Ako je isteklo jamstvo nema tu nikakvog materijalnog nedostatka. Materijalni nedostatak je ako se iti kvar mannifestira više od 2 puta unutar 6 mjeseci od kupovine. Nakon isteka jamstva nemaš nikakva "prava". Ti njih prijavio, oni su samo radi dobre volje tebi napravili zamjenu.
Ajde se sad smiri i prestani lupetat gluposti. Sad ovo sto si nalupetao vise ne moze pas prozvakat. Nisu oni meni u nikakvi susret izasli vec im je tako odredjeno od inspektorata jer je takav zakon. Bio si mi sumnjiv s ovom pricom "iz reda u trgovini", sad mi vise nisi sumnjiv.
Nemaš nikakvih zakonskih osnova nakonisteka jamstva pozivati se na neki zakon.
I onda ovakav trgovac nakon niza prijava i dalje ovakve gluposti lupeta. Jer je prilicno jasno, ti si neki los prodavac koji i dalje nije naucio zakone. Bilo bi ti vrijeme da ih naucis.
Niti sam spomenuo da sam trgovac niti sam spomenuo da poznam sve zakone, a i napomenuo sam par postova prije da ne branim sancta domenicu. Kaj je po tvome svatko tko stoji u redu u trgovini je trgovac? Kakva ti je to logika? Nikad nisi u javnosti,trgovini,farmi doživio "zanimljivu" situaciju?? Moj posao je sasvim drugačiji od trgovine. Ako ti je jamstvo isteklo a ti reklamiraš 2 mjeseca nakon isteka jamstva onda je to dobra volja trgovca što ti je izašao u susret bez obzira na ishod inspektorata. Da ti se u ovome slučaju trgovac htio "zainatiti" i tražiti te da dokazuješ da je postojao materijalni nedostatak i da plaćaš vještaka sumnnjam da bi dobio nove slušalice.
Jasno je što je materijalni nedostatak i kako se rješava si pročitaj ovdje:https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/kupili-ste-proizvod-koji-ima-nedostatak-ili-ne-radi/34
Glavno da si ti velika faca koja je prijavila inspektoratu i koji je pobijedio zlu sancta domenicu i dobio nove slušalice. I da obranim one poštene trgovce ( prodavače u trgovinama ): oni nisu dužni poznavati zakon u detalje, nego samo proceduru kod reklamacija. U svakoj firmi postoji hijerarhija i pravila kako se koji dio posla radi, sviđalo se tebi ili ne. Niti jedan prodavač nema pravo na "svoju ruku i procjenu " raditi zamjenu, povrat itd bez savjetovanja sa nadređenim ili praćenjem procedure za koju opet netko unutar firme odgovara.