Boeing 777X obavio prvi let

poruka: 27
|
čitano: 7.129
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Boeing 777X obavio prvi let".
16 godina
odjavljen
offline
Boeing 777X obavio prvi let

Bas lijepo izgleda

Freak Show Inc.
 
4 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let

hmmm, ali te njihove podvarijante mi ne ulijevaju povjerenje (khm, khm 737 Max)...

 

sve se svodi da se smanji trošak aviokompanijama, među ostalim i certifikacija pilota, jer ako leti na 777, može i na 777x ili 777-9....

 

Airbusi su mi draži...

 

Ju je je? Je ju je!
Poruka je uređivana zadnji put ned 26.1.2020 15:33 (Stric_Jura).
16 godina
offline
Boeing 777X obavio prvi let

Meni je fascinantna veličina novog GE9x motora.

Dole je slika sa testiranja na 747 (čisto da se dobije dojam veličine u odnosu na stare motore).

Promjer motora je 3.7m, dok je za usporedu kabina u A320 siroka "svega" 3.4m ..

 

Btw iako cijenim napredak, nema ljepšeg od letenja u old school quad jetu mastodontu tipa 747 ili A340, šteta kaj njihova era završava..

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put ned 26.1.2020 16:29 (nixass).
Moj PC  
7 0 hvala 1
9 godina
neaktivan
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let

Motori su toliko veliki jer je idealna veličina turbofen motora oko 3.9-4m. Veći od toga i stvarali bi preveliki otpor zraku, dok manji motori uzrokuju neefikasnost jer malo zraka moraju ubrzavati na jako velike brzine da stvore potreban potisak.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
Šteta tim više što ovi novi avioni predstavljaju eru motiviranu najviše uštedama. 747 i A380 su mi definitivno ugodniji za let, još kad bih mogao u business klasu 🙃
The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
8 godina
offline
Boeing 777X obavio prvi let

Ako netko iskusan zna, zašto putnički avioni nemaju iza padobran koji bi pomogao u kritičnim situacijama, recimo ako otkažu motori ili nema goriva pa da avion ne slijeti prevelikom brzinom.

 

Ovako https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/Space_Shuttle_Endeavour_landing.jpg

 

 

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
T700 kaže...

Ako netko iskusan zna, zašto putnički avioni nemaju iza padobran koji bi pomogao u kritičnim situacijama, recimo ako otkažu motori ili nema goriva pa da avion ne slijeti prevelikom brzinom.

 

Ovako https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/Space_Shuttle_Endeavour_landing.jpg

Ne znam odakle ti je palo to sad napamet, to je stvarno nešto što se vrlo rijetko događa, gotovo nikad.

 

Shuttle ima padobran iz specifičnih razloga. Bio je dizajniran tako da je prednji stajni trap bio slabiji i niži nego što bi bilo zadovoljavajuće pa su iza nadodali padobran da ga malo uspore i umanje udar na prednjem dijelu pri slijetanju. Putnički avioni imaju puno više kotača i puno veću kočionu snagu nego što ju je imao Shuttle da bi takav padobran bio i priblično potreban.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
16 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
T700 kaže...

Ako netko iskusan zna, zašto putnički avioni nemaju iza padobran koji bi pomogao u kritičnim situacijama, recimo ako otkažu motori ili nema goriva pa da avion ne slijeti prevelikom brzinom.

 

Ovako https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/Space_Shuttle_Endeavour_landing.jpg

 

 

 Ako motori i otkažu avion još uvijek ima stotinjak kilometara, ovisno o glide ratio, kao jedrilica.

Struje iz generatora za osnovne radnje ima dovoljno, pa i za slijetanje.

Zapravo ne znam kaj bi padobran uopće koristio, pa kad avion pada ne pada okomito ko u crtiću, padobran samo komplicira sve skupa.

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
14 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
Dead kaže...
Stric_Jura kaže...

hmmm, ali te njihove podvarijante mi ne ulijevaju povjerenje (khm, khm 737 Max)...

 

sve se svodi da se smanji trošak aviokompanijama, među ostalim i certifikacija pilota, jer ako leti na 777, može i na 777x ili 777-9....

 

Airbusi su mi draži...

 

 Draži, u kom smislu? Boeing je osim 737 Max uglavnom proizvodio dobre avione, a sad sam uvjeren da će zbog rigoroznih kontrola svaki sljedeći bit besprijekoran.

 a do sada nisu bile rigorozne provjere? na zdravlje...

 

pohlepa i kretenizam gdje se strojarski problemi rješavaju softverski,  to je uzrok sranja oko 737 Max...

 

i dalje više volim Airbuse osobito ove neo serije, s tišim i ekonomičnijim motorima...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
JozoBozo121 kaže...
T700 kaže...

Ako netko iskusan zna, zašto putnički avioni nemaju iza padobran koji bi pomogao u kritičnim situacijama, recimo ako otkažu motori ili nema goriva pa da avion ne slijeti prevelikom brzinom.

 

Ovako https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/Space_Shuttle_Endeavour_landing.jpg

Ne znam odakle ti je palo to sad napamet, to je stvarno nešto što se vrlo rijetko događa, gotovo nikad.

 

Shuttle ima padobran iz specifičnih razloga. Bio je dizajniran tako da je prednji stajni trap bio slabiji i niži nego što bi bilo zadovoljavajuće pa su iza nadodali padobran da ga malo uspore i umanje udar na prednjem dijelu pri slijetanju. Putnički avioni imaju puno više kotača i puno veću kočionu snagu nego što ju je imao Shuttle da bi takav padobran bio i priblično potreban.

 Gledao film evo primjerice Left Behind, nije bilo dosta piste.  Ima filmova u kojim su oni prisiljeni slijetjeti na zelenu površinu, pa zar nebi padobran pomogao da ne udare u zemlju prevelikom brzinom ?

 

16 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
Dead kaže...
Stric_Jura kaže...

 a do sada nisu bile rigorozne provjere? na zdravlje...

 

 Očigledno nisu kad je dato zeleno sumnjivom MCAS softveru. Na zdravlje.

Boeing je doslovno sam sebi dao zeleno svjetlo za 737 MAX.

FAA je bila tolko nebitna u cijeloj priči da su ostali regulatori rekli da nova FAA odluka/certifikat neće biti slijepo provedeni i u ostatku svijeta.

 

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
nixass kaže...

Meni je fascinantna veličina novog GE9x motora.

Dole je slika sa testiranja na 747 (čisto da se dobije dojam veličine u odnosu na stare motore).

Promjer motora je 3.7m, dok je za usporedu kabina u A320 siroka "svega" 3.4m ..

 

Stvarno na 747 GE9x izgleda kao Photoshopiran :)

Orgoman je.

7 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
Sto se 737-max tice kad vec pricamo o njemu, glavni problem je sto su 737 seriji svakom iteracijom samo nadogradjivali i modificirali prijasnji dizajn. Nisu ga dizajnirali od 0.

A sto se 777 tice, meni su oni kud i kamo udobniji od 787. Nadam se da se to novom iteracijom nece mijenjati. Airbus A350 mi je isto dosta udoban, udobniji od 787.
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Boeing 777X obavio prvi let
Ono što se tiče padobrana za kočenje mogu reći ovo: vojni avioni nekoć su kočili izbacivanjem padobrana. To je činio i prvi ruski putnički zrakoplov, Tupoljev, koji je bio razvijen od bombardera. No danas postoje jednostavnija tehnička rješenja. Putnički avioni koče zakrilcima i motorima, a vojni - na nosačima aviona - sustavom kuka i užeta. Dodati još jedan sustav, rezervni, za kočenje na putničke avione bilo bi skupo i nepraktično. Jednostavnije je produžiti pistu a ispred nje ostaviti mnogo prostora slobodnog od kuća i drveća.
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
danen kaže...
Ono što se tiče padobrana za kočenje mogu reći ovo: vojni avioni nekoć su kočili izbacivanjem padobrana. To je činio i prvi ruski putnički zrakoplov, Tupoljev, koji je bio razvijen od bombardera. No danas postoje jednostavnija tehnička rješenja. Putnički avioni koče zakrilcima i motorima, a vojni - na nosačima aviona - sustavom kuka i užeta. Dodati još jedan sustav, rezervni, za kočenje na putničke avione bilo bi skupo i nepraktično. Jednostavnije je produžiti pistu a ispred nje ostaviti mnogo prostora slobodnog od kuća i drveća.

Nikakvog smisla nema ni jedno ni drugo. Zrakoplovi ionako koče s više sustava (kočnice i po potrebi motori), produženje pista je ekstremno skupo i nepotrebno.

Padobran je efikasan na manjim zrakoplovima koji slijeću većom brzinom (neki vojni, zato i nemaju svi).

14 godina
offline
Boeing 777X obavio prvi let

ma bilo je ideja da se naprave moduli za putnike u smislu da se podijeli putnička kabina u odjeljke koji bi se mogli zatvoriti i izbaciti iz trupa aviona, pa spustiti padobranom(ima)...

 

dakle za havarije iznad 2000 m (to je imislim bila granica)

 

ali sve je stvar težine...

 

a ionako najkritičnije je polijetanje, zatim slijetanje...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Boeing 777X obavio prvi let
Ima mnogo ideja kako spasiti putnike u slučaju zrakoplovne nesreće. Meni je najdraža ideja bila da se avionsko gorivo pomiješa s nekim gelatorom koji pokazuje pojavu tiksotropije. Da budem jasniji, u kerozinu bi bila otopljena tvar koja bi ga u slučaju udara pretvorila u gel - tvari nalik želatini. Taj se gel ne bi mogao raspršiti zrakom i s njime stvoriti zapaljivu (eksplozivnu) smjesu, nego bi gorio poput ulja.
 
8 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
Ako problem imaju avioni u filmovima, onda se u filmovima može dodati padobran bez problema. A i produžiti pista, izbetonirati Grand Canyon, što već treba.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
Poruka je uređivana zadnji put pon 27.1.2020 13:36 (Visak).
12 godina
neaktivan
offline
Boeing 777X obavio prvi let

Taj strah od letenja i padobrana je stvarno neosnovan. Avionske nesrece su toliko rijetke da je veca opasnost hodati po Zagrebu ispod starih fasada nego biti u avionu.

 
4 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
Stric_Jura kaže...

ma bilo je ideja da se naprave moduli za putnike u smislu da se podijeli putnička kabina u odjeljke koji bi se mogli zatvoriti i izbaciti iz trupa aviona, pa spustiti padobranom(ima)...

 

 Ta ideja mi se nekako čini kao najučinkovitija, vjerojatno je skupa izvedba pa im se ne da. 

zoki.zlikowski kaže...

Taj strah od letenja i padobrana je stvarno neosnovan. Avionske nesrece su toliko rijetke da je veca opasnost hodati po Zagrebu ispod starih fasada nego biti u avionu.

 Obitelji žrtava se ne bi baš složile s tom konstatacijom.

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas, nemamo sreće
16 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
Anđeo bez falinge kaže...

Taj strah od letenja i padobrana je stvarno neosnovan. Avionske nesrece su toliko rijetke da je veca opasnost hodati po Zagrebu ispod starih fasada nego biti u avionu.

 Obitelji žrtava se ne bi baš složile s tom konstatacijom.

obiteljima zrtava se avionske nesrece dogadjaju cesce?

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put pon 27.1.2020 15:02 (nixass).
15 godina
offline
Boeing 777X obavio prvi let

na vrhovima krila je malo skučeno al ajde. možda ima više mjesta u prostoru za kotače. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
nixass kaže...
Anđeo bez falinge kaže...

Taj strah od letenja i padobrana je stvarno neosnovan. Avionske nesrece su toliko rijetke da je veca opasnost hodati po Zagrebu ispod starih fasada nego biti u avionu.

 Obitelji žrtava se ne bi baš složile s tom konstatacijom.

obiteljima zrtava se avionske nesrece dogadjaju cesce?

Koliko velik i direktan utjecaj na smanjenje broja nesreca sa smrtnim slucajem ima avionski prijevoz pokazalo se 2001. kad su stanovnici New Yorka, iz straha od avionskih nesreca, povecali putovanja autom i time uzrokovali vise automobilskih nesreca.

 

https://www.mpg.de/6347636/terrorism_traffic-accidents-USA

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
6 godina
protjeran
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
nixass kaže...

obiteljima zrtava se avionske nesrece dogadjaju cesce?

 Bez veze....

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas, nemamo sreće
9 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
nixass kaže...
Anđeo bez falinge kaže...

Taj strah od letenja i padobrana je stvarno neosnovan. Avionske nesrece su toliko rijetke da je veca opasnost hodati po Zagrebu ispod starih fasada nego biti u avionu.

 Obitelji žrtava se ne bi baš složile s tom konstatacijom.

obiteljima zrtava se avionske nesrece dogadjaju cesce?

 Statistika je neumoljiva.

11 godina
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
Anđeo bez falinge kaže...
Stric_Jura kaže...

ma bilo je ideja da se naprave moduli za putnike u smislu da se podijeli putnička kabina u odjeljke koji bi se mogli zatvoriti i izbaciti iz trupa aviona, pa spustiti padobranom(ima)...

 

 Ta ideja mi se nekako čini kao najučinkovitija, vjerojatno je skupa izvedba pa im se ne da. 

zoki.zlikowski kaže...

Taj strah od letenja i padobrana je stvarno neosnovan. Avionske nesrece su toliko rijetke da je veca opasnost hodati po Zagrebu ispod starih fasada nego biti u avionu.

 Obitelji žrtava se ne bi baš složile s tom konstatacijom.

Obitelji žrtava zagrebačkih fasada bi se složile.

 

p.s.

 

Baš bi bilo zanimljivo saznat koliko je, u zadnjih 10 godina, Zagrepčana poginulo u avionskim nesrećama, a koliko od fasada (u Zagrebu, smrt od fasade izvan Zagreba se ne računa).

42
Poruka je uređivana zadnji put pon 27.1.2020 21:48 (markoBT).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Boeing 777X obavio prvi let
markoBT kaže...
zoki.zlikowski kaže...

Taj strah od letenja i padobrana je stvarno neosnovan. Avionske nesrece su toliko rijetke da je veca opasnost hodati po Zagrebu ispod starih fasada nego biti u avionu.

 Obitelji žrtava se ne bi baš složile s tom konstatacijom.

Obitelji žrtava zagrebačkih fasada bi se složile.

 

p.s.

 

Baš bi bilo zanimljivo saznat koliko je, u zadnjih 10 godina, Zagrepčana poginulo u avionskim nesrećama, a koliko od fasada (u Zagrebu, smrt od fasade izvan Zagreba se ne računa).

Koliko ja znam, nikad niti jedan Zagrepcan nije poginuo u avionskoj nesreci. Neka me netko ispravi, ali mislim da nije nikad. Cak i ona nesreca iznad Vrbovca prije 44 godine nije, osim posade, imala niti jednog jugoslavenskog drzavljana. Posada je bila slovenska.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice