56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

poruka: 34
|
čitano: 10.231
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros".
6 godina
offline
56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

stvaranje stakleničkih plinova iz zabave

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
1 44 hvala 0
11 godina
offline
56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

Ako 5G širi koronu, koliko li je tek širi 56G?

42
 
47 0 hvala 1
9 godina
offline
56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

Ne bi bio toliki požar da vozač nije prdnuo. Ne znam jel od straha...

 
3 8 hvala 0
14 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
HCMAA kaže...

stvaranje stakleničkih plinova iz zabave

 I ja sam dugo mislio da je formula samo zabava ali to je poligon za razvoj novih tehnologija koje kasnije ulaze u svijet običnih automobila kao npr. ABS kočnice, koje su nastale u formuli a kasnije se spustile do običnih automobila. Ima toga vjerovatno još dosta. Na svu sreću, vozač nije teže stradao, a iz toga se da naučiti nešto korisno za sigurnost vozača u takvim gadnim situacijama i to naučeno kasnije primjeniti na korist ostalih vozača ako uđu u takvu nevolju.

dolazim odmah - Godot
15 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
učo kaže...
HCMAA kaže...

stvaranje stakleničkih plinova iz zabave

 I ja sam dugo mislio da je formula samo zabava ali to je poligon za razvoj novih tehnologija koje kasnije ulaze u svijet običnih automobila kao npr. ABS kočnice, koje su nastale u formuli a kasnije se spustile do običnih automobila. Ima toga vjerovatno još dosta. Na svu sreću, vozač nije teže stradao, a iz toga se da naučiti nešto korisno za sigurnost vozača u takvim gadnim situacijama i to naučeno kasnije primjeniti na korist ostalih vozača ako uđu u takvu nevolju.

 u "običnim" autima nitko ne nosi ni kacigu a nekmoli posebna zaštitna odijela protiv roštiljanja (što ga je i izvuklo gotovo sirovog iz krematorija). jer puk, za razliku od vozača formula i takvih pizdarija, nije "investicija" nego stavka na jelovniku. i tak se dogodi "francuska kuhinja" (chauffeur et passagers frits).  ali zato imaš pojas da te dobro pritegne i spriječi bijeg u slučaju požara (frend mi je zbog toga izgorio u autu - nije se uspio otkopčati, nakon bočnog sudara i "spontanog" samozapaljenja pouzdanog njemačkog vozila) te svakako kaznu za nevezivanje. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pon 30.11.2020 12:57 (Ajar).
12 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
Fascinantno kako je izašo iz buktinje sa svega par opekotina i navodno napuknutim rebrom, više me fascinira kako je razvalio komadinu čelika,stvarno su čvrsti današnji bolidi.Što se tiče F1 tehnologije današnji su je automobili puni od robotiziranih auto. mjenjača, ESP,TC, ubrizgavanja ,aktivnog ovjesa ,karbon/kelvar okvira,sistem pred paljenja smjese...
 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
učo kaže...
HCMAA kaže...

stvaranje stakleničkih plinova iz zabave

 I ja sam dugo mislio da je formula samo zabava ali to je poligon za razvoj novih tehnologija koje kasnije ulaze u svijet običnih automobila kao npr. ABS kočnice, koje su nastale u formuli a kasnije se spustile do običnih automobila. Ima toga vjerovatno još dosta. Na svu sreću, vozač nije teže stradao, a iz toga se da naučiti nešto korisno za sigurnost vozača u takvim gadnim situacijama i to naučeno kasnije primjeniti na korist ostalih vozača ako uđu u takvu nevolju.

 
ABS je u svijet automobila došao iz avio industrije i iz vlakova. U kamionima i nekim autima puno prije F1

15 godina
odjavljen
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
HCMAA kaže...

stvaranje stakleničkih plinova iz zabave

Ironično, upravo tehnologije razvijene za potrebu utrki, su omogućile smanjivanje zagađenja u osobnim automobilima (iako im za utrke to nije bila primarna svrha).

 

Ajar kaže...

 u "običnim" autima nitko ne nosi ni kacigu a nekmoli posebna zaštitna odijela protiv roštiljanja (što ga je i izvuklo gotovo sirovog iz krematorija). jer puk, za razliku od vozača formula i takvih pizdarija, nije "investicija" nego stavka na jelovniku. i tak se dogodi "francuska kuhinja" (chauffeur et passagers frits). 

Možda se ne nosi kaciga i odjelo, ali mnogi aktivni i pasivni sustavi zaštite su adaptirani iz trkačih tehnologija.

 

Ajar kaže...

ali zato imaš pojas da te dobro pritegne i spriječi bijeg u slučaju požara (frend mi je zbog toga izgorio u autu - nije se uspio otkopčati, nakon bočnog sudara i "spontanog" samozapaljenja pouzdanog njemačkog vozila) te svakako kaznu za nevezivanje. 

Zato su ovakve stvari odlične: https://www.amazon.com/01-100-09-Original-Emergency-Keychain-Seatbelt/dp/B01G6C18EC/ref=sr_1_2?dchild=1&keywords=glass+breaker+keychain&qid=1606738333&sr=8-2

 

Otkloniš takvu opasnost, uz zadržavanje svih prednosti pojasa.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
HCMAA kaže...

stvaranje stakleničkih plinova iz zabave

 

56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

 

"mama, moram te zamoliti za veeeeeliku uslugu"

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

Dok sam gledao ovo u živom prenosu nisam mislio da je ovo mogao preživjeti (vjerovatno je to većini bila prva pomisao).

Apsolutno je nevjerovatno da je neko ko je pri brzini od 220 na sat doslovno prošao kroz čeličnu sigurnosnu ogradu u prednjoj polovici bolida, pretrpio ogromne sile prilikom naglog zaustavljanja i pritom zapaljen u ogromnu buktinju uspio uslovno rečeno odšetati iz svega toga relativno neozlijeđen.

 

Znači da još jednom ponovim svima koji još nisu uhvatili taj detalj, a i samom sebi jer ni ja još uvijek ne vjerujem šta sam vidio:

On je DOSLOVNO fizički vezan u prednjem dijelu bolida koji se prilikom udara odvojio od zadnjeg prošao KROZ čeličnu sigurnosnu ogradu visoku skoro metar i po, iskočio iz one olupine i ponovo preskočio ogradu u smijeru iz kojeg je došao nazad na stazu.

 

Lik treba da se moli kome god smatra da je potrebno pred svaki odlazak na spavanje do kraja života.

Poruka je uređivana zadnji put pon 30.11.2020 20:44 (Widowmaker).
 
22 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
učo kaže...

 I ja sam dugo mislio da je formula samo zabava ali to je poligon za razvoj novih tehnologija koje kasnije ulaze u svijet običnih automobila kao npr. ABS kočnice, koje su nastale u formuli a kasnije se spustile do običnih automobila. Ima toga vjerovatno još dosta. Na svu sreću, vozač nije teže stradao, a iz toga se da naučiti nešto korisno za sigurnost vozača u takvim gadnim situacijama i to naučeno kasnije primjeniti na korist ostalih vozača ako uđu u takvu nevolju.

 

Meni recimo pada odmah pada na pamet VTEC.

There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels. (Church of Emacs)
12 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
Widowmaker kaže...

Dok sam gledao ovo u živom prenosu nisam mislio da je ovo mogao preživjeti (vjerovatno je to većini bila prva pomisao).

Apsolutno je nevjerovatno da je neko ko je pri brzini od 220 na sat doslovno prošao kroz čeličnu sigurnosnu ogradu u prednjoj polovici bolida, pretrpio ogromne sile prilikom naglog zaustavljanja i pritom zapaljen u ogromnu buktinju uspio uslovo rečeno odšetati iz svega toga relativno neozlijeđen.

 

Znači da još jednom ponovim svima koji još nisu uhvatili taj detalj, a i samom sebi jer ni ja još uvijek ne vjerujem šta sam vidio:

On je DOSLOVNO fizički vezan u prednjem dijelu bolida koji se prilikom udara odvojio od zadnjeg prošao KROZ čeličnu sigurnosnu ogradu visoku skoro metar i po, iskočio iz one olupine i ponovo preskočio ogradu u smijeru iz kojeg je došao nazad na stazu.

 

Lik treba da se moli kome god smatra da je potrebno pred svaki odlazak na spavanje do kraja života.

Ni meni nije jasno kako je monocoock prošao kroz tu hrpu čelika, očito je bila dovoljna brzina pa je ponio hrpu energije, to ga je možda i spasilo.

Očito su kelvar i karbon tvrda kombinacija, to kaj je puko bolid na pola to je sa namjerom tako konstruirano.

 

10 godina
neaktivan
offline
56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

- Kako prodje onuda nesrico?
- Malo glavom, malo Bozijom rukom...

sve ti znas, ali nista ne kontas
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

Skrenuo naglo udesno i presjekao put bolidu s desne strane ko neka stara Kineskinja za volanom. I ovaj ga zakačio za stražnji kraj.  Drago mi je što je OK , ali kriv je sam za ovo 100%

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

56G! Kako je ostao pri svijesti?

Svi govore o čvrstoći bolida i to je OK, ali kad auto od tone brzinom od 220 km/h drmne u ogradu, onda se ta energija negdje mora rasuti. Raspao se bolid, monokok je ostao u komadu, ograda se raspala, ali još negdje se moralo tih 56G "isprazniti". Taman da ništa drugo nije bilo, samo taj udarac je dovoljan da čovjek umre. Stvarno nevjerojatno. Imao je sreće koliko je težak.

A skidam kapu FIA-i i Formuli1 na tome koliko su unaprijedili sigurnost. Prije samo 2 godine, prije haloa, čovjek ne bi preživio. 

Možda se sjećate kako je prošao Kubica u Kanadi prije desetak godina. Isto ga spasio monokok. 

A nesretni Senna je poginuo. Da je imao ovakav bolid, vjerojatno bi ne samo preživio, nego možda već sljedeći vikend vozio utrku.

Zato skidam kapu za sigurnost vozača. 

Life is jazz. Play it cool.
Moj PC  
6 0 hvala 0
13 godina
offline
56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

izgleda da Bianchi nije umro uzalud, ovdje je halo zaštita odradila svoje

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

Sila od 56 G u naglom zaustavljanju bi valjda napravila pljeskavicu od njega. Koliko ja znam 45 G je bila granica preživljavanja, ali možda i griješim?

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
Ajar kaže...
učo kaže...
HCMAA kaže...

stvaranje stakleničkih plinova iz zabave

 I ja sam dugo mislio da je formula samo zabava ali to je poligon za razvoj novih tehnologija koje kasnije ulaze u svijet običnih automobila kao npr. ABS kočnice, koje su nastale u formuli a kasnije se spustile do običnih automobila. Ima toga vjerovatno još dosta. Na svu sreću, vozač nije teže stradao, a iz toga se da naučiti nešto korisno za sigurnost vozača u takvim gadnim situacijama i to naučeno kasnije primjeniti na korist ostalih vozača ako uđu u takvu nevolju.

 u "običnim" autima nitko ne nosi ni kacigu a nekmoli posebna zaštitna odijela protiv roštiljanja (što ga je i izvuklo gotovo sirovog iz krematorija). jer puk, za razliku od vozača formula i takvih pizdarija, nije "investicija" nego stavka na jelovniku. i tak se dogodi "francuska kuhinja" (chauffeur et passagers frits).  ali zato imaš pojas da te dobro pritegne i spriječi bijeg u slučaju požara (frend mi je zbog toga izgorio u autu - nije se uspio otkopčati, nakon bočnog sudara i "spontanog" samozapaljenja pouzdanog njemačkog vozila) te svakako kaznu za nevezivanje. 

 

Zato je ovo dobra prilika za proučiti što se dogodilo pa se zapalio, te pokušati spriječiti to. Gledaš na krivi način.

15 godina
offline
56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain Gros

Gledao uživo i nakon poplave i ludila u Istanbul Parku, pa prije toga ludnica na stazi koja ne bi trebala ugostiti F1 u Toscani Bahrain donosi neviđeno:
Start, ponovljeni restart, pa leteći start i na kraju Stroll koji konačno da dođe do 3. mjesta otkazuje mu bolid i Ferrari dolazi do 1. pojena muči se sa Williamsom koje ove godine jedina ekipa koja nema niti jednog osvojenog poena.

A sada da se vratimo na čuveni udes. Ili dan kada se Romain Grosjean ponovo rodio.

Iz direktnog prijenosa nije se moglo vidjeti šta se zapravo dešava jer nakon explozije i vike komentatora, kamera nije ništa više prenosila vezano za samu scenu udesa sve do trenutka kada su izvukli Grosjeana tj. kada su mogli sa sigurnošću reći da je on ok... i onda opet poslije nisu ni vozačima prenosili šta se dsilo u pozadini jer tek kada su im pokazali mnogi su se poprilično prepali.

Pa onda prevrtanje još jednog onog Pink bolida..

I na kraju kada se sve zbroji i oduzme ove godine sam htio komentarisati da je F1 jedan od najsigurnijih sportova ali kao da mi je đavo servira udes. Doduše komentatori (neću reklamirati ovdje ničiju televiziju) su popriličnu viku digli, ali na kraju dana većina ljudi glasalo je da je Vozač dana: Romain Grosjean. Zasluženo.

Poslije sam gledao i post konferenciju Ross Brown je davao izjave.

Generalno: najzanimljivija sezona za mene ikada u F1. Sve sjeda ponovo na svoje mjesto i konačno kada vozač kao što je L. Hamilton ubjedljivo vodi fokus ide na vozače iil za 3. mjesto ili na sredini tabele tj. za 10. mjesto ili 1 bod.

Ahh.. da. Šlag na tortu je istrčavanje jednog redara pred kraj utrke.. još samo da se nije Racing point zapalio pri samoj utrci.. dobili smo utrku gdje Hamilton preživlajva na oguljenim gumama protiv lavovski nstrojenog Max Verstapena....

.. ali za manje od 7 dana idemo ponovo start u Bahrainu.. gdje ide utrka snage u cijepanja guma.

Još uvijek ne kontam zašto je pri dizajniranju ove staze (a bivše farme Deva) netko ubacio okgrade od čelika i metala.. dakle nigdje onih guma koje daju čar svakoj stazi.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
Macumba kaže...

56G! Kako je ostao pri svijesti?

Svi govore o čvrstoći bolida i to je OK, ali kad auto od tone brzinom od 220 km/h drmne u ogradu, onda se ta energija negdje mora rasuti. Raspao se bolid, monokok je ostao u komadu, ograda se raspala, ali još negdje se moralo tih 56G "isprazniti". Taman da ništa drugo nije bilo, samo taj udarac je dovoljan da čovjek umre. Stvarno nevjerojatno. Imao je sreće koliko je težak.

A skidam kapu FIA-i i Formuli1 na tome koliko su unaprijedili sigurnost. Prije samo 2 godine, prije haloa, čovjek ne bi preživio. 

Možda se sjećate kako je prošao Kubica u Kanadi prije desetak godina. Isto ga spasio monokok. 

A nesretni Senna je poginuo. Da je imao ovakav bolid, vjerojatno bi ne samo preživio, nego možda već sljedeći vikend vozio utrku.

Zato skidam kapu za sigurnost vozača. 

 

fear619 kaže...

izgleda da Bianchi nije umro uzalud, ovdje je halo zaštita odradila svoje

 

Nećemo to nikada saznati kako je ostao živ. I kako se sila morala negdje rasuti. Oreol ga je spasio to je nešto što je 100% sigugrno + uljetanje u vatru Medical tima, jer za razliku kada vam se otvore zračni jastuci u automobilu i padnete u nesvjest postoji jedna supstanca koja se raspršti i probudi vas eh toga u F1 nema. da li je bio budan Grosjean ili šta se desilo i kako.. vjerojatno nećemo nikada saznati kao što rekoh.

Prije par godina također je jedan od vozača F1 imao stravičan udes.. reanimirali su ga preko 10-tak puta. Ožive čovjeka.. srce kuca na par trenutaka pa stane i tako u krug nekoliko puta.

Ovo je ludilo od sporta, ili generalno sport vrijedan strahopoštovanja.

PS: Imao sam udes kojeg se ničega ne sjećam. Vozaim na granici, nešto kao sanjam da mi je rođak našao neki hotel za prenoćište (jer smo vozili sa vrha Evrope već nekoliko dana) u drugom trenutku nije mi jasno zašto sam ja u Hitnoj i govorim im da je sve ok.

Iz mog ugla gledanja kao da se ništa nije desilo.. ali iz ugla roditelja (prijatelja)... čuo sam svašta.. generalno bolje se ne sjećati i ne vraćati filmove._

Vidjet ćemo da li će Romain Grosjeanu ovaj udes ostaviti neke psihološke posljedice. Jer samo jedno je sigurno: um odnosno ljudski mozak je još uvijek jedna veeeeila nepoznanica.

Poruka je uređivana zadnji put pon 30.11.2020 23:14 (Envy).
12 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
Sezona za posrat se kao i zadnjih 7 😀.
14 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
Imam info iz zg murije. Kriv je vozac i neprilagođena brzina!!
 
0 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain

F1 je daleko od ludila. Danas je to kao igranje u pijesku. Pogledaj Isle of Man TT pa reci onda što je ludilo i što je vrijedno stahopoštovanja.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 7:58 (Dex.pwn).
15 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
Dex.pwn kaže...

F1 je daleko od ludila. Danas je to kao igranje u pijesku. Pogledaj Isle of Man TT pa reci onda što je ludilo i što je vrijedno stahopoštovanja.

 

 što je i dobro, ne moraju ljudi poginuti ili teško stradati da bi nešto bilo vrijedno poštovanja.

12 godina
odjavljen
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
S obzirom kakav je TT, još dobro i prolaze.
16 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
Macumba kaže...

 

Možda se sjećate kako je prošao Kubica u Kanadi prije desetak godina. Isto ga spasio monokok. 

 

 kubica je pretrpio i vecu silu od 56G, jos uvijek mi mrak padne na oci kad mu se kabina kotrlja po stazi a njemu stopala vire naprijed van 😶😶

 

inace, Grosjean je opekotine na rukama dobio kad se penjao preko ograde.

 

 

Ima tu malo vise detalja kao i govora o tipu ograde

https://arstechnica.com/cars/2020/11/how-romain-grosjean-walked-away-from-f1s-scariest-crash-in-decades/

Saćemi Bill Gayts ćitat muesli preko ugrađženog ćipa
14 godina
online
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
fear619 kaže...

izgleda da Bianchi nije umro uzalud, ovdje je halo zaštita odradila svoje

 Halo zaštita ga je definitno spasila.

Evo jedan 3D render kako bi izgledao sudar sa i bez zaštite.

15 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
mGT kaže...
Sezona za posrat se kao i zadnjih 7 😀.

Možda tebi.. meni nije iz nekoliko razloga:

Kasno kretanje sezone, i dobiješ da za Božić gledaš F1.
Primjer jakog vjetra u Protgualu, hladna staza. Kiša u Istanbulu... puno ljudi u Sočiju.
Entertaiment segment gledanja preko TV-a je dakleko od brijašnjeg.. Sva komunikacija otvorena.. ne rijetko se i dobro nasjmijem.

Muzika je Epic barem kada je TV prenos u pitanju:

 

A Build Up, Info o stazi i Starting Grid je nešto.. što ne postoje zvučnici dovoljo jaki a da ja to ne odvrnem:

Dakle ovo:

 

Što se tiče same utkre konačno je riješeno vječito pitanje oko Timskih odredbi. Tim je tim i tako treba da bude pa i ako postoji 2. vozač tj. da oba nisu ravnopravna i da on pomaže prvo da pobjedi u trci, onda i neka bude tako.

Konačno fokus na ekipe za koje prije nisi niti razmišljao.

Itd itd.. mogu do sutra nabrajati.. meni se sviđa šlus gledam na nekoliko kanala paralelno.. Iz vozača. statistike, bla bla, sve ono što smo do sada pričali a nikada se nije ostvarilo. Ne znam da sam ikada niti na jednoj nogometnoj utakmici mogao promjeniti ugao gledanja.

Dex.pwn kaže...

F1 je daleko od ludila. Danas je to kao igranje u pijesku. Pogledaj Isle of Man TT pa reci onda što je ludilo i što je vrijedno stahopoštovanja.

 

Pogladao sam i taj Isle of Man TT poznat je po tome da svake godine i po nekoliko ljudi izgubi život.. ali to kao i sa onim BIkovima... tko to želi onda je ok.

Drugim riječima rado bih otišao u Isle of Man da pogledam one luđake ali jedno je sigurno: "ne bi trepnuo za nekim tko pogine na tom takmičenju". 

12 godina
offline
Re: 56 G i 27 sekundi u buktinji – kako je Romain
Envy kaže...
mGT kaže...
Sezona za posrat se kao i zadnjih 7 😀.

Možda tebi.. meni nije iz nekoliko razloga:

Kasno kretanje sezone, i dobiješ da za Božić gledaš F1.
Primjer jakog vjetra u Protgualu, hladna staza. Kiša u Istanbulu... puno ljudi u Sočiju.
Entertaiment segment gledanja preko TV-a je dakleko od brijašnjeg.. Sva komunikacija otvorena.. ne rijetko se i dobro nasjmijem.

Muzika je Epic barem kada je TV prenos u pitanju:

 

A Build Up, Info o stazi i Starting Grid je nešto.. što ne postoje zvučnici dovoljo jaki a da ja to ne odvrnem:

Dakle ovo:

 

Što se tiče same utkre konačno je riješeno vječito pitanje oko Timskih odredbi. Tim je tim i tako treba da bude pa i ako postoji 2. vozač tj. da oba nisu ravnopravna i da on pomaže prvo da pobjedi u trci, onda i neka bude tako.

Konačno fokus na ekipe za koje prije nisi niti razmišljao.

Itd itd.. mogu do sutra nabrajati.. meni se sviđa šlus gledam na nekoliko kanala paralelno.. Iz vozača. statistike, bla bla, sve ono što smo do sada pričali a nikada se nije ostvarilo. Ne znam da sam ikada niti na jednoj nogometnoj utakmici mogao promjeniti ugao gledanja.

Dex.pwn kaže...

F1 je daleko od ludila. Danas je to kao igranje u pijesku. Pogledaj Isle of Man TT pa reci onda što je ludilo i što je vrijedno stahopoštovanja.

 

Pogladao sam i taj Isle of Man TT poznat je po tome da svake godine i po nekoliko ljudi izgubi život.. ali to kao i sa onim BIkovima... tko to želi onda je ok.

Drugim riječima rado bih otišao u Isle of Man da pogledam one luđake ali jedno je sigurno: "ne bi trepnuo za nekim tko pogine na tom takmičenju". 

Meni nije napeto kad se prvak zna nakon 4 utrke, kaj je tu napeto i zanimljivo ?

Svak ima svoj gušt, meni je to jednostavno prazno, zna biti dobrih utrka i borbi, al fali ona napetost kad se digneš u 6h ujutro, Suzuka ,odlučujuča utrka, to mi fali.

Ove fore sa duginim bojama i nekim političkim parolama me uopće ne zanimaju i nije im mjesto u sportu, pogotovo ne u F1.

Da se me se krivo ne shvati nemam ništa protiv nikoga, al mene nitko ne pita za moja prava, niti trljam svim na nos svoju orijentaciju

 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice