mnijem da je to više zaštita od marketingaša (apage!; češnjak; križ; sveta voda; glogov kolac u pripremi) kojima je jedina zadaća prevariti potencijalnu žrtvu. budući da izravne laži nisu dopuštene, koriste se još gorim načinom - poluistinama (prešućivanjem dijela sadržaja/funkcija/značajki proizvoda koje im ne idu u prilog). kad čitam deklaracije, iako imam srednoškolsko kemijsko obrazovanje i godinama sam radio u plivi, često neam blage veze što je unutra (dok se propisno ne izguglam). vidim kako se uredno skrivaju iza šifri (boje, primjerice, ili konzervansi) i upravo navedenim različitim nazivima za istu tvar. ponekad napišu jednostavno "emulgator: dozvoljen emulgator" pa si ti misli. poanta je da nikad dosta znanja o svemu (kemiji, elektronici, tehnologiji materijala, farmakologiji ... ma svemu), e ne bi li izbjegao merketinšku prijevaru. ipak, na prvom mjestu mi je bilješka na vrećici kikirikija u ljusci iz jednog od raskokodakanih "trgovačkih lanaca" u rvata: "može sadržavati tragove kikirikija i orašastih plodova". još se oporavljam od spoznaje.
Kemičar u kući (#30): zaštita potrošača od proizvo
- poruka: 8
- |
- čitano: 3.721
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ovo bi najprije bilo za rubriku "zaštita potrošača, ali svakako poučno
Marketing govori sto bi proizvođac htio da produkt bude/radi, a ne sto stvarno jest. Zasto to jos uvijek dopustamo u "modernom" drustvu je glavno pitanje.
sve u prirodi je prirodno...neprirodno ne postoji jerbo mehanizam koji stoji iza nastanka tih stvari je prirodan...ako neki kemijski spoj na Zemlji je od ljudi proizveden ne znači da ga nanekom drugom Planetu nema u "prirodnom" stanju
Marketing govori sto bi proizvođac htio da produkt bude/radi, a ne sto stvarno jest. Zasto to jos uvijek dopustamo u "modernom" drustvu je glavno pitanje.
i ameri i eu imaju regule o tome. začudo, čak i mi, jadna li nam majka, imamo nekakve propise o tome no znamo čemu zakoni/propisi u hrvata služe (bar većini). valja imati oči poput muha (tisuće leća) i uvijek biti oprezan no najbitnije je biti tzv. "informiran kupac" iliti znati sve o onome što kupuješprije nego što to učiniš, odn. zahtijevati da navuku prezervativ, kad te već jebu. ovo osobito vrijedi za tzv. politički marketing (agitprop) jer nemaš pravo na reklamaciju i rok eventualnog popravka štete je predug.
Jos se sijecam kad je Apple blentavo (i lazno) obznanio reklamom svima u UK kako prodaju najbrzi Workstation pa su promptno dobili šamar od nekoliko miliona i javnu ispriku.
Moj stari jednom kupio Cedevitu jer je pisalo "dijetetski proizvod". Kad sam mu rekao da je to skoro čisti šećer, poslao ih je u rodni kraj. Eto to je još jedan primjer, kako ljudima prodati muda pod bubrege. A sve po zakonu.
Moj stari jednom kupio Cedevitu jer je pisalo "dijetetski proizvod". Kad sam mu rekao da je to skoro čisti šećer, poslao ih je u rodni kraj. Eto to je još jedan primjer, kako ljudima prodati muda pod bubrege. A sve po zakonu.
(onomatopeja) potkrijep-potkrijep.