GDPR je prevladan: nakon više od godine dana vraća

poruka: 7
|
čitano: 2.956
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "GDPR je prevladan: nakon više od godine dana vraća".
16 godina
odjavljen
offline
GDPR je prevladan: nakon više od godine dana vraća

Bilo je lijepo dok je trajalo. Odrzavam taj sustav u jednoj HR banci, nadam se da nece biti nikakavih izmjena zatrazenih...

Freak Show Inc.
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: GDPR je prevladan: nakon više od godine dana v
Bilo bi lijepo i da mi potrošači imamo takav jedan sustav, koji će prebrojavati krvna zrnca bankama, pa da odmah imamo usporedbu kamata, uvjeta, raznoraznih skrivenih naknada, stabilnosti banke itd. itd.
12 godina
offline
Re: GDPR je prevladan: nakon više od godine dana v
picajzla0707 kaže...
Bilo bi lijepo i da mi potrošači imamo takav jedan sustav, koji će prebrojavati krvna zrnca bankama, pa da odmah imamo usporedbu kamata, uvjeta, raznoraznih skrivenih naknada, stabilnosti banke itd. itd.

Da je zakon definiran kako treba, skrivene naknade ne bi postojale jer bi bile bile ilegalne. Ne samo kod banaka vec i kod telekom operatera (A1) i svih ostalih koji rado plivaju u mutnoj kapitalistickoj kaljuzi.

11 godina
offline
Re: GDPR je prevladan: nakon više od godine dana v
kerum kaže...
picajzla0707 kaže...
Bilo bi lijepo i da mi potrošači imamo takav jedan sustav, koji će prebrojavati krvna zrnca bankama, pa da odmah imamo usporedbu kamata, uvjeta, raznoraznih skrivenih naknada, stabilnosti banke itd. itd.

Da je zakon definiran kako treba, skrivene naknade ne bi postojale jer bi bile bile ilegalne. Ne samo kod banaka vec i kod telekom operatera (A1) i svih ostalih koji rado plivaju u mutnoj kapitalistickoj kaljuzi.

 ma dobro, nisam mislio samo na stvarno skrivene, već na one vidljive ali neistaknute, koje većina potrošača-gotovana niti ne zna da postoje jer im se ne da pročitati 30 stranica 'uvjeta korištenja'

 

doduše postoji usporedna lista ponude kredita koju izrađuje hnb - link, ali mislim da je to daleko od onoga što su banke mogle vidjeti o nama putem hrok-a i da bi jedan takav sustav bio izuzetno dobrodošao, a nema previše ni problema s gdprom kao što to ima hrok, jer se ionako ne radi o privatnim osobama, već o bankama koje takve podatke moraju dati javnosti na uvid, bilo po uvjetima poslovanja, bilo po financijskim i drugim izvješćima na koja su obavezni kao financijske institucije

 

e sad, tu bi hnb sve te informacije trebao posložiti poput ove liste o kreditima, pa da mi imamo fino usporedni uvid u sve informacije na jednom mjestu 

 

EDIT:

evo recimo, hnb u dijelu informacija potrošačima, za primjerice tekući račun (link), kaže između ostalog i ovo:

Ako se namjeravate koristiti većim brojem usluga, svakako je poželjno razmotriti pakete usluga koji se nude uz tekući račun jer je pravilo da se za konkretan paket usluga plaćaju niže mjesečne naknade nego što bi se plaćalo da se tim uslugama koristi pojedinačno odnosno izvan "paketa"

e sad, da je hnb ono što bi trebao biti - servis građanima, pa tek onda bankama, onda bi uz ovu informaciju stajala i "informativna lista paketa usluga" po bankama, slično kao i ova informativna lista o kreditima, koja je vjerojatno međunarodna obveza sustava zaštite potrošača koju su morali ispoštivati

međutim, te informativne liste usluga uz tekući račun nemamo jer vjerojatno nije obveza prema pravilima o zaštiti potrošača, a ili zahtjeva previše posla za našu birokraciju ili jednostavno ne odgovara bankama da su popis i cijene tih usluga transparentni i usporedivi

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 27.8.2019 12:53 (picajzla0707).
13 godina
offline
Re: GDPR je prevladan: nakon više od godine dana v
picajzla0707 kaže...
kerum kaže...
picajzla0707 kaže...
Bilo bi lijepo i da mi potrošači imamo takav jedan sustav, koji će prebrojavati krvna zrnca bankama, pa da odmah imamo usporedbu kamata, uvjeta, raznoraznih skrivenih naknada, stabilnosti banke itd. itd.

Da je zakon definiran kako treba, skrivene naknade ne bi postojale jer bi bile bile ilegalne. Ne samo kod banaka vec i kod telekom operatera (A1) i svih ostalih koji rado plivaju u mutnoj kapitalistickoj kaljuzi.

 ma dobro, nisam mislio samo na stvarno skrivene, već na one vidljive ali neistaknute, koje većina potrošača-gotovana niti ne zna da postoje jer im se ne da pročitati 30 stranica 'uvjeta korištenja'

 

doduše postoji usporedna lista ponude kredita koju izrađuje hnb - link, ali mislim da je to daleko od onoga što su banke mogle vidjeti o nama putem hrok-a i da bi jedan takav sustav bio izuzetno dobrodošao, a nema previše ni problema s gdprom kao što to ima hrok, jer se ionako ne radi o privatnim osobama, već o bankama koje takve podatke moraju dati javnosti na uvid, bilo po uvjetima poslovanja, bilo po financijskim i drugim izvješćima na koja su obavezni kao financijske institucije

 

e sad, tu bi hnb sve te informacije trebao posložiti poput ove liste o kreditima, pa da mi imamo fino usporedni uvid u sve informacije na jednom mjestu 

 

EDIT:

evo recimo, hnb u dijelu informacija potrošačima, za primjerice tekući račun (link), kaže između ostalog i ovo:

Ako se namjeravate koristiti većim brojem usluga, svakako je poželjno razmotriti pakete usluga koji se nude uz tekući račun jer je pravilo da se za konkretan paket usluga plaćaju niže mjesečne naknade nego što bi se plaćalo da se tim uslugama koristi pojedinačno odnosno izvan "paketa"

e sad, da je hnb ono što bi trebao biti - servis građanima, pa tek onda bankama, onda bi uz ovu informaciju stajala i "informativna lista paketa usluga" po bankama, slično kao i ova informativna lista o kreditima, koja je vjerojatno međunarodna obveza sustava zaštite potrošača koju su morali ispoštivati

međutim, te informativne liste usluga uz tekući račun nemamo jer vjerojatno nije obveza prema pravilima o zaštiti potrošača, a ili zahtjeva previše posla za našu birokraciju ili jednostavno ne odgovara bankama da su popis i cijene tih usluga transparentni i usporedivi

--------

Pa usporedba naknada u HR bankama postoji i dostupna je od kraja 2018.

 

https://www.hnb.hr/temeljne-funkcije/platni-promet/usporedba-naknada

 

11 godina
offline
Re: GDPR je prevladan: nakon više od godine dana v
marm kaže...

Pa usporedba naknada u HR bankama postoji i dostupna je od kraja 2018.

 

https://www.hnb.hr/temeljne-funkcije/platni-promet/usporedba-naknada

 zahvaljujem, doduše malo mi izgleda sve to zakopano - lista usporedbi za kredite je na zaštiti potrošača - O nama/Zaštita potrošača/Informacije potrošačima/Bitne informacije/Informativna lista/Informativna lista ponude kredita potrošačima

 

..a ove druge su na sasvim drugom kraju - Temeljne funkcije/Platni promet/Usporedite bankovne naknade/Naknade za pakete koji uključuju vođenje kunskog tekućeg računa

 

ali da, ne opravdava me to za krive informacije i nedovoljni trud da provjerim prije pisanja 

u svakom slučaju hvala na informaciji

15 godina
offline
Re: GDPR je prevladan: nakon više od godine dana v
picajzla0707 kaže...
Bilo bi lijepo i da mi potrošači imamo takav jedan sustav, koji će prebrojavati krvna zrnca bankama, pa da odmah imamo usporedbu kamata, uvjeta, raznoraznih skrivenih naknada, stabilnosti banke itd. itd.

 imaš nešto. nije baš o svemu i zapetljano je sučelje ali može pomoći. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice