Sinoc pogledao A Simple Plan , drama triler , vrhunska atmosfera i film
Posljednji film koji ste gledali - preporuka?
- poruka: 40.429
- |
- čitano: 7.537.348
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Gone girl 8/10
The prestige 6/10
Po ovome se vidi da se razumiješ u filmove ko krava u balet.
A i ova trojica koja su ti dala TU.
Mili bože.
ma da ima logike, samo zato što je tebi neki film odličan mora biti i meni.
Logičan si dečko
MINARI
sjajan film i pomalo tezak
Gone girl 8/10
The prestige 6/10
Po ovome se vidi da se razumiješ u filmove ko krava u balet.
A i ova trojica koja su ti dala TU.
Mili bože.
Čuj sinek, odi si van daj jen vritnjak.
Samo si ti expert za filmove a svi ostali su budale? De odrasti... Zasto bi neko postovao tvoje misljenje ako ti ne postujes tudje......
Sinoc pogledao A Simple Plan , drama triler , vrhunska atmosfera i film
Odličan!! Film starijeg datuma, al odličan!!
Pogledao The Magnificent Seven. Inače volim western i već neko vrijeme ga mislio pogledati, no nikako da dođe na red...
Gledam, solidna glumačka postava - Washington, Pratt, Hawke, D'Onofrio (ne bi bio moj prvi izbor, no zanimljiv odabir). Uglavnom, za mene je film veliko razočaranje...nije bilo ničeg privlačnog, od scenarija, glume (uz izuzetak možda D'Onofria), glazbe...blijedo i zaboravljivo.
Mislim si (onako blago frustriran), možda sam imao prevelika očekivanja u odnosu na original ili sam jednostavno ostario... pa reko, idem pogledat ponovo Sturgesovu verziju iz 1960. (s legendama Brynnerom, Wallachom, McQueenom, Bronsonom, Coburnom). Za mene je i dalje ova verzija miljama daleko od ove Fuqua-ine gluposti i dalje definitivna preporuka ako netko nije gledao... Da je samo copy-pasteao svaki frame ovog filma s novom glumačkom postavom, mislim da bi uživao...
Na kraju sam, po ne znam koji put, opet pogledao "pravi" original, Kurosawino remek-djelo Shichinin no samurai (Seven Samurai) i mislim da u ovoj temi ne moram trošiti riječi na ovaj film...
Jel valja šta Crisis (2021)?
Swimming with Sharks (1994) - topla preporuka svima.
Kevin Spacey u ulogama koje mu najbolje stoje, a sam film je spoj Office Spacea i The Player-a, doduše na puno mračniji način.
Volim obscure filmove pa sve kopam i gledam
Swimming with Sharks (1994) - topla preporuka svima.
Kevin Spacey u ulogama koje mu najbolje stoje, a sam film je spoj Office Spacea i The Player-a, doduše na puno mračniji način.
Volim obscure filmove pa sve kopam i gledam
Slazem se, dobar film. Ispada na kraju da Spaceyu najvise leze uloge supaka zato sto i je supak pa se netreba puno truditi, to mu dodje prirodno.
Quo vadis, Aida? (2020)
Temu svi znamo pa nema potrebe da spominjem. Uglavnom, ovo je nacin na koji se pravi film sa teskom tematikom, onaj rezimski redatelj Antonijevic bi mogao nauciti ponesto od Jasmile Zbanic. Ocekivao sam tonu patetike ali prilicno dobro je to sve izbjegnuto. Dobar film i definitivno ga vidim kao ozbiljnog konkurenta za oscara.
Za sada sam pogledao par tih koji bi mogli uci u uzi izbor i za sada mi je ovaj bolji i od razvikanijeg Another Round sa Mikkelsenom, koji je solidan film, ali sama premisa mi je bila zanimljivija od filma. Danas se gleda Dear Comrades, ruski kandidat starog majstora Konchalovsko, od kojeg imam visoka ocekivanja.
piše se:
"Dragi drugovi" od Končalovskog
glupo je sklanjati slavensko ime po hrvatski a pisati "angliski"
piše se:
"Dragi drugovi" od Končalovskog
glupo je sklanjati slavensko ime po hrvatski a pisati "angliski"
Tko ti drma kavez? Opusti se.
Pogledam tu i tamo rusku kinematografiju, ali film koji je na mene ostavio veliki utisk je Come and See (Idi i smotri) iz 1985.g. Nacistička zvjerstva nikad nisu bila toliko realno prikazana, a cijeli film ima vibru poput nekakve noćne more, samo je ta noćna mora bila stvarna.
Redatelj Elem Klimov je preživio Staljingradsku bitku i to na čovjeka ostavi utisak što se vidi kroz kvalitetu ovog filma.
Navodno su njemačke uniforme bile autentične iz rata, a u par scena, vojska puca pravo streljivo na glumce kako bi se dao surovi realizam.
Pogledam tu i tamo rusku kinematografiju, ali film koji je na mene ostavio veliki utisk je Come and See (Idi i smotri) iz 1985.g. Nacistička zvjerstva nikad nisu bila toliko realno prikazana, a cijeli film ima vibru poput nekakve noćne more, samo je ta noćna mora bila stvarna.
Redatelj Elem Klimov je preživio Staljingradsku bitku i to na čovjeka ostavi utisak što se vidi kroz kvalitetu ovog filma.
Navodno su njemačke uniforme bile autentične iz rata, a u par scena, vojska puca pravo streljivo na glumce kako bi se dao surovi realizam.
Slazem se, Klimov je napravio sigurno jedan od najboljih ratnih filmova uopce, remek djelo. Tko nije gledao i ne da mu se skidati, ima cijeli filma na YT u dobroj kvaliteti. Ako trazis jos neki dobar sovjetski film o WW2, predlazem da bacis oko na The Ascent (1977) kojeg je rezirala Klimova zena. Ivan's Childhood (1962) od Tarkovskog si pretpostavljam gledao.. Meni osobno je od tih sovjetskih ratnih/antiratnih vjerojatno najdrazi Ballad of a Soldier (1959).
Sad kad si spomenuo Staljingrad, nevjerojatno je da se nisu udostojili snimiti posten film o tome. I dalje ostaje najbolji onaj njemacki iz 1993.
edit: definitivno se isplati kopati po ruskoj/sovjetskoj kinematografiji, nadje se tu odlicnih filmova koji su slabo znani. Jedini problem je dobavljivost u normalnoj kvaliteti jer su Rusi dosta aljkavi po tom pitanju pa ne remasteriraju sve po redu ko Amerikanci. Srecom tu je Criterion.
Swimming with Sharks (1994) - topla preporuka svima.
Kevin Spacey u ulogama koje mu najbolje stoje, a sam film je spoj Office Spacea i The Player-a, doduše na puno mračniji način.
Volim obscure filmove pa sve kopam i gledam
Slazem se, dobar film. Ispada na kraju da Spaceyu najvise leze uloge supaka zato sto i je supak pa se netreba puno truditi, to mu dodje prirodno.
Quo vadis, Aida? (2020)
Temu svi znamo pa nema potrebe da spominjem. Uglavnom, ovo je nacin na koji se pravi film sa teskom tematikom, onaj rezimski redatelj Antonijevic bi mogao nauciti ponesto od Jasmile Zbanic. Ocekivao sam tonu patetike ali prilicno dobro je to sve izbjegnuto. Dobar film i definitivno ga vidim kao ozbiljnog konkurenta za oscara.
Za sada sam pogledao par tih koji bi mogli uci u uzi izbor i za sada mi je ovaj bolji i od razvikanijeg Another Round sa Mikkelsenom, koji je solidan film, ali sama premisa mi je bila zanimljivija od filma. Danas se gleda Dear Comrades, ruski kandidat starog majstora Konchalovsko, od kojeg imam visoka ocekivanja.
Swimming with Sharks (1994) - topla preporuka svima.
Kevin Spacey u ulogama koje mu najbolje stoje, a sam film je spoj Office Spacea i The Player-a, doduše na puno mračniji način.
Volim obscure filmove pa sve kopam i gledam
Slazem se, dobar film. Ispada na kraju da Spaceyu najvise leze uloge supaka zato sto i je supak pa se netreba puno truditi, to mu dodje prirodno.
Quo vadis, Aida? (2020)
Temu svi znamo pa nema potrebe da spominjem. Uglavnom, ovo je nacin na koji se pravi film sa teskom tematikom, onaj rezimski redatelj Antonijevic bi mogao nauciti ponesto od Jasmile Zbanic. Ocekivao sam tonu patetike ali prilicno dobro je to sve izbjegnuto. Dobar film i definitivno ga vidim kao ozbiljnog konkurenta za oscara.
Za sada sam pogledao par tih koji bi mogli uci u uzi izbor i za sada mi je ovaj bolji i od razvikanijeg Another Round sa Mikkelsenom, koji je solidan film, ali sama premisa mi je bila zanimljivija od filma. Danas se gleda Dear Comrades, ruski kandidat starog majstora Konchalovsko, od kojeg imam visoka ocekivanja.
Evo jos i par mojih misljenja o nekim stvarima koje si spomenuo:
-Mislim da je dobra odluka da Zbanicka nije isla eksploatirati film i praviti ga jos tezim. Tema je sama po sebi jako teska, tako da nije bilo potrebe jos dodatno pumpati taj kaos tamo, masovna strijeljanja i sta sve ne, nego se fokusirala na lik majke koja pokusava spasiti svoju obitelj. Znam ja da bi domaca publika htjela vidjeti to sve jos vise nabrijano, ali to jako cesto nije pametan pristup jer je lako otici u patetiku sto nebi bilo dobro za sam film. Po meni uopce ne treba povladjivati publici, pogotovo kod takvih tema te pogotovo ne domacoj. Sto bi rekli, less is more. Eno u Srbiji je publika odusevljena Darom jer je film napumpan do jaja propagandom pa vidimo rezultate takvog pristupa.
-Na glavnu glumicu nemam nikakve zamjerke, posao je odradila odlicno, isto kao i lik koji je glumio Mladica. Cak su uzeli i Nizozemske glumce sto je za svaku pohvalu, znas i sam kako se cak i u puno skupljim produkcijama o tome ne brine previse.
Jebiga ovo nije dokumentarac tako da ne mozes ocekivati tu dozu realnosti koju bi ti ti volio vidjeti, to tako ne ide u igranom filmu. A pogotovo ne u filmu koji kosta mozda par milijuna eura max.
Meni je osobno sam kraj filma slabiji dio, ali u svakom slucaju je rijec o dobrom filmu sa realnim sansama za oskara zbog vise faktora; redateljica je poznata i priznata u Europskim okvirima, sama tema kojom se film bavi a i film je vec pokupio neke nagrade.
Brutalno gusenje strajka radnika u Novocekarsku 1962, dogadjaju koji je bio totalno zataskavan punih 30 godina i zbog cijeg se samog spomena gubila glava u SSSRu. Meni je ovo bilo jako dobro, ozbiljna politicka (donekle i proceduralna) drama i velika preporuka svima koji vole takve filmov. Za sada mi je ovo najbolji ne engleski film i volio bi da Rusi za ovo uzmu oskara kad ga vec nisu dobili za Loveless , ali nekako sumnjam, mislim da ta tema nije bas toliko privlacna akademiji.
a znas li da Aidu i Mladica glume inace bracni par ? Novosadjani...njeno lice je sjajno, ta facijalna ekspresija pokazuje svu muku i patnju...Isakovic sjajan, fantasticno sklinuo Mladicev akcenat...
Pogledacu ruski obavezno, odusevljen njihovom kinematografijom kao i ti , svakako...
...
Ti znaš za sebe od 2015. godine?
Najbolji akcijski film od kad znam za sebe Fury Road sa muzikom iz MM3, preporuka svima.
Kako si se samo usudio reći da je tebi to najbolji akcijski film ikad ???
Molim te lijepo da slijedeći put spomenes neki od opće prihvaćenih naslova da se forumaši ne bi bezveze uzjebavali. Hvala.
edit:
E da, odgledao sinoc When Trumpets Fade (1998). 1944, Amerikanci prodiru prema Njemackoj ali ovi se i dalje zestoko brane, pogotovo podrucje oko sume Hurtgen, na Belgijsko-Njemackoj granici. Slabo spominjana bitka koja je trajala mjesecima i gdje su Amerikanci imali ogromne gubitke, uglavnom zbog losih taktickih odluka. Uglavnom, vise nego pristojan ratni film, pogotovo s obzirom da je rijec o TV filmu, doduse HBO produkcije tako da je kvaliteta ipak veca. Tko voli ratne filmove trebao bi biti zadovoljan sa ovim. Filma se da naci i na YT kome se neda skidati, ali kvaliteta i nije bas najbolja.
https://www.imdb.com/title/tt2076822/
Netko pogledao? Planiram u kino otići pogledati.
Pogledao sinoć Crisis. Moderna tema koja prati problem ovisnosti o opijatima u društvu. Film ima dvije paralelne priče istog predznaka i ostavljami dojam kao neki hibrid između Traffic-a i The Insider-a. Ima dosta nedostataka kao neke šljampavo i naivno odrađene scene, nedorečenost likova koju vrlo uspješno kompenzira opet izvrsni Gary Oldman. Dakle, ne radi se o remek-djelu, ali dva sata trajanja nećete utrošiti za ništa. Film je rađen prema istinitoj priči i razotkriva što se sve dobro i manje dobro događa u farmaceutskoj industriji. Čudi me relativno niska ocjena na imdb-u, za mene je 7/10.
The man who wasn't there - Čovjek koji nije bio tamo - 2001 - IMDB 7,5/10
https://www.imdb.com/title/tt0243133/
Crime, drama. USA. Braća Coen; dovoljno. Pogledao opet poslije dugo vremena. Odlična ekipa, Billy Bob Thornton, Frances McDormand, James Gandolfini, Scarlett Johansson; c/b film. Planirana inveaticija pretvorena u gubitak, žena koja vara, kako do love, kako ostati nevin... Majstorski rađen film, što je standard Coenovih. Bezuvjetna preporuka za pogledati.
Meni najdrazi film brace Coen, fenomenalna crno-bijela Deakinsova fotografija. Koliko se sjecam to je bio jedan od prvih dvda koje sam kupio.
Pocne sa zanimljivom premisom (doduse malo nategnutom) ali kasnije se film skroz raspadne i pretvori u zescu pizdariju. Suspension of disbelief mi inace nije problem, ali sto je previse, previse je. Nemojte trositi vrijeme na ovo.
Trailer je bio prepun boja i šarenila, što su kritičari filma prozvali tzv. candy stilom. Zbog toga sam mislio da će film biti nekakva crna horor komedija. No film nije ništa od toga: ne može ga se shvatiti niti ozbiljno (jer nitko ne pokazuje nikakve emocije) niti komično (jer ništa nije smiješno). Postoji nekoliko scena koje su same za sebe originalne i neočekivane, no film je u cjelini jako dosadan, iritantan i nepovezan. ocjena = 4/10 (Ne preporučujem vam ga)
I dva korejska filma:
Film dugo traje i scene su jako rastegnute, no unatoć tome, kao i u drugim korejskim filmovima, imao sam osjećaj da su mi 2 i pol sata proletjela. Film je prepun svakakvih skrivenih poruka, tok radnje je nepredvidljiv, no sve se odvija laganini do samog kraja koji je dosta brutalan. Uspoređujući ga sa Parazitom, moglo bi se reći da je Parazit za ljestvicu više okrenut općoj publici koja želi prvenstveno biti zabavljena, ali generalno gledajući filmovi su dosta slični. ocjena = 8/10
Film koji je još sporiji i mirniji od Izgaranja i Parazita. Čista drama. Meni je ipak bio malo dosadan, pa mu dajem ocjenu 7/10
Film dugo traje i scene su jako rastegnute, no unatoć tome, kao i u drugim korejskim filmovima, imao sam osjećaj da su mi 2 i pol sata proletjela. Film je prepun svakakvih skrivenih poruka, tok radnje je nepredvidljiv, no sve se odvija laganini do samog kraja koji je dosta brutalan. Uspoređujući ga sa Parazitom, moglo bi se reći da je Parazit za ljestvicu više okrenut općoj publici koja želi prvenstveno biti zabavljena, ali generalno gledajući filmovi su dosta slični. ocjena = 8/10
Meni je isto odličan, preporuka za gledanje.
Objavljene nominacije za Oscar...
Najbolji filmovi:
- The Father
- Judas and the Black Messiah
- Mank
- Minari
- Nomadland
- Promising Young Woman
- Sound of Metal
- The Trial of the Chicago 7
Pošto nisam gledao ni jednog, od kud da krenem? Koji je vaš favorit?
Preporuka- Possesion, 1981.god
Baš sam ga pogledao jučer prije ručka.
Znači preporučljivo gledati Nedjeljom poslije jutarnje mise, prije ručka.(djecu poštedjeti zadovoljstva gledanja).
Dobar tek.
- https://www.imdb.com/title/tt0082933/