Naruceno 05.03. trebalo stici najkasnije do 05.05. (60 dana).
Nije doslo 05.05., nisam mogao otvoriti dispute, jer je produžen rok isporuke zbog korone za 30 dana.
05.06. seller mijenja status u "succesful delivery", a tada tek mogu otvoriti despute.
Odmah otvaram dispute, AliExpress odbija moj zahtjev za refund (jer da roba mozda ipak dođe!) i piše da ako u slijedecih 7 dana ne potvrdim da sam dobio robu, da ce dispute biti zatovren(?).
Nisam znao da li to podrazumjeva da ce mi vrartiti i pare, pa me to malo uzrujalo. U petak, 12.06. mi salju mail da je prošlo 7 dana i da ce mi vratiti pare i danas su mi vratili pare.
Uglavnom, mukotrpno i dugo, nerviralo me produženje rokova i odbijanje dispute-a od strane AliExpress-a; no čini mi se da je ovo neka standardna procedura kada roba u ovom doba korone ne stigne na vrijeme.