Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poticanj

poruka: 22
|
čitano: 6.722
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poticanj".
5 godina
offline
Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poticanj

Projekt:

 
4 0 hvala 1
3 godine
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
Normalno kad nemamo za aute a da nisu stariju od 15g😂
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poticanj

Tamo kod trešnjevačkog placa su uzeli toliko prostora za biciklističku stazu, da bi pješaci trebali hodati ko vojnici jedan iza drugoga. Ako nemaš prostora za bicikle, onda ne uzimaš drugima.

 
3 2 hvala 0
15 godina
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
To je stvar mentaliteta, a ne para. Al ruku na srce, Zagreb je jedan od najgorih gradova u Europi po puno pitanja, tako i šta se tiče javnog prijevoza pa i nema baš puno izbora.
16 godina
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
Pa ne znam baš da je među najgorima. Javni prijevoz u odnosu na onaj u Dublinu, je svjetlosnim godinama ispred. Kanta za smeće u Zagrebu ne fali, Dublin je koma po tom pitanju.
U Dublinu se svi na biciklima voze po cesti uz rub, makar na taj način usporavaju vozače auti i autobuse s putnicima. Ulice se čiste jedino u centru, a i to nedovoljno...
8 godina
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
dd.inc kaže...

Tamo kod trešnjevačkog placa su uzeli toliko prostora za biciklističku stazu, da bi pješaci trebali hodati ko vojnici jedan iza drugoga. Ako nemaš prostora za bicikle, onda ne uzimaš drugima.

 Nekome treba uzet. U Amsterdamu su uzeli automobilima .Kod nas nemaju muda za to, a i mentalitet je problem.

 

Nekima je voznja na biciklu ispod casti

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
Kanti bi moglo biti puno više.
13 godina
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
Santana kaže...
 Nekome treba uzet. U Amsterdamu su uzeli automobilima .Kod nas nemaju muda za to, a i mentalitet je problem.

 

Nekima je voznja na biciklu ispod casti

 Ajde ti reci našim političarima, predsjednicima uprava is sl. da prestanu voziti "njemačko auto". Odmah bi nastala "seljačka buna"

8 godina
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
C64 kaže...
Santana kaže...
 Nekome treba uzet. U Amsterdamu su uzeli automobilima .Kod nas nemaju muda za to, a i mentalitet je problem.

 

Nekima je voznja na biciklu ispod casti

 Ajde ti reci našim političarima, predsjednicima uprava is sl. da prestanu voziti "njemačko auto". Odmah bi nastala "seljačka buna"

 Zamisli da si probaju ovaj citat ugurat u glavu 

"A developed country is not a place where the poor have cars. It's where the rich use public transportation."


Švicarska je jedna takva drzava 

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
14 godina
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
Santana kaže...

 Nekome treba uzet. U Amsterdamu su uzeli automobilima .Kod nas nemaju muda za to, a i mentalitet je problem.

 

 Teško da nemaju muda. Prije bi se, kao što i kažeš, trebao promijeniti mentalitet. Počevši od naplate kazni za prebrzu vožnju itd. U njemačkoj je biciklistima dat desni dio kolnika odvojen samo isprekidanom linijom (u gradu). Sad ti meni reci tko se u Zagrebu vozi 50 km/h gdje je dozovljeno 50 km/h, a tko bi se vozio (tek) 30 km/h kada bi promijenili ograničenje? Kada bi tako napravili kod nas, broj stradalih biciklista na cestama bi skočio u nebesa. Jedino još preostaje vladi da izda naputak da se pješaci ne laktare i izdaju iskaznice za uzorno ponašanje istih, jer drugačije izgleda ne ide.

Poruka je uređivana zadnji put sri 24.8.2022 17:59 (Idealist).
16 godina
offline
Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poticanj

Biciklisti i romobilisti bi mogli imati svoju traku, ali ne na pločniku (osim ako je stvarno vrlo širok i nema se mjesta proširiti). E sad je pitanje koliki će biti broj takvih putnika, a koliko bi ih bilo u automobilima. Jednog dana kada auti pocnu stvarno sami voziti i to postane standard u svakom auto skoro, neće biti potrebe za kupovinom autiju kao sada. A do tada, the wild west.

Poruka je uređivana zadnji put sri 24.8.2022 20:19 (dd.inc).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poticanj

Bicikliranje može biti zanimljivo za neke ciljane skupine korisnika, ali nikako neka strategija u gradu koji je naročito zadnjih 20 godina urbano devastiran divljom gardnjom i divljim projektima. Vlast bi se trebala pozabaviti realnim prometnim problemima. Na primjer, komunikacija sjever-jug je presječena željezničkom prugom, to si veliki gradovi ne smiju dopustiti. Nadalje, komunikacija prema Novom Zagrebu i zračnoj luci i gradovima do nekih 100 km zračne udaljenosti (Kutina-Karlovac-Varaždin), to je sve ''bazen'' koji teži komutiranju putnika. Problem također u prometu istok-zapad na sjevernom kraku kao i zagušenje izlaza (Sesvete). Bez izgradnje barem dijela metroa ili lake gradske željeznice pod ili nad zemljom ne može se osloboditi prostor za, nazovimo ga alternativni promet. Lijepo je vidjeti vijest da Pariz ili Beč uvode nešto lijepo za bicikliste i kopirati njihova rješenja, ali samo u pariškom metrou se dnevno prevete 4 milijuna putnika, bez RER-a (željeznice) i autobusa. Svatko u Gradu tko se bavi nekim projektiranjem bi trebao otići u Pariz i vidjeti gdje je aparat za karte u njihovim autobusima i kako se bez problema može sa aerodroma doći/obići Louvre i vratiti nazad u ZG a da se nigdje ne izađe na ulicu. 

One - You lock the target Two - You bait the line Three- You slowly spread the net And four - You catch the man
Moj PC  
7 1 hvala 1
14 godina
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
dd.inc kaže...

Biciklisti i romobilisti bi mogli imati svoju traku, ali ne na pločniku (osim ako je stvarno vrlo širok i nema se mjesta proširiti). E sad je pitanje koliki će biti broj takvih putnika, a koliko bi ih bilo u automobilima. Jednog dana kada auti pocnu stvarno sami voziti i to postane standard u svakom auto skoro, neće biti potrebe za kupovinom autiju kao sada. A do tada, the wild west.

 Zagrebu će i dalje trebati nekoliko desetljeća da dostigne taj standard...

8 godina
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
cgsi kaže...

Bicikliranje može biti zanimljivo za neke ciljane skupine korisnika, ali nikako neka strategija u gradu koji je naročito zadnjih 20 godina urbano devastiran divljom gardnjom i divljim projektima. Vlast bi se trebala pozabaviti realnim prometnim problemima. Na primjer, komunikacija sjever-jug je presječena željezničkom prugom, to si veliki gradovi ne smiju dopustiti. Nadalje, komunikacija prema Novom Zagrebu i zračnoj luci i gradovima do nekih 100 km zračne udaljenosti (Kutina-Karlovac-Varaždin), to je sve ''bazen'' koji teži komutiranju putnika. Problem također u prometu istok-zapad na sjevernom kraku kao i zagušenje izlaza (Sesvete). Bez izgradnje barem dijela metroa ili lake gradske željeznice pod ili nad zemljom ne može se osloboditi prostor za, nazovimo ga alternativni promet. Lijepo je vidjeti vijest da Pariz ili Beč uvode nešto lijepo za bicikliste i kopirati njihova rješenja, ali samo u pariškom metrou se dnevno prevete 4 milijuna putnika, bez RER-a (željeznice) i autobusa. Svatko u Gradu tko se bavi nekim projektiranjem bi trebao otići u Pariz i vidjeti gdje je aparat za karte u njihovim autobusima i kako se bez problema može sa aerodroma doći/obići Louvre i vratiti nazad u ZG a da se nigdje ne izađe na ulicu. 

 Biciklirat barem 3km moze vecina. Naravno neke obaveze i poslovi te sprecavaju u tome, ali u ZG puno manje ljudi biciklira nego sto bi to trebalo. Ne zive u  Amsterdamu i Kopenhagenu neki super ljudi koji to mogu, a u ZG ne mogu. Problem je jasan.
Naravno sam bicikl nije rjesenje, ali moze rasteretit promet. Auto je najgore prijevozno sredstvo za grad i njemu grad nebi smio ic previse na ruku jer to je rupa bez dna. Amerikanci imaju upravo taj problem. Badava im 7 traka na cesti kad to nije rjesenje, a to polako pocinju shvacat. 

 

Bolji javni gradski prijevoz je bitniji nego bicikl, no ovo je trenutno jednostavnije.  Metro bi bio zakon, a da ne pricam o željeznici na potezu Samobor-Zagreb recimo i slicno. No u danasnje doba to nije realno za ocekivat.
Jako puno ljudi radi u Zagrebu,a  ne zive tamo i to je problem za grad, a sam grad nije tolko velik pa ne vidim zasto nebi ljudi koji tamo zive biciklirali da postoji adekvatna infrastruktura, a ne da kao onaj jadan gospon pogines jer ti je kotac upao u tracnicu od tramvaja (u Baselu tracnice imaju zastitu za to da ne moze kotac od bicikla upast unutra)


 

 Auti koji sami voze, auti na struju ili bilo kakvi auti nisu dobri jer su jos uvijek auti i treba ih jako jako puno da bi vozili malen broj ljudi

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put sri 24.8.2022 21:56 (Santana).
15 godina
online
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
Slažem se sa svim napisanim od cgsi
Teška željeznica nema što raditi u centru grada. Ogroman prostor je izgubljen zbog nje i rezultatje da je povezanost katastrofa.
Ono što treba učiniti je izbaciti tešku željeznicu da obilazi Zagreb te da ga dodiruje samo periferno: u sesvetama, na hipodromu (novi glavni kolodvor) i na stajalištu Podsused. Stara željeznica se treba prenamijeniti u nadzemnu u stilu monorail-a u Bankoku koja bi u prvoj fazi spajala sve točke unutar grada kao teška do sada i imala čvorišta na gore spomenutim točkama a u drugoj fazi bi se proširila i protezala se do V.Gorice, Zaprešića, Samobora, Sesveta i Stupnika i tamo bi se trebale napraviti velike i jeftine javne garaže. Tramvaji bi mogli ostati ovako kako jesu i na taj način bi auti u centru postali nepotrebni i moglo bi se komotno povećati mjesta za bicikle.
8 godina
offline
Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poticanj

Ma kakav monorail kaj je vama. Jel vam jasno kolko infrastruktura za to sranje kosta ?

Pa u svim vecim gradovima Zeljeznica ide kroz grad i to dobro funkcionira. Idem za par dana u Kopenhagen i tamo je glavni kolodvor gotovo u centru kao u ZG samo kaj je valjda 3x veci.

 

To kaj je Zagreb lose sve ukomponirao nije problem zeljeznice kao takve.

 

Da vlak ne kasni stalno najbolje bi s njim bilo otic do centra. Ostavis u podsusedu auto i sjednes na njega i odpelja te direkt u centar, ali ak imas neki dogovor ne mozes racunat na vlak nazalost

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Moj PC  
1 1 hvala 0
15 godina
online
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
Infrastruktura za monorail košta daleko manje nego za metro.
I ovaj argument da je željeznica u Zagrebu lose riješena: znamo. Poanta je da se nešto učini s time ali na način da se omogući širenje i bolja povezanost grada a to se ne može postići nepotrebnim držanjem infrastrukture teške željeznice unutar grada
8 godina
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
Ges kaže...
Infrastruktura za monorail košta daleko manje nego za metro.
I ovaj argument da je željeznica u Zagrebu lose riješena: znamo. Poanta je da se nešto učini s time ali na način da se omogući širenje i bolja povezanost grada a to se ne može postići nepotrebnim držanjem infrastrukture teške željeznice unutar grada

 Naravno da je jeftinije nego kopat tunel, al neces vidjet nit jedno nit drugo. Kolko gradova ima funkcionalnu monorail infrastrukturu, a da nije u svrhu turisticke atrakcije ?

Kaj mislis kolko ovaj sistem košta ?

https://m.youtube.com/watch?v=MbHE1lqVj8c&feature=emb_title

 

A kolko košta kod obicne željeznice.

Zaboravi na to

 

 

Željeznica ce ostat jer ima najjeftiniju infrastrukturu i moze prevest najvise putnika, a radimo i sami svoje vlakove. Treba to obnovit i proširit. Kao i ostali javni promet. Cim vise opcija za ljude to bolje.

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.8.2022 9:47 (Santana).
15 godina
online
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
Pa prema tvojim argumentima bi najbolje bilo da još uvijek koristimo konjske zaprege jer je uzgoj konja jeftiniji od izrade motora i proizvodnje struje...

Sve košta a monorail je daleko jeftiniji i fleksibilniji od metroa i teške željeznice, koja je jeftina samo jer joj već postoji infrastruktura. No mora se ići naprijed a nadzemna laka željeznica je riješenje koje se može izgraditi uz postojeću infrastrukturu.
Također teška željeznica možda može prevesti više ljudi u jednoj vožnji ali rijeđe vozi dok laka ide ko tramvaj, svakih nekoliko minuta tako da ukupno preveze puno više ljudi i puno jeftinije (jer teži teret zahtjeva jaču lokomotivu koja više troši)
Apsolutno svi argumenti su na strani nadzemne lake željeznice osim početnog uloga a to je go*no koje će se kad tad morati progutati samo je pitanje za kakvo rješenje
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poticanj

Da mi je vidjet tu tvoju racunicu. Kad oba stavimo neke konkretne brojke onda mozemo pricat o argumentima. Da ti odma velim ja brojke nemam nego se vodim nekom logikom i gledam kak to u razvijenijim gradovima funkcionira. Meni nema nikakve logike da infrastruktura koja je na betonskim stupovima, a za svaki stup treba temelje radit sa kompliciranim switchevima i kompliciranijim stanicama moze bit jeftinija. Daj mi to objasni, al daj pravi argument, a ne ko do sad ja sam to reko i to je tak stil argumenta

 

To je kao da mi velis da je jeftinije gradit viadukte nego cestu na zemlji

 

Zasto kinezi u tim njihovim novi gradovima ne rade monorail nego rade metro ? U 15 godina slozile veliku mrezu metroa

 

 

Pogledaj si malo kak je to u Švicarskoj. Vozi se često i redovito, a teška željeznica. Ma nije moguce

https://m.youtube.com/watch?v=muPcHs-E4qc

 

Al ozbiljno pogledaj video dobro je napravljen i jako zanimljiv. Sve ti dođe da se rasplaces kad vidis kak je kod nas.

 

 

Btw. I ja bi monorail, al nazalost mislim da to nije realno za ocekivat :(

 Napiso sam kaj mozemo ocekivat.

 

Pa ljudi sanjaju godinama o vlaku Samobor-Zagreb, a nema ga ni na vidiku pa si onda mozes mislit gdje je tu monorail u cijeloj prici

 

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.8.2022 12:48 (Santana).
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poticanj

Ako sa dobro shvatio iz studije Prometnog plana Zagreba koji se može naći na stranicama Grada, sva filozofija ''mudraca'' se svodi na to, da se čeka da promet i gužve postanu toliko nepodnošljivi da se tek onda krene u potrebne investicije i planiranje nekih alternativnih pravaca. Npr, za Zračnu luku (ne spominje se V. Gorica!) isplativost izgradnje željeznice bi bila tek za 30 godina! Neka to objasne ekipi koja čeka po 1 sat na Hrvatskoj bratskoj zajednici da od Lisinskog dođu do Novog Zagreba i dalje prema Gorici i Sisku još pola sata najmanje. Istinaibog, nigdje nisam vidio ni spomena oduzimanja postoječih cestovnih traka za isključivo biciklistički promet. I danas šećem Petrinjskom, a tamo su idioti iscrtali biciklističku stazu na pola metra između terase kafića i ceste. Šta bi pješaci tu trebali, kretati se cestom? Nadalje, ni jedna prometna studija ne uzima u obzir dostavna vozila i radove/nezgode/suženja zbog koji se redovito stvaraju začepljenja (neki dan mi je trebalo 1 sat od Trga fašizma do HNK jer su tamo zatvorili srednju traku rekli bi smo bez veze. Gospoda rade od 7 do 3). Kvaliteta prometnica katastrofalna. U Parizu u 8 navečer zatvore ulicu, tu je cijela ekipa strojeva. Noć prva, skidanje asfalta, 100 m. Noć druga od 8 do 8 ujutro asfaltiranje. Popodnesu iscrtane trake, moram priznati da ekipu nisam ni čuo ni vidio. I ta željeznica i domaći vlakovi. Vozio sam se tu i tamo, imao čast upoznati i šinobuse i ove kao, moderne varijante. Dakle to je teški demode, izvana još OK ali interijer 80-te, neka grda čoškasta plastika. Danas vlak mora biti na 2 etaže, robustan još 2x sa utomatiziranim sustavom naplate karata (mislim, kondukter ?!). A tih gradskih ureda kao pljeve sa ekipom kojih svakih 5 ili 10 godina izmudrija sastavak na 2 A4 papira (?!). 

One - You lock the target Two - You bait the line Three- You slowly spread the net And four - You catch the man
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Grad Zagreb najavio nekoliko projekata za poti
Zagreb je davno trebao dobiti metro, al jbg. koliko se krade na razne načine, čudo je kako taj grad trenutno funkcionira. Koliko se metara nove pruge napravilo u zadnjih 30 godina? Mislim da je točan odgovor 0. Nisam iz ZG, al imam osjećaj da je ZG devastiran još od strane bivše države s onom nakaradnom gradnjom koja se samo nastavila i u ovoj državi. Možda je sad još i gore. Šteta.
 
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice