Kako improvizirano izvesti višekanalno snimanje zv

poruka: 3
|
čitano: 1.958
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Kako improvizirano izvesti višekanalno snimanje zv".
14 godina
moderator
offline
Kako improvizirano izvesti višekanalno snimanje zv

Oton je svojevremeno napisao meni omiljenu temu u Bugu. Radi se o Bugu br. 143 iz listopada 2004. godine. Tada sam bio student druge godine (danas sam dio Bugovog tima). Taj Bug je godinama bio sastavni dio moje police, a sadržavao je temu broja Kućni tonski studio. Tema je i danas aktualna i vrlo korisna amaterskim snimateljima i montažerima zvuka, makar se u međuvremnu softver izmijenio. Osobno mi je puno pomogla u onome što volim i čime se bavim u slobodno vrijeme.

 

Koga zanima obrada zvuka, preporučam da dođete do te teme. Sastavni je dio Bugove digitane arhive. Ovo je naslovnica navedenog izdanja:

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 23.4.2020 22:08 (vincimus).
 
4 0 hvala 5
14 godina
offline
Re: Kako improvizirano izvesti višekanalno snimanj
vincimus kaže...

Oton je svojevremeno napisao meni omiljenu temu u Bugu. Radi se o Bugu br. 143 iz listopada 2004. godine. Tada sam bio student druge godine (danas sam dio Bugovog tima). Taj Bug je godinama bio sastavni dio moje police, a sadržavao je temu broja Kućni tonski studio. Tema je i danas aktualna i vrlo korisna amaterskim snimateljima i montažerima zvuka, makar se u međuvremnu softver izmijenio. Osobno mi je puno pomogla u onome što volim i čime se bavim u slobodno vrijeme.

 

Koga zanima obrada zvuka, preporučam da dođete do te teme. Sastavni je dio Bugove digitane arhive. Ovo je naslovnica navedenog izdanja:

 

 Provrtio sam malo sad taj Bug, vjerujem da je taj Bug sastavni dio police bio i radi još jednog teksta, pogotovo u studentsko doba...

Swedish latin super funk.
14 godina
odjavljen
offline