Australija dobila najveću bateriju na svijetu u re

poruka: 30
|
čitano: 8.686
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Australija dobila najveću bateriju na svijetu u re".
8 godina
offline
Australija dobila najveću bateriju na svijetu u re

sigurno lažu, ne može Tesla ništa napraviti

Ja rekoh
Moj PC  
8 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu

Jebi ga, trebalo je negdje monetizirati višak baterija predviđen za sve one Modele 3 koje nije uspio proizvesti obećanim tempom...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
offline
Australija dobila najveću bateriju na svijetu u re

a fontane? 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
7 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Celije su samsungove za ovaj projekt. Cak i da nisu, celije nisu iste za storage i za aute.
15 godina
odjavljen
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Obećao nešto što nije mogao ispuniti, pa bilo jeftinije kupiti od Samsunga nego platiti penale ili je u startu plan bio samo zapakirati i preprodati tuđe?
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Ajar kaže...

a fontane? 

 Bit će fontana koliko hoćeš kad se taj litij malo podgrije 

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
12 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
MrBlc kaže...
Obećao nešto što nije mogao ispuniti, pa bilo jeftinije kupiti od Samsunga nego platiti penale ili je u startu plan bio samo zapakirati i preprodati tuđe?

Celije su uvijek tudje. Tesla ne proizvodi celije.

 

Plan je sigurno od pocetka bio napraviti to sa Samsungom. Mozda jesu slizani s Panasonicom u Gigafactoryu, ali svatko pametan ce raditi i s drugima. Slicno kao i s lansiranjima, SpaceX mozda je najjeftiniji, ali nijedan operater nece pustiti da sve ode SpaceXu nego ce uvijek kupovati lansiranja i od drugih, dizajnirati satelite da su kompatibilni s vise adaptera itd. Za upgrade prvog Roadstera su pak uzeli LG Chemove celije.

 

Inace, celija je prilicno bazicna stvar, commodity, prave stvari dolaze kasnije u proizvodnji, tak da se ni priblizno ne radi u zapakiravanju tudjeg. Otprilike kao da kazes da slasticarnica prepakirava tudje brasno pa sad gledas jel brasno od Granolia ili Podravke.

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.11.2017 8:28 (F10EXX).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu

Ček, ček, ček, pa ko tu koga? Tesla ne proizodi čelije, već samo pakira tuđe u gotov proizvod?

 

Na drugoj temi slušamo Muskove Svjedoke kako propovijedaju sigurnost Teslinih čelija (samih čelija, ne samo kompletnih baterija), kako pričaju o tome kako će Teslina tvornica spustiti cijenu baterija (kako ako ne proizvodi čelije)... Dakle, Teslina tvornica će spustiti cijenu povećanjem potražnje? Pa to ne bi izjavio ni prosječni hrvatski saborski zastupnik!

 

P.S. Jedna zanimljivost na koju sam naišao: u 2016. je više kapaciteta Li-ion baterija bilo ugrađeno u električne autobuse nego u električne aute. O autobusima se uopće ne priča. 2019. kad Tesla najavi svoj autobus, to će valjda biti inovacija...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
12 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Ma htio je bandinjo uzet Muskove bakterije, al im je (nekak) transport bio preskup.Stoga su gracki oci odlučili naručit par šlepera Ikeinih AAA / AA punjivih bakterija za svoje fontane. Obećali su nam višestruku uštedu u potrošnji i to na godišnjoj razini. 🤡🤥
12 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
MrBlc kaže...

Ček, ček, ček, pa ko tu koga? Tesla ne proizodi čelije, već samo pakira tuđe u gotov proizvod?

 

Na drugoj temi slušamo Muskove Svjedoke kako propovijedaju sigurnost Teslinih čelija (samih čelija, ne samo kompletnih baterija), kako pričaju o tome kako će Teslina tvornica spustiti cijenu baterija (kako ako ne proizvodi čelije)... Dakle, Teslina tvornica će spustiti cijenu povećanjem potražnje? Pa to ne bi izjavio ni prosječni hrvatski saborski zastupnik!

 

P.S. Jedna zanimljivost na koju sam naišao: u 2016. je više kapaciteta Li-ion baterija bilo ugrađeno u električne autobuse nego u električne aute. O autobusima se uopće ne priča. 2019. kad Tesla najavi svoj autobus, to će valjda biti inovacija...

Za originalni Roadster, model S i X uvozi Panasonicove celije i moduli i baterije se slazu u Fremontu. Za Model 3, Powerwall i Powerpack celije proizvodi opet Panasonic u Gigafactoryu u Sparksu, gdje se i slazu moduli pa onda baterije i storage proizvodi. To im je joint venture. Za obnovu Roadsterovih baterija je koristena LG Chemova celija, za ovaj Powerpack projekt su koristene Samsung celije.

 

Gigafactory bi trebao spustiti cijenu i celija i kompletnih baterija, ali tamo Panasonic radi celije. Spustiti ce cijenu vertikalnom integracijom, lokalizacijom proizvodnje i kolicinom. Nije celija ni priblizno jedini faktor u cijeni finalne baterije, a dok je u celijama glavnina cijena materijala, u inkrementalnoj cijeni modula i baterija nije ni priblizno. Recimo za Chevrolet Bolt, cijena na razini celije je 145 $/kWh (LGeve prismatic), a cijena packa je 210 $/kWh. Ugl, proizvodnja packova je sve samo ne pakiranje u ambalazu.

 

Nisu sve Li-ion celije jednake. U Roadsteru su bile LiCo celije, S i X su NCA celije, u modelu 3 su NMC celije. U busevima trenutno vodi Kina s daleko najvise proizvodnje, a oni u ogromnom postotku, ili cak iskljucivo, koriste LFP celije, koje su manje i trajnosti i gustoce energije od svih ovih. Prednost im je sto ne koriste kobalt, za razliku od LiCo, NCA i NMC celija. No nisu 'zadnji krik' tehnike ko ove dvije.

Proterra npr. u svojim busevima npr koristi Li-titanate baterije (SCiB) koje jesu manje gustoce energije, manju voltazu imaju, ali zato traju gotovo 10,000 ciklusa, i to je za komercijalu tradeoff koji su odabrali.

 

Imas bas neki otrovan stav prema Tesli, malo cudno.... 

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.11.2017 10:43 (F10EXX).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu

Niti sam rekao da je proizvodnja packova samo slaganje niti sam rekao da je čelija jedini faktor u cijeni, ali 70% (u primjeru Bolt-a) baš i nije malo, što znači da realno možeš smanjenjem ostalih troškova ostvariti uštedu od 10 - 15 %.

 

Moj otrovan stav nije usmjeren prema Tesli, već prema Muskovim nastupima, spinovima, obećanjima i odgodama, te posebno prema njegovim apostolima koji sve to gledaju kroz ružićaste naočale i proglašavaju svih koji se s njima ne slažu hejterima.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
12 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
MrBlc kaže...

Niti sam rekao da je proizvodnja packova samo slaganje niti sam rekao da je čelija jedini faktor u cijeni, ali 70% (u primjeru Bolt-a) baš i nije malo, što znači da realno možeš smanjenjem ostalih troškova ostvariti uštedu od 10 - 15 %.

 

Moj otrovan stav nije usmjeren prema Tesli, već prema Muskovim nastupima, spinovima, obećanjima i odgodama, te posebno prema njegovim apostolima koji sve to gledaju kroz ružićaste naočale i proglašavaju svih koji se s njima ne slažu hejterima.

 Pa ok, ali nigdje ne proizlazi da ce se usteda u Gigafactoryu ostvariti jedino u modulima i baterijama vec i u celijama. Najveci dio ustede trebao doci od velicine tvornice i velikih kolicina, a to se odnosi i na celije i na kasnije faze, tako da ovih 70% odnosno trenutni apsolutni iznos nije fiksan.

 

 

 

8 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Crni, meni se čini da okrećeš pilu naopako. Kad god se spomene Tesla i musk koji je njegova personalizacija ovdje se pojavi gomila ljudi s negativnim komentarima te se ubrzo ispostavi, kada ih malo uvučeš u raspravu, da su krajnje neinformirani. I kad polako korak po korak argumentiraš te nebuloze, onda si apologet koji nekritički hvali teslu i vlasnika mu, a zapravo se radi o vrlo jednostavnoj slabosti karaktera - nesposobnosti prihvaćanja i obrade suprotnih argumenata. Upravo si sam to sada potvrdio - umjesto rasprave o raznim aspektima elektrifikacije osobnog transporta sto je tema koja nas iz hr osobno ne dira ni na koji način i neće još neko vrijeme, ti osobno imaš nešto protiv ljudi koji ne dijele tvoje mišljenje. Mislim da si dovoljno inteligentan i dovoljno star da možeš prihvatiti to kao argumentiranu kritiku, prihvatiti da to ne koristi ničemu osim bildanju nepotrebno osjetljivog ega. Idemo bez uvreda i osobnih napada izmjenjivati mišljenja i podatke do kojih možemo doći. Ok?
Ja rekoh
15 godina
neaktivan
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Neki još nisu savladali da povećani obujam proizvodnje snižava cijene.

A glupi Australci nisu imali prave istraživačke novinare i pripadajuće forumaše, pa nisu svjesni kako ih je Musk smuljao.

Mislim, raditi dramu od kašnjenja proizvodnje, što se događa skoro svima, je bilo nategnuto, ali ovo spinanje i traženje dlake u jajetu bez ikakve osnove je smiješno. Možda se sutra ta tvornica uruši ili se otkrije prevara, ali s podacima kojima danas raspolažemo pljuvati po njoj je čisti hejt.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
7 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Povećanje proizvodnje snižava cijenu ako je ta komponenta usko grlo. Ako je repromaterijal ili sirovina usko grlo, onda diže cijenu.

Austrijance definitivno nije smuljao, ali ljude koji su uplatili svoju čekarinu da bi si osigurali prvenstvo za kupovinu modela 3 definitivno jesu, iako ne pravno - Musk se tu lijepo ogradio: lovu uzima, ne garantira ništa, a prvenstvo kupovine ti ne znači ništa ako Musk odluči resurse preusmjeriti u druge poslove.

Što se spinova tiče, iz dosad viđenog, jedini spinner je Musk, mogao bi promijeniti ime u Fidget.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
odjavljen
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Feudalac, nakon 20-ak stranica izvrtanja činjenica i traženja opravdanja, selektivne primjene best case scenarija kad to procjenama o elektrifikaciji prometa odgovara, te worst case scenarija za sve ostalo, podmetanja straw-mana svima koji su skeptični po pitanju prognoza o brzini elektrifikacije i proglašavanja istih smogoljubima, jednostavno više ne vidim potrebu za ponavljanjem jednih te istih, uporno ignoriranih argumenata, pa pribjegavam cinizmu.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
8 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
MrBlc kaže...
Feudalac, nakon 20-ak stranica izvrtanja činjenica i traženja opravdanja, selektivne primjene best case scenarija kad to procjenama o elektrifikaciji prometa odgovara, te worst case scenarija za sve ostalo, podmetanja straw-mana svima koji su skeptični po pitanju prognoza o brzini elektrifikacije i proglašavanja istih smogoljubima, jednostavno više ne vidim potrebu za ponavljanjem jednih te istih, uporno ignoriranih argumenata, pa pribjegavam cinizmu.

 Evo opet sljepilo. Sam si rekao da imaš otrovan stav prema Musku, a kad to netko nazove drugim imenom koje proizlazi iz te otrovnosti i ponašanja ti se ljutiš sto je konstatirano ono sto je očito pa onda hejtaš sve one koji ne hejtaju Muska zajedno s tobom. Teži slučaj, zbilja. Ti i slični ste počeli s tim da nema struje. Kad vam se kaže da cijela EU troši manje struje nego prije, a novi kapaciteti se stalno grade, onda je problem nešto drugo. Nitko ne ulaze u EV niti namjerava pa prezentiraš monstruozne brojke i onda kažu da je to samo PR stunt. Kad Tesla najavi, ulozi i pokrene proizvodnju baterija na skali koja je na razini Tesla = ostatak svijeta baterija uopće, onda ti izvuku najavu daimlera da će proizvoditi za red veličine manje baterija i to se smatra gotovom stvari, a Musk je i dalje muljator. I tako redom, bilo kakav argument ne uvažava širu sliku koju imaju ljudi koji ne vjeruju u teslu i Muska. 

Ja rekoh
15 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Feudalac kaže...
.. bilo kakav argument ne uvažava širu sliku koju imaju ljudi koji ne vjeruju u teslu i Muska. 

 -da. Svodi se na 'vjersku' temu. Svi ostali su nevjernici! :)

(isti kriterij primijeniti na obje strane..?)

- Musk = hype. Musk nisu činjenice, odnosno kad su u pitanju činjenice, tad je to lako argumentirati. npr, tesla-baterije su odvojen biz, zapravo to je (stvarni interes), smisao, patenti, ne sama proizvodnja lima, gume, baterije-auta.. pa i ovaj primjer, twitanjem, zajebancijom-opkladom u veliki biz, to je Musk, pokeraš, kojem često uspije ili bar ostavlja takav dojam. Pri tome je sam Musk nevažan (za konkretne proizvode, resurse, sirovine, proizvodnju..) ali je odličan biznismen, kao što je bandić the šerif i slika se s lopatama, u čarapama.. the šef, koji samo koristi svoju poziciju, pri tome, ne ulaže svoj novac, znanje, resurse, nego tuđi.. (ali i heype-manager je resurs, i to netko mora znati, netko ''the-šef''..).

 

Može li ova priča biti npr bez Muska? Može. Jednako je to mogao neki NN-JonDoe ugovoriti, bili bi isti rezultati, ali manji hype. Pri tome bi opet bile iste čelije u pitanju, isti biz.. čak isti bauštelci koji su lokalno slagali kontejnre ili isti fotograf koji je to uslikao za novine. Ali ne bi bila ova tema i to je the-musk, hype. Bez činjenica nego vjera, a to je također dio poslovne formule. Tak da, to mu priznam, ne priznam da je on taj koji rješava probleme, stvara čelije iz čistoh zraka, razbija atome.. ili razdvaja mora kao Mojsije.. :) no, tad me ne čudi talibanizam, vjersko vikanje umjesto argumenata-činjenica. Činjenice su što? Musk uletio u job, izveo-isporučio, uspio. Što je napravio a da to nije mogao npr Pero-Jozo-Stipe-Štef?.. Ideja, feeling za biz, the-ime/status, i to se broji i to je Musk, ali ne treba mu tad pripisivati nadnravna svojstva, srednji vijek je prošao. Gledajući, ovaj uspjeh (sama isporuka ugovorenog u roku, u pola roka!).. na što se svodi njegov uspjeh u ovoj priči? Poštar svaki dan isporuči pismo, pizzerija pizzu dok je vruća.. no big deal, ovo je big-deal jer je Musk. Što da nije isporučio u roku? Što da mu proizvođač nije mogao (bezveze, npr monsun-poplava/požar..) isporučiti čelije? Bi li tad bio loš? Ne bio bi isit Musk, ni prvi-zadnji job koji ne mora uspjeti iz objektivnih razloga. .. a ovako je nadnaravno biće? Odličan PR manager, to je Musk, the-ime.

 

Pri tome, ovo naše pisanje, neće imati baš nikakav utjecaj na Muska.. ali, kao svaki leptirov zamah, broji se, google skuplja i Musk je tad činjenica, neovisno o uvodnoj priči, što radi itd. Gangamstyle i hype.. sveti gral biznisa, patenti su cilj.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
8 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Ihush: Tesla patenti: https://www.tesla.com/blog/all-our-patent-are-belong-you

Obzirom da je
Giga jv s panasonicom, moguće je da tamo panasonic ima svoju riječ.

Heh, koliko vrijedi Musk i kako bi Tesla prošao da se on nije uključio? Teško pitanje, nemam siguran odgovor. Imam par informacija, recimo eldebert se žalio da se Musk previše miješa, tražio je izmjene vrata na roadsteru i još gomile drugih stvari koje su na kraju dovele do kašnjenja. Argumenti koji su dani za to su vrlo dobri, primjerice tvrdio je da ciljana klijentela za roadster ima određena očekivanja i navike iz klasičnih luksuznih vozila pa prema tome isti ne smiju izvoditi akrobacije da bi uopće sjeli unutra. Stalno naglašava da je cilj uključiti druge proizvođače u igru i pomaknuti potrošače s mjesta a da je jedini način za to stvoriti bolja vozila, znatno bolja i da će to pokrenuti mase. To jest Hype i to je gledajući siru sliku jako dobro promišljeno. Hoće li stvarno preživjeti lansiranje trojke, vrijeme će pokazati. Meni se čini da čovjek zna šta radi, wall street ga obožava...
Ja rekoh
15 godina
odjavljen
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Eto, čak si i moje otvoreno indirektno priznanje što me iritira uspio izokrenuti... Kakve argumente uopće dalje nuditi takvom sugovorniku!?
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
neaktivan
offline
Australija dobila najveću bateriju na svijetu u re

Tko mrzi Elona, još će manje voljeti njegovog brata koji je nabrijan na zdravu hranu.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
MrBlc kaže...
Eto, čak si i moje otvoreno indirektno priznanje što me iritira uspio izokrenuti... Kakve argumente uopće dalje nuditi takvom sugovorniku!?

 Pa tebe iritira sto frajer nije 100% uspjesan u roku u kojem je rekao nesto napraviti? Iritiraju te odgode i obecanja. Mislim sto na to reci? Ima tako tih koji nabrajaju Muskove odgode i obecanja, a da uopce ne razumiju o cemu pricaju. Npr, cesto prigovaranje ide na temu izmjenjivosti baterija u modelu S. I naravno, neznalica kad pogleda stvarno vidi da se pocelo sa pilotom, postojala je javna 'mjenjacnica' i onda je napustena. I evo kmecanja kao neispunjeno obecanje. Nitko da pogleda da se u stvari radi o tome da ju ljudi uopce nisu koristili, da su pozvali prvih 200 ljudi u pilot, da ih je koristilo 5, i svaki od njih samo jednom.

Pa sad model 3, kasni, jao, nije sve po planu na novoj proizvodnoj liniji neuhodanog proizvodjaca u proizvodnji toliko vozila. Smak svijeta, prevara, nesposobnost.  U dlaku identicna stvar se dogodila s modelom X, pa su ih samo par mjeseci kasnije proizvodili 500 tjedno, prije nego sto se to stabiliziralo na 1000 tjedno.

Ima toga jos sto nije vezano za Teslu. Npr, Falcon Heavy od prve najave kasni 4-5 godina. Etoga, MrBlc iritiran. Malo tko zna da je FH identificiran kao potreba kad je Falcon 9 lansirao 10 tona u LEO, a da je u medjuvremenu to naraslo na 22 tone. Da je prvi F9 u GTO mogao poslati 4.5 tone, a da sadasnji moze 8.3 tone. Svi sateliti su do cca 6, 6 i nesto tona, jer nitko nije debil da radi satelite koje mu moze lansirati samo DIV Heavy od pola milijarde dolara, nego gledaju da pasu u Arianne V ili Proton. I tu je naravno nestala hitnost sto se tice FH. Ali MrBlc je iritiran.

 

Frajer je uzeo jebenih 1000 dolara ljudima koji zele medju prvima kupiti auto. 2-3% cijene. Povratne. Ne zasto sto zele pomoci Tesli, nego jer su se u zadnjih 5 godina naucili sto im Tesla kao proizvodjac nudi, pa makar ne posjedovali neki Teslin auto. Za kamion uzima 5000 dolara, od cijene 150-200 tisuca. Opet, par posto. E al za Roadster Founder seriju uzima sve odmah. Ak oces bit sminker, to kosta, a i pokazujes kako nisi samo kupac, nego i podrzavatelj kompanije i tog modela. To je jedini slucaj gdje stvarno beskamatno kreditiras kompaniju. Ali si zato Founder :)

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.11.2017 9:07 (F10EXX).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu

Daj molim te, za svaku nađeš opravdanje, a ignoriraš očiti obrazac, doslovno se poslovanje svodi na pravilne cikluse:
- obeća nešto
- proizvodnja šteka
- poljuljano povjerenje investitora
- nova najava popraćena hypeom
- odjednom svi prijašnji problemi zaboravljeni.

Odustajanje od izmjena baterije niti ne spominjem jer je to, kako si i sam rekao, samo odgovor na tržište i kao takvo nije nikakav problem.

Tesla živi na hypeu kojeg Musk stvara jer se oko njega radi kult ličnosti. Neki to pravdaju tvrdnjom da Musk popularizira EV, međutim, ne popularizira ga Musk, već hype kojeg stvara, ali taj hype bi bio jednako efikasan, ako ne i efikasniji ako bi bio usmjeren na čitavo tržište. Prema medijima, čovjek bi zaključio da je EV Tesla i ništa više. Praktički se radi medijska mobilizacija jednog branda, a to nikad nije dobro za razvoj tržišta koje bez konkurencije teško ide naprijed, gotovo jednako kao i klasičan monopol.

 

P.S. mislio sam da je ovo napisao Feudalac, na mobitelu sam pa nisam dobro pročitao. U osnovi, odgovor i dalje stoji, samo što ti, za razliku od njega, očito nemaš uvod iz druge teme na kojoj smo se raspravljalo, pa ti ne možda falio kontekst.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
Poruka je uređivana zadnji put ned 26.11.2017 10:13 (MrBlc).
8 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Crni: poljuljano povjerenje investitora dok im je tržišna kapitalizacija veća od bilo koje auto kompanije u SAD-u? I to dok nisu niti jednu godinu u svojoj povijesti završili s dobiti? Zbilja to tvrdiš?
Ja rekoh
15 godina
odjavljen
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Upravo zahvaljujući Muskovim spinovima. Realno gledajući, radi se o high risk, high gain ulaganju, ali javno mnijenje, Muskovi nastupi i jahanje na zelenom valu održavaju interes investitora, dok s druge strane druge kompanije rade u tišini i postižu rezultate bez ovolike medijske pompe.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
8 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
MrBlc kaže...
Upravo zahvaljujući Muskovim spinovima. Realno gledajući, radi se o high risk, high gain ulaganju, ali javno mnijenje, Muskovi nastupi i jahanje na zelenom valu održavaju interes investitora, dok s druge strane druge kompanije rade u tišini i postižu rezultate bez ovolike medijske pompe.

 Rimac je također PR majstor; svi znaju za njega. Ostatak industrije ionako ne donosi ništa bolje; uglavnom nekakve kvazi strujaše tek toliko da ih imaju u ponudi. Kada bi VW objavio da će izbaciti passata na struju s dometom od 1000 km i ubrzanjem od 4 s do stotke po cijeni od 35000 vjeruj mi da bi se o tome jako puno pričalo, a tesla bi potonuo na burzi u roku keks. Probao sam e-golfa, razgovarao s vlasnikom koja ga ima već godinu dana. To je Dreck od E-auta. A inače cijenim VW.

Ja rekoh
15 godina
odjavljen
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu

Nemoj misliti da o Rimcu imam puno bolje mišljenje nego o Musku, a nemoj misliti ni da Musku imam toliko nisko mišljenje koliko ispada po mojim komentarima. Ja se nekom mogu čak i diviti, a da ga pritom kritiziram.

Zar je Musk najavio auto takvih karakteristika? Zar ga je isporučio?

Rimac barem ne laže sebe i druge već je svima jasno da radi skupu igračku za bogataše. Tesla za sad u ponudi ima isto to, ono što je trebalo biti za široke mase ne uspijeva proizvesti ni za m od mase.

Oprosti što se ja radije divim rezultatima nego najavama.

 

P.S. što se tiče konkretnog članka, na tome mu svaka čast, velik je to posao. Implikacije koje to ima na ostalo poslovanje bi još i zanemario da me nisi išao vući za jezik.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
Poruka je uređivana zadnji put ned 26.11.2017 22:06 (MrBlc).
16 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Feudalac kaže...

sigurno lažu, ne može Tesla ništa napraviti

 a to je panasonic. Ali musk se voli s tim busati.Nego, jedna zanimljivostL: naše zaostale komunjare su u doba tite i juge na velebitu složili reverzibilnu elektranu bez koje danas nebi mogle efikasno i iskoristivo raditi vjetrenjače i solari u priobalju - snaga 140 megawatta. Teslina najsuper baterijska je jel 100 mega.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
16 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
Feudalac kaže...
Crni: poljuljano povjerenje investitora dok im je tržišna kapitalizacija veća od bilo koje auto kompanije u SAD-u? I to dok nisu niti jednu godinu u svojoj povijesti završili s dobiti? Zbilja to tvrdiš?

https://techcrunch.com/2017/11/26/in-praise-of-teslas-bankruptcy/
 https://seekingalpha.com/article/4056331-tesla-bankruptcy-chances-increased-exponentially-capital-raise
http://nordic.businessinsider.com/this-finnish-billionaire-just-slammed-norways-electric-car-boom-and-thikns-tesla-is-going-down-tesla-is-heading-for-bankruptcy-2017-2/
https://investoralmanac.com/2017/05/21/tesla-over-hyped-lousy-company-destined-for-bankruptcy-vilas-capital/
https://www.vox.com/the-big-idea/2017/6/26/15872468/tesla-gm-ford-valuation-justifying-disruption
itditditd...
Dakle, nije tu sad samo mrblc hejter, postoje signali i navještai koje stručnjaci čitaju i govore da ne izgleda dobro. Tesla je trenutno nešto slično kao agrokor prije ovog rusvaja, kad se govorilo da je too big to fail. 
Musk balansira sa hajpanjem i ali musk nije novi jobs. Radi prerastreseno, troši velikim tempom, a vraćanje uloženog je upitno. Pazi, tesla je u financijskoj frci dok konkurencija gotovo ne postoji. Kako će biti kad stvarno mrcine VW, PSA, daimler, bmw, japanci i korejci krenu punom parom sa e-vozilima i pratećom industrijom?

Ja osobno nisam hejter, ali lik stvarno pretjeruje. Hyperloop, rakete za međugradske letove, električni auto na mars, boring company... ono, svako malo buba novu marketinšku blmbu, ali financije i realizacija... eto imaš tekstove pa pročitaj.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
8 godina
offline
Re: Australija dobila najveću bateriju na svijetu
overhaul kaže...

https://techcrunch.com/2017/11/26/in-praise-of-teslas-bankruptcy/
 https://seekingalpha.com/article/4056331-tesla-bankruptcy-chances-increased-exponentially-capital-raise
http://nordic.businessinsider.com/this-finnish-billionaire-just-slammed-norways-electric-car-boom-and-thikns-tesla-is-going-down-tesla-is-heading-for-bankruptcy-2017-2/
https://investoralmanac.com/2017/05/21/tesla-over-hyped-lousy-company-destined-for-bankruptcy-vilas-capital/
https://www.vox.com/the-big-idea/2017/6/26/15872468/tesla-gm-ford-valuation-justifying-disruption
itditditd...
Dakle, nije tu sad samo mrblc hejter, postoje signali i navještai koje stručnjaci čitaju i govore da ne izgleda dobro. Tesla je trenutno nešto slično kao agrokor prije ovog rusvaja, kad se govorilo da je too big to fail. 
Musk balansira sa hajpanjem i ali musk nije novi jobs. Radi prerastreseno, troši velikim tempom, a vraćanje uloženog je upitno. Pazi, tesla je u financijskoj frci dok konkurencija gotovo ne postoji. Kako će biti kad stvarno mrcine VW, PSA, daimler, bmw, japanci i korejci krenu punom parom sa e-vozilima i pratećom industrijom?

Ja osobno nisam hejter, ali lik stvarno pretjeruje. Hyperloop, rakete za međugradske letove, električni auto na mars, boring company... ono, svako malo buba novu marketinšku blmbu, ali financije i realizacija... eto imaš tekstove pa pročitaj.

 Čovjek je napisao da je povjerenje investitora poljuljano. Na stranu svi komentari i analize, od kojih ti je većina stara pola godine, dionica se dobro drži što znači da oni koji glasaju novcem i koji su jedini bitni, a ne člancima u raznim medijima, tesli vjeruju. I to je moja poanta. Porasli su 50% u zadnjih 365 dana, a i nakon objave rekordno velikih gubitaka u trećem kvartalu i odgode pune proizvodnje modela 3, nakon inicijalnog pada dionice ista već mjesec dana stoji i lagano oscilira prema gore. Naravno, sada sve ovisi o početku proizvodnje modela 3, bankrot je moguć

Ja rekoh
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice