Moze odmah replika na naslov: nece donijeti.
5G će donijeti autonomnu vožnju u Hrvatsku za dvij
- poruka: 36
- |
- čitano: 10.544
- |
- moderatori:
vincimus
Recimo da nekim slucajnim događajem ovo zaživi. Evo ti taxija, dostave, tramvaja...
I uz to još par stotina tisuća ljudi na birou.
Recimo da nekim slucajnim događajem ovo zaživi. Evo ti taxija, dostave, tramvaja...
I uz to još par stotina tisuća ljudi na birou.
taman ljudi za ugostiteljski i gradevinski sektor gdje ih toliko fali :P
Recimo da nekim slucajnim događajem ovo zaživi. Evo ti taxija, dostave, tramvaja...
I uz to još par stotina tisuća ljudi na birou.
da, najbolje da prestanemo sa svim tehnoloskim inovacijama samo zato da ljudi imaju sta raditi
Recimo da nekim slucajnim događajem ovo zaživi. Evo ti taxija, dostave, tramvaja...
I uz to još par stotina tisuća ljudi na birou.
Gledaj to ovako, zabranimo kombajne i ostale poljoprivredne strojeve i eto zaposlenosti od 100%.
Prije je 90% ljudi radilo u poljoprivredi, a danas 2%. Koliko je to izgubljenih radnih mjesta...
Recimo da nekim slucajnim događajem ovo zaživi. Evo ti taxija, dostave, tramvaja...
I uz to još par stotina tisuća ljudi na birou.
da, najbolje da prestanemo sa svim tehnoloskim inovacijama samo zato da ljudi imaju sta raditi
Glavno da si ti sit.
Inovacije? Nakon plaćanja parkiranja SMS-om i naprasno ukinute aplikacije ZET check, nisam vidio ikakvu inovaciju u prometu. 5G će biti novo opravdanje za dizanje cijena usluga mobilnih operatera, a mi ćemo se i dalje gužvati u javnom prijevozu i prekrcanim prometnicama. Kakva autonomna vozila kada nemamo ni staze za bicikliste i pješake...
Recimo da nekim slucajnim događajem ovo zaživi. Evo ti taxija, dostave, tramvaja...
I uz to još par stotina tisuća ljudi na birou.
Gledaj to ovako, zabranimo kombajne i ostale poljoprivredne strojeve i eto zaposlenosti od 100%.
Prije je 90% ljudi radilo u poljoprivredi, a danas 2%. Koliko je to izgubljenih radnih mjesta...
Ti nisi primijetio da se ljudi vraćaju malim parcelama i na njima sade hranu za svoje potrebe? Za to im nije potreban kombajn, a često niti manji poljoprivedni strojevi. Do toga nas je dovelo siromaštvo, a ne nešto drugo.
Kombajn će ionako otići u staro željezo jer je uvozno brašno jeftinije od domaćeg, pa se pšenica sadi sve manje:
"U zadnjih četvrt stoljeća nikada manje poljoprivrednih površina nije bilo zasijano pšenicom! Tek 98.000 hektara, odnosno nešto više od 16 posto ukupno zasijanih površina prošle jeseni i ovoga proljeća je pod pšenicom. Više je razloga tome. Prije svega, pšenica već niz godina ima sve manju otkupnu cijenu. Nadalje, prerađivači, odnosno mlinsko-pekarska industrija, zahtijevaju sve kvalitetniju pšenicu. Istovremeno, dobar dio manjih poljoprivrednih proizvođača se oglušuje na takve tržišne zahtjeve, pa im pšenica nerijetko završava tek kao stočna hrana.
Zbog toga, ali i nekih drugih razloga, prerađivačka se industrija okrenula uvozu pšenice, ali i brašna, pa i gotovih mlinsko-pekarskih proizvoda."
https://www.privredni.hr/vijesti/2160-sve-vise-uljarica-a-sve-manje-zitarica
Recimo da nekim slucajnim događajem ovo zaživi. Evo ti taxija, dostave, tramvaja...
I uz to još par stotina tisuća ljudi na birou.
Izvadi glavu iz pijeska pa pogledaj napredni zapad (Njemačka, Amerika, Japan), nikad više tehnologije i nikad više potrebe za radnom snagom.
Autonomni sustav treba netko održavati. Ako će biti toliko napredan da će sam sebe održavati (a neće) onda još bolje. Ljudi se mogu baviti kreativnim radom i zabavom (razonodom), a roboti neka proizvode sve što je potrebno za svakodnevni život.
Ja nemam ništa protiv da robot kuha, usisava, kosi travu itd. a ja da sjedim u udobnoj fotelji i igram Doom. :) Dićeš bolje. Samo... neće to još barem 500 godina. :(
Obozavam ovakve odgovore:
Spin City je odgovor na suvremene potrebe urbanog čovjeka za mobilnošću, zato što je komplementaran postojećim oblicima javnog prijevoza te društveno i ekološki odgovorna alternativa vlasništvu nad osobnim vozilom.
Uz primjenu suvremene tehnologije, integrira principe ekonomije dijeljenja (sharing economy) i suvremene, zelene ekonomije. Pomoću pametnih rješenja, Spin Cityjevi korisnici koriste vozilo upravo onoliko koliko im je potrebno, a bez troškova njegova posjedovanja i održavanja. Tako sami korisnici pridonose racionalnom raspolaganju resursima, očuvanju okoliša i kvaliteti života u gradu.
Economy ovo ono, ali pola auta nije elektricni nego natankaj EUROSUPER^^ Pravila i cijene su me posebno odusevile tipa,
U Spin City vozilima pušenje je zabranjeno!
Svaki korisnik vozila za kojeg se utvrdi da je pušio unutar vozila bit će kažnjen novčanom naknadom.
Držanje cigarete izvan vozila za vrijeme vožnje, također se smatra puštenjem unutar vozila.
Trenutno nije moguće voziti kućne ljubimce u Spin City vozilima, osim uz pismeno dopuštenje.
U slučaju da razina baterije na električnom vozilu padne na razinu od 25% ili niže možeš pri završetku korištenja vozilo priključiti na punionicu za električna vozila te ćeš biti nagrađen sa 10 BONUS MINUTA. (u jbote 10min!!!)
Usluga radi samo u Zagrebu (samo neki djelovi), ako odes vanka auto te opomene^^ Ranit cu se, placas auto jos ne smijes pusit, imat psa, macku, aligatora unutra^^ Jedno od najgorih stvari je upravo to, sjednes u auto, a netko prije tebe zapalio unutra cigar i sada ti trebas poput psa kada ulazis u auto njusit da "cujes" jeli netko pusio unutra, zavrsis voznju naplate ti i onda ti kasnije opet naplate tj kao kaznu jer si ti pusio, a nisi^^ Mislim se, kako ce netko znati jesi pusio ili nisi... ne bi se cudio da imaju i kamere unutra i da te prate gpsom. I da, jednom das kreditnu uvijek je imaju, tako da kasnije mogu mogu naplacivati kako god oni hoce.
Kad vec spominju (u mrezi clanku) car charing trend kako raste u europi i usa, pa sto ne podijele kako je to tamo, a ne ovdje. Obrnuta situacija = Odes u zatvor i jos tebi drzava placa dnevnicu (obrnuta od platis auto, a ne smijes pola stvari radit).
Takvi od mene nikada ne dobiju karticu.
I sada će netko pitati: pa kako im plaćaš? Nikako. Ne koristim njihove usluge. Danas svatko traži karticu, podatke, ovo, ono... Kako da ne. Radije uzmem taksi.
Takvi od mene nikada ne dobiju karticu.
I sada će netko pitati: pa kako im plaćaš? Nikako. Ne koristim njihove usluge. Danas svatko traži karticu, podatke, ovo, ono... Kako da ne. Radije uzmem taksi.
Jedna od mnogih zalosnih stvari je ta da primaju samo karticu kao sredstvo za placanje, a govore buducnost ovo-ono, sto ne stave paypal, cash, uplata na banku za mjesecno/godisnje koristenje auta, smartphone naplatu (samsung/apply pay), kriptovalute itd, ali ne, drze te samo kreditne da mogu naplacivati sto god im padne na pamet, jer ako stave barem 1 drugi nacin placanja ne mogu ti nista. A da ti zaracunaju nesto drugo sto nisi koristio ti to moras platiti bio u pravu ili ne, pa se ti kasnije tuzi s njima zbog 200-500kn vece cijene i ovaki "startupi" dobivaju sponzore -.- Zalosno.
To nije za mene...
Auto kupujem i vozim ne samo iz potrebe vec i gusta; auto je clan obitelji :)
Radije bih se na magarcu vozio nego u ovome.
"U zadnjih četvrt stoljeća nikada manje poljoprivrednih površina nije bilo zasijano pšenicom! Tek 98.000 hektara, odnosno nešto više od 16 posto ukupno zasijanih površina prošle jeseni i ovoga proljeća je pod pšenicom. Više je razloga tome. Prije svega, pšenica već niz godina ima sve manju otkupnu cijenu. Nadalje, prerađivači, odnosno mlinsko-pekarska industrija, zahtijevaju sve kvalitetniju pšenicu. Istovremeno, dobar dio manjih poljoprivrednih proizvođača se oglušuje na takve tržišne zahtjeve, pa im pšenica nerijetko završava tek kao stočna hrana.
Ljudi sade ono što im se isplati. Pšenica je kultura oko koje ima najmanje posla (da malo karikiram: posiješ i onda dođeš s kombajnom za 3-9 mjeseci ovisno o sorti i podneblju i to je to) pa je takva i cijena. Problem naše poljoprivrede je valjda niska razina tehnološkog znanja jer po statistikama Mađari na istim kulturama imaju i po 3-4 puta veće prinose (po hektaru) nego naši poljoprivrednici.
Usluga radi samo u Zagrebu (samo neki djelovi), ako odes vanka auto te opomene^^ Ranit cu se, placas auto jos ne smijes pusit, imat psa, macku, aligatora unutra^^ Jedno od najgorih stvari je upravo to, sjednes u auto, a netko prije tebe zapalio unutra cigar i sada ti trebas poput psa kada ulazis u auto njusit da "cujes" jeli netko pusio unutra, zavrsis voznju naplate ti i onda ti kasnije opet naplate tj kao kaznu jer si ti pusio, a nisi^^ Mislim se, kako ce netko znati jesi pusio ili nisi... ne bi se cudio da imaju i kamere unutra i da te prate gpsom. I da, jednom das kreditnu uvijek je imaju, tako da kasnije mogu mogu naplacivati kako god oni hoce.
Zato je meni car sharing no-go. Pušači mi smetaju i na ulici ako su u krugu od 5 metara. Automobil koji svatko koristi je onaj prema kojemu se svatko ponaša kao prema tuđem, a znamo kako to izgleda. Za očekivati je prljavštinu, smrad, polomljeni interijer i slično. Koliko sam skužio cijena je dosta visoka i ne čini mi se isplativije od ubera ili taksija (gdje netko bar formalno brine o vozilu a ti sjedneš i voziš se bez odgovornosti i ograničenja). A to koga će kasnije teretiti je svakako siva zona, ne možeš nikad bit siguran da neće tebe. GPS tracking imaju sigurno, pa to ima svaki rentacar, koji također uzimaju kreditnu kao jamstvo u slučaju oštećenja ili prometnih kazni. Meni se car sharing kao ideja čini instrument za naplatiti više nego do sad, u budućnosti više nećeš moći biti vlasnik/jedini korisnik vozila nego ćeš car-sharing plaćat nekoliko puta više nego leasing. Priče o ekologiji i brizi za društvo su samo dobar izgovor.
Još nisu sredili 4G mrežu 🤥🤫, a već maštaju o nekakvom 5G.🧐🤬
Naša država doslovno živi od nameta. Tako da u RH namet nije kočenje već preživljavanje državnog budžeta.
Htio bih PDV na 10%, manje trošarine na gorivo tako da točimo za 6 kuna litra.
Autonomna vožnja je fantazija kod nas - čovječe pa obični automatici su fantazija kod nas. Ne znam koliki je uopće postotak automatika na tržištu.
Da, kako bismo još brže mogli primati na mobitel glupave reklame koje nam svi serviraju na Webu i u aplikacijama.
Ljudi sade ono što im se isplati. Pšenica je kultura oko koje ima najmanje posla (da malo karikiram: posiješ i onda dođeš s kombajnom za 3-9 mjeseci ovisno o sorti i podneblju i to je to) pa je takva i cijena. Problem naše poljoprivrede je valjda niska razina tehnološkog znanja jer po statistikama Mađari na istim kulturama imaju i po 3-4 puta veće prinose (po hektaru) nego naši poljoprivrednici.
Ima nešto u tome. Sve će srediti autonomni kombajni i roboti poljoprivrednici.
1. naravno da mi smetaju.
2. udaljenost između automobila i pješaka je obično znatno veća nego između dva pješaka, naročito ako recimo čekaš semafor na pješačkom prelazu.
3. da, baš zanimljivo: auspuhovi zagađivaju najjakije.
Još nisu sredili 4G mrežu 🤥🤫, a već maštaju o nekakvom 5G.🧐🤬
A reci, što ne valja s 4G mrežom? Ja sam stalno spojen na 4G i nikad nemam problema.
Bolje je rečeno da će 5G mreža omogućiti autonomne aute u Hrvatskoj, a koliko će ih se pojaviti je upitno.
A reci, što ne valja s 4G mrežom? Ja sam stalno spojen na 4G i nikad nemam problema.
Ako si iz grada onda shvacam ovu izjavu.
Moze odmah replika na naslov: nece donijeti.
Malo je reći da je dr. Dragan Petric optimist po ovom pitanju a i mnogim drugima. Često mu fali širi/realniji pogled na stvari.
.