahoo Elemnt bundle je 380 eura. To su dva usporediva GPSa. Ako je tebi 180 eura "malo niže" sve 5. Elemnt Bolt je 330 eura, a to je praktički isti GPS, samo je malo drugačija izvedba.

2. Naručiš s bike24, dođe ti za 3 dana. Jamstvo radi provjereno, frend dobio drugi u roku tjedan dana. Vjerujem da bi puno duže potrajalo da ga je reklamirao u HR

 

Ekipi koja govori da je ciklo GPS nepotreban i da to sve mogu mobitelom mogu samo reći da ne znaju što pričaju. Odnosno voze se većinom poznatim stazama, ne koriste statistiku i mjerne uređaje itd. Dakle radi se o blažim rekreativcima... Za nekog jačeg rekreativca ovakva vrsta uređaja ima puno prednosti nad korištenjem mobitela... U svakom slučaju, neću sigurno vozit MTB utrku s mobitelom nabijenim na volan bicikla.

Elemnt je pandan 820-ki, i cijena nije znatno različita, čak je u tom slučaju Wahoo i skuplji, Bolt košta isto kao i 520 kojem konkurira. 1000 kupuje onaj tko želi navigaciju i kartografiju na velikom ekranu, a tu je Garmin puno jači. Wahoo nema mogućnost upravljanja kalibracijom Vector pedala, zapravo ne radi s ničime što nije Wahoo, a Garmin upravlja bilo kojim smart trenažerom. Wahoo nema TSS, nema NP, nema IF, senzor brzine mi izgleda groteskno, a i činjenica da se sam kalibrira mu smanjuje upotrebljivost... Ima Wahoo i prednosti, dobar mu je SW, lakše se koristi, ima bolju bateriju... uglavnom po meni su to dosta različiti uređaji i svaki ima svog kupca, ali na kraju je cijena otprilike ista. Za napredno korištenje mu ipak fale neke bitne stvari.
Činjenicu da se ne prodaje u HR sam stavio kao očiti razlog zašto nije bio testiran u Bugu.

16 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Maddog_HR kaže...
Nema toga sto mobitel ne moze odraditi, a nudi puno vise funkcionalnosti od specijaliziranih uredjaja. Jedina manjkavost mobitela je mount, obzirom na velicinu samog moba.
Ges kaže...

I dalje ne vidim prednost naspram setupa koji ja koristim:

- Samsung S3 kojem je namjena biti samo ciklokompjuter

Najveća prednost ciklokompjutera nisu mount ili mogućnosti, nego zasebna baterija i kvalitetniji prijem GPS signala.

Nikome ne treba da mu se nakon nekoliko sati vožnje i par desetaka kilometara od cilja dogodi neko sranje, a nema baterije za nazvati nekoga.

Gledam te!
15 godina
online
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
Veliki Brat kaže...
Maddog_HR kaže...
Nema toga sto mobitel ne moze odraditi, a nudi puno vise funkcionalnosti od specijaliziranih uredjaja. Jedina manjkavost mobitela je mount, obzirom na velicinu samog moba.
Ges kaže...

I dalje ne vidim prednost naspram setupa koji ja koristim:

- Samsung S3 kojem je namjena biti samo ciklokompjuter

Najveća prednost ciklokompjutera nisu mount ili mogućnosti, nego zasebna baterija i kvalitetniji prijem GPS signala.

Nikome ne treba da mu se nakon nekoliko sati vožnje i par desetaka kilometara od cilja dogodi neko sranje, a nema baterije za nazvati nekoga.

 a na koji način tu pomaže Garmin i znanje vlastite lokacije?

8 godina
offline
Koje su prednosti prave biciklističke navigacije u

meni su sve te stvaričice zgodne, ali osobno, sve gps snimam mobitelom, a na volanu je ciklokomp čisto da vidim brzinu. ne vidim smisao garmina za sebe. oruxmaps na androidu je sve što mi treba i za hike i za bajk, offline vektorske karte sa više izvora (open street map, geoportal, goole maps...), navigacija, slaganje ruta, povezivost s heart rate monitorom, za kadencu i sva druga čudesa. pokraj toga ne vidim smisao davati koju tisućicu da dobijem uređaj jednakih mogućnosti kao i app na mobitelu. jedini plus za garmin je mount na volanu, mobitel ipak drzim na drugom mjestu. ali, realno, samo navigiranje tokom vožnje toliko malo koristim da mi dostupnost garmina na volanu i nedostupnost mobitela u džepu ne čini predstavlja nikakav problem.

priče o baterijama? ako krenem sa 100% baterije ujutro nema teorije da će baterija krepat do navečer. isprobano dovoljno puta. ako nekome baterija s upaljenim gpsom ne izdrži cijeli dan znači da mobitel ima problem.

puno previše ljudi očekuje čuda od takvih uređaja, sami sebe pokušavaju ugurati na neke profi razine, ali realno, većini nije potrebna niti znaju iskoristiti takvu "profesionalizaciju". međutim, svakom njegovo, pa tko voli, nek izvoli. :)

 
5 2 hvala 0
16 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci
bruno1026 kaže...

priče o baterijama? ako krenem sa 100% baterije ujutro nema teorije da će baterija krepat do navečer. isprobano dovoljno puta. ako nekome baterija s upaljenim gpsom ne izdrži cijeli dan znači da mobitel ima problem.

Ili da vozi cjelodnevne ture?

Ne znam koji mobitel može snimati GPS track od 18 sati (a pogotovo usput obavljati funkcije mobitela).

Uostalom, nisu svi super organizirani, ne kreće se uvijek sa 100% baterije, niti uvijek sve na mobu funkcionira kako treba. Zapravo, od tri puta kako sam sa Stravom s mobitela snimao, dvaput mi je zeznuo kompletan track (jer u torbici na gornjoj strani rame nije mogao konstantno držati GPS signal).

 

Naravno da velikoj većini zapravo ne treba takav uređaj kao i da je većini dovoljan mob, ali pričati kako za specijalizirane uređaje nema mjesta je bezveze.

Hrpa stvari ljudima zapravo ne treba, pa ih svejedno koriste u svakodnevnom životu.

 

Osobno koristim Fenixa 3, ne zato jer mi treba ili treniram triatlon, već zato što vozim cjelodnevne ture (primarno), a volim i otplivati, skijati ili planinariti, pa mi za sve koristi. Netko drugi je jednostavno komotan i ne da mu se zezat s mobitelom za bijednih 20 km vožnje biciklom, netko treći je šminker i voli imat najnovije gedžete...

Gledam te!
11 godina
offline
Re: Koje su prednosti prave biciklističke navigaci

 

Ekipi koja govori da je ciklo GPS nepotreban i da to sve mogu mobitelom mogu samo reći da ne znaju što pričaju. Odnosno voze se većinom poznatim stazama, ne koriste statistiku i mjerne uređaje itd. Dakle radi se o blažim rekreativcima... Za nekog jačeg rekreativca ovakva vrsta uređaja ima puno prednosti nad korištenjem mobitela... U svakom slučaju, neću sigurno vozit MTB utrku s mobitelom nabijenim na volan bicikla.

 

Ne slazem se s tobom. Dosta cesto (gotovo svaki vikend) vozim nepoznate rute u nepoznatim mi krajevima, redovito voznje od 50+km raznih terena i elevacija (XC), sigurno spadam u tu kategoriju "jacih rekreativaca". Doslovno nikad mi se nije desilo da se izgubim a da mi mobitel ne bi mogao pronaci put ili da mi se baterija isprazni, a cesto znam imati ture i duze od 6 sati. I nikad nisam pomislio "da mi je bar imati specijalizirani precijenjeni uredjaj za navigaciju".

 

...utrke ne vozim, pa nemam pojma da li bi uopce bilo potrebno imat takav ili bilo koji slican uredjaj na utrci. Za trening voznje isto ne vidim nekakvu korist, a da Strava na mobu ne bi mogla isto izmjerit.

 

Zvuci mi razumno da netko tko se profesionalno bavi, prvenstveno cestovnim, biciklizmom ima koristi od ovog tipa uredjaja, ali za rekreativce stvarno mislim da je nepotrebno. Kao sto sam rekao - ne koristim ni ciklokomp jer mi podaci koje mogu na njemu iscitati ne znace doslovno nista tijekom voznje.

 

S7 + Gear S3 mi pruzaju sve sto bi mogao zatrebati....

 

A te price o praznjenju baterije su bezveze....dok vozim mi radi Strava, opalim koju fotku i koristim navigaciju ili Google maps, rijetko pricam na mobitel... uvijek se  vratim sa 30-50% baterije doma, pa cak i kad se vozim po vukojebinama gdje nema uopce signala. I u zadnjih 10ak god koliko koristim Stravu, nikad mi se nije desilo da je izgubila signal ili zblesirala voznju ili hike 

Poruka je uređivana zadnji put čet 9.8.2018 0:14 (Maddog_HR).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice