Dragi forumaši,
tražim savjet ili ista iskustva sa MaxTV To Go aplikacijom koja je preuzeta sa LG Store-a za LG TV 49SJ810V model.
Link modela: https://www.lg.com/uk/tvs/lg-49SJ810V
Naime, koristimo MAXTv To Go i nemoguće je pogledat seriju bez da nas izbaci više puta na dan/sat ponekad. Televizija je spojena ethernet kabelom sa routerom koji je odmah ispod tv-a, znači daljina ne igra ulogu, još nisam probao preko Wi-Fija ali hoću. MaxTV To Go radi normalno bez problema na Android mobitelu. Znači, problem može bili ili u aplikaciji za LG tv koja je zadnji put update-ana 2019 godine (hvala tcom vrijedni ste), ili do samog tv-a na kojem bez problema rade Netfljix, Disney+ i Amazon Prime Video.
Tcomu smo pisali, naravno da se drže maximalnog zakonskog roka za odgovor koji je 15 dana i onda nakon 15 dana stigne da dostavimo OIB i ime vlasnika linije pa onda opet čekat.
Dali je još netko od Vas ima sličan ili isti problem? Mislim da bi tehničari iz logova mogli izčitat što se događa, ali doć do njih je prava premija. Isto tako nije zgorega za spomenut da to sve gledamo izvan HR. Ne vjerujem da to ima veze sa stranim IP-jem jer onda aplikacija nebi uopće radila?
Lijep pozdrav