Pozdravljam inicijativu
U Francuskoj će preglasna vozila početi automatski
- poruka: 17
- |
- čitano: 5.100
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hm, ovime se nastoji smanjiti razina buke, a istodobno se uvodi obveza proizvodnje dodatne buke električnim i hibridnim vozilima kod manjih brzina... baš zanimljivo.
Da bar to dođe kod nas.
Nije valjda da nema više razvlačenja benzinca u drugoj brzini sa glazbom do daske i otvorenim prozorom dok prolaziš pored skupine cura koje čekaju bus/tramvaj..
Onak, kupiš motor i dobiješ kaznu jel je pre glasan 🤦🏻♂️
Ja vidim puno veći problem u konstantnoj izloženosti nekoj recimo "umjerenoj" buci, nego u povremenim pojavama "neprilagođenih".
A kad kroz neko vrijeme ove mjere suzbiju te "neprilagođene", prag za kažnjavanje samo će se snižavati, pa baš me zanima koliko...
francuzi, osim pameti, nemaju (posebno u doba odmora/spavanja):
- kupimo stare vešmašine, stare bojlere, stare akmulatore ...
- krumpira, luka, jabukeeeee...
- oko ponoći pred susjednom kućom iz otvorenog auta, do daske: "samo tebe sam volela, a ti si me ostavio, proklet biooooo ..."
- nesnosno cviljenje (kao da istodobno u mukama umire 996 mačaka) tramvajskih kotača u zavojima (posebno na horvaćanskoj) i autobusnih kočnica
- suludo isprobavanje sirena za uzbunu bar jednom mjesečno
- vesele dječake iz hitne i "sanitetskog prijevoza" koji pale sirene kad im se žuri iz smjene doma
- itd.
motori i auti su najmanji problem.
treba ovim sportašima i dizačima tegova nabiti poreze jer previše dišu i jedu... zagađuju nemilice iz čiste obijesti dok mi normalni provodimo miran sjedilački život za dobrobit klime na planetu i svega ostalog...
Gdje ti to zivis?
Ovo je ok....
Ne pada mi na pamet niti jedan serijski auto, bez obzira na snagu, koji bi u uvjetima normalne voznje (dakle, po ogranicenju brzine i u skladu sa zdravim razumom) ispustao toliko glasan zvuk, bilo svog motora, bilo samog ispusnog sistema.
A stalo bi se na kraj svim raznim konzervama, loncima i poklopcima koje pojedinci stavljaju na svoje auspuhe (motor ili auto - svejedno), kako bi svog supermocnog 75ks ljubimca magicnim komadom cijevi pretvorili u punokrvnu sportsku jurilicu s pripadajucim zvukom.....
Podržavam inicijativu, ali sam skeptičan po pitanju implementacije rješenja. Zvuk nižih frekvencija se lako reflektira i teško je odrediti točan smjer, a do mikrofona dolazi suma zvuka iz izvora i refleksija okolnih izvora. Također, guma u doticaju s oštećenjima na kolniku uzrokuje povećanje buke, što diže ukupnu količinu buke (a za što vlasnik vozila nije kriv), tako da mislim da ovakav sustav ne može biti vjerodostojan dokaz za kažnjavanje, već bi trebao služiti za targetiranje vozila za izvanredni tehnički, gdje bi se buka mjerila u kontroliranim uvjetima, a osim kazne, povukla bi za sobom i oduzimanje prometne dozvole dok se kvar ne riješi.
Pa nije samo stvar auta već i načina vožnje. Ako ti stisneš motor koliko ide u niskoj brzini to nije normalna vožnja, a i u kontroliranim uvjetima i sa serijskim automobilom bi mogao probiti granice?
Uostalom, vjerojatno su se toga dosjetili na prvom sastanku kao što si se i ti odmah dosjetio mogućih problema i razradili su rješenja.
Nekako sam mišljenja da informacije u članku nisu potpune. Ako moj motor ima serijski auspuh, koji je prošao nekakvu homologaciju, onda me šalji na izvanredni tehnički ako nešto sumnjaš. Mislim da nema osnove da se kazna automatski prikelji. A ne sjećam se baš da ima negdje propis da ne smiješ vrtiti preko xyk okretaja... postoje ograničenja brzine, al za buku nisam ziher.
Nekako sam mišljenja da informacije u članku nisu potpune. Ako moj motor ima serijski auspuh, koji je prošao nekakvu homologaciju, onda me šalji na izvanredni tehnički ako nešto sumnjaš. Mislim da nema osnove da se kazna automatski prikelji. A ne sjećam se baš da ima negdje propis da ne smiješ vrtiti preko xyk okretaja... postoje ograničenja brzine, al za buku nisam ziher.
Nije članak nepotpun, nego ga nisi dobro pročitao.
bit će aktivirano čim to dopuste francuski zakoni
Lokalne vlasti ovim žele spriječiti "divljanje" na cestama, isprobavanje mogućnosti moćnih automobila i motocikala, ali i zagađenje bukom koje ometa miran život stanovnika.
Dakle bit će doneseni zakoni koji će sve regulirati. I dalje neće biti zabranjeno turiranje dok je buka ispod određene granice, tako da se glupost neće kažnjavati sama po sebi, nego tek kada ima loš učinak na ostale ljude.