ABECEDA FIZIKE #5: Skretanje s pravoga puta

poruka: 43
|
čitano: 10.283
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "ABECEDA FIZIKE #5: Skretanje s pravoga puta".
12 godina
offline
ABECEDA FIZIKE #5: Skretanje s pravoga puta

Mnoge davno naučene stvari uzimamo zdravo za gotovo, ali lijepo se vratiti osnovama. Hvala.

 
10 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: ABECEDA FIZIKE #5: Skretanje s pravoga puta
Odlicno napisano stivo kao i uvijek, pohvale autoru. Rasclaniti teoriju i objasniti na ovakav nacin nije lako. Uz ovakva pojasnjenja 4 matematike na faxu bi bile uzitak za slusati :)
Jos jednom pohvale autoru
Poruka je uređivana zadnji put ned 14.2.2021 11:51 (Svjeze_povrce).
 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
ABECEDA FIZIKE #5: Skretanje s pravoga puta

Fiziku sam volio u osnovnoj školi, imao sam super profesora koji je sa toliko strpljenja i na zabavne načine objašnjavao šturo gradivo iz udžbnika. U srednjoj školi sam je zamrzio. Na faksu se to nastavilo na prvoj godini i onda na drugoj godini dobijem profesora iz hidromehanike (znači čovjek ne predava fiziku, jer je inženjer) i opet je zavolim. Taj čovjek je veoma inteligentan i gubio bi živce kada bi mu studenti bili nezainteresirani kako nešto osnovno što svaki dan doživljavamo funkcionira i to bi vrlo često bila upravo fizika, ali on ne bi odustao i umjesto o fluidima pričao bi o tome zašto mjesec kruži oko zemlje 2 sata. 7 godina nakon toga, čitao sam autore poput Penrosea, Hawkinga, Feynmana i provodio dane na youtube-u kanalu PBS Spacetime-a i Antonova i krivo mi je što nisam završio fiziku. 

Obrazovni sustav je dobar samo koliko i ljudi koji rade u njemu. Po količini antivaksera i ravnozemljaša i sličnih na internetu, jasno je da je mnoge od njih sustav iznevjerio. Reče Musk neki dan kod Rogana, zamisli da većina ljudi na zemlji ode u STEM polje, gdje bi bili za 10-20 godina.