Komentari (pohvale&kritike) vaših fotografija

poruka: 9.230
|
čitano: 1.710.316
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Kupovina fotoaparata i foto opreme
12 godina
offline
Re: Komentari (pohvale&kritike) vaših fotografija
Neznam nadimak.. kaže...

Hvala puno na komentaru,sad mi je puno jasnije.

Kazem,potpuni sam pocetnik,imam neke ideje,no fali iskustva i znanja.

Vjerujem kak ce s vremenom biti bolje :)

 Pohvala kolegi Strmu kaj je tak dobar pa pomaže, ja sam uvijek za to i ja bi samo nemam previše vremena. Samo poslušaj njegove savjete, a moj mali savjet je da za početak radiš fotke koje u sebi imaju jedan glavni motiv. npr. jedan cvijet, jedno drvo, jedna stvar. I na brzinu na par minuta bar izguglaj pravila trećina bit će ti puno jasnije i vjerujem da će se več vidjet razlika. 

http://d-u-d.deviantart.com http://500px.com/Dado_D
12 godina
offline
Komentari (pohvale&kritike) vaših fotografija

E da nije se lijepo hvalit ali samo ovaj da se pohvalim. Osvojio sam 1. mjesto u časopisu digital foto u temi portreti I evo jedna fotka da ne bum offtopic.

http://d-u-d.deviantart.com http://500px.com/Dado_D
 
17 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Komentari (pohvale&kritike) vaših fotografija
Dud kaže...

E da nije se lijepo hvalit ali samo ovaj da se pohvalim. Osvojio sam 1. mjesto u časopisu digital foto u temi portreti I evo jedna fotka da ne bum offtopic.

 Uopće nisam začuđen, ta slika mi se urezala u pamcenje prvi put kad ju vidio!

Bravo Dud!

Battlelog: [G] CyberDemonVZ; NiramX kaže... Tko se na četvorku opeko i na peticu puše
15 godina
neaktivan
offline
Komentari (pohvale&kritike) vaših fotografija

evo vratit ću sliku, skupa s još jednom obrađenom

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 23.4.2015 17:21 (Raja).
 
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Komentari (pohvale&kritike) vaših fotografija
Raja kaže...

može li se obrisati post, hvala