Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

poruka: 32
|
čitano: 11.441
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele".
16 godina
neaktivan
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

namirit će se oni preoblikovanjem tarifa koje nude manje i gone te na veću i skuplju tarifu.

oni nisu pekarski malverzanti koji imaju samo brašno, kvasac, zrno soli, šaku aditiva...ovi će smisleno uvaljat sportske programe u nepotrebni skuplji paket ili bonovima smanjit vijek trajanja i manje aditiva-megabajta kojima će ljude gonit na skuplje kombinacije.

a ljudi su već 25g neumjereni ovisnici i gutači telekom usluga.. tu nema odricanja.  narkomanski će malo biti čangrizavi, ali će iskopat "ponudu" i nastavit šmrkat.

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
 
45 0 hvala 1
15 godina
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

-mogu sad ja malo.. :))

Podsjetimo, korisnici imaju pravo na raskid ugovora zbog uključivanja nove inflacijske klauzule u postojeće ugovore i opće uvjete poslovanja. Taj je rok dva mjeseca nakon primitka obavijesti o promjeni ugovornih odredbi, što znači da teče od početka ili sredine siječnja, ovisno o telekomu. Daljnja povećanja cijena, koja bi eventualno uslijedila zbog inflacije, neće za sobom povlačiti mogućnost raskida dugoročnih pretplatničkih ugovora bez penala.

-uvodni copypejst.. tj problem, tumačenje, što-kako-ugovor itd..

 

-prvo, korisnik uvjek ima pravo na raskid ugovora (više se misli-govori-piše o dodantoj ugovornoj na rok, paketi..), dok je razlika samo s ili bez penala, tj što je uzrok a time i pravo raskida, odnosno tko snosi trošak raskida.

-ako korisnik bez takvog prava želi raskid, prijevremeni, tad snosi penale, to potražuje druga strana i na to ima pravo + ograničenja koja je zakon-hamom uveo do nekog iznosa i mjeseci ako se ne varam 1.000kn i 6mj no pitanje ima li tu izmjena i sl... odnosno prije su mogli tražiti max iznos do 24 mjesečne pretplate po paketu, dok statistički-logički ni jedan korisnik neće sad sklopiti ugovor i raskidati ga taj dan.. tj statistika kaže da se ugovori raskidaju nakon više od godine korištenja + obično je u prvoj godini ili prvih mjeseci neki benefit veći, npr 50% pretplate.. i čisto logički tad većina raskida u drugoj godini, ne u prvoj a to znači da je realno desetak mjeseci moguće naplatiti penalima i ako je ograničeno (ako to vrijedi..) max 6mj i sl. .. no nije mi to bitno sad. Samo naglasiti, precizno, kupac ima pravo, uvjek, neovisno o penalima.. a kad postoji ovakav razlog tad naravno da ima pravo + bez penala.

-no nitko ne postavlja obrnut penal-uvjet operateru kao pitanje? ima li korisnik postojeći važeći ugovor + ugovornu? -ima.. tko mijenja uvjete? -operater. Može li korisnik tražiti i dobiti naknadu, penale? može, tj jednakopravnost obju strana u svakom ugovoru je temelj prava-zakona-ugovora, obveze-prava, za obje strane, ne jednostrano.

-ponovo, ugovor o pružanju usluge, osnovni, ima svaki korisnik neke usluge operatera, to je temelj, za račun, osobni podatci kao ime-oib-adresa bez čega se ne može ispostaviti račun.

-bez dodatne ugovorne na npr 24mj korisnik plaća po tekućem cjeniku za prethodni mjesec dok se promjene cjenika mogu raditi kad god operater poželi uz uvjet da obavijesti korisnika i hakom 30 dana unaprijed.

-to uopće nema veze s ovim što operateri žele, jer to je već tako, već važeće, normalno.. i bez ugovorne, korisnik bez penala može kad poželi raskinuti ili promijeniti operatera, paket usluga itd.. ne treba ništa s općim uvjetima, ništa novo za zakon, ministra, hakom.. tj jedino na što se to može odnosiiti je ugovorna-dodatni ugovor na neki rok i to na način da operater želi pravo jednostrane izmjene ugovorene cijene usluga, automatizmom.. a to mu se ne smije dozvoliti, nikako, nikad. .. tj stvar tumačenja zakona ili što se u kojem pitanju za ugovor ili ugovornu odnosi.. tj zato u postu pišem kao slično-različito ugovor i ugovorna.. (na rok).. mada su oboje ugovori, možemo reći osnovni i dodatni, anex itd..

 

-ako operater želi mogućnost promjene cjene usluge, tad ne treba sklapati dodatni ugovor-ugovornu na rok s korisnikom, tj osnovni-temeljni ugovor je već to, dovoljan.. i nema nikakve pravne logike sklapati dodatni ugovor u kojem je najbitnija stvaka ugovaranja upravo stavka cijene koju operater želi proizvoljno mijenjati.. dok to može bez ugovorne-dodatne.. nonsens, kretenizam, .. a hakom šuti. Odnosno i dalje su rečenice-formulacije takve da uopće ne uzimaju u obzir ugovor-ugovornu.. tj dodatni ugovor na rok, koji je VAŽEĆI ugovor za obje strane, korisnik da će u tom periodu plaćati ugovorenu uslugu iznosom-cijenom, dok operater da će isporučiti ugovorenu uslugu. Razlog prekida operater može imati samo kad više nije u mogućnosti isporučiti, npr neki tv kanal ne posotji.. viša sila. Nema više sile, ništa se nije promijenilo, nestalo.. usluga se može isporučiti i time operater ne može ne isporučiti ugovoreno.. a naravno ono što je ugovoreno, mora se poštivati, do obje strane, ne samo korisnika nego i operatera. Odnosno i korisnik u slučaju više sile ima opravdan razlog za neškodan raskid (bez penala).. tj jedino takav razlog može opravdati operatera da ne isporuči ugovoreno, dok on pravo raskida nema, jer je to javna usluga-servis, svima dostupno itd.. i kao takvi nemaju pravo raskida, ne mogu birati korisnika i nekome ne dati uslugu osim ako za to imaju konkretan razlog, višu silu i sl. Ako sad zatražim uslugu operatera tcom-a1.. on mi to ne može odbiti ako je dostupno na traženoj lokaciji, nema potresa-poplave-pandemije kao odgode-kašnjenja itd. i to po trenutno važećem javnom cjeniku usluge.

-pri tome može tražiti sklapanje ugovorne koja je praktički rutina za početak korištenja usluge i recimo uračunato dobivanje potrebne opreme kao modem.. no nejasno je postaje li tad modem vlasništvo korisnika ili telekoma, kenjaju zbog jamstva i vežu jamstvo ugovornom, no većini je to ok .. normalno, ali pitanje ili plaćam-kupujem modem za uslugu i tad je to moje ili ne kupujem, tad je to njihovo i raskidom vraćam opremu, no tad to ne može biti poklon u ugovornoj vs 1kn za liniju i sl. .. tj već to tumače dvojako-dvojbeno.. no opet manje važno :)

 

-operater gura korisnika u raskid postojeće ugovorne, ne osnovnog ugovora nego dodatnog-ugovorne, jer samo tad je uopće i pitanje prava i penala.. a gura ga jer time dobija na 'galami' tj time želi automatizam-pristanak.. tj želi da opći uvjeti dobiju status zakona ili dijela ugovorenog ugovora-ugovorne što ne smije biti, tj opći uvjeti su besmislen komad papira i lijepih želja, nevažni.. važan je ugovor koji strane sklope-potpišu, važna je ugovorna .. a ugovorna upravo definira cijenu u tom ugovornom periodu kao i penali koji se tad raskidom plaćaju osim ako posotji zakonski razlog .. kao što je to sad, pokušaj promjene cjene, ugovorene terminske usluge i to ne u obliku nekog novog ugovora-ugovorne, anexa.. nego kroz opće uvjete koji su samo to, opći uvjeti.. ne ono što korisnik i operater ugovore.

 

-inflatorno podizanje cijena.. već su ih podilgli, dakle već su potrošili taj razlog-objašnjenje.. ili će tumačiti da je već podignuta cijena razlog podizanja cjena?.. :)

-zašto bi se dozvolilo, pravno-logički operateru takvo tumačenje da ako korisnik sad (60 dana od primitka obavijesti.. a tko je kad dobio obavijest, dokaz-datum? recimo povratnica s pošte ili email?) .. ima pravo raskida, što ako ne raskine.. tj od kud tumačenje da tad korisnik pristaje na nove uvjete, nove cijene dok ugovorna stara i dalje postoji? Koje je to tumačenje? tj ili se sklapa novi ugovor za dalje ili se ne sklapa.. a tad imamo ili raskid pružanja usluge ili jedino moguće nastavak po starom-postojećem, jer jedino na njemu posotji potpis korisnika i operatera tj osnovni uvjet za ugovor da bi bio važeći.. iskaz dobre volje i slaganje s ugovorenim. Bez novog papira, potpisa, nema novog ugovora.. tj ono što im se dozvoljava telefonski je samo kad je to takva usluga, kad se korisnik slaže, kad korisnik nešto traži i samo zato se tolerira, dok zakon mada dozvoljava i ograničeno priznaje usmeni ugovor i dalje traži papirnati, koji se uz usmeni riješi kroz mjesec slanjem poštom ili mailom .. i mora imati potpis korisnika da bi bio pravi valjan ugovor, bez tog naprosto nema ugovora a bez ugovora operater nema temelj ispostaviti račun tj radi kazneno djelo pa ako oni tumače da stari ugovor automatizmom ne vrijedi, tad je to raskid pružanja usluge, odnosno može operater gratis dati uslugu koliko dugo želi ali ne smije slati račun bez da ima pravno pokriće u ugovoru s korisnikom.

-naprosto, ako nisam ugovorom-piasnim pristao na novu cjenu, tad mi operater ne smije poslati račun s takvom novom cijenom, osim ako je niža tj u korist korisnika, tek tad zakon to dozvoljava kao automatizam, obrnuto ne.

-ima li operater moj potpis-pristanak? -nema, ne može imati dok mi ne ponudi ugovor, uvjete, dok ne potpišem. Operater čak ne može ni raskinuti, može pokušati.. i tad ću ga zakonom natjerati, plaćati nesporan dio iznosa i zakonom dobiti isporuku ugovorene usluge odnosno (prije eura) 10kn po satu ako usluge nema, 240kn dan..

-svaki put, kad se nešto ugovori telefonom-usmeno, kroz par dana stigne poštom ili mailom, papirnato.. tek tad zakonski vrijedi ugovor, do tad samo ako nitko ne osporava, ako osporava tad zakon kaže da ugovora nema a ako ga nema tad operater ne smije izdati račun jer je bez pokrića..

 

-odnosno, idući nonsens u tom kratkom citiranom komadu texta.. da daljnja povećanja korisnik nema pravo raskida bez penala.. onak, nonsens kretenski na kvadrat. S penalima uvjek ima pravo raskida, naravno da primarno govorimo o raskidu bez penala.. no ako se promjeni bilo što u usluzi tad korisnik jednostavno ima pravo raskida bez penala + postoje i opravdani razlozi, zakonski koji daju pravo raskida bez penala.. a cijena je osnovni razlog, svrha-smisao ugovaranja, ugovorne.. upravo ono što je predmet takvog ugovora, cijena, dakle osnovni uvjet se želi proglasiti neadekvatnim razlogom raskida u slučaju povećanja cijene.. nonsens. Opet, čemu tad ugovorna, to može bez ugovorne na rok.. tad se plaća tekući cjenik i korisnik ako želi plaća, ako ne želi raskine no tad nema penala.. a operater želi naplatiti penale? smisao uvođenja kroz opće uvjete takvih klauzula? .. i to sve hakom ne vidi, ne kuži.. kao da su berači jagoda a ne pravnici u struci? ...

 

-naravno, zato su i pitanja-odgovorni malo 'mutni'.. tj već uobičajena rutina. Npr odvojeno hakom priča o pravu podizanja cijena, naravno, svaka trgovina-biz-operater može kad poželi promijeniti svoje cijene, to je njihova stvar .. + regulator jer ipak je ovo javna usluga pa nije baš isto kao ostale robe-usluge-cijene.. odnosno već x-puta ponovljeno, mogu oni mijenjati cjene svakih 30 dana, godišnje do 12 puta.. odnosno matematički toliko, jer je 30 dana rok obavijesti korisnika i hakoma prije izmjene. To naravno operater može.. i to uopće nije sporni dio, ali sporno je to što tekući cjenik-cjenu žele ugurati u ugovornu, dodatni ugovor koji upravo eliminira promjenu cjene u tom periodu kao osnvoni dio zbog čega se ugovorna i sklapa.. bez tog ne treba ni ugovorna (kao dodatni ugovor na postojeći za tekući cjenik). Operater želi ugovorne, koje obvezuju korsinika kao ograničenje raskida ili penali dok istovremeno želi slobodu cjena-cjenika kao da je samo osnovni ugovor u pitanju, po tekućem cjeniku.. a hakom kao nikako ne kuži tu malu semantičku razliku ugovor-ugovorna i jadan-glup-ćorav nikako da kaže ne može to tako.. odnosno smao vlada kaže da neće biti podizanja cijena.. no ne kažu da su obavijesti-mejlovi koje su operateri poslali s rokom od 60 dana za raskid ništetni-nevažni.. odnosno što ako u tom roku ne zatražim raskid? što mi vlada-butković ili hakom tad kažu? .. ništa, šute.. tj kažu mi u ovom citatu da po isteku tog roka više nemam pravo na raskid bez penala.. po osnovi promjene cijenika. .. to ne može biti istina, čak ni u 'hrvatistanu'.. no narvno može, jer ako regulator to dozvoli tad je đabe što ja trubim-vičem.. jer ako postoji nejasnoća u tumačenu zakona tad su upravo oni koji daju odgovor-tumačenje.. jedino što nikad ne dobiju pravo pitanje.. ugovorna, ne ugovor ne tekući cjenik.. nego ugovorna s ugovorenom cijenom u tom periodu, kao i to što je ugovor, što je uvjet-osnova, što je predmet ugovaranja.. i što ako se osnovni ugovorni predmet mijenja, čak neka mala-sporedna stavčica.. a cijena je ono glavno u takvom ugovoru.

-odnosno, kao to da intko ne postavli pitanje hakomu, može li korisnik s postojećim ugovorom+ugovornom tražiti i dobiti od operatera ispunjenje pravo tog ugovora ili penale u slučaju neispunjenja ugovorenog, odnosno u slučaju prigovora iznosu i sudskog postupka ponovoiti što kad korisnik plaća nesporni dio računa, operater ne smije prekinuti isporuku usluge (osim viša sila i sl.) kao i penali koje tad snosi.. kad će netko pitati hakom mora li operater ispuniti ugovoreno, vrijede li ti ugovori uopće ili kad neki ugovor vrijedi, kad prestaje a kad može ići automatika? .. može kad se nešto daje u koristi druge strane, ne obrnuto itd. itd.

 

-ja ne želim raskid, naprotiv, želim koristiti postojeću ugovornu i da je operater do isteka ispoštuje.. odnosno ako operater misli da može jednostrano kršiti ugovoreno tad ćemo vidjeti što kaže prvna država na to, na takvo pitanje, prijavu nadležnima kao mingo-hakom.. no strah me hakomovog odgovora ili neodgovora jer ne vidi, ne čuje.. nojevski glup s glavom u pijesku dupetu operatera... umjesto da ih kao regulator kažnjava on dijeli kravate i penkale na domjencima-dernecima i plati ceh za to operaterima koji se goste-smiju-uživaju u hrvatistanu.. jer tu je to normalno.

 

 

edit: -i još važnije, .. nitko ne postavlja pitanje nadležnima, hakomu, vladi.. kartel? kazna? .. podsjetnik da je i plenky prošli tjedan spomenuo upravo tu riječ, dakle nije da baš nitko ništa ne zna.. a ako su operateri 'slučajno' istovremeno napravili istu stvar.. može li i prvna država napraviti nešto, kazniti? Može ako postoji politička volja, .. najmanje je problem zakon, sve tamo piše, samo treba provesti-tumačiti .. ili zabiti glavu nekamo?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.1.2023 15:15 (ihush).
 
7 19 hvala 0
15 godina
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

naslov je prekrasna konjbinancija kondicionala s konjuktivom (iako nepismena, jer nema "trebanja" u hrvatskom - ima zato "smjelo"), koja ostavlja sve otvoreno, nakonn čega ostaje samo "kibidabi" (iliti "što bi bilo, kad bi bilo ..."). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.1.2023 15:46 (Ajar).
Moj PC  
5 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
Kakva demagogija Plenkovića. Telekomi imaju društvenu odgovornost!?! Valjda vlada, premijer i političari imaju društvenu odgovornost. Da ne pljačkaju, nisu korumpirani, troše novce poreznih obveznika racionalno, a ne da se ponašaju poput pijanih bogataša. Telekomi imaju prvenstveno odgovornost prema vlasnicima i korisnicima u smislu da im je stalo da ih zadrže. Sve ostalo je korporativni bullshit
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.1.2023 15:50 (CroDexter).
 
28 0 hvala 1
14 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
torrente kaže...

namirit će se oni preoblikovanjem tarifa koje nude manje i gone te na veću i skuplju tarifu.

oni nisu pekarski malverzanti koji imaju samo brašno, kvasac, zrno soli, šaku aditiva...ovi će smisleno uvaljat sportske programe u nepotrebni skuplji paket ili bonovima smanjit vijek trajanja i manje aditiva-megabajta kojima će ljude gonit na skuplje kombinacije.

a ljudi su već 25g neumjereni ovisnici i gutači telekom usluga.. tu nema odricanja.  narkomanski će malo biti čangrizavi, ali će iskopat "ponudu" i nastavit šmrkat.

 ili će jednostavno ukinuti jeftinije tarife. Njihov idealni "suvremeni korisnik" troši više pa je to odgovor na zahtjeve tržišta. Izašli su u susret korisnicima koji više ne žele tarifu sa 300 minuta razgovora za 10€ nego žele samo unlimited tarifu za 60€ jer to je cool.
Zašto da se korisnici opterećuju s paketima TV programa? Svi programi za 100€ i gotovo. Pravi si frajer kad možeš gledati i makedonske realitije i programe za djecu (iako djece uopće nemaš), onda si moderan za razliku od nekoga tko je platio samo programe koje želi. Treba biti otvoren prema novim iskustvima. Eh da, kako se ne bi korisnici gnjavili s računima možda bi mogli prijeći na godišnje plaćanje - unaprijed. :-)

P.S. dok sam ovo tipkao već me zvao HR iz telekoma, nude mi posao u razvoju tržišta i novih paketa usluga. Kažu da im se svidio moj post, vide da razumijem probleme s kojima se suočavaju i da imam potencijala. :-)

16 godina
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

Ili da im se zabrani dizanje cijena, pa zatim vidi hoće li biti u plusu ili minusu sljedeće fiskalne godine?

Gledam te!
 
6 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

taj model je jedino zaživio u glazbenoj industriji, pa se fragmentacija svela na deezer i sl.

svjedočimo trenutnom preljevanju septičke jame sa filmskim strimingom.  teško, ali usluge vape za defragmentacijom kao što je doživio katarzu glazbeni svijet.

 

teško da će ovi uzgajivači baznih stanica ponuditi švedski stol za određen iznos.

dapače, ovdje što veća fragmentacija, bolje puni kesu.

btw na 3.8M stanovnika, torta i nije baš prevelika... baš zato djeluju udruženou jer bratoubilačka tuča oko fete torte nikome ne odgovara.

vjerojatno imaju nekakav klub, pa da se ne baci višak torte, tamo ga pravično dijele i to objave puku...naravno uz floskule o stravično velikim ulaganjima u infrastrukturu.

 

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
 
13 0 hvala 0
16 godina
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

Poskupljenja će uvijek biti. Samo plaće ne idu gore koliko bi trebale.

Prije 10 godina sam rekao da bi mi baš bilo taman 15 000 HRK. Sada mogu komotno maštati o barem 3000 eura kao nekoj komotnoj brojci za lijep život bez rasipanja.

 

Naravno plaća mi nije niti 10 000 kuna.

 
29 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
Kako kome. U državnom sektoru se povećavaju. Sindikati krenu kukati i prijetiti i eto ti rasta plaća. U tom slučaju je normalno usklađivati plaće/cijene državne s inflacijom. Tada ne vrijede ista pravila
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.1.2023 17:16 (CroDexter).
16 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
Zaradis mjesecno 3.500€ neto i ne osjeti se inflacija.
 
0 4 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
Znači očekujem poskupljenje
 
1 0 hvala 0
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
ihush kaže...

-mogu sad ja malo.. :))

Inflacija je utjecala i na veličinu ihush-ovih objava.

 

Može li BUG uvesti character limit??

The planet broke before the Guard did!
9 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
imsonotgonnatellyoumyname kaže...
ihush kaže...

-mogu sad ja malo.. :))

Inflacija je utjecala i na veličinu ihush-ovih objava.

 

Može li BUG uvesti character limit??

 Evo chatGP je skratio iHushov tekst:

Ukratko, korisnik uvijek ima pravo na raskid ugovora, bez obzira na penale. Razlika je samo u tome tko snosi trošak raskida. Ukoliko korisnik želi raskinuti ugovor prije isteka roka, on snosi penale, koje druga strana ima pravo tražiti. Postoji ograničenje na iznos i mjesece penalizacije, no to se može promijeniti. Kupac također ima pravo tražiti naknadu i penale od operatera u slučaju promjene uvjeta ugovora bez obavijesti. Ugovor o pružanju usluga je temelj za račun, a cijene se mogu mijenjati kad god operater želi s obaveznom obavijesti korisnika 30 dana unaprijed.

15 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
pravi_covijek kaže...
..a cijene se mogu mijenjati kad god operater želi s obaveznom obavijesti korisnika 30 dana unaprijed.

 skoro 100% točno.. ipak malo promašaj na kraju :)

-tekući cjenik se može mijenjati, bez ugovorne, problem je (ono o čemu pišem..) ugovorni dodatni, do isteka perioda ne bi smjelo imati veze s tekućim cjenikom, ili-ili, smisao kao i osnova pravne jednakosti i smisla-značenja ugovora.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 mjeseci
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

Organizirani kriminal je problem. Uvijek bio, uvijek ce biti.

 
3 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
Bit ce jako zanimljivi podaci za sijecanj...
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

U kojem razdoblju je mjerena ta inflacija od 10.8% ? Inflacija je puno veća i u zadnjih dvije godine neke stvari su poskupile i 100%. Malo krivo računate.

https://elisfantasy.com
 
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

Ima li koji operater da nece dizat cijene? Meni osobno je ovo idealna prilika da promijenim operatera i smanjim si cijenu optike doma

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
BorgMater kaže...

Ima li koji operater da nece dizat cijene? Meni osobno je ovo idealna prilika da promijenim operatera i smanjim si cijenu optike doma

 Vjerojatno neki manji, a tu je opet pitanje uloženo/dobiveno. Želim li riskirati prelazak kod nekog slabijeg, manjeg i jeftinijeg operatera i riskirati da mi usluga češće nedostupna ili da se kvarovi sporije rješavaju.

15 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
HoceNece kaže...

Organizirani kriminal je problem. Uvijek bio, uvijek ce biti.

 u nas ne postoji "organizirani" kriminal.,jer im je ograniziranje apstraktan pojam (a uči se kao posebna predmet na studijima). mi to stihijski improviziramo + "vid'la žaba gdje konja potkivaju ..." + "prvo pucam, poslije pitam" + "app"

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.1.2023 12:42 (Ajar).
5 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
srmznuti krumpir 1kg(Lidl) 11.99kn u rujnu...dva mjeseca kasnije u studenom 23.99kn
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
6 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
HCMAA kaže...
srmznuti krumpir 1kg(Lidl) 11.99kn u rujnu...dva mjeseca kasnije u studenom 23.99kn

Da je samo to... I onda reklame ''Ostajemo povoljni''. Ma mrš

Some people are like clouds. When they disappear, it’s a beautiful day.
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.1.2023 20:03 (vrinho).
2 godine
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

U naslovu članka piše "Inflacija u Hrvatskoj 10,8%".

Državni zavod za statistiku kaže da je inflacija 13,1%.

 

https://podaci.dzs.hr/hr/

Magia Posthuma
 
1 1 hvala 0
2 godine
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

Tu negdje.

Oni sami imaju kalkulator inflacije koji kaže da je ukupna inflacija u 2022 12.7 %

De regno Dalmatiae et Croatiae libri sex.
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.1.2023 6:02 (Zaporožac).
 
1 0 hvala 1
2 godine
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
HCMAA kaže...
srmznuti krumpir 1kg(Lidl) 11.99kn u rujnu...dva mjeseca kasnije u studenom 23.99kn

Ok, inače, ne treba pretjerivati s tim da je sve enormno, nenormalno, luđački poskupilo...

 

Tu vam je zadnji Kaufland katalog, pa mi recite što je tu od proizvoda preskupo, ili što je poskupilo ?!

De regno Dalmatiae et Croatiae libri sex.
6 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
Poskupilo je sve, trgovci, pekari, obrtnici lukavo i slatkorječivo su prošle godine počeli podizati cijene. Lidl je poskupio baš sve, svaki artikl je dobio novu, višu cijenu. Do sada je imao fer i niže cijene u odnosu na Kaufland i domaće trgovačke lance, koji se uslugom i cijenom i otvorenim blagajnama ne mogu približiti Lidlu. Svaki Lidl je generički, sterilan, isti, od Čibače do Donjeg Miholjca, znam, bio, vidio. Njihova politika jedinstvenih cijena na cijelom teritoriju države je pohvalna i znaš točno što možeš očekivati.
Lolalna pekara, na početku 2022., burek, 13.60kn, danas burek, 2.5€, lijepo, okruglo, zastrašujuće. Inflacija, službena 13.1%, percipirajuća, puno veća.
najdix
 
4 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
najdix kaže...
Lolalna pekara, na početku 2022., burek, 13.60kn, danas burek, 2.5€, lijepo, okruglo, zastrašujuće. Inflacija, službena 13.1%, percipirajuća, puno veća.

 naravno da je tebi inflacija koju percipiraš puno veća, jer službena gleda prosjek, a tebi se pitanje inflacije pokrene kad gledaš isključivo onu pojedinačno najveću za neke od proizvoda

23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
A prosjek je k, ne?
11 godina
offline
Re: Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja
silvio3105 kaže...
A prosjek je k, ne?

 naravno, ako gledaš subjektivno u trenutku kad kupuješ burek

16 godina
offline
Inflacija u Hrvatskoj 10,8%, ali poskupljenja tele

Ne znam što bih rekao. Cijene su trebale biti zamrznute od 1.1. 2022. (da prije godinu dana), a EU nikada nije trebala petljati s Rusima u Ukrajini. Ovako je kako je, sve ide da bude 100% skuplje.

A plaće, koliko su plaće skočile u zadnjih 2 godine ? To se ne pita.

 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice