Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine star re

poruka: 16
|
čitano: 22.407
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine star re".
2 godine
protjeran
offline
Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine star re

Nevjerovatno da je ta mala Cesna izdrzala u letu toliko sati bez zastoja i bez servisa. Kakav je motor bio nakon 240 000 km? Vjerovatno direktno za otpad.

 
0 0 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine sta
12 godina
offline
Re: Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine sta
kirat kaže...

Nevjerovatno da je ta mala Cesna izdrzala u letu toliko sati bez zastoja i bez servisa. Kakav je motor bio nakon 240 000 km? Vjerovatno direktno za otpad.

 Ne mora biti. Imaš primjere Volvo automobila koji su radili slična testiranja na 1 milijun km konstantne vožnje i to su odradili bez problema. Brodski motori isto tako rade po dva mjeseca ili više bez prestanka. 

Mislim da se više uništavaju sa kreni stani i kratkim vožnjama po gradu gdje se motor ili ne zagrije ili pregrije. 

vicious
15 godina
offline
Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine star re

pa dobro, ne valja uvijek cjepidalačiti. nešto se ipak srušilo. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
4 2 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Re: Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine sta

 Ne mora biti. Imaš primjere Volvo automobila koji su radili slična testiranja na 1 milijun km konstantne vožnje i to su odradili bez problema. Brodski motori isto tako rade po dva mjeseca ili više bez prestanka. 

Mislim da se više uništavaju sa kreni stani i kratkim vožnjama po gradu gdje se motor ili ne zagrije ili pregrije. 

 Postoje primjerci Volva koji su presli tu kilometrazu. To sigurno nije bilo iz jednog pokusaja. Gledao sam dokumentarac o tom Volvu i znam da su intervali zamjene ulja bili upolovljeni. Zivotni vijek auta/motora je ca 350 000 km. Taj podatak sam bas dobio od tipa iz Volva koji radi u razvoju.

 

Brodski motori su posebna prica i oni se vrte na jako niskim obrtajima. Narpravljeni su da mogu preci te udaljenost bez problema. Avionski i auto motori nisu.

 

Slazem se sa konstatacijom da najvece habanje motora je dok se motor ne zagrije. To se moze provjeriti koeficijentom trenja ulja pri razlicitim temperaturama. Ne slazem se da do pregrijavanja dolazi zbog nacina voznje. Dolazi zbog neispravnosti sistema hladjenja koji nema veze sa dugom ili kratkom voznjom. Jedini problem sa hladjenjem moze biti u slucaju vuce prikolice pri nagibu i pri visokim vanjskim temperaturama, a u tom slucaju duga a ne kratka voznja je problem.

 

@silvio3105, hvala na videu. Ko ga je pogledao mogao je vidjeti da je uradjen sistem za zamjenu ulja tokom leta. Let je morao da bude prekinut zbog karbonskih naslaga u motoru koji su oslabili motor toliko da je mogao samo odrzavati visinu aviona.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.8.2022 13:07 (kirat).
7 godina
protjeran
offline
Re: Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine sta
kirat kaže...

 Ne mora biti. Imaš primjere Volvo automobila koji su radili slična testiranja na 1 milijun km konstantne vožnje i to su odradili bez problema. Brodski motori isto tako rade po dva mjeseca ili više bez prestanka. 

Mislim da se više uništavaju sa kreni stani i kratkim vožnjama po gradu gdje se motor ili ne zagrije ili pregrije. 

 Postoje primjerci Volva koji su presli tu kilometrazu. To sigurno nije bilo iz jednog pokusaja. Gledao sam dokumentarac o tom Volvu i znam da su intervali zamjene ulja bili upolovljeni. Zivotni vijek auta/motora je ca 350 000 km. Taj podatak sam bas dobio od tipa iz Volva koji radi u razvoju.

 

Brodski motori su posebna prica i oni se vrte na jako niskim obrtajima. Narpravljeni su da mogu preci te udaljenost bez problema. Avionski i auto motori nisu.

 

Slazem se sa konstatacijom da najvece habanje motora je dok se motor ne zagrije. To se moze provjeriti koeficijentom trenja ulja pri razlicitim temperaturama. Ne slazem se da do pregrijavanja dolazi zbog nacina voznje. Dolazi zbog neispravnosti sistema hladjenja koji nema veze sa dugom ili kratkom voznjom. Jedini problem sa hladjenjem moze biti u slucaju vuce prikolice pri nagibu i pri visokim vanjskim temperaturama, a u tom slucaju duga a ne kratka voznja je problem.

 

@silvio3105, hvala na videu. Ko ga je pogledao mogao je vidjeti da je uradjen sistem za zamjenu ulja tokom leta. Let je morao da bude prekinut zbog karbonskih naslaga u motoru koji su oslabili motor toliko da je mogao samo odrzavati visinu aviona.

 

 

 evo kao neko iz aviotehnicke struke mogu ti rec da si u krivu za avio motore,pa cak i za ove male aivone poput cessne.

ali kao sto je vec neko gore rekao, motori najvise pate pri grijanju/hlađenju.

10 godina
offline
Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine star re

cekamo da drago kaze koju pametnu :)

 
2 0 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Re: Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine sta
@tvproniem, koliko ja znam, problem je ulje. Dalje, fino kaze u videu da je zbog problema starenja ulja ugradjen sistem za promkenu ulja tokom leta. Na kraju jos kaze da je motor toliko izgubio snagu da je vjerovatno trebalo uraditi generalku.
Hajde me sad molim te prosvijetli i reci mi da ulje moze da traje koliko zelis pa da zakljucimo svi mi pametnjakovici ovdje kako je promjena ulja jedna velika zavjera autoindustrije.
Avionska industrija ima vise standarde iz svima razumljivih razloga ali 240 000 km je ipak ogromna udaljenost za preci bez bez servisoranja. Ta Cesna sigurno ne bi presla ni pola od toga da nije imala sistem zamjene ulja u letu.
5 godina
offline
Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine star re

Leteći dron i srušio nisu baš najsretnija kombinacija u istoj rečenici za pozitivnu vijest 

 
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine sta
kirat kaže...
@tvproniem, koliko ja znam, problem je ulje. Dalje, fino kaze u videu da je zbog problema starenja ulja ugradjen sistem za promkenu ulja tokom leta. Na kraju jos kaze da je motor toliko izgubio snagu da je vjerovatno trebalo uraditi generalku.
Hajde me sad molim te prosvijetli i reci mi da ulje moze da traje koliko zelis pa da zakljucimo svi mi pametnjakovici ovdje kako je promjena ulja jedna velika zavjera autoindustrije.
Avionska industrija ima vise standarde iz svima razumljivih razloga ali 240 000 km je ipak ogromna udaljenost za preci bez bez servisoranja. Ta Cesna sigurno ne bi presla ni pola od toga da nije imala sistem zamjene ulja u letu.

 sa nekim tko prica o avionima i misli da se servisni intervali rade na temelju kilometara (milja) nema smisla ulazit u diskusiju. 

23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine sta
U mojoj vilici na bajku ulje se mijenja svakih 50 radnih sati.
Ista stvar je i s avionima. Radni sati, ne kilometri.
13 godina
offline
Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine star re

Pa opet možemo reći da je ovo rekorder među letjelicama koje za vrijeme leta nisu trebale nadopunjavanje sa zemlje ili zraka ili ljudsko održavanje, samo operater/pilot sa zemlje...  

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine star re

OVa dva u cesni nisu bas normalni

Dirty dosen
Moj PC  
5 0 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Re: Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine sta
@Tvpronlem, zaista ne vrijedi ulaziti u diskusiju s nekim ko ne vidi da je u pitanju let od ca 1500 sati i smatra da bilo koji motor sa unutrasnjim sagorijevanjem moze da radi toliko bez servisiranja.
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine sta
Ne govori to već da se ne gledaju km već radni sati.
12 godina
offline
Re: Airbusov vojni dron umalo srušio 63 godine sta
Pozdrav kirat,

To je bio test sa Volvom V40 ili S40 i staza je bila oval. Možda Nardo u Italiji. Vjerojatno ima video na YT o tome. Mislim da sam to gledao na DSFu. Bila je jedna dobra auto emisija. Motorvision ili nešto tako.

Vezano za kratku vožnju, u manualu moje Mazde CX 5 stoji da je bolje da pješačim umjesto da ju vozim na kratkim relacijama. Moj otac je na tim kratkim relacijama (gradska vožnja) uništio svaki auto. Prvenstveno zbog ne mijenjanja brzina, kočenja motorom i sl.
vicious
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice