za tu lovu dobijem 1 i 1/2 LG televizor na frkanje.
Električni motocikl Harley-Davidsona koštat će got
- poruka: 51
- |
- čitano: 10.562
- |
- moderatori:
vincimus
zasto bi itko kupio elektricni motor??neznam koliko ekipe tu vozi motor(ja vozim) ali kakvog to smisla ima?
to je prvo a kao drugo opasno je jer za pretpostavit je da elektricni motor ne proizvodi nikakav zvuk sto je dosta opasno. kad moja yoshimura pocne pucat ekipa zna da sam iza.
elektricni auti do motori ne
zasto bi itko kupio elektricni motor??neznam koliko ekipe tu vozi motor(ja vozim) ali kakvog to smisla ima?
to je prvo a kao drugo opasno je jer za pretpostavit je da elektricni motor ne proizvodi nikakav zvuk sto je dosta opasno. kad moja yoshimura pocne pucat ekipa zna da sam iza.
elektricni auti do motori ne
Uvijek mozes monirati sirenu sa Ju-87. Sto brze ides biti ce glasnija.
Da, nema nikakvog smisla. S ekološke strane nema smisla jer motori puno manje troše, a u pravilu se ovakvi motori rijetko koriste kao svakodnevno gradsko prometalo. S ekonomske nema smisla jer su skupi, a ne donose dodatnu vrijednost (u što uključujem i gušt vožnje). S praktične nemaju smisla jer se ovakvi motori u pravilu koriste za dulje vožnje, a domet je komičan.
Da, nema nikakvog smisla. S ekološke strane nema smisla jer motori puno manje troše, a u pravilu se ovakvi motori rijetko koriste kao svakodnevno gradsko prometalo. S ekonomske nema smisla jer su skupi, a ne donose dodatnu vrijednost (u što uključujem i gušt vožnje). S praktične nemaju smisla jer se ovakvi motori u pravilu koriste za dulje vožnje, a domet je komičan.
Okretni moment dostupan skoro od nule, ne treba šaltat, ne treba menjat ulje i filtere. Jedino kaj nema neki zvuk (izuzev zavijanja elektromotora), domet je jad i čemer, kaj košta više neg Panigale V4 i kaj je negdi težak valjda 250 kg ak ne i više.
Al da ima kakva električna pila koja liči na moj 600 PoweRR of drims i da je iste kilaže i voznih osobina uz domet od realnih bar 250 km uz "normalnu" cijenu već bi ja prešel prek toga da ne gRRmi.
Treba se okrenuti ka budućnosti, a budućnost je struja.
Pa se vi sad delajte norca z mene i rećite da nisam pravi bajker kolko god oćete.
kad prođeš četiri nesreće na motoru, shvatiš koliko je (uz sve ostalo, uključiv i oči tatrane i na leđima) zvuk bitan za sigurnost, posebno zbog vozača automobila u hr i njihove bezobzirnosti i nekulture (iako i među motoristima ima kretena, mahom mlađarija). nota bene, i moj je kupaonski bojler uvjeren u budućnost struje.
Ne opusta mene samo voznja. Motor,garaza,miris ulja,benzina, bilo kakvo cackanje oko motora..... sve je to gust. Nikad mi tesko nije bilo cistit lanac ni bilo sto slicno. Sto se tice snage.... budimo realni svi ti motori koje mi amateri rekreativci vozimo(nazovi kako hoces) su ionako prejaki. Rijetko koji vozac kojeg susretnes moze i zna snagu svog motora iskoristit.
A ovo za saltanje neznam sta da ti kazem. Kupis skuter 😂
Ne opusta mene samo voznja. Motor,garaza,miris ulja,benzina, bilo kakvo cackanje oko motora..... sve je to gust. Nikad mi tesko nije bilo cistit lanac ni bilo sto slicno. Sto se tice snage.... budimo realni svi ti motori koje mi amateri rekreativci vozimo(nazovi kako hoces) su ionako prejaki. Rijetko koji vozac kojeg susretnes moze i zna snagu svog motora iskoristit.
A ovo za saltanje neznam sta da ti kazem. Kupis skuter 😂
Da bi rijec dodao!
Motor danas (osim skutera max do 200cc) je komoditet. Dakle nije nuznost.
Da budem iskren, zadnjih godina vise me veseli prckati oko motora nego svakodnevno se voziti. Za voznju motorom moram se pripremiti (npr. nikada me necete vidjeti u boroletama ili japankama na motoru), a to doslovno znaci da moram izdvojiti vrijeme za motor.
Iznimka je kad me ukucani raspizde i onda odem na hladjenje 100+ km.
Uostalom ona stara bajkerska, kada ste vidjeli motor parkiran ispred psihijatrijske ordinacije?
U čemu je razlika između električnog motocikla i električnog bicikla?
Jebeno dobro pitanje :D
U čemu je razlika između električnog motocikla i električnog bicikla?
Bicikl ima pedale, i mislim da po zakonu mora biti “pedal assist”, a ne smije imati gas rucicu
U Hrvatskoj je električni bicikl bicikl kojem je motor maksimalne trajne snage 250W, motor radi isključivo dok se pedale okreću, te mu se snaga mora progresivno smanjivati do 25 km/h, a iznad 25 km/h se motor mora gasiti
U vrijeme mog bajkiranja, većina ljudi koja je vozila Harley vozila ga je dobrim dijelom zbog odličnog zvuka.
Ne kužim baš tko bi kupio Harley koji zvuči ko kućni mikser jer zvuk je veliki dio ukupnog doživljaja vožnje na motoru - naročito motoru koji je složen za lagano guštiranje okolo, a ne jurnjavu.
I nije samo zvuk kao slušni doživljaj, već doživljaj cijelim tijelom - nešto kao jaki zvučnici koje ne samo da čuješ nego osjećaš po cijelom tijelu.
Ko da motor komunicira svoju snagu zvukom kroz cijeli tijelo vozača :-)
Ne bih se nikad odrekao toga u korist ... čega? Instant okretnog momenta? Ko da motoru ikad fali okretni moment.
A promjene brzina ... a gle, tko je lijen stisnut ručicu i pomaknut stopalo ... vjerojatno nije za motor ionak :-)
Ali s obzirom da je popularno da moderni "muškarac" nosi uske hlačice i roza patike ... možda i ovakav zvuk na motoru ide s tim u paketu ... :-)
Frajer se vozi u ilegali jer policija još ne kontrolira. Međutim, nek sudjeluje u nesreći, nastradati će i da nije kriv.
U čemu je razlika između električnog motocikla i električnog bicikla?
U cemu je razlika izmedju mopeda i motocikla? U snazi
U vrijeme mog bajkiranja, većina ljudi koja je vozila Harley vozila ga je dobrim dijelom zbog odličnog zvuka.
Ne kužim baš tko bi kupio Harley koji zvuči ko kućni mikser jer zvuk je veliki dio ukupnog doživljaja vožnje na motoru - naročito motoru koji je složen za lagano guštiranje okolo, a ne jurnjavu.
I nije samo zvuk kao slušni doživljaj, već doživljaj cijelim tijelom - nešto kao jaki zvučnici koje ne samo da čuješ nego osjećaš po cijelom tijelu.
Ko da motor komunicira svoju snagu zvukom kroz cijeli tijelo vozača :-)
Ne bih se nikad odrekao toga u korist ... čega? Instant okretnog momenta? Ko da motoru ikad fali okretni moment.
A promjene brzina ... a gle, tko je lijen stisnut ručicu i pomaknut stopalo ... vjerojatno nije za motor ionak :-)
Ali s obzirom da je popularno da moderni "muškarac" nosi uske hlačice i roza patike ... možda i ovakav zvuk na motoru ide s tim u paketu ... :-)
U moje vrijeme, zlatna vremena, vecina ljudi koja je putovala, putovala je konjem.
Ne kuzim bas tko normalan bi pored kakve prekrasne arapske kobile kupio smrdljivog naftnog prdekvca koji stvara takvu buku i smrad da je to grozota - posebno ako govorimo o laganom gustiranju uokolo, a ne jurnjavi.
I nije problem samo u tom nesnosnom zvuku i smradu, vec dozivljaju cijelim tijelom - tko normalan bi se odrekao tog bozanskog osjecaja povezanosti s drugim zivim bicem, prisutnost koju ne samo da cujes i vidis nego osjecas kroz cijelo tijelo :-)
Ne bih se nikad odrekao toga u korist ... cega? Boljeg okretnog momenta? Ko da konju fali okretni moment.
A hvatanje brzine ... a gle, tko je lijen povuc uzde i pomaknut stopalo ... vjerojatno nije za putovanje ionak :-)
Ali s obzirom da je danas popularno da moderni "muskarac" izadje van bez sesira, neobrijan ili bar bez vjesto uradjenog brka, u nekakvom koznjaku i obleki u kojoj kao da je upravo pobegel iz cirkusa... mozda takav tip prijevoza i dolazi s tim u paketu.
p.s. ha, i nije bas neka fora kad svoja generacijska uvjerenja projeciras kao apsolutnu istinu - samo stalna mijenja jest.
Frajer se vozi u ilegali jer policija još ne kontrolira. Međutim, nek sudjeluje u nesreći, nastradati će i da nije kriv.
samo čekam kad će netko od tih genijalaca na električnim motorima napravit prometnu. neregistriran, neosiguran, nehomologiran, možda je potrebna i A kategorija. i još su tih "igračke" od 40+kg. zato jer su to takvi pametni idioti, zvao bi mu muriju prije nego bi se snašao. pa ti budi gospodin na električnom "biciklu".
kao pravi "birc- bajker", da imam viška para za ovo čudo bi rado izbrojao lovu. hebeno dobro izgleda. kad mi je zvuk nešto značio sam čupao silencere i mjenjao mufflere, sad me to nešto ne jebe , ni onda mi zvuk nije pomagao u prometu. ovi ti oduzmu prednost i skupe te ko mladog majmuna. jedino što te pješaci dobro čuju i znaju da dolaziš :-)
Okretni moment dostupan skoro od nule, ne treba šaltat, ne treba menjat ulje i filtere. Jedino kaj nema neki zvuk (izuzev zavijanja elektromotora), domet je jad i čemer, kaj košta više neg Panigale V4 i kaj je negdi težak valjda 250 kg ak ne i više.
Al da ima kakva električna pila koja liči na moj 600 PoweRR of drims i da je iste kilaže i voznih osobinauz domet od realnih bar 250 km uz "normalnu" cijenu već bi ja prešel prek toga da ne gRRmi.
Treba se okrenuti ka budućnosti, a budućnost je struja.
Pa se vi sad delajte norca z mene i rećite da nisam pravi bajker kolko god oćete.
Previše je tu "da je". Da stvarno električni motor dovedu do voznih osobina RR-a (CBR?) domet bi mu bio 100 metara.
A nedostatak zvuka je vrlo ozbiljna stvar.
Da, nema nikakvog smisla. S ekološke strane nema smisla jer motori puno manje troše, a u pravilu se ovakvi motori rijetko koriste kao svakodnevno gradsko prometalo. S ekonomske nema smisla jer su skupi, a ne donose dodatnu vrijednost (u što uključujem i gušt vožnje). S praktične nemaju smisla jer se ovakvi motori u pravilu koriste za dulje vožnje, a domet je komičan.
Okretni moment dostupan skoro od nule, ne treba šaltat, ne treba menjat ulje i filtere. Jedino kaj nema neki zvuk (izuzev zavijanja elektromotora), domet je jad i čemer, kaj košta više neg Panigale V4 i kaj je negdi težak valjda 250 kg ak ne i više.
Al da ima kakva električna pila koja liči na moj 600 PoweRR of drims i da je iste kilaže i voznih osobina uz domet od realnih bar 250 km uz "normalnu" cijenu već bi ja prešel prek toga da ne gRRmi.
Treba se okrenuti ka budućnosti, a budućnost je struja.
Pa se vi sad delajte norca z mene i rećite da nisam pravi bajker kolko god oćete.
Okretni moment dostupan skoro od nule, ne treba šaltat, ne treba menjat ulje i filtere. Jedino kaj nema neki zvuk (izuzev zavijanja elektromotora), domet je jad i čemer, kaj košta više neg Panigale V4 i kaj je negdi težak valjda 250 kg ak ne i više.
Al da ima kakva električna pila koja liči na moj 600 PoweRR of drims i da je iste kilaže i voznih osobinauz domet od realnih bar 250 km uz "normalnu" cijenu već bi ja prešel prek toga da ne gRRmi.
Treba se okrenuti ka budućnosti, a budućnost je struja.
Pa se vi sad delajte norca z mene i rećite da nisam pravi bajker kolko god oćete.
Previše je tu "da je". Da stvarno električni motor dovedu do voznih osobina RR-a (CBR?) domet bi mu bio 100 metara.
A nedostatak zvuka je vrlo ozbiljna stvar.
http://lightningmotorcycle.com/
http://lightningmotorcycle.com/product/specifications/#prettyPhoto
U moje vrijeme, zlatna vremena, vecina ljudi koja je putovala, putovala je konjem.
I danas ljudi koji imaju para i vole to - imaju konje.
Dapače, mislim da ima više konja za zabavu nego HD-ova.
U moje vrijeme, zlatna vremena, vecina ljudi koja je putovala, putovala je konjem.
I danas ljudi koji imaju para i vole to - imaju konje.
Dapače, mislim da ima više konja za zabavu nego HD-ova.
Da imam para ili bar vremena i ja bi si kupio neko lijepo imanje sa stalom. Kad sam bio mladji znao sam ic na jahanje, sto zbog konja, sto zbog jede tete koja je radila tamo - ali jbg nema se, al da neki zbilja znaju gustat u zivotu - znaju.
Nisi valjda bukvalno shvatio onih 100m?
Ovdje u specifikacijama piše da je domet 100 ml - pri "average highvay speed". To ti je 75mph ili ti ga po naški 120km/h. Poznavajuči koliko svi lažu u isticanju dometa, ako lažu ko Tesla onda je to 70% deklariranog znači 70mi tj. cca 115km pri 120km/h.
Naravno, podataka o ubrzanju nema već samo top speed. A da su ti podaci vrijedni spomena onda bi sigurno pisali. Motor zbog puno manje površine guma teže prenosi okretni moment na podlogu. Tu je i masa od 225kg (naravno, piše ona motora s najmanjom baterijom) na 200HP što daje odnos 1,13 kg/HP. Za usporedbu Ducati Panigale V4R ima 234HP na 172kg tj odnos 0,73 kg/HP. To ti je razlika nebo-zemlja. Da ne govorim kakav ta težina ima utjecaj na upravljivost.
Ukratko, ovaj motor nema apsolutno nikakve šanse na cesti, na stazi niti u svakodnevnoj uporabi u usporedbi s modernim Super Sport motorima.
Ti si taj koji ne čita pažljivo. Kao maksimalni domet stavljen je podatak modela s najvećom baterijom a kao težina vozila podatak modela s najmanjom baterijom.
I taj motor je za ništa osim za utrke ubrzanja i maksimalne brzine gdje ga još uvijek šiša GSX-R iz 2007. Zbog mase je na stazi skoro pa neupotrebljiv.
U utrci ubrzanja 0-100 sportski motori ne gube vrijeme na promjenu brzine jer sve odrade u prvoj.
Ako ne vjeruješ potraži utrke na youtubeu. Ono što proizvođač deklarira je nebitno.
Da, nema nikakvog smisla. S ekološke strane nema smisla jer motori puno manje troše, a u pravilu se ovakvi motori rijetko koriste kao svakodnevno gradsko prometalo. S ekonomske nema smisla jer su skupi, a ne donose dodatnu vrijednost (u što uključujem i gušt vožnje). S praktične nemaju smisla jer se ovakvi motori u pravilu koriste za dulje vožnje, a domet je komičan.
S ovim se varas, pogotovo za Harley-e, trosi to bez problema kao prosjecni obiteljski auto....
Da, nema nikakvog smisla. S ekološke strane nema smisla jer motori puno manje troše, a u pravilu se ovakvi motori rijetko koriste kao svakodnevno gradsko prometalo. S ekonomske nema smisla jer su skupi, a ne donose dodatnu vrijednost (u što uključujem i gušt vožnje). S praktične nemaju smisla jer se ovakvi motori u pravilu koriste za dulje vožnje, a domet je komičan.
S ovim se varas, pogotovo za Harley-e, trosi to bez problema kao prosjecni obiteljski auto....
GSX-R 1000 nekakvom normalnom vožnjom troši 7-7,5l/100km. Da se to natjerati i na 12.
Da, nema nikakvog smisla. S ekološke strane nema smisla jer motori puno manje troše, a u pravilu se ovakvi motori rijetko koriste kao svakodnevno gradsko prometalo. S ekonomske nema smisla jer su skupi, a ne donose dodatnu vrijednost (u što uključujem i gušt vožnje). S praktične nemaju smisla jer se ovakvi motori u pravilu koriste za dulje vožnje, a domet je komičan.
S ovim se varas, pogotovo za Harley-e, trosi to bez problema kao prosjecni obiteljski auto....
S obzirom da nisi rekao konkretnu brojku, a prosjecna potrosnja obiteljskog auta je prilicno rastezljiv pojam, ja ti mogu reci iz iskustva da HD od 88ci (1450cc) normalnom voznjom (ajmo nazvati "cruising") trosi izmedju 4,5 i 5 l/100km.
Kad se sjetim da mi je skuter od 50cc trosio4 l/100km mislim da sa sigurnoscu mogu reci da potrosnja kod HD-a nije neka stavka.