Ja bih volio da mi netko objasni u cemu je ovdje prednost u odnosu na klasicnu m-zabu (osim ako imas HT broj pa ces dobiti neke beneficije za to)?
Po meni je ovo jos jedno mijesanje krusaka i jabuka za par kuna popusta.
Ja bih volio da mi netko objasni u cemu je ovdje prednost u odnosu na klasicnu m-zabu (osim ako imas HT broj pa ces dobiti neke beneficije za to)?
Po meni je ovo jos jedno mijesanje krusaka i jabuka za par kuna popusta.
Hoce projekt propasti isto kao i struja preko T-coma?
da li je netko probao se registrirati?
ne znam da li aplikacija ne radi dobro, ili sam previse ruzan , dodem do koraka sa selfijima i kaze aplikacija smije se da ti se vide zubi i trepci
radim to ko majmun i nista, izbaci neki screen i vrati na pocetak
objasni?
ne odere tebe mzaba 45 kn već lepeza koja pruža više...
dakle imaš razna osiguranja, putno, pomoć na cesti, pomoć u kući itd...
pa ti vidi
Ja bih volio da mi netko objasni u cemu je ovdje prednost u odnosu na klasicnu m-zabu (osim ako imas HT broj pa ces dobiti neke beneficije za to)?
Po meni je ovo jos jedno mijesanje krusaka i jabuka za par kuna popusta.
još i ja provjeravam u čemu bi bila prednost ovog no za početak vidim da možeš imati najjeftiniji paket u Zabi ili nekoj drugoj banci, a obično oni jači uključuju stvari koje nikad nećeš koristiti (tipa police osiguranja, majstor u kući i slične bezvezarije za nas koji to ugovaramo direktno). Ovdje mi je fora jer nisam kod Zabe, a mogu imati i kod njih preko ovog za 10 kn račun i mogu besplatno na Zabinim bankomatima kojih je valjda uvjerljivo najviše u RH podizati lovu bez naknade, a uz to kako često idem za Austriju i Italiju i tamo su mi njihovi bankomati bez naknade pa ne moram nositi EUR sa sobom, nemam mjenjačnica i ne bojim se da će me netko opljačkati. I ovaj izipay jedva čekam da isprobam jer tu koristim erstin keks koji je za podijeliti lovu između kolega na poslu za nekakvu feštu, rođendan ili koncert najjednostavniji način direktno iz imenika.
Ne razumijem samo jednu stvar. Dakle, imam M1 i racun u Zabu. Korisnik sam Platnog Asistenta u Zabi za 30kn/mj. Ako se prebavim na ovo, gasi mi se mzaba ili mogu birari sto koristim od tog dvoje? Te, dali mi se vise nece naplacivati 30kn za Platni asistent nego samo 10kn za ovu novu uslugu?
Koliko vidim, 10 tranaakcija je besplatno, ja u platom asistentu imam 5. No kolike su naknade iznad 10 transakcija, kao i kod mzabe?
Gasi ti se M-zaba, ali ova nova aplikacija ti je u biti samo malo drugačije posložena M-zaba, obojena u ljubičasto. Otprije spremljene predloške za plaćanje i sl. i dalje možeš korstiti i u novoj aplikaciji.
Plaćaš samo 10 kuna, jer ti se gasi Platni asistent. Telekom bankarstvo je u stvari samo paket usluga Zagrebačke banke pa zapravo prelaziš s jednog paketa na drugi.
Za preko 10 transakcija naknade su, koliko sam proučio, kao i u M-zabi.
Imaš ovdje cjenike i ostalu dokumentaciju: https://www.telekombankarstvo.hr/uvjeti-poslovanja
meni je ova nova od pbz-a katastrofa.. nepregledno, nabacano sve i svasta svuda.. scroll cudno radi, tekstualni linkovi umjesto dugmadi (npr. prikazi sve transakcije) koje pet puta moram pogadat da pogodim tj. da prihvati, i to tek kad skrol skroz stane.. nekad namjerno polako i pazljivo tapnem na njega a on ne prihvati... njihove reklame posvuda koje su najveci elementi na ekranu, umjesto da je izrazeno ono sto je bitno i sto uvijek trazis..
do prije par mjeseci sporo sve do bola, aj sad je brzina manje vise ok iako opet sporije od konkurencije.. btw aplikacija ne odraduje beskontaktno placanje, moras preko googlepay
ali da, izgleda fensi smensi - to je jedino sto korisnike zanima ocigledno
Korisnik sam najmanje 10-ak godine gotovo svih najvažnijih usluga obje kompanije i mogu zaključiti, tj. poručiti im sljedeće;
Radite svoj osnovni posao i prekinite s nepotrebnim glupostima i opcijama koje nikome ne trebaju!
Nikad Vam usluga nije bila gora!
Primjerice "Hrvatski Telekom" mi ne omogućava da imam Multi SIM na svom Galaxy Watchu, čiju sam LTE verziju naravno kupio od spomenutih, čime sat postaje neupotrebljiv u toj verziji, za razliku od korisnika te iste grupacije u Njemačkoj i Austriji (diskriminacija!). Nadalje, prošle godine su mi naplatili preko 3 tisuće kuna za nepostojeće usluge mjesecima, što je na kraju osporeno tek odlukom njihobe drugostupanjske komisije, na što sam potrošio na desetke sati rada i tonu živaca. Na kraju sam dobio; "Oprostite" i "Slažemo se s Vama". Sramota! Da ne spominjem "hibrid box" koji na kraju ima manju brzinu od najsporije bakrene parice jer je eto "mreža zagušena".
Zaba isto tako nikad nije bila gora. Do situacije da u pola uplatnih bankomata i to u glavnom gradu ne mogu uplatiti novac, do aplikacije kojoj treba i po desetak minuta da procesira uplate i isplate s računa i to od korisnike te iste Zabe. U današnje vrijeme to je nedopustivo jer mi rad izravno ovisi o tome, nitko me neće čekati zbog njihove nesposobnosti.
Poboljšajte svoje osnovne djelatnosti za što vas (pre)plaćamo, a opcije, bodove, sustave nagrađivanja, aplikacije vjernosti, razvijajte kada ne budete toliko kaskali u osnovnoj djelatnosti.
Korisnik sam najmanje 10-ak godine gotovo svih najvažnijih usluga obje kompanije i mogu zaključiti, tj. poručiti im sljedeće;
Radite svoj osnovni posao i prekinite s nepotrebnim glupostima i opcijama koje nikome ne trebaju!
Nikad Vam usluga nije bila gora!
Primjerice "Hrvatski Telekom" mi ne omogućava da imam Multi SIM na svom Galaxy Watchu, čiju sam LTE verziju naravno kupio od spomenutih, čime sat postaje neupotrebljiv u toj verziji, za razliku od korisnika te iste grupacije u Njemačkoj i Austriji (diskriminacija!). Nadalje, prošle godine su mi naplatili preko 3 tisuće kuna za nepostojeće usluge mjesecima, što je na kraju osporeno tek odlukom njihobe drugostupanjske komisije, na što sam potrošio na desetke sati rada i tonu živaca. Na kraju sam dobio; "Oprostite" i "Slažemo se s Vama". Sramota! Da ne spominjem "hibrid box" koji na kraju ima manju brzinu od najsporije bakrene parice jer je eto "mreža zagušena".
Zaba isto tako nikad nije bila gora. Do situacije da u pola uplatnih bankomata i to u glavnom gradu ne mogu uplatiti novac, do aplikacije kojoj treba i po desetak minuta da procesira uplate i isplate s računa i to od korisnike te iste Zabe. U današnje vrijeme to je nedopustivo jer mi rad izravno ovisi o tome, nitko me neće čekati zbog njihove nesposobnosti.
Poboljšajte svoje osnovne djelatnosti za što vas (pre)plaćamo, a opcije, bodove, sustave nagrađivanja, aplikacije vjernosti, razvijajte kada ne budete toliko kaskali u osnovnoj djelatnosti.
manje vise se slazem s tobom, daj ovo sto je bitno da radi kako treba, a ovo ostalo nebitno..
uglavnom ako se ne varam ni u jednoj banci neces vidjeti uplatu/isplatu odmah (cak i kad su platitelj i primatelj u istoj banci).. mislim da mora proci raznorazne sigurnosne pizdarije i procesiranja.. to ako je ispod 10 min je jos fenomenalno..
Korisnik sam najmanje 10-ak godine gotovo svih najvažnijih usluga obje kompanije i mogu zaključiti, tj. poručiti im sljedeće;
Radite svoj osnovni posao i prekinite s nepotrebnim glupostima i opcijama koje nikome ne trebaju!
Nikad Vam usluga nije bila gora!
Primjerice "Hrvatski Telekom" mi ne omogućava da imam Multi SIM na svom Galaxy Watchu, čiju sam LTE verziju naravno kupio od spomenutih, čime sat postaje neupotrebljiv u toj verziji, za razliku od korisnika te iste grupacije u Njemačkoj i Austriji (diskriminacija!). Nadalje, prošle godine su mi naplatili preko 3 tisuće kuna za nepostojeće usluge mjesecima, što je na kraju osporeno tek odlukom njihobe drugostupanjske komisije, na što sam potrošio na desetke sati rada i tonu živaca. Na kraju sam dobio; "Oprostite" i "Slažemo se s Vama". Sramota! Da ne spominjem "hibrid box" koji na kraju ima manju brzinu od najsporije bakrene parice jer je eto "mreža zagušena".
Zaba isto tako nikad nije bila gora. Do situacije da u pola uplatnih bankomata i to u glavnom gradu ne mogu uplatiti novac, do aplikacije kojoj treba i po desetak minuta da procesira uplate i isplate s računa i to od korisnike te iste Zabe. U današnje vrijeme to je nedopustivo jer mi rad izravno ovisi o tome, nitko me neće čekati zbog njihove nesposobnosti.
Poboljšajte svoje osnovne djelatnosti za što vas (pre)plaćamo, a opcije, bodove, sustave nagrađivanja, aplikacije vjernosti, razvijajte kada ne budete toliko kaskali u osnovnoj djelatnosti.
nema više toga bavite se osnovnom djelatnošću - apsolutno svi su počeli svaštariti, a oni koji su se specijalizirali su obično mali i ne mogu ti ponuditi širinu usluga koje su ti danas potrebne pa trebaš nekoliko njih da ti zadovolje tvoje potrebe. Nekad sam imao nekoliko dostavnih službi koje su čisto pristojno mogle odrađivati svoj posao, danas realno imam samo poštu koja je katastrofa no najbolje pa i skoro pa jedino pouzdano što se nudi, a kad dođeš kod njih u poslovnicu muka ti je od robne kuće koju tamo pronađeš.
Banke odavno nude sve moguće osim bankarstva jer su im počele padati naknade od kojih su živjeli, a meni je Revolut sasvim zadovoljavajuća opcija i do sve dok mi ne treba kredit, keš da popijem cugu sa frendovima u kvartu, keš da platim nogometnom klubu članarinu za klinca i slično.
Telekom Bankarstvo ima najnapredniju mobilnu aplikaciju bankarstva u HR, no ova cjelovita usluga je puno vise od super aplikacije...
Korisnici usluge Telekom Bankarstva imaju u paketu:
Sve to + kunski/devizni tekuci i ziro racun za vec od 10kn mjesecne naknade!
Najnaprednija bankarska usluga + best value-for-money!
Kratki 2-min intro video:
Vise na www.telekombankarstvo.hr
Ja cu 100% preci na drugu aplikaciju,kada prestane raditi stara aplikacija od PBZ-a,jer slazem se sa kolegom gore,nova fensi-šmensi aplikacija im nije ni za k...c!
Kada sve zaracunam,PBZ aplikacija me mjesecno kosta oko 24-28 KN (kako kada oni zaracunaju),ne racunajuci naplatu svake transakcije.
Zato bih molio vas za preporuku nekakve jeftinije aplikacije,jer koliko vidim,u ostalim aplikacijama nesto uvjek nude gratis-sto PBZ app nema!