smrdi na bullshit... nisam siguran da je to izvedivo
U Indiani grade betonsku cestu koja bežično puni e
- poruka: 16
- |
- čitano: 6.258
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
solar roadways v.2.0 :-)
Ako ti slučajno krepa auto pa moraš izvan njega... Pa-pa jaja i mogući potomci.
Bežično kW slati po cesti?? Hmm baš zvuči na izvlačenje $.
Mora da je glavni porijeklom balkanac :)
Prva faza - elektrifikacija cesta - rješava problem punjenja, dometa, reciklaže baterija.
Druga faza - informatizacija cesta - jedini ispravan put ka autonomnoj vožnji.
Govorim ovo već godinama.
Prva faza - elektrifikacija cesta - rješava problem punjenja, dometa, reciklaže baterija.
Druga faza - informatizacija cesta - jedini ispravan put ka autonomnoj vožnji.
Govorim ovo već godinama.
a kako ću onda divljat po cesti sa službenim bmw-om ?
Prva faza - elektrifikacija cesta - rješava problem punjenja, dometa, reciklaže baterija.
Druga faza - informatizacija cesta - jedini ispravan put ka autonomnoj vožnji.
Govorim ovo već godinama.
a kako ću onda divljat po cesti sa službenim bmw-om ?
Isto ko i do sad.
Ako ti slučajno krepa auto pa moraš izvan njega... Pa-pa jaja i mogući potomci.
Bežično kW slati po cesti?? Hmm baš zvuči na izvlačenje $.
Mora da je glavni porijeklom balkanac :)
Kupit prvo neku knjigu iz osnova fizike...
Zračni raspor od ceste do jaja ti je toliki da uopće nema sprege.
I ovak je čudo da takav sustav prijenosa energije funkcionira prihvatljivom efikasnošću i na par milimetara udaljenosti, a kamoli na par desetaka centimetara.
BTW, uzmi onaj magnet s frižidera, i primi ga u ruke, i jel te ubije?
A ima znatno jače magnetno polje od ovoga...
A ima znatno jače magnetno polje od ovoga...
zaboravio si čipirane i cijepivo (supravodljivost-supermagneti..) pa kad se to sinergijski spoji dobiješ novog magneta-wolverina :) ili franšizu za film.
.. a to predviđam uskoro i ovom projektu, hoax ili neki dokumentarac na temu gluposti-muljaža i sl. dok će neki novac nestati u priči i nitko se ne će pitati gdje je recimo ukrali hakeri + crypt-malware + bitcojn, jer je cesta online umrežena i ima usb port+punjač svakih par metara u slučaju da bežično ne radi ili netko ima stari uređaj (osim auta, kojeg nema nitko..) ..
-tj trenutno bi na toj cesti da radi, aute punio tko? .. ili bi držali mobač kroz prozor da se struja ne baca? :))
Prva faza - elektrifikacija cesta - rješava problem punjenja, dometa, reciklaže baterija.
Druga faza - informatizacija cesta - jedini ispravan put ka autonomnoj vožnji.
Govorim ovo već godinama.
S vodikom ti elektrifikacija nije potrebna. I ne sviđa mi se ideja da sam u vožnji stalno izložen nekakvom magnetskom polju te jačine. Prije nego se proglasi zdravim/sigurnim, trebalo bi se dobro proučiti, a trenutno je trend ajmo brže bolje nešto sklepat i prodat, pa ćemo o sanaciji kasnije razmišljati i pregovarati.
Prva faza - elektrifikacija cesta - rješava problem punjenja, dometa, reciklaže baterija.
Druga faza - informatizacija cesta - jedini ispravan put ka autonomnoj vožnji.
Govorim ovo već godinama.
S vodikom ti elektrifikacija nije potrebna. I ne sviđa mi se ideja da sam u vožnji stalno izložen nekakvom magnetskom polju te jačine. Prije nego se proglasi zdravim/sigurnim, trebalo bi se dobro proučiti, a trenutno je trend ajmo brže bolje nešto sklepat i prodat, pa ćemo o sanaciji kasnije razmišljati i pregovarati.
Takav trend je oduvijek jer da nije nikad kancerogeni i po prirodu štetni dizelaši i benzinci ne bi bili na ulicama. S druge strane, da se za sve čekalo da se proglasi 100% sigurnim još bi u kamenom dobu bili.
Vodik je ekološko rješenje bolje od struje. Najviše zato jer se svi trenutni benzinci lako pretvore u vozila na vodik i zbog toga će se generirati manje smeća, no u pogledu autonomne vožnje ne donosi ništa.
S vodikom ti elektrifikacija nije potrebna. I ne sviđa mi se ideja da sam u vožnji stalno izložen nekakvom magnetskom polju te jačine. Prije nego se proglasi zdravim/sigurnim, trebalo bi se dobro proučiti, a trenutno je trend ajmo brže bolje nešto sklepat i prodat, pa ćemo o sanaciji kasnije razmišljati i pregovarati.
Ne ide to tak, mu cesti je jedna zavojnica, u podvozju auta druga, to ti se u narodu naziva transformator sa zračnom jezgrom (ili zračni transformator ili kak već).
Ukoliko je razmak između dvije zavojnice manji od promjera istih, sav tok se spregne unutar njih, ispod i iznad nema skoro ništa (samo gubici zbog nesavršenosti konstrukcije), a i ovo malo kaj ima zbog gubitaka - opet je iznad zavojnice pod auta koji je metalni, a magnetno polje u metalu je uvijek 0.
Nisu to EM valovi, magnetno polje ne "ispucavaš" u nekom smjeru, nego ga čine magnetne silnice koje se zatvaraju u kružni oblik dok god imaju gdje (sekundarna zavojnica npr.).
A kad izađete iz auta ne može vam biti ništa, jer zavojnica nije ni aktivna dok nema auta iznad nje,to ne bi imalo smisla jer bi tak bacali 99%+ energije, a čovjek ne može spregnuti polje u sebe da bi aktivirao zavojnicu zato jer nam je više od 99% tijela paramagnetično i dijamagnetično.
S vodikom ti elektrifikacija nije potrebna. I ne sviđa mi se ideja da sam u vožnji stalno izložen nekakvom magnetskom polju te jačine. Prije nego se proglasi zdravim/sigurnim, trebalo bi se dobro proučiti, a trenutno je trend ajmo brže bolje nešto sklepat i prodat, pa ćemo o sanaciji kasnije razmišljati i pregovarati.
Ne ide to tak, mu cesti je jedna zavojnica, u podvozju auta druga, to ti se u narodu naziva transformator sa zračnom jezgrom (ili zračni transformator ili kak već).
Ukoliko je razmak između dvije zavojnice manji od promjera istih, sav tok se spregne unutar njih, ispod i iznad nema skoro ništa (samo gubici zbog nesavršenosti konstrukcije), a i ovo malo kaj ima zbog gubitaka - opet je iznad zavojnice pod auta koji je metalni, a magnetno polje u metalu je uvijek 0.
Nisu to EM valovi, magnetno polje ne "ispucavaš" u nekom smjeru, nego ga čine magnetne silnice koje se zatvaraju u kružni oblik dok god imaju gdje (sekundarna zavojnica npr.).
A kad izađete iz auta ne može vam biti ništa, jer zavojnica nije ni aktivna dok nema auta iznad nje,to ne bi imalo smisla jer bi tak bacali 99%+ energije, a čovjek ne može spregnuti polje u sebe da bi aktivirao zavojnicu zato jer nam je više od 99% tijela paramagnetično i dijamagnetično.
Hvala, znam kako izgleda magnetsko polje. Ono što me brine je da li se stvaraju kakve vibracije koje bi mogle biti dugoročno štetne po one koji su izloženi. Znaš i sam da pod raznim frekvencijama se svašta može uništiti, pa sam iz tog smjera tu gledao na to. Možda lupetam, jer nisam se baš udubio u razmišljanje i provjeru fizike, no smatram da bi bilo dobro provjeriti.
-gama zrake... ali uz ninja vještine (izbjegavanja) nije opasno, čak zabavno, kao igra-tetris i sl. a za vibracije provjeri amortizere, ovo će raidi 'švabo' pa će možda biti manje rupa i ležećih policajaca nego na našim cestama, možda...
Zračenja nikad dosta... I onda se ljudi pitaju kako sa 30 godina i mladi završe na kemoterapijama... A okružen svime i svačime plastika od hrane voda koja je toksicna zrak je prepun svega i svačega ali da moderno doba i način života produžili su vijek više ne umiremo pri rođenju pa možda to ima utjecaja...
Hvala, znam kako izgleda magnetsko polje. Ono što me brine je da li se stvaraju kakve vibracije koje bi mogle biti dugoročno štetne po one koji su izloženi. Znaš i sam da pod raznim frekvencijama se svašta može uništiti, pa sam iz tog smjera tu gledao na to. Možda lupetam, jer nisam se baš udubio u razmišljanje i provjeru fizike, no smatram da bi bilo dobro provjeriti.
Vibracije uvijek imaš, zrak oko zavojnice titra na frekvenciji signala (par MHz u ovom slučaju), ali to je nebitno, prirodna pojava, oko svakog titrajućeg tijela vibrira zrak.
Zapravo je ovdje to puno manje izraženo nego kod klasičnih transformatora s željeznom jezgrom jer je manja masa, i veća je frekvencija pa titranje ne možeš čuti i na puno manjoj udaljenosti se uguši (premda moram priznat da nisam znao da se ljudi boje i zvuka transformatora, zanimljivo, ali realno bezopasno).
BTW, to uništavanje zvukom (obično ultrazvučno razbijanje ) ti inače funkcionira na puno većim snagama i s puno većom usmjerenošću, te isključivo na krhkim tijelima koja nisu vezana trajnom vezom, npr. odvojiš kamenac od cijevi, a ako te strah onoga kaj operni pjevači uništavaju čaše glasom, isto se ne moraš bojati, staklo je jako krhko i kruto, bilo kaj na rezonantnoj frekvenciji ili relativno blizu ga uništi i s malim intenzitetom, doslovno može vjetar puhnuti kroz prozor i pod čudnim kutem se odbiti u čašu i ona pukne.