Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

poruka: 40
|
čitano: 10.414
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot".
12 godina
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

Nek ukinu više tu sprdačinu koja se zove F1, totalno su se pogubili sa tim "Eko" spikama i Amerikanjskim vodstvom

 
8 3 hvala 0
16 godina
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
Prvo što mi padne napamet je da bi im trebalo uvesti nove eko poreze.
Welcome my son...
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

A u isto vrijeme EU zabranjuje dvotaktne motore u svemu osim ručnim alatima u kojima su nezamjenjivi zbog male mase i mogućnosti rada u svim položajima...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
 
6 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

Zanimljivo, po tome ce morati mijenjati i "banning list", jer kad je Beneton razvijao

masinu sa CVT mjenjacem, koja bi imala isporuku momenta konstantno,

F1 glavonje su lupili ban i rekli "nikakav CVT, protiv nase vizije",

jer bi tada svi morali preci na CVT, a Beneton bi za to vrijeme bio neuhvatljiv (osim ako bi se pokazao kvarljivim).

 

Ako predju na hibridni pogon, CVT im ne gine.

Moj PC  
1 0 hvala 1
11 godina
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

Dvotaktni motor je ekološki prihvatljiv?

Efikasniji od 4taktnog?

mislim da su ti inzenjeri malo ludi :D

 

citat inzenjera: "ajmo gorit ulje u masini! dobar dim ostavlja iza nas! a i prdenka ovo smece ko moj automatik stari bez auspuha!!!!"

 
2 3 hvala 0
11 godina
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
Čitatelj kaže...

Zanimljivo, po tome ce morati mijenjati i "banning list", jer kad je Beneton razvijao

masinu sa CVT mjenjacem, koja bi imala isporuku momenta konstantno,

F1 glavonje su lupili ban i rekli "nikakav CVT, protiv nase vizije",

jer bi tada svi morali preci na CVT, a Beneton bi za to vrijeme bio neuhvatljiv (osim ako bi se pokazao kvarljivim).

 

Ako predju na hibridni pogon, CVT im ne gine.

 nemaju sta i di prijeci, F1 ce zamjeniti elektricne formule, sve ostalo su nebuloze pijanih miljardera ilitiga flopovi !!!

 

15 godina
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

vozim 2T skuter i unatoč poodmakloj dobi pokopao je sve 4T, čak i istog proizvođača. to ubrzanje, to nepoderivo, to mala potrošnja, to ... 2T je zakon. 

 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

2024. godina, F1, Velika nagrada Katalonije, aktualni svjetski prvak Max Verstappen ulazi u boks... 12 mehaničara mijenja eco-friendly gume izrađene od recikliranih boca izvađenih iz oceana, 13. odvija čep s poklopca motora, a 14. ulijeva litru dvotaktola kroz maleni (ne plastični!) lijevak.

Onima kojima se nešto i može objasniti ne treba ništa niti objašnjavati. Onima kojima sve treba objašnjavati ionako se ništa ne može objasniti.
 
14 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
LudaRajcica kaže...

Dvotaktni motor je ekološki prihvatljiv?

Efikasniji od 4taktnog?

mislim da su ti inzenjeri malo ludi :D

 

citat inzenjera: "ajmo gorit ulje u masini! dobar dim ostavlja iza nas! a i prdenka ovo smece ko moj automatik stari bez auspuha!!!!"

 Da ljudi koji se time bave, inženjeri nemaju pojma, bolje da pitaju ekipu koja komentira ispod članak, tamo se krije pravo blago što se znanja tiče 

 

Da dvotaktni motor (ne bilo koji) je ekološki prihvatljiviji i efikasniji, pogledaj npr Evinrude 2T vanbrodske motore s direktnim ubrizgavanjem. 

IMaju manju potrošnju od 4T motora iste snage i čišći ispuh:


"EVINRUDE E-TEC PASSES AUSTRALIAN EMISSIONS STANDARDS AND RAISES THE BAR FOR CLEAN ENGINES

EVINRUDE E-TEC PASSES AUSTRALIAN EMISSIONS STANDARDS AND RAISES THE BAR FOR CLEAN ENGINES

Evinrude’s E-TEC engines are the only full range of 2-stroke outboards that are certified by the Australian emissions standards. Evinrude builds high performing engines that preserve the environment for upcoming generations.

Other outboard manufacturers have had slow innovation, taken the path of least resistance and chosen to build 4-stroke engines. Evinrude has stepped to the top of the environmental podium for all outboards, 2-stroke or 4-stroke.

Beating out Yamaha, Mercury and all other 4-Stroke outboards, the Evinrude E-TEC G2 engines produce the fewest reportable emissions and are cleaner for the environment.

Evinrude ranked among the lowest total regulated emissions for toxic gases according to the US EPA and California Resources Board. In addition, it is the only gasoline outboard engine that won the prestigious EPA Clean Air Excellence Award.

2-stroke engines have more torque than 4-stroke counterparts, it is a simple fact that everyone knows. Evinrude E-TEC G2 Engines deliver 20% more torque than the leading competition providing the industry’s best holeshot.

Direct Injection introduces a precise amount of fuel into the combustion chamber to ensure no excess fuel is released into the environment. This is the secret to the Evrinrude E-TEC and why it is more fuel efficient and produces the least emissions than any other technology.

 

I da nije sam orekla kazala s interneta, imam Evinrude E-TEC i zaista ima snage, malo troši.

E sad može li se ovaj princip uspješno primjeniti u formuli, to je na inženjerima F1 da probaju

16 godina
odjavljen
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

Cijeli taj oktanski cirkus ne emitira CO2 u cijeoj sezoni koliko jedan tanker u par km plovidbe. I oni sad idu potrositi enormne milijarde da bi to smanjili za mozda 10-20%. Koja debilana, idem se osamariti..

Freak Show Inc.
 
21 0 hvala 1
10 godina
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

Ne razumijem kako dvotaktni motor može biti više ekološki prihvatljiv od četverotaktnog?? 

Potrošnja veća, brže habanje djelova u motoru, dvotaktno ulje koje sagorjeva u cilindru...

Zanimljiva je ta "zelena" budućnost 

Svijet je zanimljiv onoliko koliko smo mi radoznali!!!
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 13:36 (CPU).
Moj PC  
1 4 hvala 0
12 godina
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
Čitatelj kaže...

Zanimljivo, po tome ce morati mijenjati i "banning list", jer kad je Beneton razvijao

masinu sa CVT mjenjacem, koja bi imala isporuku momenta konstantno,

F1 glavonje su lupili ban i rekli "nikakav CVT, protiv nase vizije",

jer bi tada svi morali preci na CVT, a Beneton bi za to vrijeme bio neuhvatljiv (osim ako bi se pokazao kvarljivim).

 

Ako predju na hibridni pogon, CVT im ne gine.

Mala opaska nije Benetton, nego Williams FW15C CVT, koji je već bio krcat elektronskim pomagalima.

 

 

 

 

 

7 godina
protjeran
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

Tocno, davno je to bilo, ima skoro 30 godina, pa sam pomijesao. Al Youtube pamti.

Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
LudaRajcica kaže...

Dvotaktni motor je ekološki prihvatljiv?

Efikasniji od 4taktnog?

mislim da su ti inzenjeri malo ludi :D

 

citat inzenjera: "ajmo gorit ulje u masini! dobar dim ostavlja iza nas! a i prdenka ovo smece ko moj automatik stari bez auspuha!!!!"

 MAN B&W S80ME-C8.2-TII je najučinkovitiji toplinski motor ikad napravljen (stupanj iskorištenja 0.544 ili ti 54,4% enrgije goriva pretvori u mehanički rad). Radi se o 6-cilindričnom dvotaktnom sporohodnom dizel motiru.

  

42
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 14:02 (markoBT).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
'Ljubitelji oktana', koja šuplja i izlizana fraza. Što su oni koji vole električne aute, ljubitelji cosinusa fi?
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
10 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
Visak kaže...
 Što su oni koji vole električne aute

 

Fegeti?

Freak Show Inc.
7 godina
online
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

Samo mi to još fali, svako malo susjed dolazi k meni da mu "posudim" litru mešunga da poflaksa oko brajde, a sad još kad ovi F1 likovi dođu žicat tijekom utrke,

  samo im budem odbrusio: ma gonite se svi u 3 pm.

Samo mi je to falilo u životu...

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 15:08 (fer-de-lance).
 
10 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

Meni je pola čari formule to što ti bolidi na stazi paraju uši dok gledaš utrku, a ne da budu što tiši ili gotovo nečujni električni bolidi. A to koliko CO2 ispusti taj sport je zanemarivo, više stakleničkih plinova proizvedu Zagrepčani nakon Bandićevog graha.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Moj PC  
1 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

Zato se F1 gleda na TV-u. Jednom sam gledao live, em zuris samo u jedan dio piste,

na kojoj se 90% vremena nista ne dogadja, em moras imati cepice za usi, i eventualno izolacijske

slusalice, ako ti cepici nisu dosta. Tako da je meni svejedno koliko su glasni bolidi na pisti,

tko voli neka uziva - osobno radije gledam iz fotelje.

 

A da bi hibridni sustavi bili dobri, da, ali ne sa dvotaktnim motorima.

Elektromotor omogucuje vise Nm na kotacu istog trena kad se pritisne pedala gasa,

sto bi znacilo agresivniji startovi i izlasci iz krivina, dakle vise i agresivnije borbe na stazi.

 

Kao kers, ali stalno prisutan.

Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
Nažalost, ovo je smjer u kojem se F1 mora kretati ako kao sport želi preživjeti. Vjerojatno kao bolju varijantu vide utući milijune u razvoj nove kvazi-eko tehnologije nego se naći na udaru milijuna plačljivaca koji će im spočitavati da pridonose globalnom zagrijavanju.
Nisam fan F1, ali ne znam kako pravi fanovi to toleriraju.
 
2 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
LudaRajcica kaže...

Dvotaktni motor je ekološki prihvatljiv?

Efikasniji od 4taktnog?

mislim da su ti inzenjeri malo ludi :D

 

citat inzenjera: "ajmo gorit ulje u masini! dobar dim ostavlja iza nas! a i prdenka ovo smece ko moj automatik stari bez auspuha!!!!"

 Obozavam kad forumaši znaju bolje od vrhunskih inzenjera.

 

za pocetak 2t motor ima skoro upola manje dijelova od 4t motora koji mu je slican (po snazi), te je oko 30% lakši....znaci skoro pola manje kvarljivih dijelova.

efikasnost im je uvijek bila priblizna pa cesto i veca od 4t.

 

Sa direct injection sustavima i određenim metodama kontroliranja ostatak ulja u izgaranju sređeni su više menje i problemi štetnih plinova. 

Na to još dodamo turbopuhala, potrošnja još manaj, emisija plinova manja, efikasnost veca.

 

 

15 godina
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
CPU kaže...

Ne razumijem kako dvotaktni motor može biti više ekološki prihvatljiv od četverotaktnog?? 

Potrošnja veća, brže habanje djelova u motoru, dvotaktno ulje koje sagorjeva u cilindru...

Zanimljiva je ta "zelena" budućnost 

 Pa jesi pročitao moj post ?

To što ti nešto ne razumiješ ne znači da nije moguće niti da inženjeri ne znaju :)

Znači potrošnja je manja, motor efikasniji, manje dijelova u motoru.

I kakvo izgaranje ulja u cilindru ? Tehnologija se mijenja, izgleda da si ostao na 2T motorima od prije 30g.

Npr moderni 2T s direktnim ubrizgavanjem troše normalno eurosuper kao i 4T , a od njega je bolji u svim parametrima.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
Friday kaže...

Cijeli taj oktanski cirkus ne emitira CO2 u cijeoj sezoni koliko jedan tanker u par km plovidbe. I oni sad idu potrositi enormne milijarde da bi to smanjili za mozda 10-20%. Koja debilana, idem se osamariti..

Što se tiče same F1, stvarno nema smisla, međutim, ne treba zaboraviti da su mnoge tehnologije koje se danas koriste u automobilima inicijalno razvijene za F1 ili neki drugi auto-moto sport. Doduše, ako će automobili ići u smjeru EV-a, a F1 u smjeru poboljšanja ekologije, onda to ne a smisla. Opet s druge strane, možda je bolje da nisu sva jaja u istoj košari...

 

markoBT kaže...

 MAN B&W S80ME-C8.2-TII je najučinkovitiji toplinski motor ikad napravljen (stupanj iskorištenja 0.544 ili ti 54,4% enrgije goriva pretvori u mehanički rad). Radi se o 6-cilindričnom dvotaktnom sporohodnom dizel motiru.  

Uspoređuješ masivni sporohodni dizel kod kojeg masa i složenost popratnih uređaja za podmazivanje nije kritična i lagani visokoturažni benzinac kod kojeg je svaki gram bitan...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
protjeran
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
Visak kaže...
'Ljubitelji oktana', koja šuplja i izlizana fraza. Što su oni koji vole električne aute, ljubitelji cosinusa fi?

 Ljubitelji okretnog momenta?

Uostalom to je samo fraza koja se udomacila u jeziku. Nitko se ne pita kako je proizvodjac guma (Michelin) mjerodavan da ocjenjuje najprestiznije restorane na svijetu.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
Friday kaže...

Cijeli taj oktanski cirkus ne emitira CO2 u cijeoj sezoni koliko jedan tanker u par km plovidbe. I oni sad idu potrositi enormne milijarde da bi to smanjili za mozda 10-20%. Koja debilana, idem se osamariti..

 U suštini se slažem sa svime, no treba to gledati iz puno šire prespektive. Nije cilj samo efektivno smanji CO2 "footprint" već postaviti primjer koji će slijediti cijela autoindustrija kao što to radi već desetljećima. Prelazak na potpuno električne automobile se sigurno neće dogoditi preko noći i treba popuniti "rupu" od, neznam, 20 ili 30 godina nakon kojih će to postati "mainstream".

 

Nema bolje pozornice od samog vrha motorsporta za slanje takve poruke. Nije ni potrebno napominjati koliko bi licemjerno F1 izgledala u očima javnosti budući da su se nedavno zavjetovali da će biti "Net Zero Carbon" do 2030. da se recimo koriste 3.0 literni V12 na preko 20,000 rpm. F1 je unatrag par godina bila u krizi identiteta i nije se znalo hoće li ostati "road relevant" ili ne. Odlučili su da hoće i to vode/pokazuju vlastitim primjerom. Jedan od mnoštva razloga je vjerojatno i sve veći pritisak eko-aktivista (kao i proizvođača u F1 i FIA-e) i potancijalno dovođenje sporta na loš/zli glas i dobivanja reputacije velikog zagađivača koji praktiči propagira dodatno zagađivanje. Kome god se to čini pretjeranim, trenutna situacija sa stanjem kvalitete zraka u Zagrebu, Beogradu ili Sarajevu mu ne ide u prilog. Kao ni cijela ergela prirodnih katastrofa od SAD-a do Australije.

 

 

 

 

15 godina
odjavljen
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
Arai kaže...

 potancijalno dovođenje sporta na loš/zli glas i dobivanja reputacije velikog zagađivača koji praktiči propagira dodatno zagađivanje.

Meanwhile:

 

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
9 godina
offline
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim mot

Bilo bi zanimljivo da svako tankanje goriva moraju ulje zamješati u benzin odokativnom metodom. 😁

SSD koliko si mi života uštedio...
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
MrBlc kaže...
markoBT kaže...

 MAN B&W S80ME-C8.2-TII je najučinkovitiji toplinski motor ikad napravljen (stupanj iskorištenja 0.544 ili ti 54,4% enrgije goriva pretvori u mehanički rad). Radi se o 6-cilindričnom dvotaktnom sporohodnom dizel motiru.  

Uspoređuješ masivni sporohodni dizel kod kojeg masa i složenost popratnih uređaja za podmazivanje nije kritična i lagani visokoturažni benzinac kod kojeg je svaki gram bitan...

Ništa ja ne uspoređujem. Samo iznosim činjenice. A činjenica je da je dvotaktni motor otprile 50% lakši od, jednko snažnog, četverotaktnog. Činjenica je da je i jednostavniji. Činjenica je da ima bolji okretni moment. Problem dvotaktnog motora (podmazivanje) više i nije takv problem. Ostaje još samo buka. Tu 2T daleko nadmašuje 4T, ali izbleda da je to za F1 poželjna karakteristika. 

 

S druge strane 4T ima boji stupanj iskorištenja. Ali samo toplinski. Kad se uračuna i mehanićki dio onda su li-la, a možda bi 2T bio i bolji.

42
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 20:22 (markoBT).
7 godina
online
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim

@Bur33k

Ili barem onim Stihlovim dozatorom 

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 20:21 (fer-de-lance).
9 godina
offline
Re: Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim
@fer-de-lance

Evo timovi se pripremaju uz vrhunski simulator miješanja ulja i goriva "Jalopy" 😂
SSD koliko si mi života uštedio...
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 20:29 (Bur33k).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice